Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Osvetleni ovladacu ve dne + vymena zarovicek v Y4 + vetrak
Právě je čtv 28. lis 2024 17:31:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 15. čer 2010 14:30:05 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
1. Jak resite, ze kdyz svitite, tak se interier prepne do nocniho rezimu a protoze mame povinnost svitit ve dne, tak ve dne pote nic neni citelne ani viditelne? Na xmclubu jsem nasel nejaky navod s relatky nebo co, ale chybi tam obrazky.

2. jeste by me zajimalo jak si vymenim zarovky osvetleni klima panelu, podsviceni displayu (vlastne jen praveho, levy je ok) a podsviceni tachometru a indikatory sviceni svetel - jsou mrtve a doufam, ze je ke vsem temto zarovickam nejaky rozumny pristup ... nerad bych neco zbytecne orval :) ... DOPLNENI: nasel jsem toto http://www.xm-club.info/clanky/opravy-u ... novy-model - sice tam neni vse, ale alespon nejaky zaklad

3. da se nejak jednoduse dostat k vetraku v kabine? Uz jsem zjistil, ze to on dela ty protivne zvuky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. čer 2010 20:48:34 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ten panel celej vytáhneš a je tam myslim 3x žárovka jako v palubce. Ale zkus víc hledat. Na tvé veškeré otázky jsou zde odpovědi. Návod tady dokonce dal do mého tématu jeden člověk a je to dobře řešené a popsané. Koukni do starého fora najdeš tam dost informací.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 21:17:43 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
1) Neřeším. Prej ale snad stačí přerušit jeden drát, přez kterej se "distribuuje" informace o rozsvícenejch světlech...a pak to přepínat buď ručně, nebo třeba čidlem vnějšího osvětlení - že se to přepne samo, když se setmí.

2) Vyndat přístrojovej panel. Přístup tam je, no, trochu horší. S trochou cviku se to ale dá docela snadno. Nemůžu si nevšimnout, že si někdo do článku na xm-club.info vypůjčil moje fotky displeje :twisted: ...další fotky sou z docela povedenýho návodu: http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/articles/article.php?id=279.

3) Přez kastlík u spolujezdce. Oddělat všechny šrouby (mimo těch dvou u zámku), šroubovákem vypáčit světýlko a kastlík vytáhnout. Pak nastartovat, zapnout vnitřní cirkulaci a otevře se klapka nad větrákem. Tou se prostrčí ruka a vytahá se z něj všechen bordel :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 22:16:20 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
1) to jsem taky nasel, ale nikde jsem nenasel na prodej inteligentne reseny cidlo, ja bych to klidne i spinal prackou pro rozsviceni svetel a mel svetla po nastartovani zapnuty (vlastne by stacilo nekde v motoru najit IGN+ drat (proste ten kde je +12 po sepnuti zapalovani) a rele pro rozsviceni svetel a bylo byl vymalovano.

2) na tech polacich je to parada, dik. Tim bych mel poresit i osvetleni tlacitek klimapanelu + tam narvu nejake gumy vsude aby to nevrzalo na nerovnostech \:

3) S tim kastlikem jsi si jisty? Ja uz tady nemam normalni kastlik jak u Y3, ale takovy trapnokastlik za airbagem - plati to i v pripade tohoto kastliku? No uvidim, zatim to vubec nechapu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 22:50:49 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
1) Já našel tuhle stavebnici, mělo by to fungovat http://www.flajzar.cz/regulace/soumrakovy-spinac.htm. Jen to někam vhodně umístit.

3) Jo, sem. Airbag tam zůstane, kastlík se vytáhne směrem nahoru. ///Jen teď nevím, jak je to se zámkem. Ale to určitě uvidíš, kde to tam drží...mě se to taky nějak povedlo :)


Naposledy upravil Sleepy.664 dne čtv 17. čer 2010 22:54:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 22:54:35 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
1) to je prave naprd, je potreba aby to melo poradny "buffer" proste zmena svetla po dobu cca 1min = prepnuti, jinak by to vnoci prepinalo kazdou lampou apod.


Naposledy upravil evlo dne pát 18. čer 2010 8:23:58, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 23:04:04 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
Nojo, to mě nenapadlo. Ale určitě by se k tomu dal dodělat nějakej časovač. I když teď nevím jak :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19. čer 2010 17:05:49 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:31:22
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Na větrák topení jedině zespoda od nohou spolujezdce!! Sundat dekl nad nohama je otázka jedné minuty a větrák další minuty. Ten drží na třech šroubkách pak vypadne přímo do dlaně. Vyndaval jsem ho takhle nesčíslněkrát, kvůli bordelu, tranzitorům a vystříkáním výparníku klimy desinfekcí. Zdar Lebeda.

_________________
Citroen XM 2.1TD rv.2000 lucas epic.-- Escort Qi45--G9 biče na fízly
Citroen BX 1.9D rv. 1991 historie.
Land Rover Discovery 2.5TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19. čer 2010 17:32:10 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 8:44:19
Příspěvky: 100
Bydliště: Hrotovice
ad1. Pokud myslíš návod z XM clubu Automatické svícení za 1 Kč nebo tak nějak, tak to jsem tam dával já a teď jsem náhodou objevil v počítači ty obrázky k tomu, můžu ti je poslat mailem, pošli třeba SZ.

_________________
C2 1,4 HDI socka 2003
DS3 1,6 HDI Sport Chic 2011
C6 2,7 HDI Exclusive 2007
C4 1,6 16v Coupé VTS 2008
C4 Grand Picasso 2,0 HDI Shine 2017


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19. čer 2010 17:49:39 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
Sleepy.664 píše:
Nojo, to mě nenapadlo. Ale určitě by se k tomu dal dodělat nějakej časovač. I když teď nevím jak :)

Konzultoval jsem to s kolegou a pry se to da jednoduse, to tvril on, realizovat pomoci kondenzatoru a vybijeciho obvodu, bohuzel zrovna odjizdel na dovolenenou, tak detaily nevim.
LebedaXM píše:
Na větrák topení jedině zespoda od nohou spolujezdce!! Sundat dekl nad nohama je otázka jedné minuty a větrák další minuty. Ten drží na třech šroubkách pak vypadne přímo do dlaně. Vyndaval jsem ho takhle nesčíslněkrát, kvůli bordelu, tranzitorům a vystříkáním výparníku klimy desinfekcí. Zdar Lebeda.

Diky za typ, zkusim teda napred tohle, na Y3 jsem mel ten kryt dole, ale nepamatuji se, ze bych tam nsel vetrak, ale nedival jsem se po nem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2010 10:24:55 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
Tak denni sviceni xma vyresila za me - uz se vubec do jineho nez nocniho rezimu neprepina bez toho abych cokoli udelal :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2010 18:17:26 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
tak to blahopřeju, taky bych si to přepojil podle návodu a však jsem línej

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz