Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Při jízdě na benzín se dusí a padá do nouzového režimu
Právě je pon 25. lis 2024 3:45:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 14:14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
Zdravím pánové, mám takový problém že při jízdě na benzín auto nemá výkon a je takové přidušené a to při startu a i když je zahřáté, při přepnutí na LPG vše v pořádku.
Ale než se my auto zahřeje tak musím tak 3x vypnout zapalování a znovu nastartovat poněvadž my auto spadne do nouzového režimu a rozblikají se kontrolky. Svíčky jsem dal nové NGK LFR5B vyčistil váhu vzduchu, nechal překontrolovat vstřiky a problém stále přetrvává. Díky za odpovědi

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 21:08:14 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Spadne do nouzaku, rozne se kontrolka motoru. Co chces po nas? Jestli tu mame nad necim diskutovat, musis na diagnostiku a zjistit, co se ridici jednotce nelibi. Bez toho tu muzem jen tipovat "sportku".

Neber to spatne, ale fakt tady se bez diag dal nepohnes.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 21:08:39 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
v první řadě nech seřídit nastavení lpg jednotky. Dlouho sem s tím taky bojoval bez výsledku. Potom sem nechal odpojit LPG vytažením pojistky a diagnostika ukázalo špatné čidlo teploty. Rok klid a ted s dušením v benzínu za studena zase bojuji. Ale asi musím napřed udělat svíce a seřídit LPG, páč mám chudou směs na jednom válci.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 21:20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
Neberu to špatně, jen jsem hodil dotaz :) na diagnostice jsem byl a tam my vyskočila hláška CHYBA ZAPALOVÁNÍ nebo něco takového, jsem laik ale servisák my doporučil ještě zkusit vyzkoušet LIŠTU NA SVÍČKY tak scháním někoho kdo má podobný vůz jako já jestli by byl ochotný to vyzkoušet na severní moravě. Jsem z toho už úplně marný :(

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 22:43:54 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ja nevim, ale myslim si, ze pokud ti to jede dobre na LPG, tak to listou nebude. Lista plni stejnou funkci at jedes na plyn nebo benzin. Od pasu bych taky tipnul moznost teplotniho cidla - nechat zkouknout pres diag, jestl ito neukazuje ptakoviny. Kdyz je motor studeny, tak jestli diag ukazuje teplotu okolniho vzduchu a nebo uplne jine numero. Ale pokud teplotni cidlo bude ok, tak pak je to tezke. Mohl by byt treba zaneseny vstrikovac, ale to je uz fakt dalsi strileni od pasu.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. črc 2017 23:16:44 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
a na diag jsi byl u plynaře, nebo v normálním servise? Pokud by byla vadná zapalovací lišta, tak se to neprv bude projevovat v lpg, protože je náročnější na zapálení. Může to být ten vstřik, můžeš použít čistič http://www.citroeny.eu/do-paliva/intenz ... 500ml.html
a najezdit několik stovek km jen na benzín. Mě nikdo nebyl schopen říct čím to je, až sem si nechal vytáhnout pojistku od lpg jednotky, pak se teprve objevila vada čidla teploty. Může to být lambda a spousty dalších možností...zkus cestu nejmenšího odporu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. črc 2017 8:34:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
Na diagnostice jsem byl i u plynaře a vše ok, vstřiky byly vytáhlé a vyčištěné ultrazvukem poté na testu a všechny ok, ale když jsem dneska vezl manželku do práce tak jsem zpozoroval že i na plyn to nějak blbne, tak nevím jestli to dát do autorizovaného servisu, tam by lištu vyměnily automaticky a neřešily jestli je špatná nebo ne proto bych to chtěl u někoho zkusit je to otázka 10 minut.

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. črc 2017 12:28:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
Chtěl bych se ještě zeptat prosím vás kde najdu čidlo teploty motoru? někde jsem se dočetl že to může dělat ten problém.
Já jsem na internetu na jen čidlo teploty vody tak nevím jestli je to ono? A jestli by bylo možné foto kde to najdu.
Předem děkuji za info

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 25. lis 2017 20:52:51 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
zdravím, mám na svém 1,6 VTi + LGP Landi stejné příznaky jako "sepe". Mám najeto 75000, od 30000 to jezdí na LPG, nikdy problém. V poslední době pokles výkonu na benzín, pak se přídaly špatné starty a cukání při studeném motoru (tuto zhoršující tendenci to mělo docela rychle tak poslední 2 měsíce provozu, jízdní režim: manželka používá na poskakování do 15 km už asi 2 roky). Po přepnutí na LPG (30°) jede naprosto v pořádku. Diagnostika ukázala P2177 chudá směs + P0313 různé válce - vynechávání kvůli nedostatku paliva + P2074 Snímač tlaku v sacím potrubí - Závada koncového stupně.
Nechal jsem servisem změřit tlak palivového čerpadla i tlak ve válcích a OK. Lambda taky OK. Shodli jsme se na použití čističů palivové soustavy, aplikoval jsem první lahvičku STP na 10 litrů paliva (krátkodobé zlepšení startů), druhou následně na půl nádrže (beze změny) a nakonec do prázdné nádrže TEC2000. Následný ranní start na benzín OMV 100 (jinak celý život 95) byl naprostá katastrofa, auto chcípalo, nouzák apod.

Zajímalo by mě jako to sepe vyřešil? Bylo to tím čidlem teploty? Budu vděčný za radu. dík

PS: svíčky origo Bosch 5960L0 najeto 35000km, olej Total 9000 5W40 asi 5000 km zpět (do té doby jezdil origo TOTAL INEO s tradičním úbytkem jak popsáno mnohokrát na foru)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. lis 2017 8:47:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
Úplně jsem zapomněl napsat řešení mé opravy, na diagnostice my to psalo taky úplné nesmysly jako např. vadný alternátor,chyby čerpadla atd. a nakonec po vyzkoušení všech věcí vše v pořádku tak my nakonec poradily vyměnit vstřiky, tak jsem je vyměnil a problém byl vyřešen, ale až na podruhé protože jsem koupil vstřiky vyměnil a auto stále stejný problém takže my poradily zkusit vyměnit ještě jednou vstřiky a ouha auto jede jak má ty první vstřiky jsem reklamoval sice těžko ale vyreklamoval :-)

Jen takový dodatek nevěřte na nějaké čištění vstřiků a testy jestli jsou dobré já je měl na testech a vše prý OK a prdlajs byly v háji takže pokud budeš měnit vstřiky tak to dej radši do servisu kvůli záruce je to jednodušší :-)

zdarec

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 18:44:38 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
Díky za tip, tento týden mě to čeká, nicméně mi servisák řekl, že je vhodné vyčistit i nádrž, která bude mít na stěnách už vrstvu bisložek a problémy s ucpaným vstříkem se tak mohou lehce vrátit. VIF a podobně toto prý nevyřeší. Na čištění nádrže prý louh.
Máte někdo zkušenosti s čištěním nádrže? Jak moc je složité ji vymontovat?
Vrátily se vůbec někomu problémy se vstřikovači po jejich výměně?
Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28. lis 2017 19:01:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. črc 2013 6:55:38
Příspěvky: 11
nádrž jsme čistily taky a je to docela morda ji vymontovat ale musím říct že po vylití benzínu nebylo třeba čistit.
;)

_________________
Berlingo Multispace 1,6 BlueHDI (2017)
C3 Aircross (2020)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29. lis 2017 20:10:56 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
hlásím, že na výše popsané problémy výměna vstřiků pomohla (na těch starých jsou patrné usazeniny, ucpané dírky), dal jsem i nové svíce a auto je jak znovuzrozrené. Postupný dlouhodobý úpadek výkonu si člověk těžko uvědomí, nyní je snad zase všech 120 koní připraveno k dostihu :-). díky za tip.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz