Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je pát 29. lis 2024 2:17:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 05. zář 2016 18:57:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já netvrdil,že se nějaký průšvih nestal,ale to je vcelku jedno.Těch 60 kW úplný průšvih nebude a po dálnici to 140 klidně pomaže,ale přijde na to,jak bude auto obsazené. ;) Příbuzní mají P-301,dokonce ještě s tím slabším(53kW) motorem a nestěžují si,faktem ovšem je,že jezdí sami 2 a po dálnici vůbec. :D Pokud budeš jezdit s plně vytíženým vozem,tak počítej s tím,že ve stoupání bude rychle vadnout,takže buď budeš muset víc řadit nebo zvolnit. :? Pokud tedy jezdíš po dálnici často,neřkuli jezdíš-li plně vytížený např. k moři,tak bych zvažoval spíše 1.6 VTI.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 06. zář 2016 8:09:45 
Offline

Registrován: pon 05. zář 2016 11:16:53
Příspěvky: 3
Tak to je jasný, mě spíš jde o to, že pokud se rozhoupu k nákupu, budu mít přesně stanovenou částku.
Důležité pro mě je, že se zdá , že ten tříválec prostě takový konstrukční nedostatky,nebo časté závady nemá.
To už by se (snad) profláklo. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 06. zář 2016 19:08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Co myslíš tím přesně stanovenou částku?Jinak nekoukej na ceníkové ceny,ale poptej se přímo u prodejce.Myslím,že jsi psal něco o splátkách a pokud máš něco na protiúčet,tak pak může vypadat cenovka na 1.6 VTI třeba takhle. ;)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 10:27:32 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Ako nechcem byť hnusný ale fakt si myslíš, že ti C-Elysée vydrží 10 rokov po 20000km ročne? To auto bolo robené podľa mňa na čo najnižšiu cenu - lacnejšie riešenia, horší matroš. Po desiatich rokoch bude nasračky a držať pokope bude lepiacou páskou z Lídla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 10:45:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Myslím,že kolegovi nešlo o auto jako takové,ale spíš o motor a tam bych strach(pokud bude mít náležitou péči)strach neměl.Jak jsem psal výše,ani tolik proklínané a zatracované HTP nemají problém s vyšším nájezdem.Zrovna včera jsem se vrátil z 24 h "výletu",během kterého jsem najezdil 850 km a auto šlapalo jak hodinky.Jen doplním,že auto má najeto 280.000 km,jezdí s ním kdo má ruce a nohy,stylem start a cihla na podlaze. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 12:15:00 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
No neviem, akože ide iba o motor? To keď auto bude po desiatich rokoch polorozpadnuté, to nevadí, lebo motor bude v cajku?
Ja som nemyslel kozmetické vady typu šumiaceho rádia, nepríjemného aerodynamického hluku zvonku či nesediacich tesnení okolo okien. Elektrické okruhy, nápravy, antikorózna úprava, izolácie, slabšie materiály - je toho more čo po tých desiatich rokoch môže piť krv a kvalita motora to ako celok auta nezachráni, chápeš. Je to lowcost so všetkým čo k tomu patrí, nič v zlom. Za mňa 5 rokov a dať to preč. Môj názor. Divili by ste sa čo dokážu spôsobiť nekvalitné tenkostenné izolácie na kábloch v súčinnosti s celoročným parkovaním v exteriéri už po takých štyroch piatich rokoch.
A citroeny som mal tri, vo všetkých po troch-štyroch rokoch kulisa riadiacej páky bola strašná, to nebolo radenie, to bolo miešanie gulášu. S toyotou čo mám teraz sa to vôbec nedá porovnať. A tuším aj htp čo má kolega so 100000km má toto neporovnatelne lepšie.
Proste desať rokov je na toto auto podla mňa za hranicou rozumných nádejí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 12:49:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nevidím jediný důvod,proč by mělo být 10-ti leté auto polorozpadlé,pokud se bude majitel starat.A že mělo např. Saxo lepší antikorozní úpravu než Elyseé dost pochybuji a přesto dodnes jezdí a dá se natrefit na zachovalé kousky a to samé platí i o další modely.
Naopak jsem viděl o dost dražší auta,kde elektronika "hořela" na počkání.A co se týče té izolace kabelů,tak věř tomu,že daleko víc dostanou "zahulit" u garážovaného auta,než venku.Ty jsi měl 3 Citroeny,já také(2xXP,1xC4P) a nikdy jsem s řazením žádný problém neměl. :D A pokud chci srovnávat značku,tak je třeba mít rovnocenné modely a porovnat také ceny.Nu a měnit auto každých 5 let je sice fajn,ale musíš k tomu mít potřebné finance nebo chuť každých 5 let hodit pár desítek/set tisíc do černé díry. :lol: Je jasné,že po 10 letech nebude auto jako nové,ale klidně může docela dobře sloužit. ;) A že je levné?Možná by ses divil,kolik času tráví mnozí majitelé luxusních a také řádně drahých aut v servisech.
P.S. A co se týče Toyoty,tak si prolez pořádně jejich fórum,jako jsem to udělal já,když jsem přemýšlel o Toyotě Verso,jako náhradě za C4P,protože PSA jaksi tlačí lidi do smradlavek. :twisted: A rychle zjistíš,že i ty Toyoty trpí podobnými neduhy jako auta jiných značek.
No nakonec jsem zjistil,že vlastně tak velké auto ani nepotřebuji,takže jsem skočil do Cactusu. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 16:14:00 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Takto, aby bola jasná jedna vec. Nesnažím sa citroen silou mocou z nejakého dovodu hejtovať. Moje poznámky niesú kvoli nejakej osobnej pomste alebo žeby som nemal rád citroeny. Mal som tri picassá - 1,8 a 1,6 osemventil benzíny a 1,6HDi naftu. Tá benzínová 1,6 je užívaná v rodine, občas ešte sadnem za jej volant. Všetky po čase mali kulisu radenia hodne vyviklanú, aj bez stlačenej spojky sa pákou dalo hýbať v možno desaťcentimetrovom kruhu, bez námahy. Tie autá mali svoje čaro a hlavne boli robené ešte keď sa na materiáli nešetrilo. C-Elysée sa už obávam že robí s tým šetrením na materiáli.
A na margo desaťročnej toyoty - no to už tiež nieje extratrieda (kolegyňa má 12 ročnú corollu), rozhodne to je ale lepšie ako to bude s 10ročnou C-Elysée. A to má automat. Len spotrebák a tuším spomínala voľačo o držiačikoch na nápoje, ináč nič.
Ja mám trojročnú corollu - menené brzdové dosky pre piskot a skrutka držiaku madla veka kufra ktorá hrdzavela a od nej sa mohlo začínať chytať aj to veko takže ho trošku pre istotu zbrúsili aby to potom prestriekali. Ani toyoty niesú čo bývali, to absolútny súhlas. Ale problémy s ktorými sa stretávajú benzínové toyoty sú úplne inde ako benzínové PSA. To asi ale súvisí s tým, že s turbobenzínmi v podstate ešte len začínajú. :?:
Ja len som chcel povedať, že ten konkrétny citrón je proste lowcost so všetkým čo k tomu patrí. To že to bude nové auto pri kúpe automaticky neznamená, že vydrží dlhšie ako štvorročná jazdenka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 09. zář 2016 16:39:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak z toho tě snad nikdo nepodezřívá a zatím jsem měl dojem,že docela normálně diskutujeme,protože každý má nějakou zkušenost,třeba i jinou. :D Jinak na olejfóru je maník,který má Corollu 20 let starou,dokonce v dieselu a naprosto bez problémů,tedy to aspoň píše a lidi co ho znají to potvrzují.Nu a dnes neví,co by si pořídí,až tahle doslouží,protože se dnes šetří všude a třeba i na samotném fóru téhle značky se dočteš,že pokud Toyotu,tak jedině s benzínovým motorem. :D Dle mého soudu,ta nízká cena Elyseé není dána pouze levnými materiály,ale spíš použitou technikou,kde výrobce v podstatě nemusel investovat hromadu peněz do vývoje,ale použil již stávající léta používanou.Ostatně,tenhle sedan se snad už léta vyráběl pro Jižní Ameriku,jak jsem někde četl. :idea: Motory měly v podstatě hotové,1.2 Puretech vyvíjeli i pro ostatní modely, 1.6 HDI slouží už léta a 1.6 VTI je pouze upravená 1.6 16 V.To ještě neznamená,že to musí být špatné auto,tedy s ohledem na cenu samozřejmě. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 22:19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Pre C-Elysee sa pouzila "technika z regalu", cize nic nove a prevratne. Akurat boli posilnene podvozkove prvky a priskrutkovane podblatniky, kedze Francuzi videli video, ako Rusi okopavaju z prahov a podblatnikov zmrznuty sneh. :lol: Tiez boli priskrutkovane plasty v interieri, nie iba zacvaknute, aby na horsich cestach nepovolili alebo nevrzgali (to by mozno nebolo na skodu aj v "lepsich" modeloch). Auto je maximalne jednoduche, co na jednej strane mozno niekoho odradza, na druhej strane iny tomu daju prave z tohto dovodu prednost. Je to o tom, ze v tom aute nie su makke plasty, navigacia, dotykovy displej, masazne sedadla, LED svetla, kadejake senzory a neviem este ake ine (mozno)zbytocnosti, ktore len navysuju cenu a bezny motorista ich nevyuzije. Jednoduche vozenie z bodu A do bodu B. Nemyslim si, ze by sa po 10 rokoch mala rozpadnut, tak, ako sa ine auta s porovnatelnou technikou a vlastnostami po 10 rokoch nerozpadli (napr. C2/ C3 I alebo Berlingo I). Juzna Amerika svojho casu produkovala C4 sedan na baze predoslej C4. Spracovanie katastrofalne, ale funguju dodnes. Pamatam si, ze HDi110 sa predavala za smiesnych 11.000 eur, v tej dobe famozna cena na dizel! Podobne je to aj s predoslou C-Elysee, ktora bola vylucne cinska a vychadzala zo ZX (u nas sa nepredavala). Tato aktualna je cisto europsky pocin (vyvojom aj vyrobou), nema sa za co hanbit a z mojho pohladu (dlhorocneho predajcu Citroen a vlastnika C-Elysee :) ) niet najmensich pochyb, ze bude v pohode fungovat aj o 10 rokov. ;)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 22:27:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No vzhledem k tomu,že měníš auto pomalu každý rok,tak nevím zda ti "elýša" 10 let vydrží. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 22:48:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Ha, bejvávalo... :lol: Toto auto si necham dlhsie, aspon myslim. :D Mozno len doplnim nieco, mam moznost z Talianska dotiahnut GSA-cko, predfaceliftove rok 1979 v povodnom stave, ale je ako cukrik krasne... Zalezi, ci zozeniem slusny priestor na uskladnenie a na papieroch a na peniazoch a na pochopeni doma atd. :)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 23:01:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Takže veterána se pánovi zachtělo,no proč ne. :D Já mám před sebou do ještě jeden úkol,chtěl bych pořídit pro manželku na rozježdění nějaké vozítko.No a abych dodržel dres code :lol: ,tak bych rád nějakou C2 s motorem 1.1,ale problém je,že někteří jedinci nevědí,co by za to chtěli. :o

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 23:15:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Ano ano, veterana sa mi zachcelo, myslim, ze som uz vo veku, kedy jazdenie dostava aj iny zmysel. 8-) S C2-kami mas teda pravdu, klikal som na nete a niektore maju aznezmyselnu cenu. Ale vyber dobry, schvalujem. ;) A ked sme uz pri tych uletenych cenach... ak by bol u mna ten priestor, kam ukladat vozovy park, nasiel som v SR aj take nieco: http://www.autobazar.sk/12015262/citroen-ax/ ...ak je vazne ako cukrik a v super stave, v zime nejazdena a s 55 tis. km, tak to o par rokov bude slusny veteran. ;)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 24. říj 2016 5:59:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Do jara je ještě hromada času,navíc to mám kousek do Německa,tak uvidím.A anoncovaná cena se automaticky nerovná cena prodejní. :D Já nepotřebuji na rozježdění nějakého super krasavce,protože počítám s tím,že utrpí nějaký ten šrám :lol: ,ale zase nechci,aby z toho lezly manželce nohy nebo to bylo otlučené jak píšťalička.Nedávno jsem byl u známého a ve stodole mu leží velmi zachovalé Seicento,to mi ale přijde už poněkud malé a před pár dny jsem narazil na Suzuki Alto,taky nevypadá zle.To jsme už ale od C-Elyseé dost odbočili. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz