Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso 1.6 VTI Dynamique Sport 2010
Právě je pon 25. lis 2024 6:14:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 29. črc 2016 14:03:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
...a z toho vypliva, ze toto vlakno razom ustane. Ale vznikne nove vlakno a ja som uz teraz zvedavy, co nalejes do Cactusa namiesto mastnej vody. ;-)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. črc 2016 15:23:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak třeba v tomhle vlákně bude pokračovat nový majitel. :D A na olej už se mě ptali kluci na olej fóru taky a nejspíš zaujmu vyčkávací taktiku. :idea: Co zatím sbírám info(i díky tobě) to vypadá tak ,že ty foukané motory budou OK a olej v nich neubývá,což byl prvotní důvod,proč jsem s oleji začal experimentovat.Já to vidím tak,že zatímco ty motory VTI nebyly na tyhle "vodičky" připraveny,kdežto ty nové 3 válce ano.Ovšem pokud po zajetí v zátěži začne olej mizet,tak tam šupem vrazím nějakou 0W-30/40 C3. :lol: Takže nejhorší bude vydržet těch cca 8 tkm nevytáčet motor nad 3.500 ot/min. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 0:02:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Ono je to tak, ze tieto PureTech motory maju v porovnani s VTi vyssiu presnost vyroby. A toto je taktiez velmi dolezite z pohladu tesnosti motora. O pouzitych materialoch ani nehovorim. Jednoducho, motory novej generacie. :)
Info zhanaj aj dalej, ked sa nieco dozvies, daj vediet. Ja tiez prispejem, ak nieco zaujimave zistim. A tie prve kilometre budu hlavne o zvykani si, kedze je to trojvalec, navyse s turbom, a Cactus nema otackomer. ;-)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 5:49:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak co se týče zvuku,tak tam je největší rozdíl řetěz/řemen a že jsou ty motory vychytanější,je bez debat.S 3 válci(sice jiné značky) jsem něco najezdil a první 3 tkm bude stejně na pohodu k vůli záběhu,takže pohoda.Otáčkoměr,to je jedna z věcí,která mě při těch různých testech dostala.K čemu mi je? :shock: Na XP nebyl taky a nijak mi nechyběl a na co ho dnes někdo potřebuje netuším,asi aby náhodou nepřekročil 2500 ot/min a neměl zvýšenou spotřebu. :mrgreen: Stejně tak mě dokáží vytočit kecy o dlouhém nepřesném řazení,nebo odezvě řízení.Já s řazením problém nikdy neměl a co se týče té odezvy,tak mě vždycky pobaví,když jedu za autem,které má tedy dle testů výbornou odezvu a řidič není schopen projet plynule zatáčku. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 15:55:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Presne ako pises, moze byt neviem ake sportove vyladenie podvozka s perfektnou odozvou, ked za volantom sedi trdlo. A ze tych trdiel v poslednej dobe stretat na cestach viac, ako je zdrave, ani nepisem... :roll:
Otackomer sa v aute hodi z informativnych dovodov. Ja nan obcas pozriem, ked sa doslova plazim po meste, aby som neklesol pod nezelane otacky, aspon zo zaciatku, kym si zvyknem na ten motor. Ale ano, viem si predstavit, ako ho niekto krcovito speduje, aby nepresiahol tych 2500. :lol: A na Xsaru Picasso si pamatam, aj pri tom vedeli ludia hucat, ze to nema otackomer.

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 16:05:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Nuz, tak to sa niekto pekne pohral s pocitacom. :-) V zasade ide o Cactus Airflow, ten mal tie aerodynamicke upravy, aby dosiahli spotrebu 2 litre, ktovie, ci aj realne. Ale nejaka Sport verzia by nebola odveci. Ktovie, co casom Citroen prinesie, aby model Cactus o par rokov ozivil. Myslim, ze pri stylovej novej C3 mozno trochu vybledne. A mozno ani nie. ;-)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 17:53:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. dub 2015 10:09:05
Příspěvky: 11
Díky za tohle vlákno, početl jsem si o olejích, řeším teď tenhle problém, nemáte tušení, na co se zaměřit? V servisu dávají a dolívám 5W30 viewtopic.php?f=10&t=7596&p=59387#p59387


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 1:43:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Lubo píše:
Presne ako pises, moze byt neviem ake sportove vyladenie podvozka s perfektnou odozvou, ked za volantom sedi trdlo. A ze tych trdiel v poslednej dobe stretat na cestach viac, ako je zdrave, ani nepisem... :roll:
Otackomer sa v aute hodi z informativnych dovodov. Ja nan obcas pozriem, ked sa doslova plazim po meste, aby som neklesol pod nezelane otacky, aspon zo zaciatku, kym si zvyknem na ten motor. Ale ano, viem si predstavit, ako ho niekto krcovito speduje, aby nepresiahol tych 2500. :lol: A na Xsaru Picasso si pamatam, aj pri tom vedeli ludia hucat, ze to nema otackomer.

2=30-50
3=50-70
4=70-90
5=90-170
Jde jen o to poznat,jestli jedu po rovině,z kopce nebo do kopce.Nebudu přece tahat auto do kopce při rychlosti 50 km/h na 4-ku.XP neměla otáčkoměr,C4P nemá pro změnu teploměr a Cactus nemá ani jedno.Na co taky,blbounům stačí,když se jim rozsvítí číslo,jakou rychlost mají zařadit,mně stačí pro změnu jen rychloměr a ukazatele paliva,abych včas natankoval. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 1:46:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mem píše:
Díky za tohle vlákno, početl jsem si o olejích, řeším teď tenhle problém, nemáte tušení, na co se zaměřit? V servisu dávají a dolívám 5W30 http://forum.citroeny.cz/forum/viewtopi ... 387#p59387

Zřejmě jezdíš po dálnici a využíváš celý rozsah otáček motoru.Jukni sem viewtopic.php?f=11&t=8656

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 1:49:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Lubo píše:
Nuz, tak to sa niekto pekne pohral s pocitacom. :-) V zasade ide o Cactus Airflow, ten mal tie aerodynamicke upravy, aby dosiahli spotrebu 2 litre, ktovie, ci aj realne. Ale nejaka Sport verzia by nebola odveci. Ktovie, co casom Citroen prinesie, aby model Cactus o par rokov ozivil. Myslim, ze pri stylovej novej C3 mozno trochu vybledne. A mozno ani nie. ;-)

Když udělají sport verzí tak za 5 let,tak to bude tak akorát. :lol: C3 je sice pěkná,ale jinak je to nuda,Cactus je jen jeden. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 10:16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. dub 2015 10:09:05
Příspěvky: 11
Miroslav: Díky moc za ten odkaz! Po dálnici jezdím výjimečně (jako teď na dovolené, kdy mi to hlásilo málo oleje po 700 km v Německu - to jsem delší dobu jel 160 tacho při cca 5000), jinak většinou krátké trasy (6-10 km) město, kdy to moc netočím, a olej taky mizel, tak jsem to tipoval na jinou závadu. Protože až do těch cca 40 tisíc km jsem se s hlášením oleje ještě nesetkal.

Plus jsem před rokem v servisu řešil tenhle rachot motoru https://youtu.be/q6imO2rzzAM, který se vyskytuje u studeného motoru v určité zátěži a rozsahu otáček. Žádný problém neobjevili, že to dělají asi vačky (po zahřátí motoru to vymizí). Mně ten zvuk zrovna moc normální nepřijde, ale třeba to taky souvisí s chodem motoru na ten olej?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 11:31:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Inu pleťovka C2 se sníženou HTHS viskozitou. :twisted: Takhle zní motor s plnotučným olejem A3 Yacco Lube FR 5W-40. ;)
https://drive.google.com/file/d/0B1hIsB ... sp=sharing
Samozřejmě má motor svůj charakteristický zvuk,protože má rozvodový řemen a ne řetěz,ale je slyšet ten rozdíl,že? :D
Pokud jsi to přehlédl nebo nepřečetl celé,tak nyní mám v motoru olej Castrol Edge Titanium 0W-40 C3,který jsem tam dal z obav o emise,což se ovšem nakonec ukázalo býti liché,bo hlavní problém je netěsnost na svodech. ;) Ovšem s tímhle olejem http://www.autodily-cardo.cz/-3/castrol ... 1l-stitek/
si motor rozumí vůbec nejlépe.Jinak klasika,při couračkách a nevytáčení motoru do vyšších otáček úbytek není,ale při zátěži mizí kosmickou rychlostí,zvláště tehdy,kdy má už olej něco za sebou.Dá se to eliminovat častější kontrolou hladiny a dolít radši třeba 2 dcl,než čekat na wokno,kdy už chybí přes litr oleje,což je na houno. :evil: Při tvém způsobu používání by jsi měl vystačit třeba s olejem Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (C2/C3) s normální HTHS viskozitou,s častější kontrolou a doplněním oleje,zejména před delší trasou s vyšší zátěží nebo přejít na olej 5W-40 nebo 0W-40 C3,který je pochopitelně i odolnější při teplotní zátěži v teplých měsících,obzvlášť při dálniční jízdě.Nevím jak často jsi měnil olej doposud,ale velmi doporučuji tu výměnu zkrátit(já měnil 5W-40 po 6-70 tis.)protože při městském provozu ten motor degraduje velmi rychle.Tu 0W-40 můžeš nechat v motoru poněkud déle(10-12 tkm)protože se tyhle oleje vyrábí z kvalitnějších základových olejů.A taky je velmi vhodné(pokud nejezdíš na prémiová paliva)aditivovat při každém tankování,ale to sis jistě přečetl. :D
P.S. A jestli to není tajemství,kdepak jsi by v Německu na dovolené? :P

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 12:07:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. dub 2015 10:09:05
Příspěvky: 11
S dětma v Legolandu, Günzburg mezi Mnichovem a Stuttgartem. Takže se dalo pěkně jet po A8, 6, 9, kde je většina úseků bez omezení rychlosti. :)
Díky za tipy na oleje, něco už jsem přečetl, ale je toho hodně. :) Aditiva jsem zatím neřešil, tankuju Shell V-Power N95, jestli tam něco dávají netuším. Co bys jinak doporučil proti karbonizaci?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 13:03:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Aha takhle,já jedu příští týden na Usedom. :D Shell V Power 95 je aditivovaný,podle posledních testů z roku 2014 nedopadl nijak oslnivě. :oops: Já zkoušel jednou V-Power Racing Nitro+ a bída,spotřeba jak ruský ZIL a auto nejelo.Tedy citelně hůř,než běžná BA 95 s aditivem VIF nebo Wynns Supremium Petrol.Slušně také auto jede na na MaxxMotion 95 nebo Vervu 100,řekl bych tak stejně jako mnou aditivovanou BA 95. :D Kde je ovšem rozdíl jsou svíčky a včasná výměna vzduchového filtru,jestli máš ještě svíce původní,tak vřele doporučuji. ;)
A doporučení proti karbonizaci(byť u VTI to není až takový problém jako u přímovstřiku THP) je jednoduché. :D
1/včasná výměna oleje
2/aditivace(eliminace)té babišovky v palivu
3/použití vhodnějšího oleje,který lépe motor dotěsní a tím pádem dojde k lepšímu hoření směsi
4/svíčky,opět lepší hoření směsi
5/pokud převažuje městský provoz,tak vzít čas od času auto na výlet a dát motoru řádně do kožichu,což je samozřejmě s olejem C2 drobátko problém,protože já měl vždycky pocit,že mi z motoru vyjedou bokem písty i s ojnicemi. :twisted:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. črc 2016 18:11:10 
Offline

Registrován: čtv 24. led 2013 15:42:36
Příspěvky: 122
Bydliště: Západní Čechy
Pokud muzu udelat vsuvku ohledne paliva tak nejlepe uz me vychazi OMW N95 a Tesco :) Shell jsem prestal pred rokem tankovat, protoze je to proste neskutecne hrozny beznzi, alepson pro moje auto. Pokud mam pobliz IMNW tak natankuji, jinak Tesco zatim vitezi. Nevim cim ale v porovnani se Shell mam mensi spotrebu obcas i o 0,8 podle PP, pokud nekeca, a neni to placebo :)

_________________
Citroen C4 2012, 1.6 VTi 120k, Hnědá Hickory
Selection, 09/2012


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz