Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
Právě je pát 29. lis 2024 1:34:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 22. lis 2016 18:06:29 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Moj pohľad na rozdiel medzi 95 a 100 oktanový benzín je asi toľko, že auto lepšie reaguje na 100, ale žiadna sláva, keď pritlačím idú skoro rovnako...ale spotreba by som povedal, že je rovnaká, ale o kúsok lepšia, ale to je asi cca 01-0,2l hlavne meste pri 100 okt. benzine...a aditivacia, používam stále vif, ale keď mi dojde zadovážim si wynns, tak som zvedavý či bude rozdiel, ale posúdiť neviem či to má nejaký účinok, ale dúfam, že áno

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 22. lis 2016 18:55:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já nepsal,že to musí být stejné,jako je to u mého služebního auta,ale zkus si projet trasu cca 200 km dlouhou rychlostí 150-160 km/h a uvidíš,zda tam ten rozdíl ve spotřebě bude či ne. :D Co se týče VIF nebo Wynns,tak v našem případě jde hlavně o prevenci zanesení a koroze vstřikovačů,blahodárný účinek na ventily je prakticky nulový,protože se máme přímovstřik a tudíž nemůže dojít k onomu "omývání" jako je tomu u nepřímého vstřikování. Částečně je to pořešeno tak,že motor v nízkých otáčkách pracuje v Atkinsonově cyklu,takže se při kompresi dostává část směsi zpět do sání a co je důležité,nemáme EGR ventil,což je největší škůdce při tvorbě karbonu.
Jinak jsem si nechal od jednoho hodného kolegy z olej fóra,který vládne francouzským jazykem přeložit tenhle odkaz https://www.arts-et-metiers.asso.fr/man ... _rendu.pdf abych a k benzínu mi napsal tohle.
Tak v servisu se už ptát ani nemusíš, neboť v tom tvém odkazu se explicitně píše, že ten motor prakticky pořád jede "na hraně" maximálního možného předstihu. Jinými slovy, když tam budeš lít N95, pošleš záměr motoráře do kytek.
No v každém případě jsem dnes natankoval u ONO BA 98 a nadopoval 2 panáky Wynn´s,tak uvidím co se bude dít.A hlavně uvidím tak za 14 dní,až protáhnu bodlinku na dálnici,co to bude dělat se spotřebou.Taky se kvapem blíží(najeto 1400 km) mnou plánovaná první výměna oleje ve 3000 km,co to udělá po výměně.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 22. lis 2016 19:27:52 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Takže chápem, že som si kúpil debilný motor, ktorý žere rovnako ako hociaká atmosféra a ešte treba liať do neho drahší benzín ako je klasika 95 :evil:

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: úte 22. lis 2016 19:38:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Inu koupil sis downsizing, :D ale měl bys mít menší spotřebu(po městě určitě) a i při běžné jízdě v limitu,než z motorem 1.4 VTI,který tam byl dřív a teď ho tam dávají opět.Já jsem spokojen,s C4P jsem měl spotřebu při poskakování kolem komína 8-8.5 podle počasí,při delších trasách tak 7.4-7.6,tady zatím 6.1,což je nádhera,byť se jedná samozřejmě o jiné auto.
V každém případě bude tvůj stroj mnohem hbitější než z motorem 1.4 VTI,rozdíl ve výkonu a krouťáku je citelný.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 18:01:24 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Drobná otázka, na video recenziách som videl pokrčené tesnenie panoramatického okna, v rohoch... máš aj ty niečo také???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 19:23:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Taky jsem to kdesi četl,ale to byl nějaký vadný kus,já nic takového nemám.První co při přejímce vozu bylo,že jsem na to koukl. ;) :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 20:44:46 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Miroslav Lengyel píše:
Taky jsem to kdesi četl,ale to byl nějaký vadný kus,já nic takového nemám.První co při přejímce vozu bylo,že jsem na to koukl. ;) :lol:


super, dík za odpoveď :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 20:48:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ty ale panoramu mít nebudeš nebo jsem něco přehlédl?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 21:24:14 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Nie každý Cactus má panorámu????? EDIT: ale má delené zadné sedačky :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 22:21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jenom ten,kde si ho objednáš a zaplatíš. :D Taky záleží na lokalitě,třeba v Německu má Rip Curl panoramu ve standardu. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 28. lis 2016 0:37:00 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
U nás ( aj u vás ) to bude len za príplatok.. akosi sa ani po rokoch nič nezmenilo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: sob 10. pro 2016 20:38:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak vánoční dárek pro bodlinku dorazil,takže 21.prosince první výměna oleje. :D


Přílohy:
IMG_20161210_192359.jpg
IMG_20161210_192359.jpg [ 431.01 KiB | Zobrazeno 23117 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 7:00:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak včera UL-Cheb a zpět,déšť,vítr,příčníky na střeše,2 lidi.....spotřeba 6.4/100 a to jsem se s tím vůbec nemazal :lol: ,takže u mě dobrý. :idea:
Na zpáteční cestě pak ještě doplnění nádrže u ONO,BA 98+2 panáky Wynn´s. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 20:14:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...Miroslav Lengyel... co to máš vedle onoho oleje,,,že by pruplach po starém oleji,,, ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 110 k
PříspěvekNapsal: pon 12. pro 2016 21:25:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
To je aditivum do benzínu. :D http://www.citroeny.eu/do-paliva/aditiv ... 250ml.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz