Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 2.1TD výměněn motor, málo táhne.
Právě je pon 25. lis 2024 1:11:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.1TD výměněn motor, málo táhne.
PříspěvekNapsal: pát 13. lis 2009 12:39:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
Zdravím, vyměnil jsem motor ve svém XM a ted jsem ho rozchodil ....a zdá se mi že nějak málo táhne, že starý na tom byl líp ikdyž měl v háji těsnění. čím to? co bych měl zkontrolovat? ....turbo tlakuje, zkoušel jsem chytnout hadici a přidat plyn, to funguje, .....

může na to mít vliv "odpojené" ERG? ..vlastně se chci zeptat v jakém stavu je odpojene, zapomněl jsem tam totiž dát hadici (podtlakovou) co vede od naft. čerpadla, do ERG ventilu na výfuku, je tedy v tomto stavu ventil otevřeny a výfukové spaliny jdou znovu do sání, nebo je v tomto případě zavřený a výfukové spaliny jdou přirozenou cestou ven? ....nemůžu najit tu hadici a ani se mi do toho nechce kvuli špatnému přístupu ale kdyby to vyřešilo to že to docela nejede byl bych rad.

mimochodem motor jde pěkně pravidelně (když se zahřeje) a nekouří skoro vubec .. prostě pěkně ...neměl by mít nalitáno ani 200tis.

jo čerpadlo je BOSCH samozřejmě..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. lis 2009 21:25:06 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:31:22
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
Dej mu chvíli čas, bůh ví jak dlouho stál a potřebuje se zase dostat do tempa.

_________________
Citroen XM 2.1TD rv.2000 lucas epic.-- Escort Qi45--G9 biče na fízly
Citroen BX 1.9D rv. 1991 historie.
Land Rover Discovery 2.5TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 14. lis 2009 15:40:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
přesně tohle mě napadlo včera.... vzpoměl jsem si na kamoše co si z nějakych asi vlastneckych duvodu koupil š120 najeto 36tis a prej to vubec nejezdilo a že to postupně roztáh a už táhne pěkně...ale myšlenka skončila že nevim jestli se to může dit i na tomhle dieslu .... auto/motor/ stál prý minimálně rok. ted už jsem s nim najel asi 200km což je pravda ještě hodně malo

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 15. lis 2009 19:48:24 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Jojo,dobrej olej,a jezdit dlouhý trasy,a postupně se rozběhá,hlavně žádnou čočku za studena,a když je pořádně ohřátý třeba jízdou po dálnici ,tak ho prožeň,a uvidíš,jak začne povolovat ;)

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 21. lis 2009 23:19:35 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
No já jsem to měl něco takového taky,jenže sem neměnil motor.už když jsem auto koupil,se mi zdálo,že to prostě nějak netahá.mám auto dva roky a jak tu bylo psáno-pěkně zahřát,sem tam tomu pořádně naložit,bo mi bylo od mistra přes ropáky řečeno-jak to ucpeš sazema-tak motor půjde do p...!prej sem to moc šetřil.párkrát tomu pořádně nalož,pokud sou dobré rozvody,tak se neboj.samozřejmě za tepla!!!!!!!!!!!někdy jsem byl i rád,že mi nejde otáčkoměr :D a motor?KLAPE JAK ŠVÍCARY,jezdí za 6 mimo město,po městě za 7.paráda!!A at se bojí všeci co mají ty zgarby s přívlastkem TDI od FV či jak se to píše.......viva la France!!!!!! :lol:

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 12:03:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
jo jo ... už mám skoro 500km a bud si zvykám nebo se to opravdu lepší ..... co říkáte na všeliaké čističe vstřiků,ventilu, čerpadla atd? ... mám něco zkoušet ? ... ale říkám ..auto nekouří všechno pěkně. . do nafty bych něco dal .. do oleje asi ne .....použivám divinol 10w40, stoji mě 500, uvažuju o tom castrolu ale nevim jestli to má smysl za něj dávat nějakych 1200kč. ... přijde mi to fakt hodně...

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 14:03:09 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Hele Castrol Magnatec 10w40 seženeš levněji CCA 800Kč nejlépe od někoho kdo má servis a kupuje v sudu. Jinak mohu doporučit aditiva a přípravky s názvem STP neboj se dát i do oleje a do nafty taky. Někde jsem četl že OMW dělao nějakej dost dobrej přídavek do nafty, ale už nevim kde ten článek je umístěn.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22. lis 2009 23:14:28 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Divinol je dobrej olej,jezdil jsem na něj taky,než jsem natrefil na levnej TOTAL.I dneska ho točím ve svých TD.
Castrol je předraženej olej průměrné kvality,rozhodně není špatný,ale není o nic moc lepší než divinol,klidně si ho tam nech.

Akorát,když nevíš,jak je ten motor zasratý zevnitř,tak můžeš zkrátit první výměnu,ať se motor pročistí ;)

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 14:06:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
tak parada ...přesně tohle jsem chtěl slyšet. .... jo prvni vyměnu určitě udělám kratší ...ještě takova otázečka, trochu mi kape motorovej olej, je to fakt trochu ale kape ...vždycky je po mě někde zbyde fliček prostě, myslite že by to mohla bejt jenom vana? nikde nic výš extra zaolejovanýho nevidim ... tak si říkám že bych dal nový těsnění ...ale pak jsem na to koukal a je na tom klima, nemám ji ještě naplněnou takže s odpojenim hadic by asi problem nebyl ale spíš jestli to má smysl dělat

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 19:29:32 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Nedělej si u citroena hlavu s kapajícím olejem případně ze špinavým motorem. Mě teda pokaždé nekape ale jednou za čtrnáct dní tam nejaká kapka je. Jinak to je nemoc Citráků že jsou to olejničky. Kolik ti ubylo oleje?

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Naposledy upravil 01mira01 dne pon 23. lis 2009 20:21:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23. lis 2009 19:47:23 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Noo,jestli chceš přijít na to,odkuď kape,tak umej motor.No,a pak to pravidelně sleduj,odkad začne rosit.To těsnění pod vanou to dělává,ale já mám například třeba celou vanu prasklou,a svařovanou,takže mám motor těsnej,ale vana se mi stará o promaštování podvozku :roll: ,sehnat jinou je asi jako hledat jehlu v kupce sena,každá je buď prasklá,a nebo prostě není s úchyty na klimu.

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 16:21:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
no .. tak jsme tam dneska u patamata dali trubičku ze sáni do čerpadla a už to asi jezdí pěkně .... uvidime zitra až to pořádně projedu

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 20:36:37 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Jako že jsi měl odpojenou hadičku na turbokorektoru? :lol:

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 20:57:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
myslel jsem si že je to na EGR ventil no a že jsem ji tam zapoměl dat že to vede někam za svody tak se mi do toho nechtělo ... no a patamat mi tam fouknul nějakou hadičku, na vývod ze sání kterej se uplně nabízel ..........prostě jsem to nějak nedomyslel ... a taky ted nechapu co vlastně ovlada EGR ventil ? ... asi turbo nějak? .. myslel jsem že je to právě nějak podtlakem z čerpadla ale pořádně mi to nešlo do hlavy

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. lis 2009 23:01:21 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Zkus juknout sem:
viewtopic.php?f=101&t=340
EGR ventil je kvuli z5nymu spalovani vyfukovejch plynu...Ma to snizovat emise, hlavne za volnobeznych otacek... Jestli i v jinym rezimu - nevim... A jestli to nebylo pripojeny skrz tu navohybanou trubici a sani bylo mezi svodama otevreny, pak to zakonite nemohlo poradne jezdit, bo vlastne kam tlacilo turbo? do ty neucpany dirky, takze to vlastne netlakovalo? Myslim si to tak spravne?

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz