Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - montáž H7 do C4 Grand Picasso
Právě je sob 23. lis 2024 2:38:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 01. pro 2009 11:00:15 
Offline

Registrován: úte 01. pro 2009 10:54:56
Příspěvky: 1
Zdravím, celkem by mne zajímalo, zda jsem takový poleno, nebo zda i vy máte problémy s montáží potkávaček (H7) v C4 Grand. Krom toho, že mi dost často praskaj (kupuju ty nejlevnější), tak ta montáž je fakt otřesná. Někdy to tam dám za dvě minuty (náhoda), ale někdy třeba 10 a víc minut a třeba ještě někdy blbě, takže to drží jen tak tak....
Co vy, nemáte s tím problémy? Btw., pokud někdo máte lepší zkušenosti s nějakejma lepšíma H7čkama, budu rád za info...
Díkec, M.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: sob 05. pro 2009 12:37:35 
Offline

Registrován: sob 05. pro 2009 12:30:45
Příspěvky: 3
Ahoj, tím, že žárovky často praskají, tak se výměnami poškodí patice na reflektoru. Minulý týden mi jí v servisu srovnali. Pak je výměna poměrně snadná. Poprvé jsem koupil H7 long life, zatím drží. Jinak můj průměr je 3 H7 / měsíc u běžných H7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 22. pro 2009 21:56:50 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 15:15:29
Příspěvky: 8
Doufám, že nejdu se svou odpovědí pozdě, ale na našem GP jsme to reklamovali a odpověď servisu byla překvapivá " Víme o tom dáme Vám tam předřazený odpor a bude po problému" je to tam měsíc a v poho. Jinak za rok provozu 3x a výměna je opravdu příšerná Hella se na tom reflektoru fakt vyřádila.

_________________
Xantia X2 Break 2.0 HDi 2000
C4 1,4 16V SX Pack 2009
C4 GP 1.6 HDi Dynamique 2008
C4 Grand Spacetourer 1,5 BlueHDI FEEL EAT 8 2021


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 22. pro 2009 22:09:06 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
to s tym odporom je pravda. komu vadi, ze mu casto odidu ziarovky sa to da takto riesit. odpor znizi napatie cca o 1 volt a potom ziarovka vydrzi oooovela dlhsie..

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: stř 23. pro 2009 10:27:04 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
Sice to prodlouží životnost žárovky,ale na úkor menší svítivosti. Nižší napětí znamená menší žhavení vlákna.Otázka je, co je lepší : zda dobře svítit,ale měnit žárovky a nebo naopak. Nejhorší je svítivost při noci v dešti, to je potom poznat. :shock:

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: sob 06. bře 2010 22:52:37 
Offline

Registrován: pát 05. bře 2010 13:26:57
Příspěvky: 5
Mám obdobný problém. jak originální sada, tak nově vyměněné, vydrží cca 8-10tis, což je polovina oproti mým předchozím zvyklostím. Máte někdo info/zkušenost, zda je časté praskání dáno přehříváním díky konstrukci světlometu (ale ten je relativně velký, např. oproti fabii) a nebo zda je to častým přepětím v rozvodu? Jinak výměna žárovky, zejména ve tmě je skutečně zážitek...

_________________
C4GP 1,6 HDi, 5 man., 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 16. bře 2010 15:42:32 
Offline

Registrován: úte 16. bře 2010 15:30:05
Příspěvky: 3
Zdravím všechny.
K praskání žárovek dochází vlivem inteligentního alternátoru, který se po nastartování snaží dobít akumulátor co nejrychleji a proto dává větší napětí do sítě vozidla než má. Po chvíli se to srovná, ale žárovky to zatěžuje.
Toto je sdělení autorizovaného servisu v Benešově.
U staré xsary mě také praskaly žárovky a tak při koupi nového C4 picasso jsem se na to zeptal. Prý mi tam namontovali dodatečný regulátor napětí, ale žárovky praskají dále, takžeasi lhali. cca 1x měsíčně jedna. Výměna strašná práce, hlavně u levého světlometu kde si musím sundat i hodinky, ale většinou se to podaří až manželce která má malou ruku.
Pořídil jsem světla denního svícení a od té doby je klid. foto vložím až přijede žena z práce.
Jinak auto je to moc pěkné, ale tyto problémy s žárovkami a vodou za sedadly řidiče a spolujezdce mě bohužel donutí příště koupit asi VW Touran.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 16. bře 2010 20:22:58 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 18:09:57
Příspěvky: 5
Od novoty jsem si nechal namontovat denní světla,tak jsem rád , že mně to minulo (doufám)
foto - rubrika denní světla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: stř 17. bře 2010 12:00:04 
Offline

Registrován: pát 11. pro 2009 19:31:46
Příspěvky: 15
Možno mám šťastie, ale mám C4GP 13 mesiacov (najazdil som síce len 11-tisíc), ale žiarovku som nemenil ani raz. Auto je model 12/08, takže pri neskorších exemplároch možno problém vyriešili.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: čtv 18. bře 2010 8:11:36 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
Já jsem za rok provozu a najetých 24.000km měnil jenom jednou. Takže asi také dobrý :D . No uvidíme. Přemýšlím ale o led deních světlech.

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: čtv 18. bře 2010 11:25:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Mám výrobu 2007, auto mám rok a 13000km a žárovky měnil jednou.
miki_pilot píše:
Přemýšlím ale o led deních světlech

Nemám moc času na vybírání. Jestli něco pěknýho objevíš, dej prosím vědět.
Možná by byly pěkný do černýho krytu nad mlhovky, mám tam sice chrom lištu, ale tu bych oželel.
Dík

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: čtv 18. bře 2010 16:31:24 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 9:48:46
Příspěvky: 47
Mě se líbí řešení, co si nechal namontovat uživatel Evmasyl kde má fotku v části fóra "denné svetlá na C4 Picasso" stránka 2.
Zatím se ale nepochlubil,kde to koupil :lol:
Už tam je na to dotaz. Uvidíme.
Ale já mám v pácu tyhle světla. Jelikož obchoduji s elektronikou, mohu je nakoupit za tyhle super ceny. Ještě jsem ale neztihl je zkusit vidět osobně.
Obrázek

_________________
C4 Grand Picasso 1.6 HDI 110k , BMP6, Leader Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: ned 21. bře 2010 23:11:28 
Offline

Registrován: úte 16. bře 2010 15:30:05
Příspěvky: 3
Konečně slíbené foto denních světel


Přílohy:
Obraz017.jpg [56 KiB]
Zatím nestaženo
Obraz016.jpg [100.72 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: úte 19. říj 2010 18:33:04 
Offline

Registrován: sob 02. říj 2010 22:28:31
Příspěvky: 23
a práve z tohoto dôvodu ( praskania a vyhorenia H7) ja nemám denné svetlá nastavené tak, aby svietili okamžite po naštartovaní.
Keď naštartujem, dám si pás, zaradím rýchlosť a až potom zapnem povinné stretávacé osvetlenie. Medzitým sa alternátor s regulátorom napätia dohodnú na 12,8 VOLT a nenastane výkonová špička 14,7 VOLT ktorá odfajčí každú značku H7 počaš štartu... :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: montáž H7 do C4 Grand Picasso
PříspěvekNapsal: stř 20. říj 2010 11:30:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
Zareagujem na Richarda. Pred C4P som mal Xsaru Break a hoci som na nej nemal denne svietenie, pri zapnuti svetiel sa rozsvietili cca o nejaku desatinu sekundy neskor ako som pootocil packu a rovnako tomu bolo aj pri zhasinani - tam to oneskorenie bolo aj viac ako sekunda. Najviac markantne to vsak bolo na Xsare pri automatickom rozsieteni svetiel - po nastartovani sa svetla rozvietili postupne, t.j., ze asi po jednej sekunde svetlo svietilo naplno - bolo to krasne vidiet, ked som stal pred domom a svetelny luc sa rozjasnil naozaj asi po sekunde.

A uplne rovnako to mam teraz na C4P - od vyroby mam nastavene denne svietenie po nastartovani (stretavckami - H7) a taktiez som si vsimol, ze po nastartovani nesvieti svetlo hned so 100% intenzitou, ale stane sa tak po malom (niekolko desatin sekundy) oneskoreni. Preto si myslim, ze "sudruhovia z Francuzska" ten "elektricky sok", ktory dokaze "odpalil" ziarovku nejako technicky vyriesili. Na Xsare som menil ziarovky (tiez H7) cca po nejakych 20 000 km (vydrzali viac ako rok), na C4P som vymenil ziarovky nedavno, ale nie preto, ze by sa vypalili, ale dal som tam Osram Night Break. Uvidim, kolko vydrzia, lebo maju mat cca 50% zivotnost klasickych ziaroviek.

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz