Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chování BMP6
Právě je pát 29. lis 2024 3:14:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: pon 23. led 2012 16:29:25 
Offline

Registrován: pon 23. led 2012 12:15:49
Příspěvky: 25
Bydliště: Velké Přítočno
Ještě jsem neměl tu čest se s tím svézt, tak se zeptám, jak se chová robotizovaná převodovka při rozjezdu? Jako automat se auto rozjede nebo ne? Může v kopci cuknout dozádu?

_________________
Peugeot 807 2.0HDi 100kW 2007 RT3 Webasto

C4 Grand Picasso v hledáčku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 10:26:26 
Offline

Registrován: sob 10. črc 2010 18:24:55
Příspěvky: 50
Představ si to tak, že ti na spojku šlape někdo cizí, řadící páku ti přehazuje někdo cizí a podle toho případně i škrtí plyn při řazení a rozjezdu. Do kopce stojíš na brzdě, když ji pustíš, tak ti ji ještě dvě sekundy podrží auto - asistent rozjezdu. Potom bude auto normálně couvat, jako kdybys stál na spojce a pustil brzdu - to vše dokud nešlápneš na plyn a auto nezačne zabírat spojkou. Nikdy jsem nezkoušel nechat ho rozcouvat nějak víc, takže nevím, jak se to potom chová a zkoušet to dobrovolně nebudu. Mimochodem manželka je z toho nadšená, je to z pohledu nenáročného uživatele stejně pohodlné, jako klasický automat, co jsme měli před tím. Sice umí i s klasikou, ale na tohle pohodlí se zvykne velmi rychle.

Klasický automat s hydroměničem vždycky stojí, nebo popojíždí dopředu, nikdy necouve, ani při rozjezdu do kopce. Také je mnohem plynulejší, zvláště když je třeba razantnější jízda, kdy je robot už poměrně dost poskakovací a pomalý.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6HDI BMP6 Obrázek jako s hnojem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 12:24:02 
Offline

Registrován: pon 23. led 2012 12:15:49
Příspěvky: 25
Bydliště: Velké Přítočno
díky, myslel jsem si to, šlo mě právě o to, jak se to chová do kopce, jestli to začne hnet couvat nebo ne, mě by to bylo asi jedno, ale jde mi o přítelkyni, která neni moc kamarádka s normálnim řazenim a rozjížděnim. Na závody to nechci, to bych si nechal 407mu, chci to pro rodinu, tak je mi celkem fuk, že to řadí pomalejš

ale každopádně díky za info

_________________
Peugeot 807 2.0HDi 100kW 2007 RT3 Webasto

C4 Grand Picasso v hledáčku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:13:42 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 18:43:38
Příspěvky: 66
Tak pro rodinu to bude ideální volba , manželka měla stejné potíže s řazením a sama jezdit nechtěla , ale když přesedla do
C4 GP , tak začala jezdit už sama ;) . Na závody to sice nebude ,ale vzal jsem 2,0 benzin s lpg , krásné svezení a když se na něj šlápne :roll: nádhera .

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne úte 24. led 2012 16:18:41, celkově upraveno 2
Poruseni pravidel fora "citace predchoziho prispevku"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 15:24:35 
Offline

Registrován: pon 23. led 2012 12:15:49
Příspěvky: 25
Bydliště: Velké Přítočno
přčesně tak, přítelka taky nechce řídit, párkrát jí to chcíplo a od tý doby konec, tak jí teď slibuju automata aby nemusela mít strach.

Chci i trochu úsporný auto, takže buď hdi nebo alternativa lpg, což je v dnešní době možná lepší, ale zase nádrž, parkoviště atd, ale to je klasickej a nevyřešitelnej rozdíl. No nevim, taky mě lpg napadlo

_________________
Peugeot 807 2.0HDi 100kW 2007 RT3 Webasto

C4 Grand Picasso v hledáčku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2012 21:58:31 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 18:43:38
Příspěvky: 66
O nádrž nemusíš mít strach , ta je ze spodu místo rezervy na asi 42 l , místo v kufru tudíž neni zabráno žádné až na tu absenci rezervy , je tam jen
dojezdová sada . Já na tu nádrž ujedu asi 430 km .

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Naposledy upravil h1po dne stř 25. led 2012 6:45:09, celkově upraveno 1
Poruseni pravidel fora "citace predchoziho prispevku"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 0:44:26 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Mozem sa opytat, ako sa sprava tato prevodovka pri zastavovani na krizovatke? V rezime A, stojite len na brzde a pri zelenej pridate? Ako je to v rezime M, treba zaradit neutral alebo packami pod volantom 1. rychlostny stupen a stat na brzde a nasledne pridat plyn a zaradit vyssiu rychlost?

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: stř 25. led 2012 18:55:04 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 21:52:13
Příspěvky: 10
Bydliště: Třinec
ban: Na křižovatce necháváš jen "A1" nebo"1". Pak se jen rozjíždíš. Když máš rychlost dlouho zařazenou a přitom stojíš, začne blikat symbol "N", to pak musíš dát neutrál a zas pak jedničku.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6 HDi 12/07 BMP 6, DV6 TED4


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 8:20:14 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Ďakujem

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2012 23:38:14 
Offline

Registrován: úte 09. úno 2010 13:01:56
Příspěvky: 54
Tak já nevím, asi jsem úplný vůl a mám naprosto rozdílné pocity od ostatních. Mám 1,6 THP BMP6 a už mě nebaví ty věčné nářky na cukání a pomalé řazení. Zkuste si někdy vzít stopky a měřit čas, za jaký u normálního manuálu uvolníte plynový pedál, sešlápnete spojku, přeřadíte, uvolníte spojkový pedál a přidáte plyn. Ještě se mně nestalo, že by motor při rozjezdu chcípnul, a to i když plynový pedál jen pošimrám nebo naopak sešlápnu razantně. Já osobně za velkou nevýhodu klasických automatů považuji nutnost stát na brzdě, když vozidlo stojí. To se člověk lehce zapomene, sundá nohu z brzdy a ve stojící koloně buchne do toho, co stojí před ním.
A pokud jde o takové to rodinné líné svezení, jinak řečeno klidnou jízdu, tak při předjíždění na trojku dosáhnu snadno rychlosti 140/km/hod. a nevím, co víc bych si měl přát. Je však možné, že dieselový motor potřebuje je zklidnění otáček motoru nutných na přeřazení delší čas. Nevím, v tom nejsem odborník.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: pát 27. led 2012 12:19:50 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
je to uplne stejne...ja v tom taky nevidim problem..je to srovnatelne s rucnim razenim
vyhoda BMP6 je ze je to manualni prevodovka jen lozisko na spojce je hold drazsi protoze je se snimacem,pomerne rychle se opotrebuje a nasledne se smete spojka,je to bohuzel bolest nicmene ty co se prodavaji ted jsou vylepsene (udajne)
to je veskery problem cukani BMP6

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2012 12:29:51 
Offline

Registrován: sob 10. črc 2010 18:24:55
Příspěvky: 50
fargas píše:
Tak já nevím, asi jsem úplný vůl a mám naprosto rozdílné pocity od ostatních. Mám 1,6 THP BMP6 a už mě nebaví ty věčné nářky na cukání a pomalé řazení...

Nevšiml jsem si, že by tady někdo brečel, pouze konstatujeme pořád dokola to samé, je to pohodlné a pro rodinnou jízdu naprosto dostatčující. Pro závodění a dynamickou jízdu to má svoje nevýhody, prostě nemáš plyn a spojku pod kontrolou. Klasický automat je ještě plynulejší a snese i dravější jízdu, robot už v extrémech cuká a neřadí tak rychle, jako když si to hážu sám - vyndávám kvalt ještě pod plynem bez spojky a jenom do ní cuknu pro zařazení nového stupně. Tohle ale není standardní provoz :-) Takže opakuji, stejně jako spusta dalších, já jsem s robotem velmi spokojen, manželka ještě víc.

_________________
Grand C4 Picasso 1.6HDI BMP6 Obrázek jako s hnojem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2012 20:07:54 
Offline

Registrován: pon 23. led 2012 12:15:49
Příspěvky: 25
Bydliště: Velké Přítočno
tak jsem se dneska svezl s BMP6 2.0 HDi a musim říct, že jde asi o zvyk, n apoprvé mi přišlo divné kdy si to zařadí a pocitově to trvalo dlouho, ale po chvilce jsem si zvykl a dá se předpokládat jeho chování.
Na závody to neni, ale na to neni ani podvozek a vlastně všechno v tomhle autě, na pohodovou jízdu super

_________________
Peugeot 807 2.0HDi 100kW 2007 RT3 Webasto

C4 Grand Picasso v hledáčku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 18. pro 2012 0:32:09 
Offline

Registrován: úte 11. pro 2012 9:45:47
Příspěvky: 15
Ahoj vespolek,

mám za sebou prvních několik set kilometrů s C4 GP 1.6 HDi BMP6. S rychlostí řazení nemám problém, je to sice pomalejší než klasický automat, ale nemám potřebu závodit. Co mi trochu vadí je popojíždění v koloně při opravdu malých rychlostech (<10 km/h) při zařazené jedničce. Když dám nohu z plynu, prudce to přibrzdí, při přidání plynu to zase poskočí kupředu - asi jako u manuálu, kdyby člověk při podobné rychlosti reguloval rychlost jen plynem bez spojky. Při studeném motoru je to ještě o poznání horší. Klasický automat mi tohle nikdy nedělal. Dá se s tím žít, ale úplně příjemné to není. Je to běžná vlastnost robota BMP6?

S pozdravem

J.

_________________
Citroen C4 GP 1.6 eHDi BMP6 Airdream 2012 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování BMP6
PříspěvekNapsal: úte 18. pro 2012 10:32:18 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
jirmed píše:
Je to běžná vlastnost robota BMP6?


Bohuzel ano :twisted:

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz