Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je pát 29. lis 2024 1:33:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 9:27:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Tak hlavně že žena je v pořádku, plechy jsou až na dalším místě. Jako přijde mi, že opravovat tohle hraničí s trestným činem. Posunutá geometrie, a hlavně ťuklý bezpečnostní zóny, tedy při další nehodě už by to nemuselo moc chránit.
Jinak na to, že je auto po kotrmelci, tak vypadá ještě docela ok.

Je to sice trochu neempatický, ale je dobrý vidět elinu jak si stojí po nehodě.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 9:57:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Luba 2 píše:
Nebyla to smůla, ale manželky mikrospánek. Naštěstí v obci, takže v nižší rychlosti. Rána na levý přední kolo, pak nějaký kotrmelec ze svahu. Manželka celkem ok. Nějaké podlitiny od pásu, na krku "límec", bolavé celé tělo.

Zatím to servis odhadl spíš na totálku, ale likvidátor z pojišťovny tam ještě nebyl. Pojistka je snad na původní cenu, spoluúčast 5000,- CZK, ale nemáme to ještě splacený, tak uvidíme výsledek.

Copak,práce na směny? Tak hlavně,že je panička v pořádku.Vůbec se s nimi nebav, v Německu stačí na totálku pochroumaný blatník a vystřelený airbag.Prostě řekni,že to opravovat nechceš a je to.Co myslíš tím "nemáme to ještě splacený",auto bylo na leasing?
Nejsmutnější na tom je,že je u nás možné takový vrak prodat,následně opravit a prodat jako nehavarované a málo najeto. :twisted:
Nu a po čase pak šťastný majitel zjistí co všechno mu nefunguje. :|

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 10:21:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
No, vzal jsem si na to tříletou půjčku, teď jsem doplácel první rok. Tak budu muset vyřešit doplacení nějaké částky z úvěru.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 11:14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jestli to máš od banky,tak je to v poho,leasing je na prd. :evil:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 13:53:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Počkej, trochu se teď ztrácím.

Na auto sis vzal půjčku, tzn. autem neručíš. Předpokládám, že půjčka byla bezúčelová. Prostě tady máš peníze a dělej si co chceš...?
Pojistku (havarijko) jsi uzavíral sám, již jako majitel vozidla. Předpokládám, že pojistka není vinkulovaná (tedy, že by se vyplácela pojistná částka někomu jinému než tobě, typicky bance...). Potom tedy ty bys měl dostat všechny peníze z pojistky na svůj účet a půjčka na auto ti dál běží. Ideálně tedy použiješ vyplacenou pojistku na úhradu dosud nesplacené části půjčky.

Pokud bude rozdíl mezi dosud nesplacenou částí půjčky a výší pojistného plnění, tak zbytek dál splácíš podle původního splátkového kalendáře...

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 17:13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
Pojistku mám na sebe, auto také. Autem neručím. Peníze z pojistky půjdou buď na můj účet (v případě totálky) nebo na účet servisu (v případě opravy).

Peníze z pojistky za totálku (doufám, že to bude cca 260 000,-) budou sníženy o 5000,-(tj. spoluúčast) a o zbytkovou hodnotu vozidla. Mělo by to jít do aukce (ten vrak), někdo za to něco nabídne a když budu souhlasit, tak mi finanční obnos zašlou. Při té aukci bude vlastně určena ta zbytková hodnota co mi odečtou.

Úvěr jsem si vzal od jakési finanční společnosti, která to nabízí pro "Citroen". Je to ta forma "My vám dáme slevu na auto (např. 40.000,-) když si ho vezmete na úvěr". Zákazník to stejně zaplatí v těch splátkách.
- Katalogová cena našeho auta byla 260 000,-
- Cena při úvěru 220 000,-
- Cena po splacení všech splátek (za 3 roky) 270 000,-.

Toto je zatím teorie, tak jak jsem to předjednával s pojišťovnou a servisem. Vlastní výsledek zkusím také popsat.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 19:39:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak na to bacha,ten úvěr bude pravděpodobně od nějaké leasingové společnosti. :idea: Kontrolní otázka zní,máš originál TP doma nebo je deponován u té finanční společnosti?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 20:37:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
TP mám někde u té společnosti, ale nemám leasing. V TP jsem jako majitel i provozovatel. Ale až budu mít v tom fofru trošku času, musím si tu úvěrovou smlouvu přečíst dopodrobna. Je možné, že tam něco záludnýho bude.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 02. zář 2015 5:51:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No tak je to jasné,dokud nedoplatíš celý úvěr,žádný TP nedostaneš.Nevím z jakou leasingovou společností Citroen spolupracuje,ale dělají pro ně i ty operační leasingy.Jinak co se týče těch slev při koupi na úvěr,tak to už se dělá řadu let,naprostí mistři jsou v tomhle áčkaři,dají slevu 25 tis. a zaplatíš 50 tis. :twisted: ,když se necháš oblbnout,pochopitelně. :D Tohle co popisuješ mi přijde korektní,záleží na tom,kolik si ve finále půjčuješ. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 02. zář 2015 7:09:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
S tím TP to asi tak bude. A výše jsem již napsal, že tu cenu katalogovou přeplatím cca o 10 000,-. To jsem věděl a věděl jsem i to, že mi dají slevu 40 000,- a já jim za to přeplatím (úvěr) o 50 000,-. Protože splácím teprve 13 měsíců, dlužím jim ještě kolem 75 000,- (půjčil jsem si asi 66 000,-).

Samo sebou to bude takto platit, když to bude totálka.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 02. zář 2015 7:29:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No vždyť jsem psal,že je to docela korektní i když,o jaké slevě to vlastně mluvíme,že?Připomíná mí to Grossmana s Šimkem a jejich nechci slevu zadarmo. :D Funguje to tak,že prodejce dá zákazníkovi "slevu" a vzápětí mu to finanční společnost pošle zpátky.Já nechtěl,abys na sbe vykecal kolik sis půjčil,ale když už jsi to zveřejnil,tak půjčit si 66 tis a přeplatit o 10 .tis.už mi tak výhodné nepřipadá. :idea: Řekl bych,že kdyby sis půjčil peníze v normální bance a koupil auto bez slevy,tak bys na tom ještě vydělal,ale neznám detaily,takže nemohu soudit.
Já jsem před pár lety také kupoval auto se slevou a byť jsem je hodně přitlačil(rozhovor se slečnou byl zvlášť výživný a jistě si ho dlouho pamatovala :lol: )tak to bylo o ničem,ale neměl jsem na výběr protože jsem auto potřeboval.Má banka mi tehdy nechtěla peníze půjčit,protože jsem byl krátce po nástupu do nového zaměstnání,ale půl roku na to už to šlo,takže jsem to přeúvěroval a ušetřil dost peněz.
Ale auto určitě nestálo 66.000(75.000),takže bys měl dostat slušné peníze.No nic,tak ať ti to dobře dopadne. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 29. dub 2016 10:22:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Update zkušeností po delší době.

Aktuálně mám najeto cca 33.000 km. Dlouhodobá spotřeba se ustálila na 6.2. Jízdní režim stále stejný, jako jsem popisoval už dřív.
Co se závad týká, tak po druhé garančce (tedy po dvou letech), stále bez jakýchkoli závad.

Na reklamaci se aktuálně řešilo pouze zadní světlo, do kterého zateklo a zapařovalo se zevnitř.

Pak se taky řešily vrzavé zvuky, které se ozývaly z kufru po tom, co auto bylo v servisu po tom, co mě někdo ťukl na parkovišti.
Původcem nakonec bylo zadní světlo. Při opravě mi ho museli vyměnit a asi nebylo dobře usazené a při zkrutu karoserie (přejezd nerovností, jedno kolo na obrubník...) vrzalo těsnění lampy o karoserii.

Jinak jsem stále spokojen a auto je zcela bez problémů...

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 05. zář 2016 11:23:09 
Offline

Registrován: pon 05. zář 2016 11:16:53
Příspěvky: 3
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat za dlouhodobější zkušenosti s tímto tříválcem.
Tak nějak tuším, že průšvih typu HTP se tady nekoná a to je moc dobře!
Podpalování ventilů,setkal se s tím někdo?
Řetěz to nemá, to je plus :) aspoň v tomto případě.
Jak vypadá motor třeba po 250 tisíc,viděl ho už někdo?

Přeci jen, tři vydrží méně ne čtyři,jde o to o kolik :-)

díky za postřehy , nikde jsem k dlouhodobějším zkušenostem nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 05. zář 2016 14:41:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono ani ta haťapka není takový průšvih,jak se obecně traduje. ;) Největším nepřítelem motoru byla,je a bude tvorba karbonu a k té dochází zejména tím,že se jezdí s podtočeným motorem,aby se ušetřilo.Prodlužují se(prodlužovaly) výměnné intervaly oleje,také aby se ušetřilo a pak se není čemu divit. :evil: Viděl jsem a také jezdím s auty s tříhrnkem,které mají natočeno 400.000 km a šlapou jak hodinky a také jsem viděl čtyřválce,které měly v 45.000 km 2 x provedenou dekarbonizaci motoru. :o Kdo nemá hlavu jen to,aby mu nepršelo do krku a mění olej včas,netahá motor kolem 2000 ot/min,tak žádný problém nemá.Jinými slovy,pokud jezdím kolem komína,tak měním olej každý rok,nejdéle po 8-10 tkm včetně fitru,občas auto protáhnu a přidávám do paliva aditivum.tak nemůžu mít problém. :D
A pročpak se ptáš,chceš koupit nějakou ojetinku nebo si chceš případně nechat nový vůz 25 let?Průměrný nájezd běžného uživatele je totiž zhruba 10 tkm ročně. :)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 05. zář 2016 18:33:50 
Offline

Registrován: pon 05. zář 2016 11:16:53
Příspěvky: 3
No, docela mě C Elysse láká, nová myslím, a výkon 60kW není taková tragedie.
Resp. nebaví mě pořád něco opravovat na starších autech a každý měsíc do toho litr dva nacpat. To dám radši do splátek :-)
Ta HTP teda trochu problém byla,táta měl tu první a v 70 tisících se podpálil ventil, tak šla na kulanci nová hlava. Jezdilo se s tím normálně, jak bylo potřeba.
Najedu ročně třeba 20 tisíc, auto bych měl třeba 10 let a pak by bylo fajn ho třeba v rodině předat dál, a na dálnici taky nějak extra nezávodím, ale třeba 135-140 km/h by auto udržet bez problémů- a hlavně následků- mělo :-) .
Což u HTP jaksi nešlo. Tam bylo moc konstrukčních chyb a moc šetření.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz