Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - EGR ventil
Právě je pon 25. lis 2024 3:49:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 9:48:42 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
No, byl tu včera názor, že je to tam na nic, tak s tím jsem si dovolil nesouhlasit :)

Mimochodem, koncovku mám černou, FAP "nějak" fapuje, aditivum již tam je - byl jsem na suchu, ale stejně to pořád "špinilo", takže něco je nebo bylo špatně.

Naposled jsem měnil škrtící klapku, protože v měřených hodnotách ukazovala "invalid value" - zajímavé je, že pro ŘJ toto nebyl vůbec důvod k chybě, která by se objevila na palubní desce. Od výměny, sice jsem ještě neměl připojenu diagnostiku, ale auto při přeřazování tolik neškube a taky příznaky nepřehlédnutelného škubání auta při regeneraci teď zmizely (poznal jsem to jen podle spotřeby = jindy auta skákalo vpřed a vzad jako býk na ródeu). Nechci to zakřiknout, ale kdyby to vyřešilo mé škubání při regenerací budu konečně "smile and happy". Neboť se servisem jsem tohle řešil skoro 2 roky, a to mi dycky něco vyměnili a naúčtovali, ale bylo to pro kočku.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 10:33:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
To je právě ten problém diagnostiky a servisu. Zkušený mechanik umí s údajema z diagnostiky pracovat efektivněji než zaměstnanec servisu. Každý z nich má jiný priority. Mechanik má odstranit problém, zaměstnanec má domů přinést výplatu. Když se to mechanikovi nepodaří, nedostane zaplaceno. Servisu zaplatíš vždycky. Servis "musí" závadu odstranit výměnou dílu/dílů, mechanik ji musí odstranit ke spokojenosti zákazníka co nejlaciněji a nejefektivněji. Zaměstnanec servisu často ani neví, jak daná součástka funguje, nebo jak vypadá uvnitř, mechanik ji někdy dokáže rozebrat a opravit jen za cenu práce. Servis žije i z prodaných náhradních dílů, mechanik doma v garáži ne.
Samozřejmě že odborníci jsou i v autorizovaných servisech, to bych nerad někoho urazil, ale jsou často svázaný s politikou servisu a nemůžou opravovat jinak, než podle postupů připravených výrobcem auta.
Proto vždycky každýmu doporučuju, aby nejezdil do autorizovanýho servisu na diagnostiku, protože načtení a vymazání chyb, popřípadě výměnu předražených dílů, o kterých se v diagnostice objeví jakýkoliv hlášení, to dokáže každej amatér. Profík se zkušenostma čte mezi řádky a vyvozuje z hlášení a měřených hodnot závěry.
Tobě bych taky doporučil navštívit nějakýho PSA fandu, který se do problému ponoří a vyřeší ho. Ten černý výfuk není normální a mohlo by to něco znamenat.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 11:46:45 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Aj ja mam EGR zaslepeny, ale len preto, lebo ani v Citroen servise ani u sukromnikov nemohli vyriesit problem s hupanim auta pri jazde na tempomat pri teplote okolia tusim nad cca. 10 °C. Je tu aj vlakno na tuto temu. Nepomohlo ani vycistenie EGR, skratka NIC... :cry: Tak som kupil na ebay zaslepku za par susnov, zaslepil ventil, a odvtedy mam pokoj. Na spotrebe som to nepocitil, ale bohuzial ine riesenie nebolo... :evil:

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 11:52:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...Roman001...

...proč tohle všechno děláš ??? :shock:
...není pro tebe potom lepší volba benzínového motoru a nejlépe jednoduchého kde není tolik eko bazmeků,,,aby jsi je potom nemusel postupně oddělávat,,,
...měl jsi si radši koupit auto na které máš """ a ne vůz se kterým jsi musel počítat s postupnou výměnou některých dílů """
...mrzí mě že ty potom dáš auto do bazaru,,,pravděpodobně za zajimavou cenu aby jsi vubec prodal,,, a někdo v dobré víře koupí ale hned s problémama a pak v hospodě u píva s kámošema bude nadávat jak ten CITROEN dělá zku.vena auto co všechno se na tom sere a co musí do toho vrazit peněz atd....atd... :shock:

Já měl také problém s EGR a to cca.po roce od koupě,příčina zjištěna diagnostikou a problém ihned vyřešen zakoupením nového od té doby vše funguje jak má.NIKDY a podotíkám znova že NIKDY bych nic z auta nevyhazoval za cenu nižší ,,,desetinkové,,, spotřeby a nebo že když součástka zlobí ,,,je příšerně drahá,,, tak pujde ven.Tím snad okrádám hlavně sebe ne ??? :shock:
Ano s Ekologii je to na zamyšlenou ale pravděpodobně s tim nic neuděláme a v autech těchto věciček bude čim dál víc ovšem řešení že když to zlobí tak to tam nemusí bejt není to správné.

Původně jsem se k tomu tady ani nechtěl vyjadřovat,,,ono je to pořád to samé a dokola,,,ale přístup Roman001 k JEHO autí mě mrzí a tak mě nedalo něco málo sem napsat. :cry: :cry: :cry:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 13:21:52 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
A navíc ( já se jen připojím k předchozímu příspěvku) argumenty, že jiná auta taky kouří, že nás zamořují jiné zdroje, továrny a podobně a tak dále, jsou jen výmluvy a hledání zdůvodnění.
Každý musí začít sám u sebe a nevymlouvat se na ostatní.
Běda ale kdyby mě někdo sypal odpadky před dům, nebo sousedovi kouřila kamna protože topí PET lahvemi, jakmile by mě to otravovalo, tak by byl oheň na střeše. Ale co na tom, že já projedu třikrát denně stejnou ulici a za rok tam vysypu pytlík (možná nadsázka ) sazí. Mě to přeci neobtěžuje.
Hlavně by si každý, ale fakt každý měl uvědomit, že to je náš bordel, nepořádek a smrad co tu kolem sebe šíříme a že to prostě stojí peníze to likvidovat a že to budou naše peníze, ne někoho jiného. A přesně jak je psáno, pokud potřebuji auto do města a nejbližší rychlostní komunikace pro regeneraci FAP je 150 km daleko a dostanu se na ní jednou za rok, tak si prostě nekoupím TDi motor, ale nejlépe benzín, nebo plyn. A nemusím pak kuchat věci z auta protože to nefunguje a já nejsem ochotný dávat peníze za opravu. I když třeba na vytunění jiného typu peníze klidně dám.
Neberte to ve zlém, ale víc přemýšlejte jako dospělí a rozumní lidé.
Děkuji

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 14:53:42 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Já myslím, že řeči...neměl sis to kupovat, když na to nemáš apod. sem moc nepatří. Prostě ho někdo má a tady jsme kvůli tomu, aby jsme se něco dověděli, vyměnili názory a zkušenosti. Důvod proč si ho někdo koupil, no třeba proto, že má větší rodinu, tři děti a tohle je jedno z mála aut, kam dáš tři sedačky vedle sebe. Někdo potřebuje občas víc jak pět míst atd. Právě proto, že je relativně levné, proto si jej koupil. Jiné ve své třídě, rok a km stejné je i o třetinu dražší. A proč naftáka...třeba sním člověk jezdí celej život, je zvyklej. Spousta těchto řidičů vůbec netuší co novější auta mají za špeky a co to bude pro něho obnášet. Dvacet let jezdil 1.9D a ted se rozhodl, že koupí novější zase naftu, celou dobu jezdi bez problémů za levno a moc mu automobilové technologie neříkají...No koupí si tedy současný diesel HDI, TDI. Řekne mu prodejce jak se auta změnila, co to pro něj obnáší, vysvětlí mu všechno aby měl 60letý pán filantrop relevantní informace a mohl se rozhodnout? Auto si koupí, protože mu předchozí sloužilo spolehlivě dlouhou dobu. Bohužel se mění vše i to, že auta neslouží nám, ale my jim.
Ano EGR má snižovat emise a kvůli emisím se jezdí na emisní kontrolu, kterou si musím zaplatit. Ale proč tedy na těchto kontrolách i bez EGR má většina majitelů plechovek téměř totožné emise? Kde je chyba? Proč tedy platím eko zařízení ve voze, když emise mám stejné...nebo opačně, proč platím emisní kontroly, když mě nejsou schopny jednoznačně říct, že investice do ekozařízení měly smysl. Dnešní doba je pěknej kocourkov :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 15:24:52 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 20:18:29
Příspěvky: 48
Bydliště: Lounsko
Je mi lito,ze se tu rozjela diskuse na jine tema.Presne jak pise Kuntik,auto jsem koupil s duvodu velikosti.Mel jsem Fabii Tdi,naprosta spokojenost ale bylo pro nas uz male.Zivim celou rodinu a opravdu nemam na novy FAP nebo EGR.Tak jak mi Citroen ted jezdi jsem spokojen.Naftoveho Citroena jsem poridil protoze mam prisun levne ale podotykam kvalitni nafty.Auto prodavat nehodlam a tyto veci jsem udelal jen a jen pro sebe.Tim koncim tuto debatu plnou odsouzeni.

_________________
Citroen C4 GP 1,6Hdi BMP6 2007

VW Lupo 1,7 SDI 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 16:35:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...hmm tak za chvilku pujdou ven vstřiky a nebo čerpadlo... :lol:

Prosím neber to tak vážně,,, ;)

...auto jsem také kupoval kvuli rodině a prostoru v něm a to nemluvím o designu který je parádní a u nového Technospace je ještě lepší.
Předtím jsem měl Ford Mondeo 2.L TDDI 2003 a tam se FAP ještě nedával provoz bez problémů ale ustoupil právě pro onen prostor v Picassu a přesto že mě dost známejch odrazovalo od něj, jsem ho nakonec vzal a nelituji. ;)
Ale o případných problémech,,,a nejen u této značky,,,nafťáků s FAPem jsem dost pročetl a byl jsem jim nachystán čelit,psát o tom že jsem předtím jezdil x let v nafťáku a teď jsem koupil novější --- bez patřičných informací o něm --- je jen výmluva, vždyť se všude kolem píše a mluví o tom co všechno do novějších nafťáků cpou a tak musím počítat s tím že mě budoucí oprava bude něco stát,kupuji přece ojetinku a v dnešní době v mnoha případech hoooodně stočenou :( :( :(
...jinak já také živím rodinku - to snad co tu máme tyhle auta všichni - ale dopřeji i němu něco vždyť je to,,,aspoň u nás,,,také člen rodiny. ;)
...já jenom psal že možná volba tohoto auta mohla padnout na benzín kde by jsi tyto starosti neměl ale jak píšeš že je možnost přísunu lepší ceny za naftu bych se už vůbec nerozpakoval nad výměnou dílů za nové a ne jejich vykuchání.

Abych to také nějak uzavřel,
přeji mnoho šťastných km. a mnoho pěkných chvil s autí.
S pozdravem j.pajinek. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 17:00:00 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Hele pajo, věř že existují lidi co nemají o autech ani ponětí, to není výmluva, to je fakt. Třeba můj otec :) A když se o automobilismus nezajímáš, tak to, co :D se píše ani nečteš.
V časáku u rybaření se to nedovíš. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 17:15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...kuntík...pajo mně řiká moje žena :lol: :lol: :lol:
:lol: OK beru,je teda fakt že já zase nerozumím rybaření :lol: ,,,ale pokud bych chtěl rozumět a koupit si nářadíčko tak si něco pročtu a pozbírám info od lidí co to leta znaj... ;)
...ale jinak to asi chápu. ;)
Děkuji.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 19:02:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Když si někdo poradil s odstraněním FAP a zaslepením EGR, tak nejspíš takovej "auto analfabet" nebude.
Navíc nejsme malý děti a za svoje počínání si taky sami zodpovídáme. Utratím si svoje vydělaný peníze jak chci, dělám si se svým autem co chci a taky si za to nesu následky, když něco zvorám. Teď jde o to, jestli dokážu pochopit a přiznat si, že jsem něco zvoral a nebo budu dokola vykřikovat, že mám právo si zvorat co chci, nehledě na to, jestli tím třeba někomu neškodím. Jeden vykuchaný FAP a zaslepený EGR samozřejmě planetu nezničí. Tu nakonec nezničí žádný lidský chování. Maximálně lidstvo dokáže zničit samo sebe. A když ke všemu co děláme budeme všichni přistupovat podobným způsobem, tak se nám to podaří o něco dřív. Ještě pořád bohužel je v nás nějak ta sobeckost zakořeněná a místo aby jsme změnili svoje chování, poukazujeme na souseda, že on taky není košer. A když on, tak já dvojnásob. Na západ od našich hranic, tam kde nejsou postižení společným vlastnictvím, kde všechno bylo nás všech a tak se o to neměl kdo starat, tam si neekologickýho chování všímaj nohem víc a pranýřujou ho mnohem ostřeji, než my tady na fóru. Takže není proč se tvářit ublíženě, že jsem jen chtěl poradit a oni se do mě pustili. Když už jsi se přiznal, tak si v tom taky pochoď. A neboj, nic víc než pár řádek tady na fóru z toho nebude. :D
Možná ale časem při nějaký STK či kontrole na silnici přijdeš o papíry a pak teprve poznáš, že čuňačit se nevyplácí. A to i přes to, že fabriky čuňačej mnohem víc. Bohužel, kosa sekne vždycky nejdřív na nás tady dole. Ale klas na vrcholu padne taky, i když o trochu později.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 20:32:21 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 20:18:29
Příspěvky: 48
Bydliště: Lounsko
Ano,zas takový "auto analfabet" nejsem,jsem vyučený v oboru a auto je nadále mé hobby.Samozřejmě si za vše ponesu vinnu,pokud k něčemu dojde.Nikoho tu nenabádám k "čuněčinám"které jsem si nechal odborně udělat.Ono málokterý domácí kutil má softvér na úpravu řídící jednotky,která třeba Lexia neumí.Pokud brouzdáte webem,tak jste si všimli,že hodně firem,i kvalitních nabízí Fap i Egr Off.Myslím,že tu nejsem jediný na fóru,které tyto "čuněčiny" využil,ale po smršti záporných komentářů se ke mě nikdo nepřidá.

_________________
Citroen C4 GP 1,6Hdi BMP6 2007

VW Lupo 1,7 SDI 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 20:56:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Ono je dobře, že tady převládají záporný komentáře k FAP OFF i k zaslepení EGR ventilu. Vypovídá to o jistý kultuře uživatelů těchhle vyjímečných aut. Fóra koncernových kostitřasů, Golfů, Passátů a Audin jsou většinou přeplněný rádoby tuningem a radama, jak očůrat špunty ve výkonu jejich motorů a podle toho taky vypadaj ty vraky na silnicích, za kterýma není pro černej dým vidět. Jsem rád, že mám auto, který takhle nečudí.
K těm firmám, který se FAP OFF živěj, nemám dobrej vztah. Vím co dokážou, jak jsou schopný keramiku z filtru vytlouct majzlíkem a diagnostikou jen zakázat hlášení o ucpaným filtru. Jasně, ne všichni to řešej takhle. Ale jistý je, že i když to udělaj sebekorektněji, vždycky tím porušujou zákon, protože nikdo z nich neřekne majiteli toho auta, že teď už není legálně způsobilý k provozu. Seberou prachy a ticho po pěšině. Navíc velká část těch vykuchaných aut přijde časem s nějakým běžným problémem, ke kterýmu by asi došlo i bez FAP OFF a potom není možný v dojebaný ECU něco přečíst.
Trochu chápu pohnutky třeba taxíkáře, kterej najede 100t km za rok, že se nechce každý dva roky prohnout za výměnu FAPu a nechce pořád trávit hodiny po dílnách, kde mu to vyperou, ale neomlouvám to. Nechápu ale lidi, kterým to auto má vydržet třeba deset let, že nejsou ochotný dát jednou za život toho auta 5t korun za vyprání FAPu a dolití aditiva, nebo o něco míň za výměnu EGRu. Gumy z Aukra ojetý na 50% za hubičku, brzdový destičky z modelíny Satarline, spojku bez dvouhmoty za čtvrtinu ceny a už zbývají jen rozvody po starším sourozenci a auto šlape pořád jako nový. Není to hezký, nemám to rád, ale je to asi tak všechno, co s tím můžu dělat. A když se mi někdo pochlubí, že něco z toho udělal, tak buď se otočím a dál se s ním nebavím, nebo se mu pokusím vylíčit, jakej na to mám názor já.
Já mám rád auto pořád jako z výroby, i když už má něco najeto. Jednou, až to bude veterán, bude pořád originální. Někdo jinej v autě jen jezdí a pak už ho nezajímá. Každej jsme jinej.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 21:11:21 
Offline

Registrován: čtv 14. čer 2012 20:18:29
Příspěvky: 48
Bydliště: Lounsko
Rád jsem si tvůj názor přečetl.
Co se týče "vyprání " Fapu,s tebou ovšem nesouhlasím.Myslím si,že je to blbost a stejně všechny nečistoty z něj jdou buď do kanálu nebo do ovzduší.A pak kde je ta ekologie??

_________________
Citroen C4 GP 1,6Hdi BMP6 2007

VW Lupo 1,7 SDI 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR ventil
PříspěvekNapsal: ned 11. kvě 2014 21:23:54 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ekologie je zcela jasná. Do ovzduší to nejde. Pokud to někdo pere vodou a pouští do kanálu je prase, nicméně ani tak to pak nejde do ovzduší. Pořád je rozdíl, když to spláchne do kanálu anebo když to rozprášíš do ovzduší jízdou s vykuchaným fapem. Jak už tu někdo psal, to jen hledáš "výmluvu" a omluvu toho, proč jsi to vykuchal.

Za mně, kuchnutí FAPu je horší než zaslepení EGR.

BTW, nový FAP jsem koupil za 6000kč a rozhodně mně to nepoloží, když auto stálo mnohem více.

Jak říkal jeden můj bývalý mechanik - když si pořídíš opici, musíš mít na banány ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz