Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - klepotanie motora, zvláštny spôsob odpočtu do servisnej
Právě je úte 26. lis 2024 3:15:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 18:35:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
Ahojte,

pred dovolenkou na konci júna som mal cca 6800 km do servisnej prehliadky, po dojazde do Chorvátska cca 900km z domu som mal už len cca 5400 a po príchode domov cca 4600km, no od dovolenky ubehli 3 mesiace a na displeji mi ukazuje že by som mal ísť na servisnú prehliadku, bliká klúč pri zapnutí klúča do druhej polohy a bliká mi tam už 0. Ak by som sa ako koľvek snažil neni šanca aby som za 3 mesaic najazdil 4 600km pretože som otočil Trenčín - Tatry a Trenčín - Trnava, čo je dokopy cca 600km neviem presne, len by ma zajímalo kde sa stratilo 4000km pretože to bolo nastavované na 20 000km od výmeny oleja do nasledovnej výmeny a na štítku je výmena až pri 172 000 km a najazdených je necelých 163 000. Ako je teda možné že sa mi len tak stratilo 4 000km, a nie je to prvý krát, proste už dlhší čas som si všímal že mi kilometre do servisnej nejako rýchlo ubúdajú v porovnaní s tým ako rýchlo pribúdajú na tacháči. Poraďte mi prosím čo s tým ? Je to len tak možné že sa stratí 10 000 km s počítadla do servisnej, ved to je polovica toho čo tam bola nastavená pri výmene oleja, ak mi takto pribúdajú alebo nebodaj ubúdajú km aj na normálnom tacháči nechcem vedieť koľko má to auto v skutočnosti najazdené.

A ešte jedna vec ma trápi, auto začalo s motora vydávať taký zvláštny zvuk, také ako keby bublanie, mám pocit že sú to nedotiahnuté plasty pod motorom a v okolí motora, ale neviem či môže pár platov vydávať takýto zvláštny zvuk. zvuk je v rovnakej frekvencií opakovaní ako je klepanie dízlového motora, je pravda že niektoré trubky ako sanie motora a ostatné som priťahoval binderkou, zlepšilo sa to ale nie až tak moc ako som čakal.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 19:15:16 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:14:59
Příspěvky: 72
Ohledně toho servisního intervalu - i když jsi nenajezdil nastavené km, neuběhl už třeba rok od posledního resetu počítadla? Mám takový dojem, že servisní intervaly jsou 15200 nebo 20000 km (alespoň u mojeho motoru) ale v intervalu právě jednoho roku. Takže i pokud by jsi za rok najezdil třeba jen 1000 km, tak po 12-ti měsících ti bude počítadlo hlásit uplynutí intervalu a vynuluje se. Je to jen můj dohad, určitě se ti tu ještě někdo ozve. S tím klepáním netuším, může to být cokoli - od kladek, krytů, řemenů až po výfukové potrubí nebo svody a já nevím co ještě.

_________________
"Žofré" Citroen Xsara Picasso 1.8i16V Exclusive (2001)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 19:20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
auto sme kúpili 21.7. 2010 a od vtedy bol menený olej 2x takže aj reset počítadla bol 2x, ale ak by to tak bolo tak to je približne pravda, olej sa menil myslím pred rokom alebo rokom a pol, ale to by odpočítavalo normálne a po roku by to skočilo na 0 a nie že si to počíta ako si to zachce, ale aj tak ďakujem za tvoju odpoveď.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 20:59:37 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
To klepotanie bude asi hlíníkový kryt motora ktorý je vidieť, keď otvoriš kapotu tak je okolo turba mne robil to isté naštartuj otvor kapotu a chyť ho rukou či to prestane ale rob to len keď bude studený motor lebo sa popáliš. :D Inak pozerám, že si asi z trenčína konečne som tu natrafil na niekoho z môjho okolia. :)

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 21:00:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:55:05
Příspěvky: 140
Servisní interval se ti skracuje na nulu podle toho co následuje dřív:Jestli najeté kilometry,nebo časový údaj jednoho roku..

_________________
Picasso 1,6 16V Exclusive lucifer r.2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 21:40:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
Igi no som s Dubnice nad Vahom a ty ? A kde najdem turbo ? Nemas foto motora aby som vedel cca kde ti je ?keby si mi to tam oznacil ? Poskusam a dam vediet, no bolo by super keby somtu aj ja nasiel niekoho kto byva blizko. Takze je mozne ze nula je tam preto lebo ubehol rok ? No skocimdo servisu a zistim presne kedy bol meneny olej a nastaveny intetrval.
Ospravedlnujem sa za gramatiku ale pisem s mobilu

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. říj 2012 21:43:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
No ako tak kukam na obrazky od stryka guuugla, tak turbo je ten plechovy kryt pri pohlade s predu alebo s vrchu na motor cca v strede motora kusok pod plastovym krytom, tam kam vedu tie dve trubice, zrejme sania?

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2012 12:18:03 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
Večer ti to odfotím a postnem sem foto z vrchu sa ten kryt zdá, že nie je veľký ale on pokračuje poza motor z oboch strán je to celkom veľký kus plechu. Ja som z Púchova škoda, že sme sa našli až takto neskoro pretože tento mesiac idem predať auto...

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2012 13:38:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
Prečo ho predávaš, dobre dobre pošli mi to potom prosím, čo ideš kupovať ? niečo väčšie nebodaj ?

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2012 15:50:03 
Offline

Registrován: pát 11. čer 2010 22:47:02
Příspěvky: 65
Už má 6 rokov a práve, že je pre mňa zbytočne veľké takže presedlávam na úplne niečo iné :D (bmw)

Prikladám sem fotku toho krytu on pokračuje až úplne dole. Je možné že sú odtrhnuté úchyty a potom klepe ja som mal presne tento istý problém


Přílohy:
P1010673.JPG [192 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 2006
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 10:08:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. úno 2012 19:54:58
Příspěvky: 145
No tym krytom to nebolo, je to potrubim ktore ide od vodicovho svetla dozadu za motor, neviem ci je tam vzduchovy filter alebo co ale ta krabicka do ktorej ide tato trubka je uvolnena a dotyka sa zozadu motora a asi preto to klepevcera om to skusal aj nejako pritiahnut binderkou ale nic, a vecer ked som isiel autom tak sa hned po nastartovani zapol chpadic hucal cely cas. Neviete cim to moze byt ? Nemohlo sa pritiahnutim tej trubky nieco vytrhmut alebo povolit a nechladi to teraz ? Ta trubka ide od vodicovho svetla je napojene za tym husacim krkom alebo ako to nazvat k dalsej trubke, a ta sa spaja priamo s tou krabickou a tam kde sa spaja s krabickou je uvolnena a vypadava odtial stale. Co s tym?

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6Hdi 16v exclusive, r.v. 2004, 161000km
ObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 8:41:45 
Offline

Registrován: ned 03. říj 2010 2:38:28
Příspěvky: 34
v tej krabici je vzduchovy filter a drzi na takych gumovych silentblokoch. ja som
mal prasknute oko kde silentblok drzi ale sekundak to opravila pazvuky zmizli.
kupil som ich v citroene tn. ja som z nm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. zář 2013 10:53:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 09. lis 2009 11:59:12
Příspěvky: 65
Bydliště: Praha 9
Tak, tak, je to trubka ke vzduchovému filtru. Měl jsem taky problém s nacvaknutím té krabice, ale zjistil sem, že tam mám jen jedno "oko". I tak to na něm drží. Jinak ty trubky se hýbají a dělají taky pěkný pazvuky. Vyřešil jsem to nalepením mechové pásky na vnitřní lemy trubek a po zasunutí do sebe, jsou zvuky pryč ;) Teď se mi ale ozývá jiný zvuk. Po nastartování motoru mi něco klepe na pravé straně. Při jízdě je to v poho, ale když vypínám motor, ozve se to znovu. Mám podezření na silentblok motoru, nebo na řemenici. V sobotu se budu muset na to mrknout a zjistit, co to je. Krom tohoto, mě ještě zlobí dvouhmota. Rachotí a píská to, jako nějaká plečka :( Už jsem předběžně domluvený na výměně, ale budu si muset přišetřit. Dohromady se spojkou za cca 18 tisíc kaček :cry: Taky už jsem přemýšlel o prodeji, ale ceny jdou tak dolů, že si mi to nejspíš nevyplatí.

_________________
Xsara Picasso 1.6HDi, 80kW, 2005, plná výbava - prodán
Dříve Xantia break 1.9TDi 1996 nádherné houpáníčko


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz