Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Inteligentní nabíjení, baterka a Stop&Start
Právě je pát 22. lis 2024 15:09:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 01. srp 2020 23:53:21 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Ano vysokokapacitní.

Jinak dneska jsem si všiml při brzdění motorem, že zatížení alternatoru bylo 26% a po lehkém seslapnuti plynu klesl na 19% a pak na 12% při přibližně stejných Ota ka h motoru..

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03. srp 2020 9:14:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha
To je normální, má to inteligentní nabíjení = nabíjí se hlavně při brzdění motorem, aby se šetřila nafta. Pokud je baterie nabitá naplno, alternátor nejede vůbec a vše se bere z kondenzátoru / baterie

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2021 12:01:08 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 11:47:49
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústecký kraj
Tak chování S+S a baterky je u mě přesně dle popisu. Baterku mám nejspíš origo, takže má 5 let a 160 tis. Auto normálně funguje, ale S+S se nespustí, nejspíš se baterka nikdy nedobije naplno, aby se dobil i kondenzátor. Pouze když dám auto na nabíječku, tak pak chvíli funguje. Má cenu ji měnit? Absence S+S mi nevadí, spíš aby to nebyla předzvěst toho, že baterka odchází. Zas to není taková investice.

_________________
C3 1.1i X 2007 Takdle červenej jak to Ferrari - poměr krása/cena nejlepší ve své třídě. :D
Berlingo 1.6 16V 2004 Spacelight - rodinný koráb
C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 135 2015 Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. kvě 2021 12:18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
spis odchazi kondenzator :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. kvě 2021 19:19:54 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Nedochází kondenzátor, odchází baterie. Auto se snaží nabít baterku na určité napětí a teprve poté začne nabíjet koník na S+S a k tomu nedochází. Jak píše "midlander" po nabití baterie na plno pomocí nabíječky auto začne dobíjet kondenzátor a pak funguje S+S...
Jelikož je baterie již lehce ve zkratu - dochází k samovybijeni tak to vydrží jen chvíli, poté opět přesměruje všechnu energii k dobíjení hlavní baterie a S+S se ne aktivuje.

Když se vezme diagnostika je to vidět, pokud je kondenzátor nabit pod 78% nespustí se S+S a nezávisí na jeho životnosti. Za poslední 3 roky co to sleduji tak auto mělo "zdraví" kondenzátoru 70% při koupi před 3 lety, na podzim kdy jsem moc nejezdil tak to klesli na 50% a teď opět více jezdíme a mám 80%.

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2021 20:53:47 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 11:47:49
Příspěvky: 163
Bydliště: Ústecký kraj
update: tak u mě se po cca hodině jízdy baterka dobila naplno a s+s začal fungovat. takže je to asi hlavně o tom, že se mi přes týden za 30 minut jízdy do práce nestihne dobít naplno.

_________________
C3 1.1i X 2007 Takdle červenej jak to Ferrari - poměr krása/cena nejlepší ve své třídě. :D
Berlingo 1.6 16V 2004 Spacelight - rodinný koráb
C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 135 2015 Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2021 21:00:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 20. kvě 2020 21:54:28
Příspěvky: 90
A taky čím je tepleji, tak tím častěji S&S funguje (asi se zlepšuje kapacita baterie). Třeba na jaře se mi nevypnul motor skoro nikdy (jen po opravdu dlouhé jízdě). Dokud nastartuji, tak mi to nevadí.

_________________
Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi S&S 130kW EAT8 r.v.2020
Citroën Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDi S&S 110kW BVA6 r.v.2016
Peugeot 807 2.0 HDi 100kW r.v.2007 (prodáno)
Peugeot 406 Break 2.0 HDi 80kW r.v.2001 (prodáno)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz