Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je pát 29. lis 2024 6:39:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: úte 08. črc 2014 20:52:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
karton jako sablona, kus zatezoveho koberce, klipy v mototechne na Skodu 120 (2kc kus) a je hotovo ne ??

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 9:18:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
=>H03: To rádio by mě docela zajímalo. Taky jsem na to koukal u číňanů. Ale nejsem moc velkej kutil.
Ten kryt co jsem postoval jsem taky viděl jen v setech. Dekl pod kapotu, do kufru na víko a snad i pod/nad rezervu. Měli to za cca 120 USD + pošta.

Otázkou je, co bych tím získal (vyjma hmotnosti navíc...). Vzhledově mě kufr nedrásá. Lepší zvukovej komfort? Nevím.

Jinak svoje slova o zátěži a jízdě s ní jsem již vysvětlil - prostě motor překonal moje nízká očekávání, které jsem měl. Akcelerace a dynamika samozřejmě utrpěla zatížením, ale neztrácel jsem rychlost v kopcích na dálnici a pokud tě někdo neodbrzdí před kopcem, tak 110 na okresce taky udržíš.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: stř 09. črc 2014 17:58:43 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Jasně, chápu, jak jsi to s tím motorem myslel. Za mě je taky OK, pokud se vezme poměr cena/spotřeba/výkon. Jezdil jsem však i Cliem 1,2 48kW a tam se mi ten motor zdál lepší, i když zase žral víc.

Co se týká navigace tak přidávám rychlé foto těsně po namontování. Taky nejsem žádný Bořek Stavitel, ale není to tak těžké to tam dostat. Zatím ji mám krátce, ale co jsem zpozoroval:

Plus: funguje prakticky vše co s originálním rádiem (USB vedle ruční brzdy, palubní počítač, parkovací asistent), jednoduchá na instalaci, velký displej, když třeba otevřeš pravé přední dveře, tak se zobrazí obrázek s otevřenýma pravými předními dveřmi, navigace, přehrává videa, stream z mobilu přes bluetooth funguje, při zařazení zpátečky automaticky přepíná na vstup z kamery (tu snad časem taky pořídím), ovládání pod volantem funguje

Mínus: zdá se mi, že má o trochu horší signál, moje nemá RDS, což nechápu a ani jsem si to neověřoval u Číňana, protože jsem to bral jako samozřejmost, ale prý je to "optional" funkce, takže pokud bude někdo objednávat, tak si to v případě zájmu přiobjednejte, k venkovní teplotě se nedá dostat jinak než se k ní proklikat (3 kliky ze základní obrazovky), parkovací senzor už nepípá přes repro, ale přídavný modul u rádia, takže pípání celkem čínské + nejde poznat ze které strany se překážka blíží (pokud se člověk nedívá na displej), vytočení čísla přes bluetooth už nejde udělat dlouhým stiskem páčky pod volantem, ale musí se k tomu člověk proklikat na displeji.

Pokud budete chtít ještě nějaké info, dejte vědět, prověřím a napíšu.


Přílohy:
naviga.jpg
naviga.jpg [ 160.18 KiB | Zobrazeno 18603 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: čtv 10. črc 2014 9:22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
:o Vypadá to parádně.
Ale asi si to nechám ujít. Vadí mi "absence" teploty. Koukám na ní docela často - v zimě kvůli námraze a v létě abych věděl, jak je těm venku ;-)
Pak by mi asi vadilo to pípání - tak jak to má citroen v základu mi to přijde super. Že podle poslechu víte, co kde je (nějaká blbá zídka, sloupek atp.).

Teď jsem na to koukal i k číňanům a našel jsem 4 typy. Jeden je ten co máš ty. Pak je varianta s asi o chlup větším displejem a čudlíky po stranách, pak čudlíky po stranách + dva otočné miniovladače a pak ještě s menším displejem a čudlíky pod ním vč. otočného ovladače. Ale nejlevnější za 330 USD. To mi přijde dost.
Můžu se zeptat, za kolik jsi ho ulovil ty?

A na čem to vlastně běží? To je nějakej android? Instalace aplikací atp.? Nebo uzavřený systém. Nejde mi totiž do hlavy ta navigace. Tam je nějaká předinstalovaná, nebo jakej software tam je?

EDIT
Ještě jsem si všiml, ono je to připojený k netu? Že tam je ikonka Internet Exploreru...

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: čtv 10. črc 2014 10:03:07 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Stálo to včetně dopravy DPH i CLA necelých 8000 Kč, je to ten největší displej, co nabízí (8 palců), ještě jsem si vzpomněl, že nemá DVD, pouze USB a SD karty, což mně osobně nevadí.

Běží to na nějaké mobilní verzi Windows (myslím 6.0, ale jistý si nejsem). Má to dva sloty na microSD karty, do jednoho se dávají multimédia a do druhého navigace (předinstalovaná je iGO (Číňan mi dodal 8Gb karta s mapami celé Evropy včetně českých hlasů), běží tam všechny navigace, které běží na mobilních windows, pouze se zadá cesta ke spouštěcímu souboru v nastavení. Jinak to vypadá na uzavřený systém, ale to budu muset ještě prozkoumat. Podporuje to 3G modemy, takže internet není problém, ale já jej zatím nemám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 8:59:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Tak to je to, co jsem našel. Ale vzhledem k ceně je to pro mě jasný ne :D Nakoupil jsem na elinu bezpečnostní šrouby kol a sluneční clony do zadních oken a zatím konec.
Ten systém se mi líbí, ale nechápu, proč někdo neudělá pěknej 7" tablet s rozumným výkonem a rozlišením, jedoucím na androidu (kterých číňani sekaj asi miliardu za vteřinu) a nedaj do toho nějakej obslužnej soft pro auto. S tím, že se to dá z auta vyjmout a mám tablet i na doma / dovolenou. Za to bych 8k asi i dal.

Jinak - koupil jsem si ty zmiňovaný origo sluneční clony - seděj na okně super. Do cca 2 metrů od auta to vypadá jako hodně zatmavený boční skla. Blíž je pak vidět ten rastr (není to důležitý, jen popisuju vzhled). Přemýšlel jsem o tom, že bych nechal okna potáhnout fólií, ale výhoda těch clon je, že se dají sundat, takže když jede někdo vzadu a není zrovna slunečno, tak to vzadu nevypadá jak v noci.
Do auta přes ně není skoro vidět, ven je to docela v pohodě. Clona je řešená tak, že po obvodu je drát a clona se vmáčkne mezi sklo a gumový těsnění kolem okna. Z toho pramení zatím jediná nevýhoda - blbě se provětrává auto. Když stáhnete okýnko celý dolů, tak clona teoreticky vypadne. Když ho stáhnete třeba do půlky a pak zavíráte, clona má tendenci nechat se do okýnka přivřít. Ale takový to dvoucentimetrový pootevření zvládá v pohodě.

Obecně jsem s nima spokojenej.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2014 21:44:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. čer 2014 18:15:47
Příspěvky: 20
"Ty ochranný lišty na dveřích jste dokupovali z katalogu příslušenství? Viděl jsem někoho, že je měl v bílý. Ale nevím, jestli origo."

ano origo cca 1200+prace...chtel jsem je, protoze u nas v praci na to lidi se**ou a omplati ti to. Je jim to jedno novy nebo stary auto...zkusenost z Fiatkem :)

ty slunečni slony taky bych chtel, videl jsem je u prodejce na C-elysee fakt super. Ted maji na ne akci, tak asi skocim do toho :)

Sluneční clony ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
- Boční 16 083 706 80 1 045 Kč -35% 822 Kč
- Zadní okno 16 083 707 80 1 045 Kč -35% 822 Kč

ja bych chtel strasne kryt motoru ze spoda. Je tam zase dira jak do studny :D ....hledal jsem to na netu a zatim CZ/sk shopy nic nenasel...

a musim se jeste rozepsat ohledne klimatizace, chtel bych tam radu, ale to az o vikendu, ted mizim z prace...

_________________
Citroën C-Elysée Exclusive 1.2Vti 72k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: úte 15. črc 2014 9:14:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Tak jsem si říkal co řešíš s klimou... a zatím nic.
Já se pomalu připravuju na dovolenou. Tam a zpátky přes 2200 km, tak uvidíme, jak se s tím popasujeme ;-)

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: čtv 17. črc 2014 19:11:53 
Offline

Registrován: pon 05. črc 2010 15:44:52
Příspěvky: 41
Tady to žije,tak to napíšu sem.
Jsou to poznatky asi po dvou měsících ježdění.
Bzunění v autě jsem vyřešil výměnou antény.Nepozoruji rozdíl proti origo.Psal jsem v jiném vlákně.
Musel jsem seřídit zámek na kufru.Muselo se stím mlátit.Prodejce s ním prásk až se to potkalo a nárazníkem.
Při přejíždění větších nerovností,hlavně křížem,ale i prudší zatáčka se ze zadu ozývalo skřípání plechů.Už jsem zvažoval servis.Náhoda mi ale pomohla.Dělalo to špatně nasazené pravé zadní světo.Jak se kasle kroutí,tak to o sebe dřelo.Při větší nerovnosti mi příjde,že vzadu na pravé straně něco bouchá víc než by bylo potřeba.Jak by tam bylo jojo.Zkusím vyzjistit.
Jinak kryt pod motor se jiný jak z plechu nedělá.Už jsem ale obhlížel a v hlavě to už je.Jen se musím dostat na jámu abych doladil.V plánu je taky nová podlaha do kufru.
Jinak jestli se chcete bavit,tak studna informací je na ruském,ukrajnském fóru.Něco chorvatsko,slovinsko.Turecko,rumunsko-to jen koukáni.V polsku,slovensku to je asi jak u nás.Nic moc.Maďary jsem radši nezkoušel.Hauk

_________________
C-ELYSEE 1,6 Hdi /bývalo :Xantia X2 break 2.0Hdi 80Kw, BX 1,9D combi,Škoda 100,Fiat 125p


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: úte 22. črc 2014 5:27:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. čer 2014 18:15:47
Příspěvky: 20
ipetrk píše:
Tak jsem si říkal co řešíš s klimou... a zatím nic.
Já se pomalu připravuju na dovolenou. Tam a zpátky přes 2200 km, tak uvidíme, jak se s tím popasujeme ;-)


s klimou si myslim, ze jiz to je v pohode :) nikdy jsem nemel klimu a vadilo mi caste zamlzovani oken po 22hodine.
Vyresil jsem to vycistenim oken ze vnitr :)

dovolena, taky jedem na SVK ceka nas krasny 1600km (aktualne 1400km maximalni spokojenost).
prohozeny zarovky protoze jedeme vecer a chci trosku i videt :)
OSRAM COOL BLUE INTENSE H7 12V 55W
OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED H1 12V 55W

_________________
Citroën C-Elysée Exclusive 1.2Vti 72k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: úte 22. črc 2014 13:11:31 
Offline

Registrován: sob 26. dub 2014 17:44:37
Příspěvky: 30
Okna se u Elišky mlží dost solidně, mně teda nepomohlo ani vyčištění zevnitř... pokud prší nebo je venku chladno, tak musím pořád pouštět odmlžování předního skla.

Jinak dorazil mi nosič na kola na střechu. Cca v polovině srpna pojedu s kolama na dovolenou, tak pak hodím nějaké foto jak to vypadá + dojmy z dynamiky 1,2, při takto "brutálním" zásahu do aerodynamiky vozu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: čtv 24. črc 2014 9:33:23 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Na mojom byvalom picasse mi osram nightbreakery nikdy nevydrzali dlhsie ako tri mesiace. Ale svietili vyborne.
Styri sady som mal, potom som kupil nejake tusim longlife osram abo tak nejak, svietili horsie ale svietili dva roky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: sob 26. črc 2014 19:21:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. čer 2014 18:15:47
Příspěvky: 20
marcel.tokar píše:
Na mojom byvalom picasse mi osram nightbreakery nikdy nevydrzali dlhsie ako tri mesiace. Ale svietili vyborne.
Styri sady som mal, potom som kupil nejake tusim longlife osram abo tak nejak, svietili horsie ale svietili dva roky.


tak to si musel trefit, nejakou spatnou sadu.. na predeslem aute Fiat Punto H1/H7 osram nightb. jsou tam do ted, takze 1 rok a vice tam budou a bez problemu. Jasne denni sviceni jsem mel protoze by asi nevydrzeli do ted :) jsou super proto jsem je nahodil i na novy elysee :)

par fotek z cesty na svk je to z mobilu tak sr za kvalitu.. :)


Přílohy:
IMG_20140724_005434.jpg
IMG_20140724_005434.jpg [ 108.77 KiB | Zobrazeno 18332 krát ]
IMG_20140724_005533.jpg
IMG_20140724_005533.jpg [ 87.87 KiB | Zobrazeno 18332 krát ]
IMG_20140724_005603.jpg
IMG_20140724_005603.jpg [ 118.14 KiB | Zobrazeno 18332 krát ]
IMG_20140724_005626.jpg
IMG_20140724_005626.jpg [ 118.35 KiB | Zobrazeno 18332 krát ]

_________________
Citroën C-Elysée Exclusive 1.2Vti 72k
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi ETG Exclusive
PříspěvekNapsal: sob 26. črc 2014 19:39:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. čer 2014 18:15:47
Příspěvky: 20
jeste par poznatku z cesty...
motor parada....tohle bych z Fiat punto 1.2 nedokazal to co z elysse :) to auto proste jede krasne. Ja ho mel plne nalozeny 3 lidicky/mala/pes/full kufr (i ve vnitr se zaplnilo skoro kazde misto igelitkou :D)
cz strana tankodrom D1/1.trida (Slavkou u Brna/St.Hrozenkou)
svk strana D1 az po Prešov + 1.trida.

dalnice 120/130km/h... kopec ano spomaleni na 110, ale krasne vyjede a pak se jede dale...elysee krasne tahne i do strmych kopcu. Pri zapnuti klimatizace je malinko citit poklesu vykonu motoru... ja to stridal, protoze jsem nemel odvahu na rodinku poustet 8hodin a vice klimu :)

proste jsem spokojen :)

_________________
Citroën C-Elysée Exclusive 1.2Vti 72k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 30. črc 2014 10:06:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Tak jsem se vrátil z dovolené. A jdu sem shrnout své dojmy z cesty ;-)

Jeli jsme klasiku - Chorvatsko. Trasa Praha - ČB / Dolní Dvořiště - Linz - Graz - Maribor - Zagreb - Split + cca 90 km na místo pobytu. Celkem cesta podle navigace cca 1070 km. Celkem (trasa tam, pojíždění na místě + výlety, trasa zpět) najeto 2689 km. Průměrná spotřeba 6,2l/100 a průměrná rychlost 72 km/h. Samotná cesta zpět 1068 km, při průměrné spotřebě 6,3l/100 a průměrné rychlosti 99 km/h. Tyhle údaje by nebyly moc vypovídající bez info o cestovním režimu, v živé paměti mám zejména zpáteční cestu.

Jízda ve dvou dospělých (oba s nižší tělesnou hmotností ;-) a ABSOLUTNĚ narvaným kufrem (oblečení, boty, jídlo, voda, pivo......).
Dálnice - tempomat 133 km/h (s tím, že cestou je asi milion a jedno omezení rychlosti, takže občas omezeno na 80 km/h, častěji na 100 km/h). Občas přidání ke 145 km/h (předjíždím na tempomat a dojíždí mě někdo o hodně rychlejší, tak abych nezacláněl a uhnul).
Okresky - jel jsem ve dvě hodiny ráno, takže 100 - 120 km/h, jak se kde dalo.
Klimatizace celkově puštěná asi polovinu doby cesty tam i zpět (nebyly vedra, občas jsem klimatizoval kvůli vlhkosti ;-). Na místních pojižďkách a výletech zapnutá skoro pořád.

Tempomatovou rychlost nebyl problém udržet. Snad 3x mi šla rychlost při tempomatu pod 125 km/h a stačilo vypnout klimu a rychlost přestala klesat.

Dojmy z jízdy - SUPER! Auto je prostě trochu hlučnější, ale jinak opět mile a hodně překvapen. Stabilita na větrných přímořských dálnicích, jistota jízdy v průtržích mračen (v Rakousku jsme zažili největší bouřku co jsem kdy jel - bylo jedno, jestli stírám nebo ne, jak jízda pod obráceným kýblem).

To je snad asi tak všechno co mě teď napadá. Docela mě překvapila spotřeba. Auto jsem nijak nešetřil, bylo v podstatě plně naložený (vyjma zadních sedaček) a jelo se hodně s klimou. Jinak obecně průměrná spotřeba před dovolenou (tedy hlavně mix město/dálnic/okresky) byla na 2930 km 6,5l/100.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz