Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG
Právě je pon 25. lis 2024 6:45:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 22. úno 2014 12:32:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. říj 2009 8:14:15
Příspěvky: 103
Bydliště: Kladno, Slaný
Já jsem to řešil na mé C4.
Podrobnosti jsou v mé garáži.
Schéma zde, samozřejmě na přívodech to chce přidat pojistky:
Celkově řešení za pár korun.

Příloha:
Emulátor1.jpg
Emulátor1.jpg [ 25.68 KiB | Zobrazeno 14545 krát ]

_________________
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206 CC 2000, 2.0 16V 100kW

Bylo: Volvo S80 3,2 LPG, Škoda PickUp 1,9D, Citroen C4 1,6 LPG, Hyundai Accent 1,5 CRDi, Škoda Favorit 1,3 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 22. úno 2014 21:36:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 03. led 2014 22:57:26
Příspěvky: 25
Bydliště: Litoměřice
A nechtělo by se Ti vyrobit ještě jeden? :roll:
Do Slanýho to má z Litoměřic kousek :D

_________________
C4 Grand Picasso 1.8 benzín+LPG, 2006
značení skel pískováním VIN kódu
http://www.mojevin.kvalitne.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 23. úno 2014 2:36:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. říj 2009 8:14:15
Příspěvky: 103
Bydliště: Kladno, Slaný
To ti spáchá kde jaký elektronik za pár minut a za pár korun.
Otázkou je zda je Picasso řešeno stejně jako klasická C4.

_________________
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206 CC 2000, 2.0 16V 100kW

Bylo: Volvo S80 3,2 LPG, Škoda PickUp 1,9D, Citroen C4 1,6 LPG, Hyundai Accent 1,5 CRDi, Škoda Favorit 1,3 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 23. úno 2014 9:05:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
je

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 06. bře 2014 16:18:20 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
Prosím o vaše zkušenosti se systemem Lovato v C4GP 1,6Vti? Mám celkem zajímavou nabídku na montáž, tak bych rád znal Vaše zkušenosti konkrétně s tímto výrobcem. A obecně plyn v 1,6 Vti - pro a proti. Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 06. bře 2014 19:46:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. říj 2009 8:14:15
Příspěvky: 103
Bydliště: Kladno, Slaný
Lovato je v pohodě... plně funkční bezproblémový systém...
Spíš si dej pozor na nádrž, v případě že ti nabídnou nádrž IRENE, tak požaduj nádrž jiného výrobce.
A když ti jinou nenabídnou, tak jdi do jiné montážní firmy...

_________________
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206 CC 2000, 2.0 16V 100kW

Bylo: Volvo S80 3,2 LPG, Škoda PickUp 1,9D, Citroen C4 1,6 LPG, Hyundai Accent 1,5 CRDi, Škoda Favorit 1,3 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 06. bře 2014 22:09:09 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim,stryc ma Peugeot 308 1.6 VTI a uz rok jezdi na LPG system Lovato a uplne bez problemu tak ze lze jen doporucit.Sice tam byl parkrat po montazi na serizeni ,aby odchytali mouchy ale od te doby bezproblemu a spotrebu ma cca 7,5 litru.

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 07. bře 2014 0:29:33 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
a jak to u toho VTI je? Má to přívstřik benzínu a v jakým poměru?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 07. bře 2014 18:35:59 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim ,stryc na P308 nema privstrik benzinu ,ma jen primazavani ventilu (flaslube)

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 10. bře 2014 21:30:15 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2011 23:06:25
Příspěvky: 13
Ahoj, sehnal jsem si emulátor palivoměru, ale vubec nevím kde ho mám zapojit, (pod sedačkami jsem plovák nenašel) mám C4 Picasso Grand 2.0i, děkuji za radu.

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i 103 kW + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2014 22:43:04 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
Navštívil jsem několik servisů a žádal detaily a nakonec i konkrétní nabídku na montáž LPG do Grandu 1.6 Vti. Většinou se informace shodovaly. Vti si dobře rozumí se systémy Lovato a Landirenzo (to koupilo právě Lovato). Mazání prý není nutné, popisovali že to vyplývá z principu funkce tohoto motoru (valvetronic) a jsou prý použity dostatečně odolné materiály ventilů a sedel. Jelikož tento motor ze své podstaty nemá podtlak, nelze eventuální mazání řešit přisáváním přísady jako u jiných motorů, ale nejjednodušeji poměrným přívstřikem benzínu. Kolik a jak dlouho se dá dobře nastavit v SW řídící jednotky (většinou se nastaví pro vyšší otáčky tak, aby bylo přimazáváno benzínem při vysokém zatížení motru). Opakuju, pro tento motor ale přimazávání není nutné.
Řešili jsme samozřejmě i emulátor ukazatele paliva, někde říkají žádný ověřený pro tohle auto zatím nemají, jinde řekli, že jo. Cena zhruba 1500 až 2000 za tuhle srandu no dá se to dodělat kdykoliv později, takže zatím tohle neřeším.
Co je pro mě podstané je bezproblémový chod systému LPG a k tomu jsem dostal vesměs dvě nabídky: Levnější systém Lovato Smart a pak Lovato s OBDII, což je připojeno do komunikační zástrčky a stahuje si potřebnou diaagnostiku a data a průběžně dle potřeby upravuje nastavení vstřikování LPG (mínus 5 až plus 5, detaily po mě nechtějte :-). A na to bych se rád zeptal Vtíčkařů, který z těchto systémů používáte a jak jste spokojeni s chodem motoru atd. Jedni řekli, že když se ten obyč (smart) dobře umí nastavit, tak je to bez problémů a druzí zas, že doporučují jedině OBDII, který sám upravuje režim dle aktuálních vlastností plynu. Protože rozdíl v pořizovací ceně dělá až 3000, tak bych rád znal Vaše zkušenosti. díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 27. bře 2014 22:32:43 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Ted řeším jednu věc...auto za studena se dusí a nejde do otáček, dal jsem nové svíce a je to ještě horší a má to tendenci i střílet do výfuku a motor téměř se zadusí a zhasne. Z výfuku jde silně cítit benzín.
Jak se trochu ohřeje už je to v pořádku. Jde mi o to, jak funguje jednotka plynu a benzínu. Je možné , že benzínová jednotka si natáhne nějaký jiný data z plynové a pak by to dělalo takovou neplechu. Sem i zjistil, že když jezdím delší dobu na benzín, tak ty starty sou lepší. Ale taky BMP6 mě pak řadí bez cukání, jako by si brala zase data z benzínové jednotky a pokud sou v ní odlišné udaje od plynu, tak s tím taky má problém. Ještě jeden postřeh, mám udělaný rozvody...nevím co s tím mají společného, ale ted dva dny zase BMP řadí znatelně hladčeji...jo a ševelení je pryč :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 28. bře 2014 9:39:50 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
ja to dusenie za studena riešim dlhodobo,ale robí mi to nepravidelne,raz to ide dobre,potom celé auto šklbe,a bmp6 mi tiež neradí najlepšie :x ,teraz momentalne kašlem nato.Najlepšie mi auto radí mimo mesto,ale v meste 1.a 2. prevod radí zle,už som skúšal jazdiť aj na benzín,pomohlo len čiastočne,skúšal som už všelijaké servisy,diagnostika nevypisuje žiadnu chybu za 90 000 km,čo som na tom najazdil...

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 04. dub 2014 13:38:54 
Offline

Registrován: sob 05. bře 2011 23:06:25
Příspěvky: 13
Ahoj, to cukání už jsem taky řešil, prvně jsem vyčistil škrtící klapku a vyměnil svíčky poté se zdálo, že to bude OK, ale bylo to jen na chvíli, pomohla až výměna snímače teploty chladicí kapaliny (DELPHI 500,-).
Nevíte někdo kam zapojit ten emulátor paliva (viz dotaz výše)?

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i 103 kW + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2015 16:27:57 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
Ahoj lidičky, snažil jsem se celý to vlákno přelouskat, abych se dozvěděl co nejvíc o LPG v 1,6 VTI.
Mohli byste tady někteří co to máte instalované popsat své zkušenosti, Už je to nějakou dobu a za tu dobu určo nějaké poznatky máte.
Pochopil jsem správně, že do tohoto motoru lze řešit plyn BEZ přívstřiku a BEZ přimazávání ventilů? Máte to někdo?
Jaké máte spotřeby plynu s motorem 1,6 VTI?
Jsem z Přerova, máte nějaký tip na autorizovaný servis na montáž LPG do 1,6VTI v okolí?
Děkuji moc

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz