Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je pon 25. lis 2024 2:19:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 10. zář 2013 21:10:43 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mě to zaslepili na druhé straně té trubky, na straně sání.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11. zář 2013 22:32:30 
Offline

Registrován: pon 24. kvě 2010 20:37:08
Příspěvky: 4
Dneska jsem se jal zaslepovat EGR ventil, jak jsem psal dříve. No a v průběhu demontáže věcí, které musí ven předtím než se k EGR dostanu, jsem našel toto: viz fotografie. Prozatím jsem zaslepení EGR odložil a počkám až se vyřeší toto....

PS: toto je odkaz na zaslepovací plíšek...
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-bla ... OC:GB:3160


Přílohy:
IMG_6634.JPG
IMG_6634.JPG [ 64.59 KiB | Zobrazeno 18431 krát ]
IMG_6632.JPG
IMG_6632.JPG [ 53.9 KiB | Zobrazeno 18431 krát ]
IMG_6631.JPG
IMG_6631.JPG [ 73.94 KiB | Zobrazeno 18431 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11. zář 2013 23:03:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...hmmm to asi vypadá na podfukování vstřiku,ale to jsi musel v autě cítit i trochu spáleninu ne ??? :shock:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12. zář 2013 4:21:12 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Přesně tak, podfouknutý vstřik. Je třeba přetěsnit (nejllíp samozřejmě všechny 4 vstřiky) a počítej s tím, že ten s tím sajrajtem půjde ven blbě. Cítit to nemusel, možná už to s tím takhle koupil, pokud to totiž fouká dlouho, tak se to tím karbonem zalepí a přestane to i foukat.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16. zář 2013 22:31:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Nechci to tu nějak pitvat,ale pamatuješ si MotoMoto co jsem psal před rokem na druhé stránce?? ;)
Tys mě odbyl a já byl smutný... :lol: je dobře,že jsi to vyřešil ;)

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. zář 2013 8:49:44 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Nejvíc mě na tom mrzí, že jsem Tě odbyl a že jsi byl smutný. :D
Problém totiž ale není v novém EGR a jeho nastavení v diag. ale právě to, že daný SW neumí správně tento EGR řídit a tak ho otvírá v nízkých otáčkách jinak než motor potřebuje. Takže výměna za nový nepomůže. A je bohužel nutné ho zaslepit. A to mi tenkrát nikdo neřekl. Prostě otázka zkusili jste jiný EGR, odpověď zkusili a žádná změna k lepšímu. Bohužel soudruzi ve Francii se nenamáhají s úpravou tohoto SW protože tyto motory se už nedělají a už jsou po záruce takže to ofiko neřeší.
Jak říkám netěší mě to zaslepení protože kdo ví co to může a nebo nemůže udělat, ale asi není jiné řešení.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. zář 2013 18:17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...no ale je zajimavé že z mnoho prodaných vozů je zatim jenom pár co mají s timhle problém,,,,a že jich už u nás v česku dost jezdí,,,kolem sebe co mám známe tak se zatim problém nevyskytuje a to mají dost najeto.,, :o

Onehda jsem od ani ne známého zaslechl jak nelichotivě se bavil o CITRONECH a ejhle čím pak po půr roce přijel,C4 Grand a na mou danou otázku co že to koupil za auto,odpověděl...víš za ty prachy v ojetině velké pohodlné auto pro rodinku...dál jsem se již pousmál a neodpovídal. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. zář 2013 19:04:18 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Dokonce nejen C4, ale stejný motor má i C8 a Peugeot 807 a další mají podobné vozy. Ale jsou v různých výrobních ročnících a asi i mohou být použité třeba (možná, nevím) součástky od různých dodavatelů, ale i třeba opotřebení se může projevit, že se motor dostane mimo to co dokáže obsloužit software od výrobce.
Měl jsem před tím stejný motor v P807 a nic ani cuknutí.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. zář 2013 21:44:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
kenedz píše:
Mě tohle vše dělal EGR,zkus ho zaslepit a jeď to projet,jestli to bude ještě pocukávat.
Zítra ho tam jdu dát,tak se na to musím psychicky připravit :roll:

Zapoměl jsem,většinou po výměně se musí dia. načíst vyměna dílu..... ;)


A co je tohle hmmm??
Uplně můj první příspěvek k tomuto tématu,ale to už je jedno.... :?

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 17. zář 2013 21:52:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Je spousta variant 2.0HDi 100kw RHH,RHJ.. mi tam máme J,jiný program UCU na automat,jiný pilot i manuál :roll:
Takže už se v tom nevyznají ani soudruzi z PSA...

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18. zář 2013 8:13:58 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Kenedz: No však jsem se omluvil, že mi je líto, že jsi byl smutný. Měl jsi pravdu, ale když já tohle fakt strašně nemám rád. To kuchání. A hlavně sám bych to stejně nezvládl, takže jsem musel čekat až s takovým řešením přijdou v servise.
Příště budu víc naslouchat. Díky

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14. říj 2013 18:10:40 
Offline

Registrován: úte 01. čer 2010 13:18:06
Příspěvky: 16
Ahoj všichni, tak od cukání mi to přešlo až k zastavení motoru. Po vypnutí klíčku, bylo vše v poho a mohl jsem odjet, ale stává se mi to stále častěji. Diagnostika hlásí chybu P0192 zkrat na kostře- regulátor tlaku paliva. Máte někdo zkušenosti? Mohlo by to být opravdu to čidlo, nebo něco úplně jiného? Prosím o rady.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 27. dub 2015 23:41:57 
Offline

Registrován: pon 14. říj 2013 22:02:03
Příspěvky: 15
Dobrý den.

Prosím o sdělení vašich dlouhodobých zkušeností se zaslepeným EGR ventilem. Odstranilo to definitivně to houpání pod mírným plynem?

Bohužel to také musím řešit. Oteplilo se a je to tady.

Díky, Petr.

_________________
C4GP 2.0 HDI AUT EXCL. 2010


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2015 23:09:01 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Zatial bez problemov, hupanie nemam, o nieco malo mi klesla spotreba.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. kvě 2016 18:21:56 
Offline

Registrován: stř 16. říj 2013 21:06:51
Příspěvky: 12
Bydliště: Šahy, okr. Levice
Viete ma niekto nasmerovať, kde mám hľadať ten EGR ventil? Chcem to tiež vyskúšať zaslepiť, lebo mi to cuká pri nižších otáčkach. Ďakujem za pomoc.....

Takže už som ho našiel. Mám ho hneď na prednej časti motora.....
Len pre istotu, mám zaslepiť tesnenie č.13? Alebo máte iné EGR-ká ako ja?


Přílohy:
EGR ventil.png
EGR ventil.png [ 224.21 KiB | Zobrazeno 15843 krát ]

_________________
C4 Picasso, 1.6 HDI 80kw, 2008, predané
C4 Picasso Grand, 7m, 2.0 HDI 120kw, A/T, RNEG v CZ, r.v.2011
C3 II, 1.2 robot, 2016


Naposledy upravil kayo2 dne ned 01. kvě 2016 21:28:49, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz