Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Klepání volantu při brždění
Právě je pon 25. lis 2024 1:40:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: pon 28. dub 2014 10:30:43 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:40:18
Příspěvky: 15
Ahoj, mám problém s klepáním při brždění. Ano, mám křivý kotouče.. problém je v tom, že když je narovnám nebo koupím jiný (i s deskama), po nějaký době - a to docela krátký - to začne dělat znova. Už nevím co s tím. Nejvíc se to projevuje když třeba jedu dlouho po dálnici a pak sjíždím a třeba jen lehce sešlápnu pedál, hrozně to začne vibrovat. Nevim už, kde by mohla bejt příčina, jsem z toho zoufalej :(

_________________
Citroen C5 Break, 2.2HDI 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 12:33:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Moje domněnka ... Málo to auto jezdí, víc stojí než jezdí ... + možná špatně seřízená ručka, dosedající desky na kotouče, když to stojí, vlivem srážení vlhkosti a změny teplot + déšť ... orezne plocha pod deskou na kotouči - to udělá zezavej flek a pak to dělá při brždění ten rachot ... některé kotouče reznou více, některé méně, je to o kvalitě materiálu.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 12:36:02 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:40:18
Příspěvky: 15
Pravda je, že teď tolik nejezdim, ale co podle tebe znamená málo? Jezdim min. jednou tejdně.
Dík

_________________
Citroen C5 Break, 2.2HDI 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 12:44:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
V zimě v soli a nebo v létě po jízdě v dešti to dokáže udělat rezavou mapu přes noc. Ta se ale sjede během jednoho až dvou zabrždění. To je normální. V suchých dnech to může stát i týden a neorezne to. Pokud ale přijedeš v dešti a stojí to týden, tak už to bude vyrezlý dost hluboko na to, aby tam ty ďůlky zůstaly na dlouho. Kotouče jsou čtyři a když bude každej z nich trochu chycenej, tak to už při brždění bude dost cítit. Žádná ochrana na to není, budeš asi muset častěji měnit kotouče a desky. Leda mít auto v suchý a hodně větraný garáži, nebo pod suchým přístřeškem. To by možná trochu pomohlo.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 12:48:04 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:40:18
Příspěvky: 15
No to mi přijde trochu divný, to by pak muselo dělat každý auto podle toho jak to píšete. Krom toho mi to začalo dělat až před nějakym časem, před tim to nedělalo. Někde se muselo něco stát..

_________________
Citroen C5 Break, 2.2HDI 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 16:41:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Přečti si znova, co ti píše P&M.
Všechny auta nemusí mít špatně seřízenou ručku, ani nemusí mít nevhodný materiál kotoučů. To ty jsi nás navedl na to, že to jsou nejspíš kotouče, když to po výměně nedělá a po krátkým čase to zase začne. A když jsi napsal, že jezdíš minimálně jednou týdně, tak ti píšu, že na zareznutí stačí jen jeden den. Asi to takhle nevyřešíme. Měl bys nejspíš zajet k někomu, kdo s tím má zkušenosti.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 17:12:29 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:40:18
Příspěvky: 15
No to jsem udělal, ale výsledek žádnej, proto to píšu sem. Ručku seřízenou mám. A že kotouče zreznou přes noc (po dešti třeba), to vim taky, ale nemyslim si právě, že by to měla bejt příčina tohodle. Jaký kotouče máš třeba ty na svojí C5?

_________________
Citroen C5 Break, 2.2HDI 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: úte 29. dub 2014 17:22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Já mám ještě všechno origo Bosch. 127.000km a ještě mám půlku předních destiček a zadní budu měnit asi teď o víkendu. Už ty brzdy taky nebrzděj jako před dvěma lety a taky mi to trošinku přikopává, ale není to nic, co bych musel honem řešit. Ale chystám se na to. Co koupím ještě nevím.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: stř 30. dub 2014 8:24:47 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
A nemáš křivé náboje?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: stř 30. dub 2014 8:39:05 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:40:18
Příspěvky: 15
Vidiš, to je zajímavá myšlenka, zkouknu to, dík.

_________________
Citroen C5 Break, 2.2HDI 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: sob 03. kvě 2014 21:24:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
No, jestli máš křivé náboje, nebo se ti zvlní kotouče, tak toto lze změřit úchylkoměrem ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Klepání volantu při brždění
PříspěvekNapsal: ned 04. kvě 2014 16:26:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 14. lis 2010 21:14:08
Příspěvky: 417
Bydliště: střední Čechy
Sice to není Vochcáfka, ale u jedničkových vochcávek, jak se zvlní přední kotouče a po výměně za krátko zas, tak volnější uložení předních ramen. Nemusí být utržené, jen volnější. Samozřejmě, křivý náboj zkouknout taky, jen jsem chtěl nadhodit tuto kuriozní příčinu závady jako možnost.

_________________
XeMo Berline SX “exclusive“ 2,1TD rv. 99 “Silver Shadow“ :-P
XeMo Berline Exclusive 3.0 V6 12V r.v. 95 "Deep Blue"
GS Confort Berline 1015 ccm rv.72 “Pekáč“ (probíhá renovace) :-P
Kdo se moc ptá, málo googlí. :-P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz