Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Ventilace vzduchu v druhé řadě sedadel
Právě je stř 27. lis 2024 13:57:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 07. bře 2010 16:31:11 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Já mám v obou autech klimu digitál vpředu a manuál vzadu. Ve starém autě si jsem jist, že to ze sloupků topí (když si občas na pravém sedadle chrupnu, musím odklonit mřížku, aby mě to neuvařilo) a naposledy jsem to testoval před měsícem u Bratislavy, venkovní teplota -12°C.
V novém jsem to nezkoušel, ale včera ani dnes si dcera na zimu nestěžovala a já měl nastaveno ovládání všech výstupů od místa řidiče. Zkusím se na to zítra zaměřit.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. bře 2010 13:25:13 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
Chlapi!
Musím se přidat,že mě to také štve. ještě jsem nezažil aby ze zadních průduchů šel teplý vzduch. Když vezu děti, tak to řeším tak,že je zavřu :cry:
Ale přiznám se, že nemám moc času to teď řešit. Každopádně by bylo super, kdyby na náš společný problém mohl odpovědět někdo kvalifikovaný. Co tak poslat e-mail přímo citroenu ČR? :shock:
Ahojky

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. bře 2010 13:41:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
panove neni mozne ze zadni pruduchy nasavaji vzduch z mist pod prednima sedackama?
(u Citroen Jumper Kombi to tak aspon funguje)
to znamena ze kdyz pustite teply vzduch k noham tak pod sedackou se studeny vzduch pomalu micha s teplym a potom se nasava do zadnich ofuku?

tohle sme resily s jednim z fora i u C4 sedan ktery ma mezi sedackama ovladac ventilatoru a ofuky

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. bře 2010 14:05:05 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Zrovna jsem volal do Citroenu, bohužel technika, který tyto problémy řeší jsem nezastihl. Ale bylo mi řečeno, že s tímto problémem tam bylo už více lidí a že to lze vyřešit přehrátím software, popř. odblokováním pojistky při určité teplotě. Úspěch přehrátí SW záleží i na konkrétním vozidle, není jisté, že to pomůže, ale možné to je. Zítra jim zavolám zase.

miki_pilot píše:
Když vezu děti, tak to řeším tak,že je zavřu :cry:


Jak to můžu zavřít. Ovládáním u řidiče ani vzadu to nejde, jedině otočit ty průduchy nahoru/dolu/doprava/doleva, ale stejně z nich fouká studený vzduch.

Obávám se, že si budu muset koupit citroen lepicí pásku a průduchy zalepit.

Havlicek.Lukas píše:
panove neni mozne ze zadni pruduchy nasavaji vzduch z mist pod prednima sedackama?
(u Citroen Jumper Kombi to tak aspon funguje)
to znamena ze kdyz pustite teply vzduch k noham tak pod sedackou se studeny vzduch pomalu micha s teplym a potom se nasava do zadnich ofuku?


Díky, Lukáši, mám pocit, že to tak asi bude.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. bře 2010 21:22:56 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Já to dnes kontroloval. Normálně to vzadu topí. Teplota venkovní -4 °C.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. bře 2010 11:00:30 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Technik mi řekl, že vzduch ke sloupkům prochází předními dveřmi, kde se ochlazuje a řeší se to u starších vozů 2006/2007 přehrátím SW na novější verzi, kdy dojde k vypnutí přívodu vzduchu dozadu pri teplotách nižších než +5 (dříve +3). Protože tento SW je obsáhlejší a nevešel by se, jsou ochuzeny některé funkce jako signalizace oleje a akustická výstražná hlášení.
Není to vedeno jako závada, proto to stojí asi 1250,- (2 hod. práce).

Stejně by mě ale zajímalo, proč to někomu topí a někomu ne.

21.5 2011 Odstranena zbytecna citace moderatorem H1po

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. bře 2010 10:39:53 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Včera jsem jel asi 40 km a teplotu nastavil na 23. Okolní byla 0°. Po asi 15 km začal z průduchů vzadu foukat vzduch, který by se dal označit za nestudený. Po dalších asi 5 km začal být lehce teplý. Ale vpředu jsem při tom málem zdechnul. Normálně jezdím s teplotou nastavenou na 18 - 20°, ale při tom se asi vzduch dozadu nezahřeje.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. bře 2010 12:11:34 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
také dneska odzkoušeno. Venku -2C. Teplota nastavena na 21,5C, a po jízdě dlouhé cca 30 minut vzduch ze zadních sloupkových průduchů vlažný až studenší.
Zajímavé je, že ať točím s kolečkem intezity ventilátoru jak chci,tak žádná změna v síle průtoku :(
Prostě to netopí,zastavit a ovládat vzadu to také nejde. Trochu mě to štve. :cry:

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. bře 2010 14:08:45 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Přesně tak, pod tři stupně to regulovat ani zavřít nejde, snad pomůže to přehrátí SW. Pak ale budou průduchy vyřazeny z funkce už od +5°. Ale asi do toho půjdu.

Neví někdo, jak finguje přídavná digi klima pro zadní sedadla při nízkých teplotách? Topí nebo je taky vyřazena z provozu?

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. bře 2010 20:05:17 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:24:09
Příspěvky: 7
Tak jsem to taky testnul. Venku +3, jakmile mě začal jít vpředu teplý vzduch, nastaveno 22, tak jsem šáhl za sebe a z průduchů ve sloupku šel jen o něco málo chladnější vzduch než vpředu. Regulace rychlosti ventilátoru funkční. Nastavení - na displeji obrys zadních spolujezdců.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1.6 Vti 16V Dynamique, paket Sport, barva Lucifer


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 17. bře 2010 17:04:12 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 16:47:07
Příspěvky: 23
Bydliště: Okres Šumperk
Tak jsem to dnes taky vyzkoušel, venku -1, teplota nastavena na 20, režim AUTO, ze středových sloupků o něco chladnější vzduch než u řidiče, z průduchů na zemi pod sedačkou šel řekl bych až horký vzduch, auto je vyrobeno říjen 2009.

_________________
Grand C4 Picasso 1,6THP 16V BMP6 Dynamique


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 18:14:08 
Offline

Registrován: pát 02. dub 2010 17:31:59
Příspěvky: 13
já u 1,8 16v GP jsem vypozoroval, že když začne foukat teplej vpředu tak i dozadu fouká celkem teplý vzduch, nicméně po chvíli řídíci jednotka asi vyhodnotí ,že v kabině je požadovaná teplota a začne foukat hoooodně vlažnej , teplej jen na nohy.nicméně vpředu to je podobný z postraních výdechů též fouká vlažný až studený. řekl bych že je to nedokonalostí systému čidel, které špatně vyhodnocujíteplotu. Proto i u řidiče ten levý výdech při jízdě přivřu, zadní řadu jsem měl prakticky vždy když tam někdo seděl vypnutou (což je 90procent cest).
Takže v zimě jsou výdechy v B sloupcích takřka nanic. :(
Jsem zvědav jak ted v létě, snad to nebude dozadu hřát ;)

_________________
C4 GP 1,8 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 05. kvě 2010 8:49:42 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Tak mám problém někde jinde.

Auto bylo na diagnostice a přehrátí SW a nic se nezměnilo.

Nejen, že to netopí, ale ještě nejde ani ovládat ventilátor ve sloupcích pro zadní sedačky. Tak se to chovalo i před přehrátím SW, ale pořád jsem si namlouval, že je to nízkou okolní teplotou nebo chybou v SW.

V čem by ještě mohl být problém. Díky

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 17. kvě 2010 11:18:40 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Včera jsem demontoval plasty na sloupcích a zkontroloval, co tam všechno je. Našel jsem dobře zapojený ovladač a plochý vzduchovod, který mizí někde pod sedadlem řidiče.
Jak v Citroenu, tak od kohosi jsem věděl, že přímo ve sloupku je onen ventilátor, kterým se reguluje intenzita průtoku vzduchu. Ten tam nemám. To vzduchové potrubí není spojené s průduchy v podlaze pod předními sedadly.

U řidiče jsem nastavil vysokou teplotu, otevřel všechny průduchy a ventilátor na 3/4 výkonu a chvíli počkal, než se vše rozběhne, jak má.

Ve středu vpředu šel nejteplejší vzduch, o něco chladnější šel z průduchů vpředu po stranách a v podlaze pod předními sedadly, ale ze sloupků stále studený vzduch. Pak jsem měnil jsdnotlivé funkce: směr proudění, auto režim, možnost ovládání pro zbytek posádky apod.

Ze sloupků jde stále studený vzduch stejné intenzity, i když u řidiče zakážu ventilaci vzadu.

Ví někdo, kde má být ventilátor pro ovládání ve sloupcích a proč když celé auto topí, ze sloupků jde pořád zima?

Díky

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 31. srp 2010 8:40:22 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Tak jsem se zase jal závádu odstraňovat dřív, než přijde zima.
Demontoval sedačky vpředu a ten ventilátor našel tam. Našel jsem tam i chlazení elektroniky, která tam je. To chlazení dost možná funguje právě i jako přihřívání vzduchu, protože se spustí vždy, když se zapne ventilátor. Pod každou sedačkou jsou dvě potrubí (jedno na nohy a druhé do sloupku). Z obou jde stejně teplý vzduch, akorát ten do sloupku stačí v podlaze a sloupku zchladnout.
Odzkoušel jsem funkci všech komponentů a zjistil, že tam funguje vše.

Funguje ovládání ve sloupku, ventilátor i přihřívání vzduchu pod sedadlem, ale když to zapojím zpátky, tak to zase nejde a to shodně pro pravou i levou stranu.

SW mám údajně přehrátý a na diagnostice není žádná chyba.

Ví někdo, kdo se orientuje v elektrice, kde by mohla dál být chyba? Která řídící jednotka, kabely apod.

Díky

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 77 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz