Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je pon 25. lis 2024 4:39:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 9:59:01 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Naprosto s tebou souhlasím, také nemám rád něco zaslepovat, demontovat a kuchat. Každá věc má svůj smysl a nikdo z nás není takový odborník, alespoň já tedy ne, abych mohl posoudit zda tam ta součástka má či nemá být.
Problém je, že jiné řešení v mém případě nikdo nenašel. Včera najeto další 300 km a ani jedno zhoupnutí.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 20:30:25 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
bezpečnost ohledně vaků je trochu jinde než nutnost egru


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 21:10:19 
Offline

Registrován: pon 24. kvě 2010 20:37:08
Příspěvky: 4
Ahoj všem,
toto téma čtu a hltám každé jeho slovíčko a náznak dobré rady potažmo východiska z problému, kterým houpání motoru je. Jsou zde lidé, kteří mne štvou svými rádoby chytrými podotázkami odborného charakteru, jsou zde lidé, kteří dají vše na světě za to, aby se závada odstranila a ještě to prozradí všem na tomto fóru, aby je mohli v daném problému následovat. Jelikož nejsem odborník na auta a na fóru může napsat kdokoliv a cokoliv a právě proto se pasuji do role tonoucího, který se stébla chytá. I já mám na své C4GP problém, který se začal projevovat až kolem 100tis. km nájezdu. Prošel jsem tisíce článků, oslovil spousty kamarádů co se auty zabývají a nikdo nenašel nic co by nasvědčovalo problémům s EGR. Pracuji v odvětví, kde přesnost, preciznost a správnost funkce motoru znamená lidské životy a už vůbec nejsem zastáncem nějakého zaslepování, blokování něčeho (i když je to výmysl EU nebo ne). Přesto všechno, jsem se stébla (vlákna) chytil a včera objednal sadu na zaslepení EGR asi za 5UK Liber z ebay(e) (pokud někdo bude chtít pošlu odkaz). Uvidím co bude s mou C4 až to namontuji, ale věřím, že to bude v pořádku a auto pojede jak má. Proto tímto chci poděkovat MotoMoto za založení tohoto vlákna a ten neúnavný přístup k řešení tohoto problému. Určitě dám vědět jak se to projevilo. Díky za všechny názory a užívejte tohoto krásného auta ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 21:30:46 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Děkuji za pochvalná slova. Hlavně ať to pomůže jako to zatím a snad i trvale pomůže mě.
Nevím co obsahuje ta sada, ale mě to v autorizovaném servisu jednoduše zaslepili těsně před vstupem spalin do sacího potrubí. To znamená, že ventil ventiluje, ale nic tam nejde.
Otázka je zda to může nějak poškodit motor když je konstruován a seřízen tak že s těmi spalinami počítá. Nejsem z toho nadšený, tedy z toho řešení, ale výměna ventilu nepomohla. Toto ano.
Tak držím palce. Dejte vědět.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 22:50:43 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
vůbec bych se nebál moto, jsem přesvědčen, že motoru to vůbec neuškodí, spíš naopak, dochází k lepšímu spalování. o spotřebě a výkonu mluvit nebudu.
Podívej se jak vypadá sání s egrem a jak bez něj, ten hnůj proháníš znava motorem. problém tohoto zařízení je diskutován na forech všech značek. ještě jsem neslyšel, nebo nečetl, že by to mělo negativní vliv na motor. Teměř všichni se shodují, že to spíš motoru prospívá, kultivovanější chod, odstranění hromady potíží podobných těm tady popsaných...a pokud motor je normálně v pořádku, tak i měření emisí je v pořádku. Osobně si myslím, že se motor bez něj cítí lépe, než s ním. Prostě jsem si udělal na toto svůj názor aniž bych patřil mezi bastliče čehokoliv a ty jsi tak trochu důkazem, že můj názor nemusí být tak uplně mimo mísu. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 23:05:30 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Nevím, ale přijde mi že pokud je chod motoru seřízen a nastaven na nějaký obsah kyslíku, paliva a splodin tak vůbec nemusí být pravda, že pokud tento poměr změním i když teoreticky k lepšímu poměru paliva a vzduchu, že to bude pro chod motoru lepší.
Vím jak to myslíš, ale stovky různých názorů je i na chipování a odstranění FAP filtru a podobný nesmyslný tuning a z toho jsem už jaksi vyrostl.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 0:44:24 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
se spoustou věcí si poradí řídící jednotka sama, myslím, že si dokáže různé parametry upravit. dyt se dělají auta i pro neevrpské trhy a mnohdy ty stejné motory nemají ani egr ani fap. když zabrouzdám do dob učnáku a vybavím si motor, tak mě nenapadá nic co by se v něm mohlo pokazit v důsledku zaslepení egru. mě z toho vychází, že více kyslíku-lepší hoření-na stejný výkon tedy i menší díl paliva. Když vemu koncernovej motor, tak verze 77kw je v zásadě totožný jako 81kw, ale uškrcenej právě díky egrofapům.
Alespon jsem to tak vyčetl :)
Důležitý je, že cukačka přestala a o motor bych se nebál, najedeš ještě hodně km. No a dej ještě vědět, jestli je tam rozdíl ve spotřebě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 16:02:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
MotoMoto píše:
Děkuji za pochvalná slova. Hlavně ať to pomůže jako to zatím a snad i trvale pomůže mě.
Nevím co obsahuje ta sada, ale mě to v autorizovaném servisu jednoduše zaslepili těsně před vstupem spalin do sacího potrubí. To znamená, že ventil ventiluje, ale nic tam nejde.
Otázka je zda to může nějak poškodit motor když je konstruován a seřízen tak že s těmi spalinami počítá. Nejsem z toho nadšený, tedy z toho řešení, ale výměna ventilu nepomohla. Toto ano.
Tak držím palce. Dejte vědět.

a to zaslepenie EGR ti robili v autorizovanom servise?

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 16:30:32 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Ano v autorizované servise a někde výš jsem dával uvedený postup zaslaný z technické podpory Citroenu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 22:00:55 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Super!
MotoMoto, klobuk dole !!!!!
Tu zaslepku ti dali, ak som spravne pochopil, za ventil, nie pred..., teda rovno pred vstupom do sacieho potrubia? Podla mna to mali dat pred ventil, a asi vies preco... Nechcem vyzerat ako hovedo ktore vsetko spochybnuje, a kazit ti radost z uspechu, ale si myslim, ze ta zaslepka mala byt pred ventilom, lebo vsetok ten bordel ktory mal byt nasaty do sacieho potrubia ostane v priestore medzi vyfukovym potrubim a sanim, teda ventil ostane uprostred, a skor ci neskor, podla mna, povie, ze ma chybu.To je moj osobny nazor, opravte mna ak sa mylim. Ale chcem zdoraznit, ze nic to nemeni na tom, ze sklanam hlavu pred tvojou vytrvalostou v rieseni danej problematiky, a vdaka tebe mame riesenie ;)
A len tak pre zvedavost..., o kolko ti klesla spotreba?

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 22:10:34 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Oxy budeš mít pravdu, ale až čas ukáže, v nejhorším se to bude muset všechno vyčistit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. zář 2013 0:11:41 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Dali ho za ventil právě proto aby to nepadalo do chyby, prý kdyby to ucpali před ventilem tak by na něm nebyl žádný tlak. Zacpávat by se to prý nemělo protože tam nic neproudí, tím pádem by se tam ty spálené respektive nespálené saze neměly dostávat. Když není podtlak, který by je nasával.
Spotřeba zatím podle počítadla o litr a kousek, podle skutečnosti nevím, nezapisuji si to.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. zář 2013 8:36:16 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ok.
Aspon konecne vieme kde bola chyba, takze ak sa to u mna bude zhorsovat-hura do servisu !!!!! :D
Dikes!

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. zář 2013 9:36:41 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Jen si dovolím upozornit, že chyba nemusí být hned u všech ze stejného důvodu. Napřed bych doporučoval provést to co udělali u mě. Odpojili EGR a sundali vrapovanou kovovou hadici co vede do sání a nahradili jí podobnou, která byla na konci zalomená a zaletovaná a jeli jsme to vyzkoušet. Po najetí cca 30 km a když se auto nezhouplo ani jednou, tak teprve provedli zaslepení finální s tím, že i tak je to vratný proces.
Uvidíme jak se auto bude tvářit na emisích a co se bude valit z výfuku. Toho se trochu bojím. Nerad bych tímto řešení otravoval vzduch víc než je možné.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. zář 2013 20:39:02 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Pre samoukov a garazmajstrov :lol: :

http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-valve-bla ... 0907922480

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz