Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Hláška na displeji
Právě je pát 29. lis 2024 0:18:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 10:49:56 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
regenerace probíhala u mne dál

Tak mě napadá otázka.
Jak vlastně poznáte regeneraci?

Já jí chytil jen jednou za celou historii obou aut a to podle ukazatele okamžité spotřeby (a mazal jsem ošahat brzdy, protože spotřeba neodpovídala profilu silnice).

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 11:04:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...na úseku kde jezdím každej den jsem poznal rozdíly ve spotřebě,po koukání okm.spotř.na palubáku z ničeho nic vyskočí hodnoty spotřeby aniž bych na rovince přišlápl plyn a k tomu ještě slyším,,,v tak tichém autě,,,cvakání různých relátek a to vše za klidové jízdě po rovince,v zimě se ještě přidá hlasitější cvrlikání motoru,je jasné že v kopcích a různorodém terénu to člověk asi nepozná,i když jednou se mě stalo že při jízdě po dálnici do mírného kopce začal motor tak nějak více dunět a opět jsem zaslech ono cvakání atd.tak že regenerace zřejmě proběhla protože na okamžité to člověk v tomto případě nepozná.
Koncovku výfuku mám stále čisťonkou bez sazí tak že vše zatim funguje jak má.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 14:03:32 
Offline

Registrován: pát 23. dub 2010 21:44:57
Příspěvky: 41
Bydliště: Pardubicko
Kromě jiného zvukového projevu motoru lze probíhající regeneraci také poznat nenulovou spotřebou při brždění motorem. Normálně tam po chvilce brždění (motorem) skočí 0.0, ale při regenraci se to pohybuje +- kolem 2l/100km.

_________________
C4GP, Leader, 1.6Hdi, BMP6, 2008,,
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 9:28:37 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 23:27:31
Příspěvky: 24
Bydliště: Mladá Boleslav
roman II píše:
j.pajinek píše:


Ještě bych majitele této motorizace upozornil na to že pokud si myslí že když vyměnili rozvody a myslí si že mají vystaráno tak asi zapoměli vyměnit řetěz co honi druhou vačku, ten řetěz je schovanej pod hlavou, no a ten se taky občas vytáhne a přeskočí o zoubek či dva podle toho jak je vytahanej a máte co dělat s ventilama, rozborka,oprava,sborka zrovna levná záležitost není. A o přicpaných fapech se toho tady už napsalo dost. Hodně štěstí a Dóbro dóšli.


Chlapy, jdu dělat rozvody - tedy řemen, kladky a vodní pumpu. Ten řetízek co pohání druhou vačku měnit jen když bude vytahaný? Koukal jsem na přístup a to snad motor ven.... :shock:
najeto 220 000 km

_________________
CX 25 GTD Turbo 2 Break 88kW / 1991
XANTIA II Break 2.0 HDi 80kW (DW10ATED) BVM 5 / 2000
C4 GRAND PICASSO Break 1.6 HDi 80kW (DV6TED4) řízená mechanická převodovka 6 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 12:09:32 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 14:14:05
Příspěvky: 125
mě přeskočil na 170 tis. km a kdybych to bývá věděl či jenom tušil tak bych ho vyměnil, řetěz +/- 1200 Kč, těsnění pod hlavu plus mínus to samé a já jsem dával i nové šrouby


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 12:45:05 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 23:27:31
Příspěvky: 24
Bydliště: Mladá Boleslav
Nevím kolik má interval výměny ale kdyby byl dobrej tak ho tam snad nechám. Takže si to dělal hlavu dolu a venku vyměnit.... Přístup šílený. To už byl tak vytahaný že přeskočil jo?

_________________
CX 25 GTD Turbo 2 Break 88kW / 1991
XANTIA II Break 2.0 HDi 80kW (DW10ATED) BVM 5 / 2000
C4 GRAND PICASSO Break 1.6 HDi 80kW (DV6TED4) řízená mechanická převodovka 6 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 13:45:01 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Jenom taková drobnost, "Dobro došli" neznamená šťastnou cestu, ale zhruba "vítejte".
Tak to jen pro upřesnění.
:D

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 13:48:09 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 14:14:05
Příspěvky: 125
tady v tom tématu jsem se trošku k tomu ale i k jiným závadám rozepsal viewtopic.php?f=173&t=8754
Vzhledem k tomu že mám vedle práce Peugeot servis tak jsem si dost věcí na vlastní kůži ověřil proč motorizace 1,6 hdi 80 kw (16 ventil) je tolik poruchová. Samozřejmě že někdo má štěstí na dobrej kus a téměř bez problémů, to ale o sobě říci nemůžu. Sám jsem na francouze nezanevřel a teď mám Peugeot Partner Tepee 1,6 Hdi 68 Kw - 8-ventil http://www.autorubik.sk/technika/motor- ... itdci-dv6/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: pon 15. zář 2014 17:10:05 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 23:27:31
Příspěvky: 24
Bydliště: Mladá Boleslav
No jo tak těžko říct v jakém to bylo stavu atd.
Rozvodový řemen má interval 240 000 ale nezjistil jsem kolik má ten řetěz.
Jestli nemá žádný interval tak bych se do téhle akce nepouštěl a počkal až budu jednou vydávat motor :) :)
Jak jsem psal hlučný není. Možná zdvihátka lehce klepou....
Jaký pán takové auto, ale já mám vždy z druhé a někdy i z páté :) ruky takže těžko řešit :-)

_________________
CX 25 GTD Turbo 2 Break 88kW / 1991
XANTIA II Break 2.0 HDi 80kW (DW10ATED) BVM 5 / 2000
C4 GRAND PICASSO Break 1.6 HDi 80kW (DV6TED4) řízená mechanická převodovka 6 / 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: úte 16. zář 2014 7:53:50 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 14:14:05
Příspěvky: 125
těžko radit, ten řetěz tam prostě je a mě přeskočil, sám jsem se divil o kolik je vytahaný oproti novému. Kdyby mě to někdo radil že s rozvodama i sundat hlavu, nové těsnění a šrouby tak bych do toho taky nešel, po tom co jsem u svého bývalého vozu a v servisu viděl, resp. kolik porouchaných 1,6 hdi mají (řeší) každý měsíc tak už je to trochu k zamyšlení, za mě můžu říci že jsem tomu autu dal to nejlepší co mohlo dostat, bohužel co se dělo 140 tis. km než jsem auto koupil to ví asi jen pánbůh, každopádně pravidelná údržba to asi nebyla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 18:54:38 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 15:41:52
Příspěvky: 12
Bydliště: Česká Lípa
j.pajinek píše:
...nóó klobouk dolů pokud vydržel FAP 200 000km... ;)

Ahoj mam najeto 205000,a fap neměněn,taky nechápu :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hláška na displeji
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 18:58:42 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 15:41:52
Příspěvky: 12
Bydliště: Česká Lípa
j.pajinek píše:
TAK VÁŽENÍ A ZDE PŘÍTOMNÍ ... mám problém jsem v Chorvatsku a mám před sebou 960Km zpět domů...dnes na výletě po Orebič a Korčula po natankování plné nádrže mě vyletěla ona hláška o několik příspěvků výše,ujel jsem ještě 198Km a to s přepnutím na manual abych to držel v otáčkách pro případné vypálení nicméně hláška stále trvá,,,vím že mě se vypaluje FAP cca.po 300-350Km ale je divné že to vyskočilo hned po natankování do té doby nic....PROSÍM...mám jenom dotaz pro případné přicpání a nebo hrození přicpání filtru jsem schopen už jenom dojet domu onu dálku???jsem s tim smířen že dám výměnu za druhej ale a bych aspoň bez problémů dojel a nebo je nějaká učiná rada v případě krize že už to nepojede ??? při nejhorším nouzák já dálnice stejně nejezdím ale abych tomu nedal ještě hůř, krom odtahu to je ta poslední varianta co ale bude stát celou rodinku nervy...PROSÍM...je také možno že se to vypálí a bude klídek ale jsem z toho nervozní.
Stále autí mám rád a pokud ok dojedu nebudu řešit že se to stalo,,,stat se to může každému z nás... :( autí teď zatím jede a tahá jak má projev motoru je ok a spotřeba je zatím tak na normálu.

Ahoj ,loni jsme taky jeli z Chorvatska na nouzák,a v poho.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz