Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je pát 29. lis 2024 4:48:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 14. zář 2014 21:04:37 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Jo jo, taky jsem si toho všiml, že při jízdě po rovné vozovce auto potřebuje korekce v řízení, oproti 807 co mám doma. :lol:
Přisuzuji to posilovači řízení, který je díky přílišné své účinnosti nedává dostatečnou zpětnou vazbu, ale dá se na to zvyknout.
Za ty prachy je to v pohodě auto :lol:

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 8:57:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono by se ta citlivost posilovače snad měla dát nastavit,samozřejmě v servisu.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 17. zář 2014 19:23:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
Tak Eliša je doma. Zatím nemohu nic hodnotit, zatím jsou kadné emoce z nového člena v domácnosti. Doufám, že spokojenost potrvá co nejdýl.
Obrázek

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 31. říj 2014 11:29:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
==>Luba 2: Tak co auto? Spokojenost?

Po delší době shrnu svoje dojmy, pojmy atp. Takže auto je právě přezuté na zimáky. Zatím jsem zvolil variantu, že jsem měnil jen gumy, tzn. stále je na alu discích Boston. Dlouhodobá spotřeba je podle počítače 6.3l/100, ale podle mě teď půjde dolů. Začal jsem jezdit poněkud úsporněji ;-)
Spolu se zimákama mi v servisu rovnou udělali i první reklamační opravu - těsnění okna u řidiče se mi žvejkalo při zavírání okýnka (guma v horním rohu byla asi z výroby lehce deformovaná a tak při zavírání se to jakoby rolovalo nahoru).

Auto má aktuálně najeto 13001 km a za mě stále stejné pocity jako po koupi - velká spokojenost. Nic moc na svém názoru neměním. Velké pohodlí (přední sedačky), dobré jízdní vlastnosti, nad očekávání pěkné svezení díky motoru, moc hezký design.

Už se jelo i v pěti dospělejch a pořád fajn jízda, i když silnice na šumavě (kopce) někdy nechaly motor trochu vyřvat ve vysokejch otáčkách ;-)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 04. lis 2014 23:53:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
No, já s Elišou moc nejezdím, užívá si ji manželka. Musím ale říct, že když si mám vybrat jízdu Renaultem Megane nebo s Elišou tak šáhnu po ní.
Jezdím už spíš "strécovsky", užívám si to, kochám se, ale samo sebou taky na to někdy šlápnu. Vyhovuje mi, zdá se mi pohodlnější, zatím velká spokojenost. Jezdíme většinou ve dvou, okresky, spotřeba je 5,4 a to je cca o litr nižší oproti Renaultu (tam je ale benzín 1.6).

Jak jsem psal dříve, máme už zimáky, rozdíl v jízdě nepozoruju. Jsem zvědavej na jízdní vlastnosti na sněhu a ledu a jak bude topit v mrazech.

Někteří kluci už popisují drobný "tuning", tak uvidím, třeba to bude inspirace i pro mě (určitě budou nějaký boční lišty). Jo a odhlučnění by bylo asi taky dobrý.

Chválím: "dizajn", počítač, rádio, denní svícení,
Nechválím: otevírání kufru, loketní opěrku (v kombinaci s řazením), chybějící "šusplech" pod motorem, nastavení volantu, slícování uzávěru nádrže.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 24. lis 2014 16:01:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2014 19:45:08
Příspěvky: 5
Bydliště: Polsko
Hello :)
I didn't write anything, because car dealer had a 2 months delay.
Finally, I have my Peugeot 301 1.2 ETG from 3 days !!
Version level called Active with few with additional things.
I attach 4 photos.
I drove 300 kilometers, everything is OK, driving is really smooth and fine :) :)

I have question to Ipetrk. Do you a hear quiet knocking sounds from gearbox servomotors ?. I hear these sounds when car is going to stopping....quiet knock knock when clutch is automatically pressed on/off....for example before red lights on the crossed roads.
Cheers
Andrzej



Hello :)
Nechtěl jsem psát nic, protože dealer auto mělo 2 měsíc zpoždění.
Nakonec, mám Peugeot 301 1.2 ETG 3 dny !!
Level verze s názvem Active s několika dalšími věcmi.
Přikládám 4 fotografie.
Jel jsem 300km, vše je v pořádku, jízda je opravdu hladká a jemná :) :)

Mám dotaz na Ipetrk. Myslíte si, slyšet tiché klepání z převodovky servomotorů?. Slyšel jsem, že tyto zvuk, když se vůz chystá zastavení .... klid knock zaklepat, když je spojka automaticky stisknutí tlačítka on / off .... například před červenou na zkřížené silnicích.
Na zdraví
Andrzej


Přílohy:
DSC04946.jpg
DSC04946.jpg [ 181.83 KiB | Zobrazeno 21972 krát ]
DSC04943.jpg
DSC04943.jpg [ 172.54 KiB | Zobrazeno 21972 krát ]
DSC04948.jpg
DSC04948.jpg [ 157.25 KiB | Zobrazeno 21972 krát ]
DSC04947.jpg
DSC04947.jpg [ 221.08 KiB | Zobrazeno 21972 krát ]

_________________
Peugeot 301 1.2 ETG Active :-)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 25. lis 2014 10:17:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
==>walczy: Glad to see you again. Hope that you are satisfied with your new muscle car ;-)
Yep - knock knock, who's there :D! I hear that sound also. It's a sound of clutch or/and gearbox. I guess that you could noticed this sound every time when the system changes the gear, but it's heareable only in low speeds (because it's only time when there's no other driving sounds). My car has more than 12 000 km, the sound is still here and I guess that everething is OK ;-)

But the drive with ETG is pretty smooth and comfort, isn't it?

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 25. lis 2014 17:06:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. zář 2014 19:45:08
Příspěvky: 5
Bydliště: Polsko
==>Ipetrk :)))))) knock knock - who's there? - yours servomotors!!!!! :)))))))))
I'm glad to be here again, really.
Seriously, it's a good news, that knocking sounds is normal, proper ETG sounds. In previous car I used classic-hydraulic automatic gearbox, so these ETG sounds are new experience for me. I hear these sounds only while slow driving, later (I suppose) these sounds are covered by other background sounds and noises. Everything fine :)

Yes, I'm satisfied, ETG is pretty and comfort. I drove my new car 300km only. I'm glad how ETG working and changing gears. When I drove my 301 first time I had a imagine that this car is very slow. I didn't know what's happen later, however probably ETG computer learned my drive style, and now everything is fine, better than in the beginning. My current opinion is: ETG is especially designed for smooth drive without strong pushing accelerate pedal because ETG turns up higher gear very very early (probably for purpose small fuel consumption). Sometimes ETG needs manual choose gear mode (plus-minus function) for example when I must strongly accelarate for overtake another car. Better way is set 3th gear manually instead wait for automatic reduction, because automatic reductions are relatively slow and jump. However this is exception, and these situations are rare. In 98% driving time ETG working absolutely fine, and 2% is possibility to manual mode. It's not problem, I'm really glad for ETG.

I will be write from time to time on this forum because in Poland I didn't meet another ETG user.
Cheers !
Andrzej

_________________
Peugeot 301 1.2 ETG Active :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 02. pro 2014 20:58:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Zprávy plný reportáží o kalamitě v Česku, ale aby takhle někdo řekl, že mi zamrzlo víčko od nádrže, to jako nikdo!

Takže informace z pražské kalamitní situace. Při teplotě vzduchu cca - 2 / - 3 (dle autoteploměru a počasí v mobilu) nebyl problém. Akorát tedy přimrzlo víko kufru a víčko nádrže (to na karoserii). Kufr byl trochu problém, protože jsem ho bezmyšlenkovitě otevřel klíčkem, zámek povolil, ale kufr se ani nehnul. Jel jsem o půlnoci domů, takže představa, že to povolí někdy v noci a já nebudu u auta... No, sklopil jsem vzadu sedadla, pustil topení na max a při překonání jednoho lepšího železničního přejezdu kufr povolil a otevřel se ;-)

Tak uvidíme, co nám zima ještě přinese.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 03. pro 2014 18:12:46 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Á klucí z Prahý měli kalamitu :lol:
Ne, ale vážně, je to děs, včera jsem potkal na cestě z práce větev :roll: , která letěla ze stromu :shock: . Teď už se tomu směji, ještě že mám havárko, odnesla to přední kapota,nárazník, mlhovka a nějaký plastový kryt na zadní nápravě.
Doufám že jsem si již smůlu vybral. Klidně by mohlo začít jaro :lol:
Takže dnes Líza dovezena z autorizovaného servisu, oprava cca 32000.-kč.

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Naposledy upravil ziki.r dne úte 16. pro 2014 0:38:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 04. pro 2014 19:29:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Tak to ještě, že jsi měl havárko a neskončilo to hůř.

Fakt nechápu, co je to za móresy! On je prosinec a snad bude i pod nulou!! Nakonec ještě na šumavě nasněží a já budu muset dávat řetězy. Který mimochodem nemám... Protože jsem osel a neuvědomil jsem si, že rozměr 195x55 R16, prostě není zas tak obvyklej, takže starý řetězy, který jsou doma (a ne jedny) nepasujou vůbec... ;-)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 21. led 2015 18:30:11 
Offline

Registrován: stř 21. led 2015 17:56:21
Příspěvky: 1
zdravím
som tu novy. páči sa c-ellyse je to pekné auto. mám thaliu a možno v buducnosti budem uvažovať nad c-ellyse. zaujímaju ma vaše skúsenosti s 3 - valcovým motorom. spolahlivosť. lebo mám rad malé motory a jazdím len po meste a mimo je to len v lete. Páči sa mi aj Dacia Logan je to sice Renault prezlečený v znaku Dácia ale stále su tu tie predsudky od socializmu, ale citroen je citroen.
Trochu mi vadia na c-ellyse tie zadné opierky ako sa na to pozeráte vy, mohly tam dať normálne opierky , to nemôže veľa stáť.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 23. led 2015 12:02:28 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Môcť by mohli ale nedali, v žiadnej verzii niesu pokiaľ viem. Na to mestské jazdenie je 1,2 trojkastrólik samozrejme v pohode, horšie to je na diaľnici v chorvátsku do kopca keď ti vzadu vreštia decká, vpredu plače nešťastná žena a v kufri máš tonu leča. To nezvláda ani auto, ani ty - obaja ste orosení ako rúče dvanástky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 28. dub 2015 11:16:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Krásný dobrý den - po delší době jsem zpět.
Naše elina nedávno naběhala rok (a 18.000 km), takže mě čekala garančka. Když už jsem se měl auta na chvíli zbavit, spojil jsem to i s přezutím gum.

Garančka klasika, pozitivní je, že se na nic nepřišlo, tzn. proběhly obvyklé výměny náplní, filtrů atp., stav brzd je po 18k na 90 %, což mi přijde ucházející.
Zásadní poznatek - zimní BF Goodrich G-Force Winter jsou pohodlnější, než sériový letňáky Michelin Energy Saver (ale na mokru víc kloužou ;-). Micheliny jsou o dost tvrdší a mám pocit, že i lehce hlučnější (je fakt, že jsem nekontroloval, na kolik mi to v servise nafoukli, já foukám na standard 2,2 - tak je možný, že v servise přitvrdili).

Jinak co říct po roce provozu a 18.000 km. Já jsem s autem stále maximálně spokojený. Platí asi vše, co jsem zatím napsal. Motor mi zcela vyhovuje (v rámci objemu a jeho limitů) ale rozhodně nikdo nemusí být kvůli motoru brzdou provozu. Jak se píše jinde ve fóru, motor používám v celém spektru otáček a hlavně se mi líbí spotřeba.
Cesta 10 % město (předpisově - na omezovači 55km/h), 45 % dálnice (cruisecontrol 135km/h, ale nebojíme se jít až nad papírový limit, případně delší dobu kolem / nad 150km/h) a okresky (dle dopravy, v případě prázdných cest kolem 110km/h) a spotřeba 6,1l/100km.
Obrovskou výhodou auta je jeho váha. Vím, že dle novinářů je auto celé jalové, blbé a veskrze na nic, ale málokdo s ním dovede držet krok na vlnitých okreskách, protože přiznejme si, Octa I v dvoulitrový naftě je sice vlhkej sen nejednoho muže, ale už to nějak není zcela aktuální vozidlo...

Navíc po té době jsme se s ETG skutečně sžil, a tak potřeba manuální korekce je minimální a přistupuju k ní pouze při předjíždění, kdy si nižší stupeň připravím o chlup dřív, než by se tak stalo v auto režimu.

O tom, že nám na Elině přibývají šrámy a oděrky se nebudu zmiňovat, protože bych se akorát... Prostě pražský parkoviště, sídliště atp. je mor :-/ Některý lidi by potřebovali kolem aut velký molitanový chrániče.

EDIT:
A ještě jedna věc - spotřeba po cca 6000 km (co jsem nenuloval počítadlo) je 6.4l/100 km s tím, že 70 % ČASU projezdím po městě. Velkou část přímo centrem, takže kolony, semafory atp...

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 06. kvě 2015 19:39:15 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Čus chlapi.
Motor 1,2VTi v C-Elysée je ten istý ako v Peugeote 2008 1,2VTi?
Ak áno, je v ňom nejaký pruser.

http://www.peugeot-club.com/index.php?/ ... na-motora/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz