Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - řazení 2.1TD táhýlka
Právě je ned 24. lis 2024 13:33:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: pon 25. led 2010 23:46:56 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Já dával před rokem Shell SF5288 75/80W a vše bez problémů.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 15:00:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
01mira01 píše:
Já dával před rokem Shell SF5288 75/80W a vše bez problémů.


PATaMAT píše:
TOTAL TRANSMISSION BV 75W/80 nebo Shell SF5288 75/80W


na zahraničních forech je mnohdy lepší zkušenost s Shell SF5288 než s Totalem, ale je dražší .

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: úte 26. led 2010 23:34:34 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Nevim kolik to vyšlo. Bylo to balení 2l a vešlo se do převodovky cca 1,8l, ale zas tak drahá záležitost to nebyla. Pak seštelovat trošu spojku, která se povolila a vše v naprostém pořádku. (teda není to nové auto tak že nějaká vulička je ale v provozu nebo řazení nic nebrání)

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 11:59:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Tohle sem přečetl kousek vedle:

miraxm píše:
včera jsem byl zase zklamanej že to nějak nejede ale byl za tim koborec strčenej pod plynem :D někdy si to zkuste na pul dnes si to tam dát a pak to vyndat .... :D



Nemá to spojitost s tím špatným řazením, kvůli nedomačkavání spojky na podlahu jak sem psal :?: :idea:
a ve spojení s nevhodným převodovým olejem, smrtící kombinace :mrgreen:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 11:04:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
ne hoši .. vy mě nerozumíte....takže znovu: jedničku neřešim .. jde tam až za velmi nizke rychlosti ale budiž. ...dvojka...při tom pohybu je problem, ta paka nejde jednoduše vrazit dolu ....něco tomu prostě braní .. .ale nevim kde je ten problem....dvojku tam musim vrazit oklikou prostě .... 3-4 dobrý .... a pětka: ten pohyb pakou nahoru je dobrej ale ten poslední kousek....zásun prostě vždycky trochu ...no docela dost.... zakvičí .... jde to přes zuby. ...to by mohla dělat spojka ... (kobereč to fakt nedělá) ale tu dvojku spojce nevěřím .... to bude jinde .. .dneska jdu koupit olej a možná ho tam i naleju ..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 14:05:15 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
nevim jak u XM, ale BX si stezovalo na nedostatek oleje spatne radici zpateckou (pres zuby) a pak nasledne 1. jednou jsem z nedostatku (servisak nedolil olej, takze 100km ulne nasucho :-) ) nalil olej OMV. A spatne to radilo. Po vymene za to co tam patri zacala prevodovka radit bezvadne.

Nicmene jednicka jde z principu radit az pri velmi nizke rychlosti, nebo pri stojce. To je proste technickej fakt...

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 13:06:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
vypustil jsem ten mazut co tam byl...fakt humus..... na výpuštaku pod diferákem chomáč pilin......no tak jsem to proplách asi dvěma deci novyho oleje, pak tam nalil zbytek (1,8l) a efekt? .. nula.... řadí to uplně stejně... možná ta jednička jde trochu lépe...pětka pořád drhne, pro dvojku musim přes bludiště.... ze tri na dva neexistuje bez osoustružení kolečka...mimo to jsem zkouknul tu poloosu co jsem v léte zplácal z kusu levé a a staré pravé a je to špatný .. hlavně v tzom hrnku u motoru ...ten co je napevno v držáku motoru .. tak z těch prstýnků mi vylítali ty tyčinky ... ale jezdí to nechápu ... tak jsem tam hrabnul s trochou vazeliny a uvidime....dneska jedu po dlouhé době ...asi mesíc a pul do brna ....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 16:40:46 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
pokud tam byli piliny tak to ti nepomuže nic a naopak se ti řidšim novyn olejem projeví daleko vetší vůle.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: úte 02. úno 2010 23:47:06 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
To miraxm: Ja se ti divim, zes jeste nezesedivel. To tvoje auto je bud od vyroby naplneny az po strechu kurvitkama, nebo proste ten tvuj kus uz dojezdil... Ja bejt tebou, tak uz to davno vyhodim z baraku. a nebo ses fakt fanda ;-) Ale drzim palec... Tohle je na GO prevodovky a nebo jinou :-(

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 0:11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
do riti jak se to může takhle samo zkurvit ....nechci v letě zase odstavit auto když vim jak pitomě se vandvá převodovka u tohohle krámu ....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 0:14:18 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
nechci ti radit ale hoď ho ze skály a jdi se ožrat jelikož si s nim strávil asi víc času než s ženskou a narval víc peněz než zas do té ženské.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 1:17:45 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 21:05:30
Příspěvky: 100
Bydliště: Písek
MíroXM, nechtěl bys XM 2.1TD Break na díly? Známej má jedno s uvařeným motorem, jinak do poslední chvíle OK. Je to exclusivka, kromě tempomatu úplně všechno. Pokud na něj máš místo, bylo by pro tebe lepší mít ,,zdroj dílů přímo u huby". Odtah můžu zařídit.

_________________
NOVĚ BX 1.9 r.v.91 ,88kW, 4WD, vytržen hrobníkovi z lopaty
Xantia 2.0HDi Exclusive r.v.99,80kW - prodám díly
XM 2.5TD r.v.95,95kW
BX 1.8D r.v.89,44kW měl poctivých 1 236 000km!
Tak dlouho jsme se hledali, až jsme na sebe zbyli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 14:17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
problém je že já na to misto nemám no ..... jediny co můžu je přijet vymontovat z toho co by se dalo použít a pak to nějak zlikvidovat... spiš ale pořád věřím že je to nějak tou spojkou nebo těma táhýlkama. ..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 17:18:30 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Ty jo pyliny v převodovce fakt nevim nevim. To i super seštelovaná táhýlka nepomůžou. Napadá mi. co u toho xm na nd vyhodit motor dát tam tvůj. a máš autí jak fík. a druhé šrotov to tvé aktuální na nějaké nd. Místo kam tu káru dáš se vždy najde.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řazení 2.1TD táhýlka
PříspěvekNapsal: stř 03. úno 2010 20:22:14 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
01mira01 píše:
Ty jo pyliny v převodovce fakt nevim nevim. To i super seštelovaná táhýlka nepomůžou. Napadá mi. co u toho xm na nd vyhodit motor dát tam tvůj. a máš autí jak fík. a druhé šrotov to tvé aktuální na nějaké nd. Místo kam tu káru dáš se vždy najde.


Moje rec. Piliny ve skrini... to je problem vevnitr. Ber nabizenej vuz, vymen motor a hotovo... de o to za kolik

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz