Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je pon 25. lis 2024 14:39:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 30. črc 2014 10:19:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Jsem docela překvapenej, že tu řešíte svícení...
Před koupí auta jsem se z natěšení probíral fórama a o svícení a rozhodl se pro Philipse NightGuidy (maj svítit v podstatě jak Osram NB, ale vydržet podstatně víc), nebo Tungsramy (+90 % / + 120 %).
Ale pak jsem si auto přebral a osvětlení mi přijde plně dostačující. Zejména potkávačky mě překvapily - relativně bílé světlo bez map, pěkně rozprostřené na vozovce. Dálkovky by mohly svítit víc bodově do dálky. Přijde mi, že jsou hodně do prostoru. Ale noční cesta po českejch okreskách od hranic mi přišla úplně v pohodě...

Co se mlžení týká. Pokud máte klimu, tak ji občas pustťe a máte odmlženo během 5 sekund. Opravdu. Klima vytahuje ze vzduchu vlhkost. Mám nastaveno na digiklimě ofuk na nohy, trup a okna. I když je venku chladněji, dá se nastavit vyšší teplota a pustit klimu. Auto to neochladí, ale "vysuší". A vyhnete se otravnýmu zapínání ofuku okna, který hučí.

==>fíra: Do tý antény půjdu taky. Koukal jsem na zahraniční fóra, ale východní jazyky neovládám a translator docela selhává ;-). Co získáš krytem motoru?
Jinak já zadní podlážku vyřešil tak, že u našich vzal klasickej zátěžovej koberec (čistící zóna, zespoda pogumovanej) a vyřízl si správnej tvar a položil přes tovární kobereček. Rozloží to váhu nákladu a když něco poteče, tak se to v něm udrží.

Mimochodem, už mi ve Splitu někdo odřel při parkování zadní nárazník!!!!! Rámečkem RZ, nebo to bylo černý auto. Hrůza ;-)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 17. srp 2014 19:42:05 
Offline

Registrován: ned 17. srp 2014 18:40:13
Příspěvky: 54
Ahoj lidi, Elišku mám asi týden, jsem velice spokojen a hlavně vypadá jako auto s cenovkou přes půl milionu.
Jediné na co si zatím nemohu zvyknout je tříválec, výkonově pro mě je v pohodě, ale docela je hlučný když překročí 3000 otáček, a jelikož s ním nemám žádné zkušenosti tak zatím nevím kam až můžu jít dolů s otáčkama motoru aby ho nějak nedusil.
Taky bych se zeptal pokud někdo máte koupený čalounění pod kapotu motoru, tak jestli se to nějak znatelně projevilo v odhlučnění interiéru vozu. Díky za odpovědi ☺


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 18. srp 2014 7:40:13 
Offline

Registrován: ned 17. srp 2014 18:40:13
Příspěvky: 54
Jediné co mě dost vadí je tlaxon. Nevím kde je ale mám pocit že řve někde pod podlahou a má to zvuk trabanta. Radši ho moc nepoužívám :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 22. srp 2014 20:51:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
v narazniku jako kazde nove auto, v hordim pripade se dotyka chladice a chrci fakt hnusne

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 24. srp 2014 13:09:34 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Souhlas, že klakson je děs a hrůza, už se dívám po nějaké pořádné italské melodii:-)

Jinak jak jsem slíbil, posílám foto Elišky s nosičem na kola (bohužel jsem na to zapomněl, takže jen taková rychlovka foťákem). Byl jsem celkem překvapený, že se dynamika vozu nějak rapidně nezměnila, ale cítit to samozřejmě jde. Jeli jsme dva + kufry + 2 kola na střeše a na pohodovou jízdu s krásnou spotřebou 6l/100km (dálnice + okresky) je to auto super. Od začátku říkám, že toto auto v poměru cena/výkon vychází dost dobře a tato dovolená mě v tom utvrdila.


Přílohy:
nosic.jpg
nosic.jpg [ 251.59 KiB | Zobrazeno 20880 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. srp 2014 8:51:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
==>H03: Pěkná fotka a potěšující info, že kola to auto neznemožněj - i když s těma kolama jsem se toho upřímně bál. Jinak používáš origo zahrádku? Koukal jsem na systém uchycení a nejsem si jistej, jestli ta zahrádka nebude deformovat střechu v místě uchycení, případně dveřní rám při zavření...

Fakt je, že klakson je docela srandovní. A to vy co nemáte ETG si ještě neužijete to nejlepší... Onehdy jsem jel po okresce se stoupacím pruhem cca 100km/h (na pětku), předjíždím auto v pravém (stoupacím pruhu) a když mám jeho čumák cca v úrovni předních dveří, vidím, jak na mě začíná najíždět - odbočovat do levého pruhu. Sešlápl jsem tedy plyn a současně stiskl klakson. Ten se rozezněl známým zvukem, načež auto podřadilo, vytočilo se, motor sežral víc výkonu a klakson krásně zamutoval, přeskočil mu hlásek asi jako když dochází baterka...
Pěkné.

Co se vzhledu týká - mám novou referenci. "Jo, to auto je fakt moc hezký. Vždycky tu parkujou ty audiny a bavoráci a ten váš citron se mezi nima pěkně vyjímá..." :lol:

Novinky co se rychlosti týká. Nedávno jsem spěchal, řekl bych, že až pílil...
Takže po rovince je maximálka našeho vozu skutečně kolem 160km/h, navíc je poměrně pracné se k ní dostat. Na druhou stranu ke 150km/h lezla ručička na můj vkus a proti mému předpokladu relativně ochotně. Navíc - bez nákladu a jen s řidičem auto udrží rychlost přes 145km/h po většině dálnic. Padá to jen v opravdu strmých místech.
Pokud ovšem poškádlíte plyn při cestě z kopce, tachometrových 160km/h maximálka není... Vzhledem k tomu, že těch 160km/h je někde kolem 5000 otáček, tak prostor pro další zrychlení tam je...
Proč to píšu - nejde o to, kolik to jede, jako spíš o to, že jsem před koupí auta četl ve 100+1 recenzi, jak nad 130 je auto nestabilní a blbý a že je vlastně blbý celý rovnou od začátku. Takže můžu vás ujistit, že i ve 160 je auto v pohodě, neháže to, hluk nijak extrémně oproti 140km/h nevzroste, neplave to (a to byl povrch dálnice jak tvář 17 letého pubescenta plného hormonů...). Samozřejmě jsem s tím nejezdil žádné extra zatáčky - prostě dálniční profil, lehce doleva, lehce doprava.

SUPER!

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. srp 2014 10:09:16 
Offline

Registrován: sob 25. úno 2012 21:28:29
Příspěvky: 12
Zdravím všechny, zejména však šťastné majitele tohoto vozu.
Také o tomto uvažujeme (příp. o P301), ale nikde jsem ještě neviděl jak to s ETG pákou vypadá v interieru a zda jsou reálná i "pádla" pod volantem pro řazení. Bylo by možné sem dát prosím fotku?

Moc děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. srp 2014 11:43:47 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
ipetrk píše:
==>H03: Pěkná fotka a potěšující info, že kola to auto neznemožněj - i když s těma kolama jsem se toho upřímně bál. Jinak používáš origo zahrádku? Koukal jsem na systém uchycení a nejsem si jistej, jestli ta zahrádka nebude deformovat střechu v místě uchycení, případně dveřní rám při zavření...


Příčníky jsou značky Böhm do originálu jsem nešel. Patky se nacvaknou do připravených děr v karosérii a pak se na ně nasune tyč. Je to vše připravené, takže deformace střechy ani dveřního rámu nehrozí. Montáž i s koly nezabere víc jak 15 minut, pokud je člověk šikovný, tak i o dost míň.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 26. srp 2014 13:40:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
==>H03: Zatím zahrádku neřeším, ale uvidím. Kouknu se pak na ty Böhmy vs. originál.

==>svsv: Render interéru
Nějaký kdyžtak taky můžu udělat. Pádla pod volantem nemá. Ze začátku (po zkušenostech s C4 Grand Picasso 1.6 HDi) jsem z toho měl trochu strach, ale nižší hmotnost, výkon a nová převodovka mě ho rychle zbavily. Převodovka se dá výborně ovládat nohou (plynem), v podstatě vůbec neřeším manuální řazení. Jsou jen 3 situace, kdy řadím manuálně...
1. Když motor na automat hodně vytočím, tak mu trvá dlouho, než se uklidí a přeřadí vejš. Tzn. rychlej objezd ve městě - na dvojku, dvojka jde k 5k otáček, načež hned zvolníš a motor pořád hučí ve vysokejch otáčkách, tak mu tam ručně drbnu trojku.
2. Občas při předjíždění - podřadí si klidně sám, ale není příjemný, když při předjíždění míjím auto a elina se rozhodne přeřadit. Takže zamknu rychlost tím, že vyhodím páku do manuálu, když se blížím červenýmu poli na otáčkoměru, můžu ručně přeřadit. A po předjetí házím ručně pětku a na AUTO.
3. Občas při jízdě do většího kopce. Jedu třeba 80, a AUTO tam natlačí pětku. Lehce se změní profil kopce, auto začne ztrácet dech a narve tam 4, zrychlí a zase pětku. To mě neba, tak tam lupnu manuální režim a čtyřku.

Jsou to ale naprosto minimální zásahy (oproti jízdě s C4, kde se podle mě bez manuální korekce/pádel nedalo jet...)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 27. srp 2014 10:36:01 
Offline

Registrován: sob 25. úno 2012 21:28:29
Příspěvky: 12
Díky za obrázek.

Ještě se chci zeptat, zda při změně z A do M a následné řazení - je nutné něco "hlídat", nebo se to dá udělat kdykoliv, i potom změna zpět do A?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pát 29. srp 2014 8:47:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Nene, nijak to neřešíš. Kulisa řadicí páky vypadá jako dvě rovnoběžný úsečky. Pravá dráha odshora je zpátečka, neutrál a automat (klasicky by to bylo D, jako drive...). Z Auto módu pak můžeš vyhodit páku doleva, kde nahoru je + a dolu je -. Tzn. když jsi v auto režimu, je tam zařazenej kvalt a když páku hodíš do manuálu, tak ten kvalt tam zůstává. Pokud chceš přeřadit, drbneš do páky nahoru, nebo dolu.
Z M do A je to opět to samý. Jen tomu šlapeš na plyn ;-)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: ned 31. srp 2014 18:38:08 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Dobrý den, neví někdo z vás jaký je rozdíl mezi motorem 1,2 VTi v c-elysee a tím samým motorem v ostatních modelech?
Tedy kromě toho že v jiných citroenech má tento motor standardně 63Kw, jde jen o softwarovou úpravu, nebo je tento motor hardwarově odlišný od ostatních?

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 01. zář 2014 10:06:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Myslím, že jde jen o nějakou soft úpravu a zejména marketingový tah. Dost jsem se o to zajímal, protože jsem se ze začátku rozhodoval mezi faceliftovanou C3 a c-elysée.
Mělo by jít o technologicky totožné motory řady puretech. Podle měření na motorové brzdě má c-elysée 78 koníků (namísto deklarovaných 72HP). Podobné je to s krouťákem.

C-elysée by navíc mělo mít lineárnější výkon (vrchol točivého momentu při 3300 ot/min). ta "výkonější" 1.2 má těch 82HP někde nad 6000 ot/min. a podobné je to myslím s krouťákem. Vysvětloval mi to známej ze salonu. A nevím kdo si koupí tuhle motorizaci, aby ji pravidelně hnal k 6000ot a doloval z ní ty lenivý koníky...
Takže shrnuto - dělá to na mě dojem, že jde v podstatě o stejný motor, akorát v rámci zařazení c-elysée do nejnižšího segmentu portfolia automobilky mu papírově trochu seškrtili motor (78HP by se jinde deklarovalo jako 80HP a nikdo by to neřešil...).

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 02. zář 2014 19:04:43 
Offline

Registrován: sob 25. úno 2012 21:28:29
Příspěvky: 12
Protože se mi nezadařilo sehnat pro zkušební jízdu toto auto s ETG5, vyzkoušeli jsme alespoň P 208 se stejným motorem a převodovkou. Dojmy jsou velmi dobré, ale co se nám nejvíce líbilo, tak to byla pádýlka pod volantem... Už vím, že z prvovýroby nejdou objednat, ale nevíte někdo, zda by šla dodělat dodatečně?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 03. zář 2014 8:57:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Myslím, že to je podobný nápad jako jsem někde četl, jestli by do auta šel dát výkonnější motor. Pokud ponechám stranou technickou stránku věci (zkousne to počítač, jak to nabastlej kolem volantu, bude se to točit s ním, nebo to bude napevno, bude to spolehlivý, nerozhodí to komplet převodovku), tak je tu pohled finanční. Určitě to nebude stát pakatel. A pak je na místě se zamyslet, jestli by nebylo vhodnější podobnou sumu přihodit k budgetu na nové auto a rovnou si nepořídit něco, co má prostě všechny parametry, který požadujete.

Navíc, mám v autě najeto cca 7000 km a opravdu v 1.2 VTi, s hmotností auta atp., není manuální řazení (až na okrajové výjimky) absolutně třeba.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz