Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Start & Stop system
Právě je pát 22. lis 2024 19:47:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: sob 04. srp 2018 23:20:27 
Offline

Registrován: úte 21. pro 2010 20:47:20
Příspěvky: 117
já vypnu v pohodě ihned po nastartování, tedy v případě, že není S&S deaktivován automaticky, to pak nastává ona smyčka... :-D zapomenu-li vypnout, tak motor zhasíná při 24km/h... (řízení a ostatní systémy funkční)

_________________
C4GP new 2.0 BlueHDi MAN6 Feel 2016 (provoz 6/2017)
C3 FEEL III. gen, 1,2 PureTech 60kW/82k, 2017 (provoz 9/2017)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pát 31. srp 2018 21:17:32 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
Tak po 4 letech před technickou začal start stop systém stávkovat, nyní 4 roky a 8 měsíců již ss auto nenastartuje vůbec, jen se o to asi 3x snaží. Pokud je aktivovaný a má splněné všechny podmínky pro zastavení motoru, tak motor chcípne ale už jej nespustí a musím jej nastartovat tlačítkem. Dobré je, že od této doby je nefunkční celý ss systém, jen je na displeji hláška, že není aktivní. Pro mne vyhovující, jen ta hláška je otravná, ss je neaktivní i třeba druhý den. Myslím, že odešel kondenzátor pro startování. Naštěstí na technickou jezdím v prosinci, kdy se po aktivaci ss opět kvůli nesplněným podmínkám neaktivuje. Nechci to opravit, jen bych chtěl zjistit jestli opravdu odešel startovací kondenzátor, ale nevím, kde se nachází. Pŕi chybě slyším pokus o startování a pak musím zdlouhavě startovat tlačítkem asi na 3x.Rád bych zjistil kde je chyba, Lexia nehlásí žádnou chybu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 06. zář 2018 20:57:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
Vybita startovací baterie

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 6:05:30 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
Nabyl jsem domění, že v případě startu ss se startuje alternátorem a ten k roztočení používá kondenzátor. Pokud ke startu používá nějakou další baterii, kde ji najdu?

Havlicek.Lukas píše:
Vybita startovací baterie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 15:59:08 
Offline

Registrován: úte 04. zář 2018 11:21:29
Příspěvky: 4
Baterie je v autě jen jedna. Z toho co píšeš bych ale řekl, že baterkou to asi nebude. Pokud bys jí měl už na odchodu "do věčných lovišť", tak by S&S vůbec nevypnul motor. Jednou z podmínek by totiž mělo být i to, že motor nebude vypnut pokud probíhá nabíjení. A jelikož při kapacitě baterie pod určitý procenta je nabíjení zaplé trvale (a né jak při vyšším procentu nabití jen při "brždění motorem"), tak to znamená deaktivaci S&S.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 150, 06/2017
Citroen C4 1.6 VTI 120, 10/2011


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2018 19:12:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
vseved - dej VIN auto akouknem co tam je vubec za k**vitka ktere brani startu S&S

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 23:12:43 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
Vin je VF73AAHXMDJ851662
Nemyslím si, že by to mělo být baterií. Normální startování je na cvrnknutí. Pokud ss zastaví chod a poté jej chce spustit znovu, tak je slyšet, že se o to snaží. Několikrát, je slyšet takové syčení, nebo bzučení, ale alternátor motorem nezatočí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2018 12:25:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak tento model ma pomocny startovaci kondenzator v databazi nazyvany (velkoobjemovy zasobnik)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2018 12:35:26 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
@Havlicek.Lukas
Děkuji za potvrzení doměnky. Teď už jenom zbývá zjistit kde je kondenzátor umístěn. Máš přístup I k výkresům?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2018 12:43:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
nekde u baterie


Přílohy:
start.jpg
start.jpg [ 158.92 KiB | Zobrazeno 17248 krát ]

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2018 13:41:11 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 513
Hm. Z mojej malej elektropraxe... Zlý kondenzátor je buď vystrelený, alebo nafučaný. Ak sa na prvý pohľad bez známok poškodenia nič mu nie je.

Poistky si kukol?

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2018 20:44:13 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
@Havlicek.Lukas
Děkuji za všechny informace. Kondenzátor jsem podle nich v pohodě našel. Šel jsem po kabelu ale zmizel někde pod baterkou a nakonec jsem nalezl kondenzátor za plastem v levém nadkolí. Vyndat se mi jej nepovedlo, protože je připevněn matkami nestandartního tvaru a je potřeba speciální nástrčný klíč. Je to pěkný macek a nejprve zkusím najít někoho, kdo mi jej otestuje a poté vymyslím, jak jej dostat ven.

@lakinooo
Pojistky jsem samozřejmě prošel jako první, ale ani podle manuálu nevím která je pravá. V manuálu mám 3 různé typy pojistkových skříněk, sle ani jedna nesouhlasí s tou mou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2018 7:20:09 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 513
Pozor na kondenzator, moze ti dat riadnu supu, ale tam chyba skor nebude....

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2018 18:31:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
pokud je matice 3 hrana krasne pasuji 12 hrane klice z gola sady (6 hrane mozna taky uz si nepamatuju)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2018 21:07:37 
Offline

Registrován: úte 01. lis 2016 22:34:00
Příspěvky: 30
Matice vypadá podobně jako šestihranná, rozměru 10mm. Rozdíl je v tom, že 3 hrany jsou rovné a 3 opisují společně kružnici.
Dnes jsem zkusil zapnout ss systém a při vypnutí motoru na křižovatce a opětovné snaze o nastartování opět opakovaný pokus o start. Myslíte, že by bylo možné pomocí lexie simulovat pokus o start pomocí ss? Třeba by to pomohlo v bádání po chybě. Mohlo by být alespoň vidět, zda se snaží alernátor otoočit.
Dnes jsem ještě prověřil všechny pojistky schované přímo před baterkou v plastové krabičce, kterou každý model nemá. Všechny jsou na velké proudy a kabely jsou přišroubované přímo na pojistce. Vše se zdá OK.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz