Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nepravidelny volnobeh a trasenie motora 1.6 HDi
Právě je pát 22. lis 2024 14:39:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 18. črc 2013 10:56:48 
Offline

Registrován: pát 20. dub 2012 17:59:32
Příspěvky: 4
Zdravim vsetkych vospolok :)
S autickom mame dalsi problem. Z nicoho nic, pri zapnutej klime zacal strasne triast motor na volnobeh a samovolne si pridava cca 100-200 otacok (nieco ako keby ho islo dusit a potom si sam prida), taktiez zacal ked pridam.
Robi to len ked zapnem klimu a pri studenom motore. Diagnostika pise, ze je problem aj s rele zhavenia, ale pri takychto teplotach (25+) si myslim, ze zhavit netreba..

Na diagnostike som samozrejme bol, pozerali vstrekovace - vsetky sa dali repasovat a vymenilo sa aj cerpadlo - bez vysledku...
Bol som s tym na diagnostike aj v Citroene v Trencine - tam im nevyhodilo ziadnu chybu, tak povedali, ze vobec netusia, co to moze byt a poslali ma domov.

Tak ma napada.. moze byt pridreny klimakompresor ktory kladie taky odpor, ze cez klinovy remen dusi motor? Inak ziadne pazvuky klimakompresor nevydava, auto ma dobry vykon, nepada do nudzaku, ani nic podobne.

Nestretol sa s tym niekto?

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDi, BMP6, 2007

Diagnostika Citroen (okolie Brno a okolie Povazska Bystrica)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. črc 2013 12:01:20 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Moderní naftový motor jako je HDi nepoužívá žhavící svíčky jen pro nastartování, ale i po té co je motor v běhu tak ještě může dožhavovat. Dále si prý motor dožhavuje i při regeneraci FAPu.

Píšeš, že ti repasovali vstřiky, ale také o chybě relé žhavení. Takže - jak jsou na to tvé žhavící svíčky?

Třeba na mém motoru prý byly svíčky skoro mrtvé a v zimě jsem to při startování nepoznal, ale taky jsem nejezdil v zimě s klimou.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18. črc 2013 19:11:53 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak ma napada.. moze byt pridreny klimakompresor ktory kladie taky odpor, ze cez klinovy remen dusi motor?

tak tu klimu vypni a hned budeš mít jasno... :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. črc 2013 14:46:23 
Offline

Registrován: pát 20. dub 2012 17:59:32
Příspěvky: 4
Tym zhavicom v servise (ci uz tam, kde boli repasovane vstreky, alebo v original citroene) nepripisovali ziadny vyznam. Nicmene, chybu vypisuje, takze to skusim dat vymenit.

Co sa tyka klimy - ked je vypnuta, tak to nerobi. Robi to len ked je zapnuta - resp. zopnuty klimakompresor.
V servise mi vsak povedali, ze to by nemalo byt ono, ze mozno nejake cidlo suvisiace s klimou. Lebo ked je motor menej zahriaty, tak klimakompresor stale spina a rozopina - motor zdvihne otacky zopne, zacne dusit rozopne atd..

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDi, BMP6, 2007

Diagnostika Citroen (okolie Brno a okolie Povazska Bystrica)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 25. srp 2013 20:41:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
ahoj co se týče toho relé žhavení to my to vypisuje taky prý chyba softu nemám žádný problém 8-)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 15. úno 2015 12:05:15 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
Tak já mám s třesem motoru ihned po studeném startu.Tak cca 5 vtěřin se třese a pak se uklidní.Pokud je auto teplé,tak je vše v pohodě.A při studeném startu motor točí trošku déle než je asi zdrávo tak cca 3 vteřiny.Mělo by vše jít na ťuknutí,mám pravdu? Při stratování mám economy mode prakticky neustále.Žhavení zhasne na palubce bez problémů.Chci vyměnit baterii a žhavící svíčky.Myslíte,že by to stratování nebo třes mohlo způsobovat něco jiného?

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. dub 2017 21:36:25 
Offline

Registrován: úte 25. dub 2017 21:39:36
Příspěvky: 1
Ahoj,jak jsi to vyřešil?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz