Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Depollution system faulty - omezeni otáček do 3000
Právě je pon 25. lis 2024 3:34:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 01. črc 2010 18:11:56 
Offline

Registrován: čtv 01. črc 2010 18:04:29
Příspěvky: 27
Zdravím lidi,

mám Citroen c4 picasso 1,6 HDi 80kw rv 2008, najeto 113 tis. km. Chtěl jsem se Vás zeptat, včera jsem trošku ostřeji vzal jednu zatáčku a do té doby nejde auto do otáček. Ať sešlápnu pedál jakkoliv na auto to vliv skoro vůbec nemá. Na neutrál mě to nepustí víc jak 3000 otáček. Na turbu se klapka zvedá cca 1 cm. Podle diagnostiky(neautorizovaný) je tlak a všechno v pořádku, jsem objednaný do citroenu ale nejdřív mají termín až za týden, nevíte o někom v ústeckým kraji, nebo poblíž Chomutova, kdo by mohl udělat dřív ? Jsem objednanej do Vysoké Pece. Na turbo koukal kamarád(automechanik) a řikal, že se mu zdá být zatím v pohodě, i podle té diagnostiky bylo v pohodě. Nicméně dneska mi poprvé vyběhla ikona s chybou na palubovce "Depollution system faulty".. takže zítra jdu zase na tu neatorizovanou diagnostiku, jestli to už třebas neukáže vadnou lamdu. Filtr pevných částic to má. Taky v tom může být chyba. Když jedu tak z výfuku jde takovej bílej dým. Zítra zase zkusím jen obyč. diag. a když tam nic nebude, tak musím týden čekat....... Dneska jsme vyměnili palivovej filtr.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 02. črc 2010 14:08:47 
Offline

Registrován: čtv 01. črc 2010 18:04:29
Příspěvky: 27
tak už víme, potřebuju sehnat nové turbo na 1,6 HDi 16 V, 80KW. Nevíte o nějakém repasovaném ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 02. črc 2010 20:54:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
No buď si mal smolu na konkrétny kus (tzv. posledný piatkový, resp. prvý pondelkový), alebo auto nemalo najazdených 113 000 km... Turbo musí pri "normálnom jazdení" vydržať minimálne raz toľko.
Napriek tomu verím, že zoženieš turbo lacnejšie...

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 02. črc 2010 20:56:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 10. čer 2010 14:20:51
Příspěvky: 78
Bydliště: Bratislava, SVK
a ešte čosi: ten kamarát automechanik by sa nemal veľmi chváliť, že je automechanik...

_________________
Xsara Break 2,0 HDi / 80 kW/ 2002 / Exclusive (predaná)

C4 Picasso 1,6 HDi FAP / 80 kW / 2009 / Seduction / 17"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 03. črc 2010 6:37:22 
Offline

Registrován: čtv 01. črc 2010 18:04:29
Příspěvky: 27
zjistil jsem v servisu, že auto bylo stočený, v březnu 2009 bylo naposled v servisu a mělo najeto 105 500 km, já ho kupoval v květnu 2010 a mělo najeto 107980 km :-(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. črc 2010 1:35:59 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
To podle kilometrů skoro vypadá, že by to molo být moje :-). Ale klid, obě mám u baráku. Každopádně problém s turbem jsem nikdy nezaznamenal ( 237 tis.)

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. črc 2010 1:38:00 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Ale najet 105 tis. za rok, to musí být borec. Já kroutím 80 tis. ročně a docela se s tím nadřu.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 12. črc 2010 20:45:41 
Offline

Registrován: čtv 01. črc 2010 18:04:29
Příspěvky: 27
tak turbo vyměněno, bylo úplně kaput... chtěl jsem se zeptat, nevíte kde sehnat ten kryt na přední světlo, takovou tu kulatou gumu ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. črc 2010 16:50:40 
Offline

Registrován: ned 08. lis 2009 14:23:37
Příspěvky: 16
Ahoj , chci se tě optat , já mámted taky problem ze kdyz na to slapnu tak mi to chcipne...kdyz to je pod 3000ot OK, ale jak na to dupnu tak chcipne. A turbo mam měněný, vstřiky taky... Co přesně dělal ten mechanik? Dík za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. črc 2010 21:15:51 
Offline

Registrován: čtv 01. črc 2010 18:04:29
Příspěvky: 27
hele pouze mi vyměnil všechny filtry (palivovej, olejovej, vzduchovej), a turbo.... když mi to vynněil pořád mi to nešlo, tak jsem hledal příčinu a další diagnostika to hned odhalila, měl jsem nedocvaklej kontakt na (no teď si už nezvpomněnu) možná na snímači tlaku turba.... mě to auto neschcípalo, měl jsem ho v nouzáku a hned mi to psalo tu chybu depollution system faulty....zkus někoho z lexii, nevím kdo ti to dělal, ale když jsem byl na multi diáku nic mi nezjistili, tak jsem šel ke známýmu na Lexii a po chvilce mi řekl, že tlak turba je špatný, že to je turbo, klasicky chybu mi to neukázalo ani v té Lexii, až když hledal víc do podrobna...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz