Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - FAP filter
Právě je úte 26. lis 2024 0:05:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 19:18:53 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Děkuji za další poznatek začnu nejdříve aditivem pak halt kouknu na fap každopádně bych se ho asi zkusil vyčistit a jestli to bude dál problém bude muset být nový . ta prosba na diag. vozu a rady budu vděčný stále zůstává děkuji předem klidně to rozšířím na středo Čechy :-))

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 21:05:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...Poldik...to je ale nové info,záhada vyřešena. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 25. kvě 2015 21:27:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
...j.pajinek...Ahoj já myslel, že jsme o tom mluvili fakt je že to byl ten fap od výměny koncovka je jako zrcadlo ale jak říkám u mě to bylo tohle 8-) ;)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: čtv 25. čer 2015 12:34:59 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Tiez mi nastal podobny problem na palubaku vyskakuje hlaska nizka hladina aditiva pripojil som na diagnostiku a hladina na 82 percentach takze skoro plne.Zajta asi dam auto na kanal a fyzicky skontrolujem stav aditiva.

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pát 26. čer 2015 17:38:00 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Takze dneska fyzicka kontrola stavu aditiva je tam skoro plny sacok takze pocitac neklame teraz otazka kvoli comu palubak vyhadzuje ze je malo aditiva ??

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: stř 01. črc 2015 18:34:13 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ja som mal rovnaky problem. Najprv sa mi rozsvitila kontrolka, ze je malo aditiva. Nasledovala fyzicka kontrola, a naozaj, sacok bol takmer prazdny. Po doplneni aditiva som nastavil v RJ nove mnozstvo, a to ze bola riadne urobena vymena. Ale ta hlaska nezmizla, aj ked RJ ukazovala, ze adtitiva je tam dost. Musel som resetovat aj hlasku. Z toho usudzujem, a su to len moje dohady, ze u teba niekto vymenil aditivum este predtym ako to bolo vobec nutne, napisal do RJ nove mnozstvo, a pocitadla bezali dalej samostatne. A az potom to nevyresetovane pocitadlo zacalo hlasit nizku hladinu. Ale to plati v pripade ak mas kupovanu jazdenku.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: stř 01. črc 2015 21:44:00 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
jasne kupil som starsie ale problem je v tom ze hlaska je iba na palubaku ked to napichnem na pc neukazuje ziadnu chybu a stav aditva na diagnostike pise ze je na 80 percentach nenasiel som tam nikde pocitadlo ktore by bolo na suchu !

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: čtv 02. črc 2015 7:48:11 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Zabudol som napisat, ze tu hlasku ani mne neslo vyresetovat cez LEXIu, urobil mi to chalan co ma servis v susednej garazi. Bola to taka univerzalna diagnostika, tusim bosch...

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: ned 16. srp 2015 16:53:21 
Offline

Registrován: sob 19. črc 2014 14:12:38
Příspěvky: 19
Mam problém u mého granda 2,0HDI.Na dovolené se mi stala nemilá věc a to,že se úplně rozpálil při regeneraci filtr až se i propálil,viz příloha.začal jsem bíle čmudit,hned jsem zastavil a začal rozpálený filtr hasit,ještě,že tam tekla voda,už se propálil i tepelný štít a začal hořet lak,vše jsem zdárně uhasil a pomalu dojel z děravým filtrem domů.Doma jsme ho z mechanikem sundaly a nechápaly,jak k tomu mohlo dojít?
V dia závadách nic nebylo,přečteno,že docházelo k regenaracím v průměru 489km,ještě se musím zmínit,že filtr je původní,najeto 180000km,z toho 150000km jen po dálnicích.Chci se zeptat,aby se nemohlo stát něco podobného po namontování nového,dá se to vyskoušet a porovnat hodnoty naměřené.Zamýšlíme se hlavně na teplotu na výstupu katalyzátoru,jestli nemůže být vadný třeba to čidlo?Měřením u studeného motoru ukazuje 100°C,po zařátí asi 10 min 100°C,má se tato teplota pohybovat,nebo narůstá až při regeneraci a má při vychladnutí ukazovat 100°C.(načteno přes dia).Díky za rady.


Přílohy:
DSC04933.JPG
DSC04933.JPG [ 169.3 KiB | Zobrazeno 19496 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: ned 16. srp 2015 18:59:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Možná bych se zaměřil na kontrolu vstřiků. Můj odhad je, že došlo k nějak velkýmu dávkování nafty a proto to shořelo. Ještě jsem o podobným případu neslyšel.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: ned 16. srp 2015 20:10:31 
Offline

Registrován: sob 19. črc 2014 14:12:38
Příspěvky: 19
Vstřiky to nebudou,ty jsou nedávno kontrolovány.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: ned 16. srp 2015 21:14:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Tak mě ještě napadá - olej. Nežere ti to? Nemohl se nějak dostat do výfuku? Nepropouští turbo moc oleje? Jinak nevím. Něco tam hořet muselo. Leda že by se zbláznila řídící jednotka a přelila to naftou ona.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 17. srp 2015 11:10:58 
Offline

Registrován: sob 19. črc 2014 14:12:38
Příspěvky: 19
Díky za reakci,olej mi to nežere,jezdím od výměny k výměně a nedolejvám.Je možné,že se něco zbláznilo,ale zajímá mě ta teplota na výstupu katalizátoru,jestli má narůstat a kolik? A jestli v klidu má mít 100°C.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 17. srp 2015 16:44:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
To už je na mě moc, ale myslím, že Lexia by měla vědět, co tam kdy má být za teploty. Chce to dobrýho diagnostika.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FAP filter
PříspěvekNapsal: pon 17. srp 2015 22:03:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Kolega na C5clubu píše, že se to stává, když je FAP hodně přeplněný. Proto se udává životnost FAPu (u 2.0 HDi myslím právě kolem těch 180t km), aby se včas vyměnil. 490 km průměr mezi regeneracema je při převážně dálničním provozu málo. Při městským provozu by to bylo ještě normální. Znamená to, že FAP už byl asi moc plný. Lexia umí ukázat, na kolik procent je FAP plný a kolik je v něm cerinu.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 337 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz