Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - jazyk hlasek
Právě je čtv 28. lis 2024 17:43:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 10:03:20 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
Otazka je ktery tri ... dneska zkusim ty cisla co jsou v lohonovim scanu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 10:06:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
:o Aha. Takže jich může být víc než tři. Tak to ti nezávidím. :?

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 19:08:59 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
v návodu sedí čísla pojistek, ne však jazyk pod danou kombinací. To je celá věda. Mě to třeba komolilo Aj, Španělsky neumim, Holandsky také ne tak sem si nastavil Němčinu.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 21:24:49 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
Já tam mám francouzštinu. Toho bohdá nebude, aby na mě francouzský auto mluvilo anglicky :twisted: A vůbec nevadí, že neumím francouzsky, ty hlášky sou pořád stejný :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 21:53:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
přesně tak ...těch par hlašek ...ja mam sice angličtinu od koupě ale sviti mi tak jedna třetina...a hlavně těch hlašek je tak malo že už jsem naučenej to poznat podle třeba jednoho pismenka na určitým místě. .. chápu že to není XM styl ale ....ale

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 17. čer 2010 22:22:08 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
No co se tyce vypadlich sloupecku displaye tak to dela vetsine aut z te doby uz jsem to resil nekolikrat a kdyz bych vedel jak se dostat k displayi, tak by to mela byt trivialni oprava.

Zatim se me to nijak prepnout nepodarilo jen jsem prohazel mezi sebou pojistky s ruznyma hodnotama :) tak jsem zvadavi. Asi fakt vlastenec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: pát 18. čer 2010 15:54:12 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Na hodnoty se nekoukej. To jsou jen propojky v tento moment. A s tim displejem? hledej ..... Jsou tam jen šroubky. Cejel ten kryt s obouma displejema a kontrolkama odšroubuješ a máš ho venku. Pokud je to trivijální když je to vypálené tak jsem zvědav... Jinak je pak na dvou šroubkách a připojeným konektoru

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: sob 19. čer 2010 6:24:58 
Offline

Registrován: úte 15. pro 2009 19:18:51
Příspěvky: 79
Ohledně opravy displeje...v Y4 je k displeji nalepenej "flex kabel", ten se nejspíš teplem a vibracema odlepuje, konce oxidujou a kdovíco ještě. Stačilo by sehnat jinej v odpovídajícím rozměru, což je ale skoro nemožný, protože je to věc dělaná na zakázku a tenhle rozměr je nejspíš jen v tomhle displeji. Já sem se ho pokusil aspoň přejet nehtem a tím ho přimáčknout, ale ještě se to zhoršilo :| A Kontaktol tady nejspíš fungovat nebude.

Takže mám tu verzi od dementa Taišla. Jedna deska plošnejch spojů je přišroubovaná víc "vystrčená dopředu" a mezi ní a displej je nacpaná vodivá guma. Možná by se to dalo i nějak jinak, třeba to zkombinovat se spolehlivým displejem z Y3, aspoň to samotný LCD a jeho připojení by mohlo bejt kompatibilní...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: sob 19. čer 2010 10:33:24 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:54:10
Příspěvky: 124
Sleepy.664 - To se deje prave u spousty aut, ale vzdy me zatim stacilo kabel nejakym mechanizmemem vic pritlacit na display a ve fungovalo zas jak melo. Deje se to prave teplem - sam muzu pozorovat, ze ted me za normalnich teplot obcas vypadne jeden sloupec, kdyz je v aute 50, tak az 3 sloupce


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: jazyk hlasek
PříspěvekNapsal: čtv 26. srp 2010 13:51:28 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 10:01:36
Příspěvky: 57
Bydliště: Velká Polom (u Ostravy ;o)
Ahoj zase po čase ;) Tu opravu displeje jsem popisoval tuším ještě na starém fóru, jo...tady: http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtop ... highlight=
opravdu pomáhá opatrné chemické očištění a mechanické přitlačení, pokud je kontakt v přitlačitelné oblasti vyžraný definitivně, mikroskopická (fakt mikro, aby se neslepily sousední plošky) kapička vodivého laku to zachrání, ale je to na hodně pevnou ruku :roll: Ovšem displej je pak kompletní při libovolné teplotě. Jinak k těm pojistkám a jazykovému guláši: Po světě jezdí i XM Y4 s částmi elektroinstalace s Y3, já mám kupříkladu originálně Y3 pojistkovku v Y4 r.v.1996 a volba jazyka se _U_NAŠEHO_KONKRÉTNÍHO_KUSU_ dělá přesně tak, jak se píše v manuálu k Y3, návod k Y4 je mi k ničemu. Ostatně jako perličku můžu uvést, že třeba náš kus má i další potměšilosti, ačkoli je osazený ECU BOSCH MSA11 L3 (ta L3 oproti V36 je taky vtipný úder, majitelé Uniscanu vědí ;) ale o tom až jindy...), tak třeba MAP senzor má originální (fakt to není dopájené, měl jsem to v rámci elektroúklidu oholené až do hlavího svazku) kabeláž se zapojením pro čidlo montované k LUCASům s jiným pinoutem a nesedí to ani s originální dokumentací podle ORGy. Pro drátenickou práci na XM mám takový soukromý termín "investikativní elektrikařina"... :D

_________________
BX19D r.91 stavební, 2CV6 r.84 hrací


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz