Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Risk of blocking filter
Právě je pon 25. lis 2024 12:18:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 21:03:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
STRAKI > sice je to k nemu dalka ale jeste nemel reklamacku :oops:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 21:18:58 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
FAP nemá na chod či životnost motoru vliv, pokud si poradíš s elektronikou, tak nijak ani neotravuje hláškama. Ale ptejme se jinak...ti co jedou za náma...dostanou rakovinu či nedostanou rakovinu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 21:27:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
odpovezme si jinac :-D jak je tem co jedou za takovou liazkou, tatrovkou a podobnyma briketama?

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 21:54:43 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
těm asi moc dobre není, nicmeně provozovatel vědomně z takového vozu neudělal ještě větší briketu odstraněním zarízení co má dělat pravej opak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 22:21:00 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
A to že ten fap stojí tolik ti řekli kde? Asi tam kde ti ho kuchali. Dá se koupit už za 7 tisíc a vydrží dalších 100 tisíc minimálně, tak to rozpočítej.
A nesrovnávej to co jde z výfuku HDI motorů a tatrovky či liazky, tam je velikost sazí úplně jiná a není tak nebezpečná.
Ale hlavně každý musí začít u sebe a ne to co dělá druhý.
To že někdo krade neznamená že já mohu také.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 22:36:33 
Offline

Registrován: pát 31. kvě 2013 21:32:23
Příspěvky: 14
Bydliště: frýdecko-místecko
Tu cenu mi řekli přímo v citroenu.Moc tomu filtru nerozumím ale nemyslim si že bych teď vypouštěl více škodlivin než ostatní starší auta co filtr nemají.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: čtv 27. čer 2013 23:39:03 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
http://stores.ebay.de/teile2go/_i.html?_fsub=7447788

Vlakno Repase FAP

To s tym vypustanim mas pravdu, len neviem preco na zeleznici uz nestretnes parnu lokomotivu ci na cestach auto na drevene uhlie. Pokrok a emisne normy nezastavis, to je dan modernej doby a trochu citlivejseho zaobchadzania s prirodou, co si myslim nie je na skodu veci. Hovorim sam za seba, ze ten filter by som neodstranoval, ak to ma setrit zivotne prostredie, nech to tak ostane.A ak je pravda, ze v DE uz kontroluju aj to, ci ten FAP nahodou nemas odstraneny, tak ceste na zapad sa vyhybaj. Aj o tom je tu nieco popisane.
Vela zdaru!

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Risk of blocking filter
PříspěvekNapsal: pát 28. čer 2013 8:29:41 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
A ani s tím vypouštěním nemáš pravdu. Starší vozy sice víc kouří, ale saze z klasických naftových motorů jsou podstatně větší a težší a díky tomu tolik nepoletují a nedostávají se snadno do plic jako silně karcinogení částice uhlíku které jsou tvořeny moderními HDI motory. Proto jw FAP nutný. Stačí když si dáš kapesník na výfuk a trochu protočíš motor a uvidíš. Ostatně za pár měsíců to uvidíš i na nárazníku v oblasti výfuku.
To že auto projde technickou na emisích s tím nemá nic společného, neboť na emisích se měří jiné věci.
Snad to brzy začnou konrolovat i u nás tak jak v německu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz