Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je čtv 28. lis 2024 23:58:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 12:01:23 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
To by zaujímalo aj mňa ako to súvisí s počasím ale na druhú stranu ako bolo teplo nad 25 stupňov tak mi hlásilo chybu snímaču tlaku na turbe... :o

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 12:18:19 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Hm, tak koukám, že sme zase v ............ :-) Ba ne, uvidíme, jak dopadne test s dia/čerpadlo.

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 12:22:58 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak to také nechápu, ale říkal že přesně s takovouto závadou už tam měl tři auta. Možná to může být shoda náhod více závad a nebo prostě když je taková teplota tak to má tlačit pod jiným tlakem, ale to by zase do toho neseděl déšť, to vše napovídá víc na tu váhu vzduchu.
Uvidíme příští týden.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 12:55:09 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
No a řekli Vám zda tu závadu odstranili? Jak ji odstranili? neřekl Vám více?

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 12:58:46 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Aj ja som zvedavy ako dopadne ten test...
Ale aj ja pochybujem o tom, ze to sposobuje palivove cerpadlo. Ako sa vysvetli fakt, ze na tempomate mne to moze hupat aj 10 sec.(viac som nevydrzal), ale akonahle jemne pridam plyn to hupanie zmizne...
Ale prajem ti (aj nam ;) ) aby sa to conajskor vyriesilo!

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 15:54:51 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Nechci vam do toho vnaset dalsi chaos, ale dle cetnosti vyskytu tohoto problemu bych to videl na softwarovou chybu software ridici jednotky prevodovky, tempomatu nebo motoru. Pokud ano, pak vam pomahej buh, protoze Citroen CR se k tomu postavi zady.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 17:01:23 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
SW chyba to nebude.
Vlani na zvolavacke na moju ziadost bol aktualizovany SW RJ motora a prevodovky, a problem ostal problemom.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. kvě 2013 22:59:05 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Každopádně to bude chyba v nastavení vozu, nikoliv chyba jednotlivých prvků. Vyskytuje se pouze při jízdě pod malým plynem (nízkým výkonem), lhostejno, zda při ovládání nohou nebo tempomatem a při teplotě vyšší jak 10 stupňů. Mě to tedy dokázalo zazlobit i při nižší teplotě, ale to přičítám extrémnímu používání tempomatu v kombinaci s úspornou jízdou.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. kvě 2013 6:22:05 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
Tak dneska ráno pri teplote 8 stupňov autíčko tahalo úplne normálne bez známok pohupovania..inak mi to robí v rozmedzí od 1500 do 2000 otáčok tam je to cítiť najviac.cez víkend skúsim vyčistiť váhu vzduchu a uvidíme čo bude ďalej.software RJ mám prehrávaný asi 2 mesiace...

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. kvě 2013 9:00:56 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Ještě jeden aspekt kdy to nedělá. I když bylo teplo cca 18-20 st, tak v momentě kdy začalo silně pršet tak to přestalo a po skončení deště to opět okamžitě začalo. Takže jsem hodně zvědavý na vyčištění té váhy.
Jinak SW mám tak úplně ten aktuální, snad.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24. kvě 2013 21:01:53 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
No... nakoniec sme ešte dneska poobede spolu s mechanikom rozobrali komplet váhu vzduchu.bola riadne zasr..a tak sme to vyčistili ale po pár kilometroch som zistil že zbytočne pretože auto sa pohupuje naďalej.takže teraz neviem či je úplne v ťahu a potrebuje vymeniť alebo to bude niečo iné.... :?

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 25. kvě 2013 9:30:23 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
P.Centes píše:
No... nakoniec sme ešte dneska poobede spolu s mechanikom rozobrali komplet váhu vzduchu.bola riadne zasr..a tak sme to vyčistili ale po pár kilometroch som zistil že zbytočne pretože auto sa pohupuje naďalej.takže teraz neviem či je úplne v ťahu a potrebuje vymeniť alebo to bude niečo iné.... :?




ešte doplním...bola úplne zanesená od oleja ktorý prepúšťa turbo...

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. kvě 2013 6:29:39 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Tak včera pochmurno v Táboře, a při ježdění po městě naprosto bez houpání. Poté cca 40km po okresce a naprostá pohodička. Dnes ráno 2°C a auto bez cuknutí. připisoval bych to opravdu té váze vzduchu. Pracuje to s množstvím nasávaného vzduchu a pokud se změní povětrnostní podmínky,
vzduch změní svou hustotu v daném spektru otáček je prostě problém. Nebo myslíte, že je to blbost?

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. kvě 2013 9:05:12 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Dovolil bych si malou úvahu. Sám tento problém nemám, ale sleduju vaši diskuzi. Jak jste už mnozí zmínili, váš problém se projevuje v závislosti na teplotě. Jelikož MotoMoto již měnil či čistil váhu vzduchu, a problém se tím neodstranil, co takhle ještě překontrolovat snímač teploty nasávaného vzduchu (u 1,6 hdi je to objednací kód "1920.PJ"), který je za za mezichladičem nasávaného vzduchu. V případě, že by čidlo s roustoucí teplotou udávalo chybné hodnoty, vadné či "zasrané", mohla by řídící jednotka dávkovat neadekvátní množství nafty.

Případně hned vedle zkontrolovat i snímač tlaku nasávaného vzduchu.

Nekamenujte mne, jen jsem si dovolil malé zamyšlení. ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. kvě 2013 15:58:25 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Já s váhou vzduchu ještě nic nedělal. Ale je to dobrý nápad, jsem zvědavý co řekne servis v Kosmonosech ve čtvrtek. Jakýkoliv nápad je vítán.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz