Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Problem s A prevodovkou nejde zaradit porad tam skace neutra
Právě je čtv 28. bře 2024 13:09:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 14. črc 2013 14:19:17 
Offline

Registrován: ned 14. črc 2013 13:18:05
Příspěvky: 2
Ahoj asi pred mesicem sem zajel do garaze z duvodu nefunkcnich zadnich mechu vse sem opravil chtelo to novou ecu
Ale k problemu vse bylo hotove a ja chtel vijet z garaze nastartuju dam tam packou u volantu R spatecku a ono to samo preskoci na N neutral a to se deje i u autamatu i u manualniho razeni

Skousel sem pripojit na Lexia3 a skouska akcnich clenu razeni a tam je Zavada-rizeni polohzy akcniho clenu spojky ,P1755,
Skusil sem i nacist prevodovku ,nacteni OK rychlostni stupne OK ale zastavilo se to u Nacteni registrace bodu kde spojka prichazi do zaberu.

Nevite nekdo co to muze bejt kde je chyba.
dekuju
Příloha:
obrázek (1).JPG [30.72 KiB]
Zatím nestaženo

Příloha:
obrázek 2.JPG
obrázek 2.JPG [ 97.23 KiB | Zobrazeno 28003 krát ]


Citroen C4 GP Exklusive 2.0 HDi 07

_________________
Citroen C4 GP automat .07


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 07. říj 2013 13:50:28 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2012 9:27:58
Příspěvky: 2
Ahoj,

můžu se zeptat co byl nakonec problém? Moje C4 GP mi teď dělá to stejné. Sekne se, většinou na N a není možný zařadit ani R ani A nebo M.

Díky za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. dub 2014 22:39:47 
Offline

Registrován: stř 16. dub 2014 22:13:29
Příspěvky: 1
Dobrý večer,
mám stejný problém jak tady píšete s řazením mám citroen C4 grand picasso a začalo to dělat asi před měsícem.Když auto delší dobu stojí nezařadí a když ho nechám třeba 15 min nastartovaný tak normálně zařadí a jede.Je to stejná chyba jak popisujete.Mám to v poloautomatu a z N když chci zařadit A,tak to hodí na displeji N a auto nezařadí ani R(zpátečku) ani M (manuál)zatím nikdo si neví rady.Někdo tvrdí,že je to v elektrice a někdo celá výměna spojky.Diagnostika hlásí chybu P1701.Můžete mi pomoct jakou chybou to u Vás bylo?Než se pustím do velkých finančních akcí.Budu ráda kdyby se to bez nich nejdřív obešlo. :)
Moc děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. črc 2014 16:02:04 
Offline

Registrován: čtv 10. črc 2014 15:43:06
Příspěvky: 1
Zdravím, měl jsem stejný problém a příčinou bylo spojkové ložisko, které se sice v pohodě točilo, ale přidíralo se na vodítku posunu. Ze, začátku se závada projevovala škubáním při rozjezdu a pak si to nedořadilo rychlost a stál jsem. Věc vyřešila výměna ložiska, ale asi by stačilo původní rozchodit a namazat. Muselo se dát do správné polohy řazení a snímače.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. říj 2014 22:22:36 
Offline

Registrován: ned 19. říj 2014 22:01:45
Příspěvky: 3
Zdravím,
koupil jsem si také poloautomat a mám asi podobný problém.Ráno při rozjezdu auto škube a v malé rychlosti přeřadí na dvojku.Po ujetí nějaké vzdálenosti je vše ok.Občas se mi zdá jako kdyby mi vysela spojka.Je to hlavně mezí dvojkou a trojkou.Přeřazení trvá delší dobu a pak vše ok.Měl jsem to u jednoho kluka co dělá Citroeny a nastavoval mi nějak tu spojku přes počítač.Bylo vše v pořádku a teď se mi zdá, že to je nějaké horší.Když jedu a přidávám plyn pomalu ,tak to celkem jde, ale když na to trochu šlápnu, tak to dělá pokaždé.Můžete mi někdo poradit a nasměrovat mě, čím bych měl začít?

Díky moc Radek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. říj 2014 16:59:44 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
první pomoc je odpojit baterku, nevím na jak dlouho, přes noc bude ideální. Ráno zapojit a zapnout zapalování, nechat minutu či dvě a pak start. Mělo by dojít ke kalibraci záběru spojky. Je nutné to dělat opravdu na studeném motoru. Ale vzhledem že už máš asi něco najeto, tak to bude nejspíš spojkové ložisko, je to tady probíráno už hodněkrát.
Druhá možnost je pokles tlaku v hydraulickém okruhu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. říj 2014 21:27:34 
Offline

Registrován: ned 19. říj 2014 22:01:45
Příspěvky: 3
Díky za radu a jdu odpojit baterii.Zítra dám info, zda to pomohlo nebo ne.Chtěl jsem se ještě zeptat, kolik ta sranda s tím ložiskem stojí a popřípadě doporučit nějaký servis z Prahy.

Děkuji Radek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 16:43:10 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
už sem to tady někde popisoval. Stálo mě to v Citroenu cca 19tis. i se spojkovou sadou, ale na benzínu nemám dvojhmotu. Někdo tu psal částku okolo 16tis. Zkus tady pohledat, už nevím v jakým tematu jsem rozepisoval ty ceny.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 16:54:35 
Offline

Registrován: ned 19. říj 2014 22:01:45
Příspěvky: 3
Zdravím,
tak jsem volal do Citroenu a tam mi řekli, že při výměně ložiska se určitě mění celá spojka a i dvouhmota.Odhad ceny cca 40-50 tisíc.
Cena vozu byla 213000,-.Tak to asi budu muset šetřit.Hold dobrý kup.

děkuji Kosař


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 17:39:35 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
tak to tě chtějí natáhnout. S tou dvouhmotou by ses měl u nich vejít někde 25-30tis. Ale dá se koupit i takto...http://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada
Mě řekli že na to mají normohodiny, práci si učtovali 8000 a deset hodin práce. K tomu nějaké drobnosti, gufera atd. asi za 2500. 5.5tis. sada+3600 hydr. ložisko. A k tomu kdyby chtěli 10 za dvojhmotu, tak seš do třiceti. Je to ranec i tak to je jasné. Problém je v tom ložisku, to odchází, hlavně u aut do roku 2009 či 2010, pak tam udělali nějakou změnu a vydrží déle. Většina lidí to dělá snad do 150tis.km, záleží jestli auto jezdilo ve městě či dálnice. Já to dělal ve 125tis.km.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 17:51:42 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1345
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Spojku komplet se setrvačníkem SACHS nebo LUK koupíš za cca 11.000kč. Doporučuju koupit jinde.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 19:52:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Honzo, dáš nějaký odkaz? Mám najeto cca 160tis. a počítám, že mě to také čeká. I když zatím vše ok.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. říj 2014 21:38:12 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Honzo, dáš nějaký odkaz? Mám najeto cca 160tis. a počítám, že mě to také čeká. I když zatím vše ok.

Zatím 250 000 a stále se mi to jeví jako vyhovující :)

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. led 2017 9:26:41 
Offline

Registrován: pon 21. bře 2016 10:22:28
Příspěvky: 14
Ahoj, mám takový problém... nastartuji, zařadím A. Zařadí se rychlost (na displeji se ukáže A1), ale auto nejede.. jako by mělo tendenci spíše couvat a motor se začne dusit. Pak se začne na displeji chaoticky oběvovat A1 až A2 a pak to skočí na N. Když zařadím zpátečku .. normálně se zařadí zpátečka a auto se normálně rozjede. Když jsem to různě skoušel přišel jsem na to, že když dám na voliči M a zařadím pomocí pádel dvojku auto se po přidání plynu normálně rozjede. Po té dám volič na A a auto ..nebo spíše převodovka a řazení.. funguje již úplně normálně. Během jízdy můžu dát zase N a pak A a funguje to normálně. Jen nesmím vypnout motor.. Jak zase nastartuji opakuje se to a když dám A nejde se rozjet... tak musím dát M a dvojku a normálně se rozjedu... Auto je tak chytré, že už automaticky po dání páčky na M se zařadí 2 a frčím.. po rozjezdu dám na A a vše funguje jak má. Nevíte prosím čím by to mohlo být?

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz