Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Novy Cactus




Právě je ned 16. pro 2018 4:31:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Prosím, klikněte pro zobrazení pravidel fóra



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 19:39:30 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Vážne nekecám... jazdím stále rovnako... rozdiel v tom je, a prekvapivo pre mňa veľký. No nechcem sa hádať. Píšem len čo som postrehol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 21:24:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak si natankuj příště zase BA 100 a dej vědět,jestli jezdíš zase za 5.5 l.Prostě jsi něco začal dělat jinak,jinak to není možné,přečti si ty testy,co jsem sem dal.Nesmíš tolik hledět na ten PP, :D mám léty vyzkoušeno,že stačí párkrát rychleji akcelerovat a ukáže na té samé trase,kterou jsem jel několikrát s průměrem např. 6.5 l najednou o litr víc,teď píšu o minulém autě,aby sis nemyslel,že jezdím za 7.5 l s Cactusem. A ještě blbá otázka,celou dobu máš stejné pneumatiky? ;) A poslední dotaz,tu BA 95 jsi natankoval syrovou nebo jsi ji aditivoval?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 22:37:23 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Gumy sú stále zimné, a 95 bez aditív. Jazda klasika, ako vždy. Natankujem najbližšie 100, a dám vedieť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 22:42:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
No ale to je základ přidat do BA 95 aditiva,nicméně ani tak při absenci nemůže být rozdíl ve spotřebě takhle skokový.Tohle spíš vypadá,že jsi natankoval nějaké špatné palivo,kde jsi tankoval?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: stř 04. led 2017 15:27:04 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
OMV, ako vždy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: stř 04. led 2017 15:32:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Na mě začne každou chvíli svítit hladové oko,tak zkusím zase natankovat nějakou prémiovku a uvidím zda a jaký to bude mít vliv na spotřebu,ale podle předchozí zkušenosti si myslím,že žádný.Dnes jsem koukal na PP a ten průměr je za nějakých 1350 km,tak to vynuluji a začnu od nova.A ještě jedna otázka,tankuješ stále u jedné čerpačky?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: stř 04. led 2017 19:31:37 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Posledné tankovanie bolo u inej, podľa inetrnetu mali mať maxxmotion 95, no mali len klasickú, ale OMV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: stř 04. led 2017 19:37:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
No jsem zvědav,co z toho nakonec vyleze. :P Pokud jezdíš stále stejnou trasu,nezměnil se podíl město/mimoměsto a ani styl jízdy,tak mi to hlava nebere.Pak už jedině to aditivum,ale že by to udělalo takový rozdíl ve spotřebě se mi nezdá,byť já bez aditivace nejezdím už hodně dlouho,takže vycházím ze zkušeností jiných,kteří jezdili na syrovou BA 95 a poté co začali aditivovat,tak jim spotřeba sice klesla,ale tak o 1/2 litru a to ještě tak po 2 nádržích.Ale nic není nemožné a třeba se motor zbláznil,když byl zvyklý na prémiovku s aditivy a ty jsi mu dal ochutnat břečku bez ochucovadel. :mrgreen:
P.S. Ještě mě napadá jedna věc,zkus se podívat na tlak v pneumatikách,při změně teplot dochází ke snížení tlaku a tam potom i malý úbytek dokáže nadělat velkou paseku. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: stř 04. led 2017 20:15:08 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Fakt jazdím rovnako, síce viac ako normálne ( predsa je to kočkolap) :D ale, rovnako, od kúpy. Mesto pomaly, ale aj dupnem, mimo mesto tempomat. Tlak by sa zmeniť nemal, teplota kolíše plus mínus rovnako.. Ale, je jedno, čo sa stalo, prišiel som na to, že iný benzín dávať nemienim, aj cítim, že motor je lenivý.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 14:57:12 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
ake aditivum pridavas ak smiem vediet? ake pozitivne ucinky to ma na auto?
negativne asi len na penazenku :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 15:12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Už jsem to psal asi 100 x :D ,dával jsem VIF, teď už asi rok Wynn´s http://www.citroeny.eu/do-paliva/aditiv ... 250ml.html
No je to ranec,vychází to cca 35,-Kč na nádrž. :lol: Výhody aditivace jsou obecně známy,stačí si přečíst to povídání u výše jmenovaného výrobku. ;)
Samozřejmě nečekej zvýšení výkonu o 5 k nebo úsporu paliva v litrech, :D auto jde líp za plynem,pokud nejezdíš s kloboukem na hlavě,úspora paliva se pohybuje v rozmezí 0.25-0.5 l/100 km.
Ovšem nejvíce je ceněné toto:
Čistí vstřikovací trysky, ventily a palivový systém
Umožňuje a obnovuje optimální výkon motoru
Usnadňuje studený start
Brání rzi a korozi ve vstřikovacím systému
Maže a chrání palivové čerpadlo a vstřikovací trysky

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 15:37:48 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Idem si o tom teda nieco pocitat, dakujem za odpoved, je mi jasne, ze toto je samo o sebe velmi obsirne a diskutovane tema inde :)

Ak by to ale znizilo spotrebu o dve deci na 100, tak sa to vlastne na nadrz zaplati samo :D

Wynn neviem moc na heureke najst, len jeden predajca, VIF uz ano. No niekde sa pise, ze 125ml je na 50-60l, pri riedeni 1:1000 to ma ale byt na 125l hmm.
Rovnako by som chcel vediet, ake zlozite je toto aditivum naliat do nadrze cactusu - staci naliat, alebo je tam nejaka klapka a treba pouzit napr lievik (pripadne 125ml nadobu z balenia VIF) ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 19:26:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
Chceš číst,tady můžeš. :D
http://www.oleje.cz/forum/aditivum-wynn ... t5895.html
Co se týče odlišného dávkování u VIF,tak tam je rozdíl mezi klasickou pikslou http://www.citroeny.eu/do-paliva/vif-su ... vf005.html a jednorázovým balením,v tom jednorázovém zřejmě není tak koncentrovaný.
Wynn´s nikde shánět nemusíš,stačí si ho objednat na zdejším e-shopu,případně si udělat výlet do ČR. :D
A nalít aditivum do nádrže před každým tankováním problém není,já mám tedy skleničku s uzávěrem(od smetany do kávy) :D ještě z doby,kdy jsem měl C4P,tam to rovnou z dávkovače nešlo,bo mělo na hrdle klapku s pružinkou.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 20:07:11 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 124
Keby si chcel wynn's http://www.olejcentrum.sk/WYNNS-SUPREMI ... N-d264.htm

Ja mám ešte na jednu nádrž VIF a najbližšie pojdem na wynns, tak som zvedavý aký bude... len zatial neviem kde ho inde zoženiem na SVK lacnejšie

Inak VIF je aj 125 ml fláška, ale na nej píše na jednu plnú nádrž, odporúčam raz kúpiť a potom z plechovky dolievať množstvo aké potrebuješ na aditiváciu, naleješ 3 vrchnáky a máš pokoj, lebo plné aj tak nenaleješ bez lievika. inak dieslová malá fľaška má o kúsok hrobšie hrdlo

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Naposledy upravil luki52 dne pon 09. led 2017 20:17:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 09. led 2017 20:11:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2509
Bydliště: Ústí nad Labem
U nás je k dostání pouze na čerpačce TANK ONO nebo na internetu,ale je možné,že někde natrefíš.Nu dej pak vědět,jak jsi spokojen. :P

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..je.
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz