Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - LPG C4GP pro rodinu s dětma na krátké pojížďky
Právě je čtv 28. lis 2024 5:09:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 196 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 15:31:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citro ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citro ... oFrom=list
Něco máš třeba tady

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 17:06:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Nemyslím si že by musel lítat bůh ví jak dlouho, aby se mu investice do plynu vrátila. Nemám to tedy spočítané, ale nezapomeň, že plyn stojí polovinu co benzin.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 19:12:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak já nevím co kde stojí ta přestavba na LPG a osciluje to kolem 25000 tisíc,takže si musí každý spočítat,kolik mu to přinese.
Při provozu se ovšem také musí počítat s přípravky na přimazávaní ventilů atd.
http://www.prestavbylpg.cz/cenik.htm

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 19:57:57 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
při nájezdu cca 15tis.ročně má investici LPG za zhruba rok zpět, pak už jen šetří. Na 2,0 a 1,8 není přimazávání nutné. U přímovstřiku VTI se myslím taky nedává, ale je tam přívstřik benzínu což už tam moc zajímavé není.
benzín 1500lx36=54000kč
LPG 1650x17=28875kč
Beru zmíněnej nájezd a spotřebu deset benzínu a 11 LPG.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 21. lis 2014 21:54:04 
Offline

Registrován: stř 19. lis 2014 11:02:28
Příspěvky: 17
Já doufám, že se mi investice do lpg i s případnými náklady na řešení problémů vrátí do 2 roků. Proto je pro mě nejlepší koupit auto v solidním stavu, dát tam lpg a jezdit s tím dokud to půjde.
Počítám, že spotřeba na benzín by byla do 9l, na plyn 11. To je 3,15 Kč/km, resp. 1,87 Kč/km. Rozdíl na 1 km je 1,28 Kč.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 22. lis 2014 11:49:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tady je diskuze na téma přimazávání ventilů,takže kdo chce,může si počíst.
http://www.oleje.cz/forum/lpg-mazanie-v ... t4447.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 22. lis 2014 16:04:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Používám to také na svém druhém autě. Mitsubishi Colt, předělávaný na plyn.
Ale co se týká financí, tak to je zanedbatelné. Myslím tu náplň. Vydrží pár tisíc Km.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 12:30:59 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
Dobrý den, taky mne zaujalo pro rodinu toto auto. Je nás 5 (40r+40r+6r+3r+0r) a do kombíku se sotva vejdeme.
Zaujal mne a trošku odrazuje ten volant. jestli jsem to pochopil má ho s pevným středem, nedělá vám to problémy?
Dá se na to zvyknout? Mám pocit, že jak točím s volantem mám tlačítka pořád jinde a nikdy nevím kde budou oproti klasickému volantu, kde mám proti palci tlačítka pořád na stejném místě.
V případě, že auto bude v dobrém stavu (já nejsem žádný odborník, takže nic nepoznám) jaký cca počet kilometrů se dá koupit? Má smysl kupovat auto např s NL s 210.000 km a jaký se pak dají čekat problémy (podvozek, motor, rozvody, tlumiče, karoserie, alternátor?)?
Samozřejmě máme omezený rozpočet a chtěl bych do toho vrazit max 150.000 + potom cca 30.000 na přestavbu do LPG + 20.000 na opravy a to je úplný strop.
Dá se věřit, že se dá koupit dobrý auto za dejme tomu 150.000?

Moc děkuji za postřehy

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 13:46:19 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
k tomu dovozu z NL.

Ja som doviezol ked malo 160t. a teraz mam asi 207t.
Musim zaklopat, ale u mna zatial ziadna porucha, motoru treba davat kvalitne sviecky v mojom pripade kazdych 15t.
Kedze sa 2.0 robil iba s RNAM automatom ktory som dobre poznal z firemneho auta, tak som siel do 1.8cky s manualom.
Vykonu by sa hodilo viacej, ale na normalnu jazdu bohate staci.

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 16:26:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
fiv:Ty jsi se v autě už svezl nebo si jen myslíš,že ty tlačítka budeš hledat? :D Možná kdybys napsal odkud jsi,tak by Tě někdo z kolegů na chvíli pustil za volant,abys to mohl vyzkoušet. ;) Za sebe říkám super a dost mě mrzí,že na novém Picassu to vrátili zpátky. :cry: Co se týče auta,máš nějaký zvláštní důvod proč chceš plyn?Co je to dobré auto?Budeš kupovat ojetinu a první na co mysli,že lidi lžou jako když tiskne.Na autě může odejít v podstatě cokoliv a to i tehdy,pokud se původní majitel o auto vzorně staral.Nenech se oslepit suprovou výbavou,někdy méně znamená více.Bacha na různé výhodné koupě,vyhni se no name bazarům,které to tahají z ciziny(mnohdy bourané)stáčejí km atd.Dost informací se dá poměrně snadno o prodejcích na netu najít.Mrkni spíše k autorizovaným prodejcům,koukni do servisky kam auto jezdilo a zavolej do servisu,co se na autě(kdy) dělalo.Mnohdy to razítko znamená pouze výměnu oleje :!:
Špatně nevypadá třeba tohle: http://www.sauto.cz/osobni/detail/citro ... oFrom=list
Tak šťastnou ruku při výběru. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 16:51:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
fiv * myslis ze kdyz budes tocit volantem budes mit cas zapinat tempomat nebo ovladat autoradio ??

ukaz mi to na nejakem modernim aute a pak reknu ze volant s pevnym stredem je nahovno

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 17:19:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Někde se to tu psalo. Plyn se Ti vrátí brzy.
Nezapomínej, že jezdíš za méně než polovinu ceny. Kdybych měl možnost jít do plynu, tak jdu hned.
Máme jedno auto s plynem doma a je to paráda.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 17:44:15 
Offline

Registrován: čtv 11. říj 2012 19:56:38
Příspěvky: 117
Bydliště: Zlín
flv: k tomu volantu s pevným středem - měl jsem ho na staré C4 a můžu říct, že na to nedám dopustit. Naopak teď v nové C4 s "normálním" středem nejsem schopný tlačítka při zatočení najít. Dokud točíš jenom mírně jde to, ale jak přehmátneš, tak amen. Zlatý pevný střed :-)

_________________
C4 II 1.6 HDi 82kW Exclusive 2012 - prodáno
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 18:00:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
To mohu jen potvrdit. Lehce jsem si na něj zvykl. A je to super.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. led 2015 18:26:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Přidávám se se k zastáncům pevného středu, kdo jednou zkusí,......nechce jinak. V práci máme volvo s klasikou a nemůžu tomu přijít na jméno. Nechápu jak mohli tuto super konstrukci opustit. Vyzkoušet a pak dislutovat, případně hanět, ty ovládací prvky jsou prostě v každé jízdní situaci na svém pevném místě. Nemusím je hledat pohledem a plně se věnuji řízeni. Howgh !!! :-).

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 196 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz