Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Cukání, kolísání otáček - 1,8 8V
Právě je pát 22. lis 2024 22:28:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cukání, kolísání otáček - 1,8 8V
PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2012 7:35:39 
Offline

Registrován: pát 08. črc 2011 21:19:02
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Ahoj, chtěl bych vás zkušenější a znalejší poprosit o tip(y), co by mohlo způsobuje problém, který se zatim nepodařilo odstranit. Jde o to, že po nastartování se motor jakoby zadusí a chcípne, pokud se podaří ho natočit, tak strašně kolísají volnoběžné otáčky... Po rozjezdu se to nejvíc projevuje při rovnoměrné jízdě na malý plyn - cuká to, případně ve vyšších otáčkách a plném záběru drobnými záškuby. Co je dál příznačné je, že se to děje OBČAS. Čas od času mě to při nastartování překvapí, ujedu s tim 50 - 100 km a je to zase uplně v pořádku.
Jinak motorek regulátoru volnoběžných otáček už mám nový a je to pořád to samé... A teď co s tím? :?:

_________________
Xantia I Break, 1,8 8V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06. čer 2012 20:35:46 
Offline

Registrován: úte 17. dub 2012 19:29:49
Příspěvky: 4
Ahoj, měl jsem benzínovou Omegu a tam odchází čidlo klikového hřídele a nebo vačky. Moje rada zní, zkus navštívit diagnostiku, třeba tam bude v ŘJ nějaká závada. :!:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 07. čer 2012 22:58:34 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 267
Plaso,
prohledej zdejsi forum a mozna i paralelni univerzum - muze to delat vadne cidlo teploty chladici kapaliny - uz jsem na to v diskusich vicekrat narazil.

Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 109PS+, 07/2000, 382 989 km (prodano 01/2022).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 183 000km (02/2022).
C4 1.6 HDi 100, 08/2016, 55 000 km (02/2022)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 17:44:10 
Offline

Registrován: čtv 31. pro 2009 11:17:18
Příspěvky: 72
Bydliště: Dolní Domaslavice
Ahoj,
mám stejný motor.Měl jsem stejný problém a bylo to teplotní čidlo.
Takže ti to jede pořád na sytič.
Ale jako první věc to připoj na diagnostiku,pokud ti to ukáže teplotu -40° je to jasné.(nebo jiný nesmyslný údaj)
Nemůžeš hned měnit nové součástky,musíš postupovat systematicky.První tedy ta diagnostika pak uvidíš co dál.

Michal ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03. srp 2012 20:42:20 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
No a mě to dělá špatný benzin. Díky tomuto motoru vim, kde netankovat.

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz