Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Motor 1.8 16v
Právě je pát 22. lis 2024 6:19:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 14:25:11 
Offline

Registrován: úte 28. lis 2017 14:20:35
Příspěvky: 2
Ahoj, plánuji koupit ojetinu C4 Picasso 1.8 92kw cca 2008 rok výroby. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem a na co si dát pozor. Volal jsem do autorizovaného servisu a tam mi řekli, že ten motor neznají, většina v ČR má jen 1.6 VTI, a pak diesly 1.6 a 2.0 HDI :-)
Díky! :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 15:09:03 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Asi nejlenivejsi motor v tomto aute, spotreba nic moc. Ale zase na druhou stranu, krome toho ze obcas zere olej, je to jinak proti normalni 1,6VTI a THP jinak spolehlivy a nenarocny motor - proste jednoduchy a stary, mozna by se dalo rict poctivy motor, bez novodobych kurwitek.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 22:50:31 
Offline

Registrován: úte 28. lis 2017 14:20:35
Příspěvky: 2
Díky moc za info! Jednoduchý motor, přesně to potřebuji! :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: čtv 30. lis 2017 11:16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Když už,tak bych se porozhlédl po 2,0 a máš vystaráno! ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: čtv 30. lis 2017 11:33:37 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
S tim se da jen souhlasit, ale on psal, ze ma moznost koupit 1,8 16V, tak tam je to asi uz dane a navic tech 2,0 16V je fakt hodne malo. A jeste nektere maji BMP6 - robota, coz ten 1,8 16V nastesti nema.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: čtv 30. lis 2017 14:07:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já četl,že plánuje,ne že má možnost koupit. ;) No a u ojetiny těžko říct,zda bude větší problém robot nebo motor. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: čtv 30. lis 2017 15:27:25 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Jednoznacne robot. Ja bych to nechtel.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: sob 02. pro 2017 17:27:15 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
1.8 jsou pouze s fofrklackem. 2.0 jsou pouze automaty, drtivá většina otřesný robot, klasický hydroměnič by byla asi lepší volba, ale je jich jak šafránu. Jinak motory jsou konstrukčně totožné bych řekl. Pokud nestojíš o automat, tak ber tu jednaosmu a ušetříš si spoustu nervů a financí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 14:47:54 
Offline

Registrován: stř 27. čer 2018 7:51:26
Příspěvky: 1
Zdravím pánové a dámy. Koupil jsem ojetou c4 grand Picasso 1.8i 16 v.a s překvapením musím říci že jsem velmi spokojen. Hrůzu jsem měl ze spotřeby, ale i při mé občas svižnější jízdě, převážně Cz - D, na nádrž podle počítače 7.2 l/100 a real podle tankování ca. 7.6, mi připadá adekvátní. Samozřejmě že v jednom, max ve dvou :D. Určitě se na vás budu obracet, je to pro mě neznámá. Hodně šťastných kilometrů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2018 18:23:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono se nesmí věřit všemu,co se dočteš na netu.Pokud se budeš o auto(motor) dobře starat,tak ti ještě bude léta dobře sloužit.;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: ned 05. kvě 2019 14:44:43 
Offline

Registrován: stř 09. led 2019 19:28:52
Příspěvky: 47
Čau, zajímal by mě interval pro výměnu rozvodů a oleje. Pro rozvody se tak nějak všichni shodují na 150 000 km, což se mi zdá jako hodně velký interval, ale je to jedině pozitivní zpráva.
A pak olej. Vím, že je hrozně moc aspektů, které to ovlivňují. Nám tam mechanik dával něco (ani moc nevím co, popravdě) a na lísteček v motorovém prostoru napsal, že vyměnit po 10 000 km. Určitě to není Quartz. Je ten interval 10k opravdu obecně platný, nebo je třeba u Quartz oleje delší?
Díky

_________________
C4 Picasso 2007 1.8i 92 kW + BRC LPG - imigrant z Itálie drancující ČR o neuvěřitelných 11.5l LPG/100km (převážně město)
Berlingo 1997 1.4i 55 kW - ten nejlínější, ale nejmilejší sluha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: ned 05. kvě 2019 21:22:42 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Nejde o značku, ale o specifikaci. ACEA A3/B3, A3/B4. U 1,8l můžeš použít i 10W40. Výměna podle zatížení 10-15tis. Nejsem příznivcem dlouhých intervalů, ikdyž to výrobce mnohdy udává.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor 1.8 16v
PříspěvekNapsal: pon 06. kvě 2019 6:34:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono nejde jen o specifikaci,ale také o způsob provozování. ;) Takže pokud převažují krátké jízdy po městě(zvláště v zimě),tak je olej po 5.000 po smrti,bohužel.Jinak existují i oleje,určené speciálně pro auta s pohonem na plyn,bo to má své specifikum.A pokud máš auto hodně rád,tak na zimu 5W-40,na léto 10W-40 včetně filtru.A mechanik dostává 1A,protože ví,že včasná výměna oleje je lepší,než olej za bambilión,ponechaný v motoru 20.000. :evil:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz