Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Zpětná zrcátka, čidlo teploměru, boční blikače
Právě je pon 25. lis 2024 19:54:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 9:40:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Koupit nějaký panelový teploměr s čidlem problém není.
Jen nevím kam bych jej na palubovku umístil. Nechci si do auta dávat nějakou "opičárnu"

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 9:47:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já bych se tím nezabýval,k čemu je to dobré?Když se motor přehřívá,tak se to včas dozvíš.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 11:12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Třeba se teď v zimě "nedohřívá" a to se nedozvíš?

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 11:23:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Nedozvíš, ale co s tím uděláš? Budeš každý dva km zastavovat a tůrovat to na místě, abys to ohřál?
Auto si poradí. Cílem konstruktérů je, mimo jiné, abys jezdil a nehlídal nic. Proto máme v autě skoro víc mědi než železa. Musíme se naučit s tím žít. Dřív jsme taky věděli, kterou lampu v televizi na co máme a měli jsme je dokonce doma nakoupený. Dnes se televize neopravujou.
A takhle by to mělo být i s autama. Sice se to moc konstruktérům nedaří, ale směřuje to k tomu. Za nedlouho už budou kapoty motoru trvale zavařený. :D

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 11:49:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Nepotřebuji teplotu vody hlídat, jen mě zajímá.
K čemu potřebuješ vědět jaký má motor otáčky, když máš automat. Stejně ukazuje tuším po 250 a aktualizuje se také po dlouhé době.
K čemu Ti ukazuje auto jak vysoko jsi v nadmořské výšce?
Proč máš na displeji ukazatel kdo je připoutaný a kdo ne?........
Takových věcí je více, které vlastně nepotřebuješ.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 11:53:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
cncp: To že není motor prohřátý,když jedeš 5km do práce snad víš i bez teploměru ne? :D Vědět v jaké je auto v nadmořské výšce je fakt pitomost,ale ta signalizace pásů mi blbá zase nepřijde.Ono je to vůbec s lidmi těžké,když byl v XP teploměr,tak lidi řvali,že není otáčkoměr.
Prostě věční nespokojenci. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. led 2015 12:24:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
No tak jinak. Každý může mít v autě budíky na cokoliv. Jeho volba a sám mám taky rád přehled. Jen bych to prostě řešil něčím externím, bez zásahu do původních instalací. Problém je v tom, že pokud nejsi zrovna znalý konkrétního auta, tak si můžeš nadělat problémy. Ono je těch čidel spousta a vedou do řídícich jednotek. Jakýkoliv napojení na stávající vedení může mít fatální následky. Nemusí, ale může. A pěkně vyvedený digitální ukazatel teploty vody šikovně zabudovaný někam do interiéru nemusí být zrovna ošklivý. Nějaký interierový teploměr z LIDLu by asi na vodu 90°C stejně nefungoval. Takže kutilství zdar. :D

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 27. čer 2015 16:36:44 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 15:15:29
Příspěvky: 8
Pokud jsi tu potřebu vědět teplotu vody a další údajů ještě nevyřešil tak já používám z eshopu citroenu blutooth do OBD zásuvky i s tím doporučeným softwarem a je to super a jde tam zjitit i spousta dalších zajímavých údajů ( tlaky turba, chybové hlášky, tlaky na liště commonrailu atp.)

_________________
Xantia X2 Break 2.0 HDi 2000
C4 1,4 16V SX Pack 2009
C4 GP 1.6 HDi Dynamique 2008
C4 Grand Spacetourer 1,5 BlueHDI FEEL EAT 8 2021


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2015 19:51:06 
Offline

Registrován: úte 02. říj 2012 19:01:38
Příspěvky: 6
Zdravím,
mám celkem nově starší C4 Gran Picasso 1.6HDI automat, výbava Exclusive. Dnes ráno se mi stalo to, že přijdu k autu, celé omrzlé, nastartuji, zapnu vyhřívání předního a zadního okna, stáhnu a zavřu přední boční okna abych setřel námrazu. Rozjedu se a vezu malou do školy. Vše fungovalo a cestou jsem si všiml, že najednou přestala ukazovat venkovní teplota, potom jsem zjistil že nejdou stahovat žádné okna jak vepředu, tak vzadu. Nejde podsvícení tlačítek na stahování oken v žádných dveřích, štelování ani levého, ani pravého zrcátka a ani automatické sklopení zrcátek při zamknutí auta. Nemáte někdo podobnou zkušenost a řešení co to může být? Co jsem koukal do manuálu na pojistky, tak toto všechno není jištěno jednou pojistkou, tak se mi zdá jako nereálné aby odešlo víc pojistek najednou. Popřípadě nějakého dobrého servisáka v okolí Říčan u Prahy?

Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2015 20:09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
pokud se nevzpamatuje casem sama tak jedine Kolin ale spis tak logicky
nebo Vena garazmistr s diagnostikou v Uvalech

PS: vyhrivani predniho okna nemas - jedna se jen o odmrazeni pomoci klimy a topeni :oops:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2015 20:57:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Lazak:Zbavovat se námrazy na bočních oknech jejich stažením není FAKT dobrý nápad. :lol:
Mrkni na pozici F5 pojistka 30A :arrow: Ovládání předních oken, elektronické prvky předních dveří, panoramatické střešní okno
Dle mého skromného názoru jsi trefil do černého,pokud je můj odhad správný,tak zadní okna by měla jít stahovat pouze tlačítky v zadních dveřích,tedy pokud tam nebude spojitost s ovládáním tlačítky v v těch předních,jakože asi bude. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2015 13:13:24 
Offline

Registrován: úte 02. říj 2012 19:01:38
Příspěvky: 6
Tak to nakonec fakt bylo tou pojistkou pod palubovkou. Každopádně i k ní je přístup jak k penězům :-)
Vím, že to nemá výhřev předního okna jako takový, ale myslím, že je jasné co jsem myslel :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2015 13:33:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
A kde bys ty pojistky chtěl mít,v tom horním kastlíku? :D Jinak není zač. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2015 13:57:05 
Offline

Registrován: úte 02. říj 2012 19:01:38
Příspěvky: 6
Tak myslel jsem to tak, že je hodně utopená pod tou krytkou. U jiných aut co jsem měl to byly vždy hned pod krytkou a lehce přístupné ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2015 13:59:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Dnes to mají všechna auta stylem do tanku v tank. :lol: A pojistky nejsou nic proti výměně pylových filtrů,pokud se je někdy rozhodneš měnit. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz