Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
Právě je pon 25. lis 2024 8:50:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: ned 28. čer 2015 21:48:34 
Offline

Registrován: ned 28. čer 2015 21:19:38
Příspěvky: 4
Zdar vsem, mam DS4, 1.6VTI, najeto sotva 4000km a pri otackach ca. 2000-2500 mi zacal vibrovat plynovy pedal. Projevuje se pri vsech rychlostnich stupnich, pri jizde do kopce je to intenzivnejsi, od 2500 opet 100% klid a prijemna jizda :-).

Zaznamenal jste nekdo podobny problem u 1.6VTI (tipuju, ze to jde od motoru, jakoby se mu neco pri danych otackach prestalo libit...)?

Diky.

_________________
DS4, So Chic, 1.6VTI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: pon 29. čer 2015 16:55:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jak se ty vibrace projevují,je to takové brnění?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: pon 29. čer 2015 21:35:53 
Offline

Registrován: ned 28. čer 2015 21:19:38
Příspěvky: 4
jj, takovy neprijmeny brneni do nohy (nekdy i celkem intenzivni, ale vzdy je to mezi ot. 2000-2500).

_________________
DS4, So Chic, 1.6VTI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: úte 30. čer 2015 17:19:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No já neměl moje auto od nova,ale tohle brnění(včetně zvuku motoru) se o dost zlepšilo,když jsem z motoru vylil tu pleťovou vodu a nalil olej normální.Ty máš sice najeto málo,ale jestli jezdíš jen krátké trasy a nepoužíváš žádné aditivum do paliva,tak už se klidně v motoru začal tvořit karbon a pak to začne haprovat právě v těch nižších otáčkách.Už to tady někdo popisoval,že mu to i po takhle málo km začalo dělat taky.Samozřejmě může být někde něco uvolněného,to tady taky někdo nedávno psal,snad nějaký šroub na katalyzátoru nebo tak.
Já mám tyhle otáčky tak akorát při rozjezdu,pak už pod 2500 nejdu. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: pon 13. črc 2015 17:42:49 
Offline

Registrován: ned 28. čer 2015 21:19:38
Příspěvky: 4
Zajimave. Ve stredu jedu do servisu, dam vedet s jakym vysledkem.

Jaky olej jsi do sveho VTI pouzil? Diky.

_________________
DS4, So Chic, 1.6VTI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: pon 13. črc 2015 19:20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Sice už jsem to tady psal v různých vláknech tisíckrát,ale proč ne po tisíci první. :D
1/Total INEO ECS 5W-30-hnus,kovový zvuk,olej mizel kosmickou rychlostí
2/Mobil 1 ESP Formula 5W-30 made in Belgium - mnohem lepší,menší úbytek oleje,kulatý příjemný zvuk
3/Mobil 3000 X1 5W-40 made in Italy -současná náplň, ještě lepší, v podstatě nulový úbytek oleje,motor přede okamžitě po nastartování
4/Mogul Racing 5W-40 od Bédi Trávníčka,bude nalit do motoru koncem příštího měsíce před cestou na jih
Olejový filtr Purflux made in France,mnohem lepší než MAN. Při každém tankování 2 panáky VIFu do nádrže.
Ten stávající olej budu měnit po cca 7 tis.km a na jaře zase vypustím ten Mogul a přemýšlím o tom,že k narozeninám dám autu do motoru
tenhle olej http://www.millersoils.cz/cfs-5w40

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: ned 02. srp 2015 22:47:15 
Offline

Registrován: ned 28. čer 2015 21:19:38
Příspěvky: 4
tak servis (dle ocekavani) nic nezjistil - diagnostika nic, dotahli pedalovou skupinu, tot vse. zacal jsem prilevat aditivum a po 3 projetych nadrzich se to zlepsuje, vibrace jsou mene patrne (asi to bude kombinace vice veci - mizerna kvalita benzinu obecne; olej 5W30 je opravdu omastena voda - auto mam v zaruce a norma vyrobce mi nic moc jineho bohuzel nepovoluje; a to ze 1.6VTI proste neni zrovna vynikajici motor...)

_________________
DS4, So Chic, 1.6VTI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6VTI - vibrace plynoveho pedalu
PříspěvekNapsal: pon 03. srp 2015 6:11:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No vida,takže se zdá,že jsi na dobré cestě.Jestli chceš,aby ti motor dlouho a bez problémů sloužil,tak se vybodni na normu výrobce,která je poplatná pouze dnešnímu eko-šílenství a nalej do motoru olej,který maže.Mě taky v servisu strašili rozhozením časování a podobnými nesmysly,když jsem navrhl dát do motoru viskóznější olej,takže jsem dal nejdřív ten Mobil 1 ESP 5W-30,který splňuje normu C2 předepsanou výrobcem,abych nakonec použil olej s normou A3/B3,což je poctivá benzínová norma.Na olej fóru se objevil nedávno člověk,který si nevšiml,že má předepsán olej specifikace A5/B5 a lil do motoru klasickou 5W-40 A3/B4.Přesto,že mu kluci na fóru radili ať zůstane u toho,co tam dával doposud,chtěl vyzkoušet něco lepšího a použil ne zrovna levný olej http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 a výsledek? Po 1700 km olej fofrem vypustil,protože...."Ten motor sa javy taky akoby rozhrkany,ten total asi lepsie vytesnil vole.A este som si vsimol rozdiely pokial je motor studeny a ked sa zahreje." Celou diskuzi si můžeš přečíst zde
http://www.oleje.cz/forum/kia-ceed-1-4-t5621.html
Já bych na tvém místě skutečně na tu pleťovou vodu hodil boba,tedy pokud nechceš dopadnout třeba takhle
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... 7&start=15 a použil třeba olej Sunoco http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/3 ... D-5W-40-5L a uvidíš ten rozdíl.Samozřejmostí je výměna max.po 10 tis.km (časté starty a krátké trasy) nebo 15 tis.km (dlouhé trasy).Já teď budu měnit olej po 7 tis. protože nechci jet v září na jih(dovolená) s olejem s tímto nájezdem. :D Takže tam šoupnu toho Bédu a na jaře pak dám pravděpodobně to Sunoco taky.Uvažoval jsem původně o tom Millersovi taky,ale po zkušenosti toho kolegy na olej fóru jsem z toho vycouval.Musel bych tam dát totiž nejspíš tento http://www.millersoils.cz/xf-longlife-0w40 což mi přijde poněkud drahé a jak jsme se z kolegy shodli,mnohem důležitější pro motor je včasná výměna oleje.Jinak co se motoru samotného týče,tak ten není vůbec špatný a ještě budeme vzpomínat,tedy pokud si nemyslíš,že je lepší foukaná 1.2 s výkonem 96kW. :lol: Špatná jsou pouze doporučení výrobce,jako třeba nevytáčejte motor do vyšších otáček,servisní interval 30 tis. atd.
A ještě k aditivu,velmi zajímavých výsledků dosáhli kolegové z olej fóra s aditivem Wynn´s Supremium Petrol http://www.oleje.cz/forum/aditivum-wynn ... t5895.html takže jsem ho pořídil taky. Ještě dojíždím nádrž s VIFem,ale jak vyzkouším tohle,dám vědět.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz