Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vrzání interiéru - plastů
Právě je ned 01. pro 2024 1:25:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: pát 09. črc 2010 21:14:07 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Ahoj,
možná to tady již bylo někdy řešeno, ale chtěl bych poradit jak řešíte problémy s vrzáním plastů v interéru - pokud máte.
Mým problémem je palubka - defakto není místo kde by nevrzala, či nepraskala. Přejezd přes díry, či výrazné nerovnosti vyvolávají vrzání, praskání hlavně v oblasti mezi palubkou a čelním sklem, dále pak mezi A sloupkem a palubkou. Dále pak velmi vrzá lišty nad zadními sedadly. Jak to vyřešit?

Vyzkoušel jsem kde co z ruzných doporučených sprejů. Třeba od Motipu silikonový sprej

http://www.autodily-tomes.cz/index.php?idzbozi=%7BDF58B444-2F12-425A-AAE0-1B2BFA6A6814%7D

Dále pak jsem byl v citroenu kde mi doporučili "zaručený" sprej origo CITROEN na palubky a jejich vrzání. Absolutně nepomohl. Odkaz nemám

Dále jsem ještě vyzkoušel do Armor All Protectant čistič plastů - který je sice na něco jiného než vrzání, ale na velmi malou chviličku se to zlepšilo. http://www.olejshop.cz/autokosmetika/p/armor-all-protectant-cistic-plastu-leskly-300ml

Kámoš ještě vyzkoušel od Liqui Moly Silikonový sprej http://www.oleje-shop.cz/product/liqui-moly-silikonovy-sprej-300ml

Z toho mi vyplývá, že cesta sprejů nevede ke kýženému výsledku. Můžete mi prosím poradit jak jste s tímto problémem vypořádaly vy? Chápu cestu - detekce vrzání, praskání, ale jaké odstranění, nebo náprava. Díky za pomoc a Vaše komentáře.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: ned 11. črc 2010 15:43:08 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:36:11
Příspěvky: 96
to sem nikdy neřešil.

ani mě nenapadá čím by se to dalo vyřešit?

to ti jako vrže ve spojích přístrojovky nebo jako celkově plast.
promin.

_________________
XM V6 Y4 Exclusive vega v kůži Savana - z filmu Byl jednou jeden polda II.
XM Y3 V6.12 Zender 1990 Pallas vínová met.
XM Y3 CT Turbo Kombi Exclusive 1993
XM V6.12 kombi Y4 Exclusive(savana,vše v el...)
CX 25 GTi Turbo 2 1987
CX 25 GTi Pallas


Naposledy upravil Lukas.Chvala dne pon 12. črc 2010 8:54:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: ned 11. črc 2010 17:01:42 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
Tak tady Lukáš přesně uvedl přínos "plácala". Tak takhle prosím ne. Takže prosím ty jež tento problém někdy měly, nebo mají a pokusili se tento problém řešit o jejich příspěvky. Díky.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: pon 12. črc 2010 23:23:39 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
No me vrzal ten panel klimosky a to jsem vyresil tim, ze jsem ho vyndal v hornabchu koupil takovy samolepici molitan (meli to tusim u lepidel), oblepil ten kraj kde je vkontaktu se zbytkem palubky a bylo to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: úte 13. črc 2010 11:27:28 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
V Bx jsem to resil montazni penou. Je to sice dost drasticky, nicmene jsem si s tim pohral a pekne to upravil aby nebylo nikde videt a vysledek byl celkem ohromujici.

V XM to resim tak, ze shanim dobry dily, co nemaj ulamany drzaky a svete div se ono to funguje, bo bych rek, ze vetsina XM uz ma prave ruzny capliky ulamany, nedrzi to a pak to dela brajgl.

Akorat je to casove dost narocny, bo sehnat dobrej dil, to je jak hledat jehlu v kupce sena...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: čtv 15. črc 2010 20:13:59 
Offline

Registrován: stř 09. pro 2009 20:24:33
Příspěvky: 97
Bydliště: Olomouc
a co si třeba spravit podvozek a dofouknout koule :mrgreen:

_________________
Citroen XM D12 \ 1990 interier komplet exclusive 2000 včetně palubovky digiklimy,Zender

Citroen XM 2.0i 8v / 1991 LPG ,podvozek a palubovka xm 2000, a bude MUSKETIER :-)
Talbot ( Tagora-Samba - Solara-1510)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: ned 18. črc 2010 9:57:53 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
K odstranění vrzání je jediná cesta,vrzavé díly demontovat,prohlídnout jestli nejsou rozlámaný,jestli mají všechny caplíky na svých místech,pak kouit pěnovou gumovou samolepící pásku,jako na těsnění oken,a v místech kde se plast dotýká karoserie nebo jiného plastu podlepit,aby to leželo na pásce,když leží plast na plastu,nebo plechu,tak to vrže...některé plasty dokonce umí rezonovat,jako že se vibrace nesou celou plochou a pak to v nějakém místě bezdůvodně drnčí,přtom se to tam ničeho nedotýká ;) :lol:
Mám s tím velmi bohaté zkušenosti z náklaďáku Iveco,to je ital,kvalita plastů strašlivá a u zánovního auta je toho spoustu popraskaného,vylámaného a vrzavého,jediná cesta je tahle.podlepit a dokonale vytěsnit aby nic na plastu nebylo napřímo,pak je klid ;)

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: ned 18. črc 2010 10:10:10 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
Pravdu díš. Ač zapřisáhlej citróňák, bych v tomto případě kombinaoval s koncernovym zpracovanim interieru a byl by citron neprekonatelnej.

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: ned 18. črc 2010 20:58:50 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
To: JiRaY.. Moc díky za info. Pátral jsem po své ose po materiálech, které by se daly použít a přesně jak píšeš pěnová gumovová samolepící páska je řešení, které funguje. Bavil jsem se s jedním mechanikem z Renaultu a ty tam tohle řeší. Už jsem si jí objednal. Cenově vyjde na 370 Kč v Renaultu. Zkusím to a dám vědět.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 14:11:50 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
tagorarichard píše:
a co si třeba spravit podvozek a dofouknout koule :mrgreen:

Problem je, ze to prave vrze na tech mininerovnostech, jako je tlusta prerusovana cara, to proste podvozek neda, alespon me ne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 14:13:40 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
koule píše:
Pravdu díš. Ač zapřisáhlej citróňák, bych v tomto případě kombinaoval s koncernovym zpracovanim interieru a byl by citron neprekonatelnej.
Koncern na tom, ver tomu po tolika letech neni ani lip, i v tom uzasnem sedmickovem bavoraku me sem tam neco vrzne ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 21:39:52 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:24:37
Příspěvky: 172
Bydliště: Praha
Zdar Skotie,dneska jsme se potkali u pana Haněla v dílně,obdivoval jsem tvoje XM:-)
Tu samolepící pěnovku jsem kupoval přímo v Gumexu,v horních počerniccíh,areál VGP,stál mně metr pásky asi 30kč

_________________
Bývalý BXmen a Xantiák

Nyní Transit 2,0TDDi 63kw 04"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vrzání interiéru - plastů
PříspěvekNapsal: úte 20. črc 2010 22:06:55 
Offline

Registrován: pát 02. črc 2010 14:58:28
Příspěvky: 22
To: JiRaY

Jo jo musím říct, že to bylo bezva setkání. Pokecali jsme a bylo to opravdu fajn. P. Haněl je fakt skvělý člověk a citroenům rozumí. Tu pásku z Renaultu ještě nemám - jen je objednaná. Pokud je za 30 Kč tak bych tu objednávku v Renaultu zrušil. Horní Počernice jsou kousek. Chci to určitě vyzkoušet. Jak si viděl na vlastní oči - po kom mám auto a snažim se ho udržet v co nejlepším stavu - pokud možno i lépe než "původní majitel". Budu rád, když zase dáme řeč.

_________________
XM 2,5 TD, 98', full palba


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz