Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Kabelový průchod z motoru do kabiny.
Právě je pon 25. lis 2024 21:45:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kabelový průchod z motoru do kabiny.
PříspěvekNapsal: ned 28. bře 2010 16:18:59 
Offline

Registrován: čtv 14. led 2010 17:11:04
Příspěvky: 29
Bydliště: Kolínsko
Ahojky kolegové Picassáci. Potřebuji poradit. Kudy se dá -pokud možno nejjednoduššeji a bez vrtání, protáhnout kabel z prostoru motoru do kabiny?
Chtěl jsem naistalovat denní svícení ale po hodině hledání - kudy- jsem to odložil ... Nic vhodného-žádný prostup jsem nenašel :-(
Máte někdo zkušenost s tímhle "problémem" ? Díky za odpovědi a rady... Láďa

_________________
Láďa-C4Grand Picasso I, 16V, 1.6THP, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 28. bře 2010 17:32:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
proc hledas kvuli dennimu sviceni pruchodku mezi motorem a kabinou? vsechno co potrebujes mas v motoru

+ 12 z baterie
- kdekoliv na karoserii
obrysovky

a dalsi veci potrebne

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 28. bře 2010 19:09:53 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:28:59
Příspěvky: 11
Bydliště: Stráž pod Ralskem
....že by byla potřeba kontrolka? :idea: :geek:

_________________
Dobrá nálada nevyřeší všechny moje problémy, ale nasere tolik lidí, že stojí za to si ji pěstovat.

Obrázek

1,8 16V 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 28. bře 2010 20:14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
Pikollo píše:
....že by byla potřeba kontrolka? :idea: :geek:


na co kontrolku? kdyz to ma spravne a podle predpisu zapojene tak zadnou kontrolku nepotrebuje

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 20:06:17 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
Třeba si chce udělat ruční vypínání z kabiny :lol:

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 29. bře 2010 20:15:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
akpuolach>> to uz muze rovnou zapinat tlumene svetla protoze kdyz zapomene rozsvitit tak stejen dostane pokutu

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 30. bře 2010 13:58:35 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:36:03
Příspěvky: 296
Bydliště: Svitavy
To byl vtip ;)

_________________
Picmacek 1.8 16V 396tis.km LPG r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 31. bře 2010 23:01:18 
Offline

Registrován: čtv 14. led 2010 17:11:04
Příspěvky: 29
Bydliště: Kolínsko
díky všeem autorům příspěvků za "vtipné " poznámky, nicméně nikdo z vás mi nebyl schopen odpovědět nebo poradit s mým problémem. ..A to najít vhodný prostup z prostoru motoru do prostoru kabiny.
Denní svícení nebyl problém, který jsem potřeboval vyřešit ...byl to první nápad co mě napad, abych se vyhnul případným otázkám typu "proč to potřebuješ?" ;)

_________________
Láďa-C4Grand Picasso I, 16V, 1.6THP, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. dub 2010 5:53:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
OK pokud to nepotrebujes na denni sviceni ale treba na zesilovac tak bych skusil hledat pruchodku nekde podel puvodniho kabeloveho svazku - v nekterych pripadech za schrankou spolujezdce

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. dub 2010 21:55:17 
Offline

Registrován: čtv 01. dub 2010 21:38:34
Příspěvky: 20
Omlouvam se,delsi dobu jsem se nedival na forum. Resil jsem stejny problem-uspesne.
nejlepsi je na leve strane od motoru. Sundas sterace, mrizku s umele hmoty pod nimi a potom uz jen na leve strane takovy kryt trojuhelnik a uz budes videt gumovou pruchodku pod palubni deskou primo do kabiny k pojistkam. Jeste v kabine musis sudat levy bocni kryt palubni desky a vnitrn oblozeni u trojuhelnikoveho okna. a mas ke vsemu pohodlny pristup.Ja jsem to resil kvuli vypinaci,ale stejne ho mam ted porad zapnuty.Ve starem foru jsem mozna dal i fotografiea neco tam i o tom pisu.
Tak ahoj doufam ze jsem ti pomohl.nac k do kabiny se da dostat i z prave strany,taky puvodni pruchodkou, ale z leve jses hned u pojistek a jeto pohodlnejsi.
evza.
PS. Vsehno na zapojeni neni v motor prostoru, zalezi na spusobu zapojeni,kdyz beres signal na zapojeni od alernatru nebo od tlaku oleje,tak to mas v motor prostoru , ale ja beru signal od spinaci skrinky coz je podle mne polehlivejsi. Protoze uz mi jednou odesel alternator a to ti potom budou svitit denni svetla jen kdyz ti pujde signal od spinaci skrinky nebo tlaku oleje.!
http://img529.imageshack.us/img529/7320/img1836n.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/8646/img1840a.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/8739/img1827.jpg


Naposledy upravil evza dne čtv 01. dub 2010 22:52:46, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. dub 2010 22:40:33 
Offline

Registrován: čtv 14. led 2010 17:11:04
Příspěvky: 29
Bydliště: Kolínsko
evza píše:
Omlouvam se,delsi dobu jsem se nedival na forum. Resil jsem stejny problem-uspesne.
nejlepsi je na leve strane od motoru. Sundas sterace, mrizku s umele hmoty pod nimi a potom uz jen na leve strane takovy kryt trojuhelnik a uz budes videt gumovou pruchodku pod palubni deskou primo do kabiny k pojistkam. Jeste v kabine musis sudat levy bocni kryt palubni desky a vnitrn oblozeni u trojuhelnikoveho okna. a mas ke vsemu pohodlny pristup.Ja jsem to resil kvuli vypinaci,ale stejne ho mam ted porad zapnuty.Ve starem foru jsem mozna dal i fotografiea neco tam i o tom pisu.
Tak ahoj doufam ze jsem ti pomohl.nac k do kabiny se da dostat i z prave strany,taky puvodni pruchodkou, ale z leve jses hned u pojistek a jeto pohodlnejsi.
evza.
PS. Vsehno na zapojeni neni v motor prostoru, zalezi na spusobu zapojeni,kdyz beres signal na zapojeni od alernatru nebo od tlaku oleje,tak to mas v motor prostoru , ale ja beru signal od spinaci skrinky coz je podle mne polehlivejsi. Protoze uz mi jednou odesel alternator a to ti potom budou svitit denni svetla jen kdyz ti pujde signal od spinaci skrinky nebo tlaku oleje.!


Pro evzu : díky za radu - když jsi psal -levá strana motoru - pochopil jsem to správně, že je to míněno z pohledu z vozu??? (tam jsem u pojistek )
Stírače jsem stáhnul, plast mřížku sundal, našel jsem i tu gumovou průchodku (mimochodem děsný přístup) ale jak demontovat ten interiér?
„Jeste v kabine musis sudat levy bocni kryt palubni desky a vnitrn oblozeni u trojuhelnikoveho okna“

Je to všechno nacvané nebo jsou někde skryté šrouby ? Nerad bych ulámal nějaké packy…. Láďa

_________________
Láďa-C4Grand Picasso I, 16V, 1.6THP, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 01. dub 2010 22:58:32 
Offline

Registrován: čtv 01. dub 2010 21:38:34
Příspěvky: 20
Jo pri pohledu z auta, je to tam nacvakny prichytkama zadny sroub. Sundej jen to oblozeni trojuhelnik. okna, je to vsechno na prichytkách.
nasel jsem i par fotek, tak je mas prilozeny, ale jdi na 1.stranu
ahoj.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 18:19:08 
Offline

Registrován: čtv 14. led 2010 17:11:04
Příspěvky: 29
Bydliště: Kolínsko
pro EVZA. Díky za rady i za fotky ... Láďa

_________________
Láďa-C4Grand Picasso I, 16V, 1.6THP, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. dub 2010 21:54:22 
Offline

Registrován: čtv 14. led 2010 17:11:04
Příspěvky: 29
Bydliště: Kolínsko
Mám sice zlomené obě ruce ;) , ale povedlo se ... :-)

Ještě jednou - Díky všem za rady . Láďa

_________________
Láďa-C4Grand Picasso I, 16V, 1.6THP, 110kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz