Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
Právě je pát 22. lis 2024 12:25:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 20:45:32 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
Souhlas s tebou C4p je krásný auto , já jezdím dost sám dá se říct tak 80procent,,,měl jsem vždy sedany ,,,tak nějak jsem si na to zvyk ...ty hrčky v podobě Fap se a egr ventilu se mi taky moc nelíběj ...na druhou stranu jsem rád že nemám ještě blue HDi..s euro 6 kde přibyl ještě vstřikovač močoviny a další nádržka ....co se musí jednou za 20tisíc doplnovat....a když jsem se díval na starší mondeo 4 roky starý za 270táců...tak jsem si řek ,že radší koupím nové Elysee v akci s dobrou výbavou 1.6Hdi Euro 5 končilo a museli to prodt tak jsem vpodstatě dostal skoro 100táců slevu a za cenu olítanýho mondea jsem koupil novýho citrouše....Bohužel si myslím ,že dnes už budem kupovat jen přetechnizovaná o eurovaná auta....je to trend...Apropo ,když jsi u toho smradu jako pevnou zálohu mám po tátovi 35let starýho Wartbeurga353 jak jinak v sedanu se šíbrem ,samonavíjecími pasy a příplatkovým rádiem za 300 východoněmeckých marek ...je pravda ,že než se ohřeje je trochu kouřivější ale , na technický /mám ho na normálních papírech/ projde jako Fík brzdy jsou ve předu čtyřpístky z rapida, vzadu bubny , rám jak u Pajera ve předu 2jitý ramena , vzadu nezávisle zavěšený kola , motor o obsahu 998cm3 válec / bez turba/ :lol: jak dnes trendy,takže není co by se pokazilo, volnoběžka na všech kvaltech .takže kloužeš a z kopce se to rozjede i na 140km/h!!! :shock: Na stk to na počítač nenapojíš ...pojistka jak na motorku asi 750kč na rok....Ŕkám tomu auto budoucnosti ...asi jediný co mi vydrží nejdýl a až ho moje vnoučata prodaj mám takovej pocit ,že na něm vydělaj.. Při jizdě vykonává 3D efekt kouří, má to divnej zvuk a nikdo to ,tedy z mladších ročníků nezná...kastli letos čeká lak a časem i lepší čalouněný, sedačky jak v obýváku vyplněný mořskou trávou z baltu a drátěnou konstrukcí ...rád se v něm projedu a vím že kdybych náhodou potřeboval tohle auto mi doveze všude asi ne na dnešnímu dobu nejrychleji , ale dojede a kdyby náhodou opravíš ho všude na světě......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 21:06:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
C4P jsem vždycky chtěl,takže jsem si splnil sen,ale je čas ho přenechat potřebnějším,protože v něm jezdíme 2(v lepším případě) a vozíme vzduch.Sedany jsem měl taky,Lantru a Cordobu.Ta první by mě sežrala po městě zaživa,ale jinak pohodlné auto,Cordoba sice jezdila za mnohem méně a svoje si odjezdila taky,ale tak po 30 letech si zase jednou koupím nový stroj.Takže jsem objednal bodlinku s přeplňovaným 3 hrnkem a uvidíme,jak to bude. :D Dnešní auta nejsou ani tak problém techniky,jako spíš těch nesmyslných požadavků na emise a k tomu se výrobci chytili do vlastní pasti s nesmyslnými servisními intervaly,které nemůže dlouhodobě vydržet žádné auto.Ale naštěstí se zdá,že se začíná pomalu od těch blbostí ustupovat,protože jinak je dnes šílenství,koupit si ojetinu s najetými 100 tkm,kde ještě majitel vyzdvihne to,že auto bylo servisováno výhradně v autorizovaném servisu.A v tvém případě co s Mondeem,když jezdíš téměř sám?Já taky přemýšlel,že pořídím tak za 2-3 roky znovu C4P,dokonce jsem uvažoval i o DS5,ale s benzínovými motory téměř nejsou a pak,co s tím.On si málokdo uvědomí,že ceny náhradních dílů jsou jaksi adekvátní pořizovací ceně vozu,takže pak nastává velké vystřízlivění,když se na takovém autě něco vysype. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 21:22:53 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2016 16:35:18
Příspěvky: 15
Vybava gosagan neviem ci taku mate aj v cechach a farba nocolino alebo tak nejak taka kavova


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 21:43:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
My bychom museli mít leda go Kreuziger, :D nicméně Sagan je vybaven velmi slušně a barva nocciola je taky pěkná.Kola máš plecháče nebo hliníky?Jinak moc šikovná věc jsou vyhřívaná sedadla. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2016 1:00:40 
Offline

Registrován: stř 11. lis 2015 0:19:05
Příspěvky: 10
Mám Elišku 1.2 je pravda, že jezdím na pohodu, tenhle údaj se mi nedávno zjevil na displeji :lol: . Na to číslo se ale není možné dostat, teď jsem na reálné spotřebě 5,8 l/100, takže těch necelých 750 km při 42 l naturalu. Nikdy jsem ale netankoval víc než 43 a to už mi počítač hlásil ----- skoro dojezd 0.
No a dálnice je trochu vysavač, čím rychleji nad 100 k/h tím větší, ale i ta větší je pořád 7-8 na 100k/h při 120k/h. Takže 1,2 prostě stačí.


Přílohy:
P_20160612_130312.jpg
P_20160612_130312.jpg [ 60.58 KiB | Zobrazeno 19797 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2016 6:27:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
To není nic zvláštního,protože je na tom displayi okamžitá nikoliv průměrná spotřeba,takže když pojedeš s kopce,tak to ukáže 0,0 l. :D A když z PP zmizí údaj o dojezdu,tak se dá dojet ještě nějakých 70 km,ale je to trošku o nervy. :lol: A co se týče dálniční spotřeby,ruku nahoru,kdo z vás hustí pneumatiky o 0.2 bar více,jak by se to při jízdě po dálnici mělo dělat? ;) Tak je sice pravda,že se dá jet po dálnici 120,ale jsi poněkud v roli statisty a naposledy jsem touhle rychlostí jel,když jsme se vraceli v červnu z Itálie a nechtěl jsem už tankovat v Rakousku. :? Bylo to sice jen asi 20 km,ale pruda neskutečná,ideální rychlost je tak 150,o čemž poslanci již několik let intenzivně jednají,ale ve skutečnosti se tak již běžně jezdí. :mrgreen: Ale pokud se jede po dálnici jednou za čas,tak se to dá samozřejmě vydržet. :idea: ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2016 10:16:53 
Offline

Registrován: pát 21. srp 2015 7:34:22
Příspěvky: 53
jo, když jezdíš na dálnici 3 krát tejdně vystojíš s pár kolon při opravách tak potom mi to vždy připadá jak start na Lemans všichni to odpáli a když nechceš zaviset v kamionovým pruhu tak v levým na jednou koukám a jedem všichni 150Km/h a ani nevím jak...dokonce už mě stavěli poldové měl jsem to za 2body a rychlost naměřená 156km/h což je tacho kolem 160km/h...Takže rada přímo OD NICH RADARY MAJ NASTAVENY PRAVĚ DO 150Km/h a co de přes to prostě vemou....to právě ocenuju na tom dieselu ,že ta spotřeba při tom kvaltu tak neroste ,před tím daewoo lanos a 10litre žadnej problém ,takže přestavba na plyn ,ale po 2 letech dělaná palice a ventily...to je trochu dan naštěstí mě to nespolklo...u plynu si málo kdo uvědomuje pokud to není oktavie 1.6origo dělaná na plyn tak tam jsou určitá omezení....to ssi ale každý zjistí sám já mám za sebou plynovou éru /8LET/ 160TISÍC KM VÍCE MÉNĚ ÚSPĚŠNĚ...ale na starým poctivým 8ventiu kde se nešetřilo matrošem...do nový káry bych to nechtěl ani zadara pokud ho chceš na dýl než 3 roky....Jinak Kaktuse ti přeju taky jsem po něm pokukoval ,pak vzhledem k nabídce ceny a po přečtení SM special o dieselech spěchejte pro poslední diesely s euro5a slevě jako hrom jsem sáhl po našem ELYSEE zatím spokojenost jak jsem jel do Chorvatska cestou jsem potkal jen jednoho slovince s bílým kouskem ,,,,jinak na to všichni brejlili i češí když jsem někde zastavil i za jízdy jako když jedu v nějakým prototypu...dokonce i mladíci v BMW se mi lepili na zadek a četli co je to za značku....pořád si myslím ,že citroen v současnosti nedělá špatná auta V POMĚRU cena ,design, výkon...jedno design auto co škoda nazýva ,jednou ,rapid, jednouoctavia , mě nezaujala hlavně ta cena a 1.6dieselech koncernovejch jsem neslyšel dobré reputace......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: ned 07. srp 2016 11:25:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Ale ano, ak jazdis vela alebo dlhsie trasy, HDi je dobra volba, a v spojeni s C-Elysee a jej cenou, nie je o com. Palec hore. Tuto kombinaciu som mal moznost otestovat na 800 km trase, v neskorej jeseni na zimnych pneu... 4l na stovku! Na tu spotrebu sa dobre pozeralo. :) Akurat to bolo hlucnejsie (oproti tomu, na co som bol zvyknuty), lebo povedzme si rovno, ze odhlucnenie v C-Elysee je na urovni 80-tych rokov, cize ziadne, ale nie je to nic, co by (mne) prekazalo. Stale plati, ze cena auta hovori za seba a Elysee je jedno prakticke, ucelove, priestranne a pohodove auto, a ze nema odhlucnenie, makke plasty, automaticke okna, dazdovy senzor a milion dalsich zbytocnosti, dakujem, nepotrebujem. :mrgreen:
Apropo, BlueHDi, co som zazil este z cias v Citroene a co mam info v dnesnej dobe, system ako taky je v pohode, a ani cena AdBlue pri doplnani nie je zavratna, skor je obtazujuce to, ze castokrat nevydrzi "od prehliadky do prehliadky", ako tvrdi vyrobca. Tu je ale treba povedat, ze vplyv na to ma jednoznacne styl jazdy, kto jazdi v meste, vie to tom svoje. Ale dobre je, ze system inteligentne a najma dostatocne dopredu upozornuje, ze AdBlue treba doplnit. S 1.2PureTech v Elysee, si myslim, ze sa da jazdit tiez celkom usporne (jasne, spotrebu HDi nedosiahneme), no skor ide o pohodove jazdenie, vdaka comu ta priazniva spotreba. A kto rad dynamickejsie a nepozera na spotrebu, tak jednoznacne 1.6 VTi. 8-)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: pon 08. srp 2016 6:11:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jistěže,když má auto jako naše služebáky nájezd 150.000 ročně,tak té naftě rozumím,byť mě neskutečně sejří když do traktůrku musím vlézt. :D Tedy auto z tvdými plasty bych si fakt nekoupil,to je přeci to první,na co musím brát při výběru vozu zřetel. :mrgreen: Podobně jako na to,zda jsou zadní okna stahovací a nejlépe v elektrice,já je musel před prodejem zkontrolovat,zda jsou vůbec funkční,protože jsem na ně za 3 roky nesáhl. :lol: Na co taky,když mám v autě klimatizaci,že?A přední okno u řidiče stahuji pouze tehdy,když vjíždím nebo odjíždím z placeného parkoviště. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: čtv 08. zář 2016 15:22:12 
Offline

Registrován: úte 26. črc 2016 16:35:18
Příspěvky: 15
Na aute zatial 500km a zatial spokojnost :) len sa chcem opytat mam auto bez stredovej laktovej opierky da sa casom dokupit v citroene a namontovat tam ? A daju sa v predu namontovat uchytky hore pre ruky ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PureTech 82 vs BlueHDi 100
PříspěvekNapsal: čtv 08. zář 2016 17:56:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
V katalogu příslušenství pro CZ je opěrka v nabídce,takže předpokládám,že pro SK bude rovněž. :D
http://www.mycitroen.cz/Resources/Conte ... 1472904199
Jinak téma je o kousek níž,stačí otočit kolečkem na myši.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=152&t=9762
A co se týče těch hyzdičů,vážně ti tolik chybí?V praxi jsem je moc využívat neviděl,vyjma prostorově objemnějšími lidmi,kteří se díky váze nemohou vysoukat/nasoukat z/do auta.V tom případě jdou ovšem ta madla zpravidla zanedlouho do kytek,utrhnou se nebo prasknou.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz