Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Střílení do výfuku při podřazování
Právě je úte 26. lis 2024 4:56:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 20. led 2010 17:05:11 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Ahoj,

Prosim pomoze, resim problem noveho auta a nekolik autoserivsu si nevi rady:

Pri podrazeni mi to strili do vyfuku (kolem 30km/h a 50km/h), nekdy to dela i kdyz jedu z kopce bez plynu se zarazenym kvaltem. V aute je to slyset jako plechove drnceni v zadni casti vozu.
Pokud podradim a jedu konstatni rychlosti tak ten hlasitej "chraplavej" zvuk je slyset dokud nezrychlim nebo nezabrzdim.

Zacalo to kolem 10-15tis od koupe noveho auta model C3 Furio 1.1i 12/2007 a postupne se to zhorsovalo. Ted uz je to cca 10tis stejne. Najeto mam 43tis.

Nedrive zkusili vymenit zadni tlumic vyfuku ale nic. Pak jsem zkusil druhy servis (varuji vas pred Domanskym Zdiby!!!) a pak treti, kde mi po mesici rekli, ze je to standartni jev auta teto cenove kategorie. Presneji, ze dany typ konstrukce tlumice nedokaze v urcitych situacich uplne utlumit vyfukove plyny z motoru! (coze???).
Zkouseli vymenit svicky, cidlo klepani, lambda sondu, merili tlaky ve valcich.

To ze to nove auto nedelalo (ani jine co jsem od te doby slysel) si v servisech vymluvit nedali. Pan ze zastoupeni v CR se se mnou nechtel ani setkat (ani telefonicky) abych mu to predvedl a byl po emailu velmi arogatni. Auto jsem mel v servisech pres mesic a pul.

Mam podezreni ze to dela uvolnena prepazka v katalizatoru, ale ten je pry ok. Jeden automechanik mi rikal, ze je to ridici elektronikou, ze pry davkuje benzin i kdyz nema.
Na to mi ale v servisu rekli, ze kdyz ji zkusi vymenit a bude to delat i dal, tak jim ta ridici jednotka zustane nepouzitelna servisu a 50tis Kc v tahu, takze to ani nezkouseli.

Fakt uz nevim co dal a mam uz jen 3 mesice do konce zaruky.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. led 2010 21:20:24 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
No napadá ma len netesný vstrekovač. Tečie z neho aj ked by mal byt zavrety co moze sposobovat to ze palivo detonuje vo vyfuku.. Ja by som sa kukol na tuto variantu kedze ine ma velmi nenapada. pochybujem, ze by to bolo riadiackou alebo softom aj ked soft ako predpokladam ti urcite prehrali uz. Skus im toto povedat a daj vediet ako si dopadol :)

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 21. led 2010 11:57:29 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Kdyz ale jedu z kopce se zarazenym kvaltem a na displeji vidim 0.0 l/100 tak to nedela. Jen pri podrazeni.
Da se ta netesnost vstrikovani nejak diagnostikovat doma?

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 21:28:37 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Tak jsem to strileni dneska nahral

Rozjel jsem to na dvoku cca na 30km/z a seslapnul spojku, bez plynu a pak jsem pomalu poustel spojku do zaberu.
To same sem pak jeste nahral u motoru, ale tam to slyset neni.

Zvuk nahrany u koncovky vyfuku http://www.youtube.com/watch?v=Jk7QcY8lRY8
a pak jeste mikrofon u motoru http://www.youtube.com/watch?v=_coTgLqT2iM.

Prosim zkuste si to pustit (je to kratky) jestli vas neco napadne.

Diky

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 20:57:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
jo, střílí vejfuk = nespálená směs projde motorem do vejfuku a tam to blafne. takže bude něco špatně od řídící jednotky až po vstřikovací trysky. normální to určitě není. takže 3x to reklamovat kvuli střílení do vejfuku, pokud to neopraví tak máš ze zákona nárok na výměnu výrobku (=celýho auta). důvod reklamace vždy uveď, jinak ti pokaždý napíšou něco jinýho a tři stejný reklamace mít nebudeš (= nakašlou ti) :x

kdyby to nebylo v záruce, tak bych sehnal někoho se stejnym motorem, vyměnil jednotku a zkusil jestli to nebude jí (cca půl hodiny laborování). ale vzhledem k tomu, že je to v zaruce, tak bych to reklamoval az do konce a pokud by to nespravili nebo nevymenili, tak by šli na řadu černý ovce, občanský judo a tak podobně + samo negativní reklama všude možně...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 23:52:49 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
ak ti uz prehravali soft v motore a nepomohlo tak sa stale priklanam k vstrekovacu,. na C3 odchadzal vstrekovac na valci co je najblizsie pri rozvode. bud by som skusil vymenit tento vstrekovac alebo postupne kazdy. a ked to nepomoze, tak ma ine ako riadiacka nenapada.

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 9:00:49 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:48:21
Příspěvky: 83
jj znie to presne ako nespalena zmes, ktora dohorieva vo vyfuku... mne sa to nahodou paci .. ved to mas ako WRC :D .. ale nie teraz vazne, urcite to pri beznej jazde otravuje. vymenou RJ si asi nepomozes, pretoze ak sa nemylim kazda RJ je sparovana s konkretnym autom, cize v inom aute ti to nebude fungovat. tiez si myslim, ze by to mohol byt ten vstrekovac... diagnostika nezistila nic?

_________________
Citroen C3 1.6 16V Exclusive, podvozok Koni Sport -30mm, nastavitelna tuhost, brzdy predne CTF group N + Ferodo DS2500, brzdy zadne ATE + ATE, pancierove brzdove hadicky Goodridge, Green filter, Denso Iridium sviecky...

Citroen Saxo VTS 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 04. úno 2010 11:05:14 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Vstrikovace, zapalovaci rampa, detonacni cidlo, lambda, zadni dil vyfuku... to vse uz bylo vymeneno.
Promereny tlaky ve valcich - ok.

U moji treti reklamaci rekli (resp. pak i ten "expert" ze zastoupeni), ze je to neopravnene, tedy ze to nema na provoz auta zadny vliv, ze je to ok a ze dalsi reklamaci jiz nebudou proplacet.
A nenaplnuje to pry skutkovou podstatu pro vymenu auta, tedy abych to ani nezkousel.
Skoncil jsem jako nedavno ten frajer s Xsarou Picasso z Cernych ovci.

PS: Servis nemusi dokazovat, ze to jine auto nedela!

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. úno 2010 0:51:17 
Offline

Registrován: pát 05. úno 2010 0:36:52
Příspěvky: 1
Zdravím.
Kolik ti to auto zhruba vezme na stovku?? Co svíčky? A zátah motoru při rozjezdu? Necuká občas?? Může to být ještě teoreticky problém "sytiče".. při zahřátí motoru se může chvílemi opět aktivovat.. a dávkuje ti to bohatší směs než by mělo.. což znamená, že můžeš mít problém s termostatem..

Mám C3 taky s 1.1i motorem.. nalítáno mám něco přes 80tis.. jednou jsem se setkal s podobným problémem.. a vada byla v lambda sondě.. motor dávkoval stále bohatší směs (šlo o Escort RS Cosworth - střílel i při přeřazování) celým problémem byla spodní lambda (za katalyzátorem..)... Samotný motor 1.1i C3 také lehce střílí.. ale né tak moc jak tvůj.... u mě je to již zrezivělým koncovým tlumičem výfuku.. každopádně nevzdávej to.. nebude to neřešitelný problém ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. úno 2010 10:49:59 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Motorove se mi to zda uplne ok. Spotreba kdyz jedu sam je 6.0l/100 a kdyz jedem dva tak kolem 6.2l/100.
Jezdim denne celkem 70km do prace po dalnici a jizni spojka.
Nic necuka. Jen po studenem startu je to cca 30s - 1min mirne liny, ale to je asi normalni.
Jednu lambda sondu jsem mel uz vymenenou, diagnostika ukazovala zkrat na kostru pri 6tis. ot., bohuzel ale nevim jestli tu prvni nebo druhou.
Obe by meli byt asi stejne ne? Mozna bych je mohl zkusit prohodit?

Denny, myslis ze ta konstrukce vyfuku na 1.1i bez te stredove casti muze opravdu generovat to strileni proste jen tim, ze to nedokaze efektivne utlumit a s tim motorem fakticky nic neni?

PS: Jinak me to strili i studeny

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 27. bře 2010 14:10:35 
Offline

Registrován: sob 27. bře 2010 13:58:12
Příspěvky: 1
Bydliště: Karviná
Ahoj mám úplně stejny problém jako ty. Při podřazování mi to sřtílí do výfuku většinou z 3st. na 2st. V servisu mi řekli že prý to dělají všecky vozy typu C3 a C1 motor 1.1 Při naleháni mi vyměnily zadní díl výfuku ale jak tak tady čtu tak mi to asi nepomůže. jestli to bude ještě dělat dál budeme to muset řešit jinak. mam to jěště v zaruce asi tak 2 měsíce. najeto mám něco málo přes 10000. takže kdyby jsi to nějak vyřešil tak dej hned vědět. díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. bře 2011 11:57:56 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Tak jsem to nakoneci vyresil... prodal jsem to :lol:

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz