Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - nakup auta-zkusenosti
Právě je sob 23. lis 2024 5:01:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2015 17:45:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 103
Bydliště: Jičín
Kdyby vyměnili naší 1,6 VTi přeplňovanou 1,2, nebo 1,4, byla by to škoda. Tak nějak jsem si zvykl a vše, co je hnané turbem, je zdrojem problémů navíc. Proto jsem také odešel z diesela s turbem, protože jsem se v něm neustále musel hrabat. Byl choulostivý na kvalitu oleje až hrůza. Hlavně toho tolik nenajezdím a vidina spotřeby 5l nafty je sice lákavá, ale výměna zadřeného turba karbonem, nebo protékajícím vstřikovačem, mě opravdu vyléčila. Opravdu se mi jednoduchý benzin vyplatí nejspíš víc.
V každém případě technospace mě naprosto uchvátil. Hlavně design je fasa. Takové auta zatím moc nejezdí. Mám v něm pack city a pack kids navíc k Tendance a jsem s pohodlím nadmíru spokojen.

_________________
Berlingo 1,5 eHDI, 74kW, r.v. 2020
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: sob 28. bře 2015 18:12:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já bych to,že by nahradili 1.6 VTI oturbeným 3 válcem nenazval slovem škoda,ale průser. :twisted: Jinak ony ty přeplňované nafťáky nejsou až tak háklivé na kvalitu oleje,tedy ve smyslu,že výrobci mají tendence nahrazovat normální oleje různými eko eko.Spousta lidí jim na tyhle vymoženosti kašle a používá k naprosté spokojenosti klasickou 5W-40 a najedou bez poruch mnohem více než ti s doporučenými oleji. :D Pokud píšeš o zadřeném turbu,tak máš jistě na mysli 1.6 HDI,ale tam to byl problém jednoho blbého šroubu a sítka,navíc podpořen používáním lehkoběžným olejem,který má být vzhledem k složení ohleduplnější k FAP filtru. Jinak s tím benzínem souhlas,zvláště tehdy,pokud skáču kolem komína a 2x do roka vyrazím za hranice všedních dnů. Dnes jsme si udělali takový malý výlet,tak jsem si odpíchl PP a spotřeba po okreskách nahoru dolů,město 6,8 l. :mrgreen: Jo a tady jsem našel zajímavý test auta s turbomotorem 1.2/130 k,docela zajímavé čtení. http://www.autorevue.cz/dlouhodoby-test ... ticleStart

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: čtv 02. dub 2015 20:05:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 103
Bydliště: Jičín
Musím konstatovat, že nová 308 SW je také moc pěkné auto. I když je to "obyčejný" kombík a ne MPV :) Ovšem ne s tímto motorem 1,2. Uvidíme co řeknou, až bude mít nalítáno tak 150 tis. Pokud to vůbec vydrží.
Škoda, že měl ten 1,6 THP takové problémy. Nejspíš bych šel s Picassem původně do něj. Musí s těmi 155 HP být drak... :twisted:

_________________
Berlingo 1,5 eHDI, 74kW, r.v. 2020
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: čtv 02. dub 2015 20:31:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak třeba příště. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: ned 31. kvě 2015 9:08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím pánové,tak mé nejhrůznější obavy se potvrdily a pokud se výrobce fofrem nevzpamatuje,tak budu nucen při výměně vozu přejít k jiné značce,bohužel. :cry: Ještě dovedu pochopit motor 1.2 Puretech,1.2 60 a 81kW v C4 nebo v C4 Catus,ale přeplňovaný 3 válec 1.2 o výkonu 96 kW v takovém autě jako je C4 Picasso nebo Grand Picasso už je mimo moje rozlišovací schopnosti. :twisted:
Přitom v DS 3 a DS4 jsou v nabídce i motory 1.6 VTI nebo THP o výkonu 88 a 115 kW,jestli to má co do činění s rozdělením značky na DS a Citroen netuším a po pravdě,je mi to jedno. ;) Jistě Citroen nebo PSA v tom nejsou sami,podobná zvěrstva uvedl na trh i Ford,jeho 1.0 Eco Boost se zázračnou spotřebou a ještě zázračnějším výkonem v takových autech jako Mondeo,S-Max,C-Max mluví za vše.Na Euro 6 ať se nikdo nevymlouvá,jsou automobilky,která umí splnit tuto normu i s atmosférickými motory 1.6 a 1.8. Takže pokud se něco nezmění,jak jsem psal v úvodu,tak u mě to bude jak se říká "a nakonec Japonec" byť vyrobený v Evropě.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 8:06:07 
Offline

Registrován: sob 01. kvě 2010 23:13:49
Příspěvky: 1
Prý by měl být pro Picassa i motor 1.6THP 165 S&S, ale zatím nikdo neví kdy. Snad se brzy dočkám :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 8:19:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Dnes jsem se díval na nabídku německého zastoupení a tam už 1.6 121kW v nabídce mají,ovšem jen ve vyšší výbavě. :cry:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 10:08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 27. led 2013 16:31:10
Příspěvky: 31
Bydliště: Bratislava
Miroslav Lengyel
netreba hned nadavat na tie trojvalce. Ja som tiez bol k nim zdrzanlivy, ale potom som jazdil dlhsiu dobu na 308 SW s 1,2 96 kW a islo to velmi dobre. Netreba mat predsudky, je rozdiel mat 1,2 HTP s 40 kW a 1,2 PT s 96 kW. Tieto nove trojvalce su uplne o niecom inom.
Ja sa tejto kombinacie nebojim, doteraz bola 1,6 VTi s 120k, teraz bude 1,2 s 130k a neporovnatelne lepsim prebehom vykonu aj krutaku. Takze ta motorizacia je ovela lepsia ako ta,co bola doteraz.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso 2014 BlueHDi 150k EAT6 Šedá Shark


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 12:49:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já tady nesrovnávám 1.2 HTP s 1.2 foukaným Puretechem,to za prvé.Za druhé si přečti recenzi na na tu P-308 SW,kdy pokud se tomu naloží,tak to žere i trávu kolem silnice.Nu a za třetí,až budeš mít najeto 100 tis.tak se ozvi,rád se na ten motor přijedu podívat. :D
Zatím jsem zaregistroval,že u Peugeotů už začaly probíhat svolávačky na motor 1.2 70k,kde to mění kus za kus. :shock:
Ale jestli někdo věří,že přeplňovaný 3 válec má krouťák jen o 10 Nm než 4 válec 1.6 THP,tak ano.V každém případě,pokud budu mít 1.6 VTI v kondici,tedy nebude servisován po 30 tis. a na oleji 5W-30 Ineo,tak tu zázračnou 1.2 sťukám jako píšťaličku kdy si vzpomenu. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 21:54:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 103
Bydliště: Jičín
Tak se hoši nehádejte. Nemá to smysl. Až si výrobci vyndají hlavu z pr..le a zjistí, že ač laboratorně jsou ty jejich slavné 3 válce eko, ale např. v městském provozu už tak eko nejsou, když žerou 10 l na 100, třeba se vrátí k osvědčeným motorům, které taky eko nějak zadusí. Je to k breku. V tomto mě ta EU pěkně s..e. Už neví co by s temi EURO XY vymysleli. Měl jsem tu čest jezdit s Fordem Focusem 1.0 ECOBoost. To byl fakt Boost. Na dveřích měl obrovský nápis "spotřeba pouze 5l benzinu na 100km". Tyto hodnoty to auto vidělo jen z letadla v laborce. Když jsem jel jak důchodce, žralo to 6,5 až 7,5. Když jsem to valil po dálnici 130 - 140 km/h, žralo to 10 i 11 litrů. To fakt pardon, ale to by mi nesmělo do baráku, protože nekradu. Dále jsem měl půjčenou Fabii 2 se slavným 1,2 HTP. Tam už jen dodán, že bych blil. Nejelo to a žralo to také 9-10l. To alespoň ten vyturbenej ford měl okolo 5 tis. otáčkách docela tah. Spotřebu při takto sportovní jízdě raději ani neříkám :evil: . Buďme rádi. že máme staré dobré atmosféry, které snad doladili a vypadá to, že snad jsou spolehlivé. Mimochodem mám s Picassem najeto cca 10 tis. a ten motor táhne úplně jinak než na začátku a spotřebu mám do 7 litrů, což je na 1,6 benzin super. Když jsem jel jak důchodce s rodinou, ukazoval i 6,2. To už mi přijde, že trochu kecá. V každém případě na 1,5 tunové velké auto je to bájo. Mějte se.

_________________
Berlingo 1,5 eHDI, 74kW, r.v. 2020
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: pon 01. čer 2015 22:27:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ale já tohle v žádném případě neberu jako hádání nýbrž jako výměnu názorů. :D Já mám 1.6 VTI a s normálním olejem,v nádrži dlouhodobě ONO BA 95+VIF a jezdím v průměru kolem 7.3-7.5 l/100km a to mám pneumatiky 215/55 R16 a nijak se s tím nemažu,takže otáčkoměr poměrně často zavítá k 6000ot/min :D Jinak podél vody,UL-DC na tempomat 90-95km/h okamžitá spotřeba 5.7l a po dálnici záleží zda po rovině,s kopce nebo do kopce,ale klidně to ukáže okamžitou taky těch 15 l.Minule jsem jel trasu UL-Nový Bor a zpět za průměr 6.8l a to žádná rovina není,je to nahoru dolů.Naposledy jsem na zkoušku vzal plnou nádrž Shell V-Power Nitro+ Racing 100 a tu samou trasu jsem jel v průměru o 0.3 l víc a podél vody tempomat 90-95km/h okamžitá spotřeba vzrostla o 0.5 l,takže už se těším až to vyjedu a přijde tam osvědčená sestava. :mrgreen: Jinak jsem minulý týden debatil s jedním člověkem z Citroen servisu a mají s těch motorů dost vítr,tak časem uvidíme. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: úte 02. čer 2015 20:34:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 103
Bydliště: Jičín
To je dost smutné, pokud z našeho motoru mají vítr. Kdyby řekli, že mají vítr z THP, tak neřeknu. Co se dá pokazit na jednoduchém benzínu? Rozvody "prý již vyřešili" jinou kladkou a řetězem, který se v zátěži a stářím tolik nevytahá a pokud jezdíš na rozumný olej, což já nyní bohužel nemůžu, tak i karbonu v oleji je minimum. O jiných závadách nevím.
Vždyť je to proboha, když nepočítám THP, jedinný benzinový motor, který nabízí !!!!!! :evil: Co mám dělat, když najezdím málo ( cca 10 - 15 tis.) za rok a diesel bych odrovnal. Pořád lepší než třívalec :lol:

_________________
Berlingo 1,5 eHDI, 74kW, r.v. 2020
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: úte 02. čer 2015 21:27:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Buď jsem to špatně napsal nebo jsi to ty špatně pochopil. :D Nemají vítr s motorů VTI,ale s těch oturbených tříválců 1.2 Puretech :!:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: stř 03. čer 2015 8:48:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 26. led 2014 12:55:19
Příspěvky: 49
koukal jsem do ceniku a uz neni moznost prevodovky ETG.. i 1.6nafta je s novym automatem?

_________________
C4 GP7 1.6eHDI ETG, Exclusive+Paket Family Leather


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nakup auta-zkusenosti
PříspěvekNapsal: stř 03. čer 2015 22:15:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. lis 2014 18:23:51
Příspěvky: 103
Bydliště: Jičín
Aha, má chyba, omlouvám se. Pochopil jsem to tak, že jsi byl v servisu a že mají vítr z VTi. :oops: Jinak jakákoliv automat. převodovka je sice pohodlná, ale poruch, když je starší, je až až. Kór ta robotizovaná od PSA. Prý pěkný průšvih. To by mě opravdu zajímalo, zda doladili to škubání a přehřívání při mnoha rozjezdech do kopce a naprosto nevhodné řazení stupňů. Známý ji má v 5008 a je z ní něšťastný. Lepší stará dobrá klasika pokud možno s 6-ti kvaltem. Docela mi 6 u VTi chybí. Klidně by 6 na dálnici skousnul.

_________________
Berlingo 1,5 eHDI, 74kW, r.v. 2020
Citroën C4 Picasso, 1,6 VTi 88kW, r.v. 2013
Ford C-Max, 1,6 TDCi 66kW, r.v. 2007 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz