Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG
Právě je pon 25. lis 2024 5:27:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 23:08:32 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
čidlo teploty. Ještě mě napadlo, že část zařízení LPG je vložena do chladícího okruhu. Myslím že se chladí reduktor či co, moc jsem po tom zatím nepátral jak ten systém vlastě celej funguje :D jestli tam tedy nemůže být nějaká souvislost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2012 8:27:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
nechladi ale ohriva aby ten plyn nezamrzal

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2012 12:26:18 
Offline

Registrován: sob 13. říj 2012 20:36:53
Příspěvky: 3
Kapaliny je tam dost. Dělá to opravdu pouze při provozu na plyn.

Zamrzal při +10? Expanze tam má takový vliv? Ale neslyšel jsem u jiných aut na plyn že by ohříval až tak intenzivně.. Je to opravdu hlučné - tím jak intenzivně to běží. A spouští to i když je tepleji než 10 stupňů. Dělalo to i v srpnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2012 12:40:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
no asi moc o plynu nevis, je tankovan v kapalne podobe do nadrze
jiste vis pri kolika stupnich se z plynu stava kapalina

z nadrze je veden v kapalne forme do reduktoru kde se meni v plynou fazi > tim dochazi k hodne velke strate tepla a system muze zamrzat, proto to je pripojene na okruh chlazeni aby tepla voda tento jev castecne eliminovala

skus si koupit bombicku na plneni zapalovacu a skus ji vyfoukat treba o plech, zachvilku bude v miste pousteni plynu omrzlina

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 14. říj 2012 12:49:46 
Offline

Registrován: sob 13. říj 2012 20:36:53
Příspěvky: 3
Vím, že to spotřebuje hodně tepla. Jde mi o to, jestli je běžné (třeba i u jiných aut), aby kvůli tomu ten ventilátor takhle spouštěl. A běžel i po vypnutí motoru třeba 3 minuty. Motor sám je krásně tichounký, ale ventilátor hučí jako by startovalo letadlo. Ostatním to dělá taky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 15. říj 2012 7:42:16 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
Ventilátor sa ti takto nesmie spúšťať,kto ti montoval plynové zariadenie,akú značku,aký máš motor,robilo ti od začiatku namontovania?aj keď moc neverím,žeby to robilo lpg zariadenie,jedine,že by bolo neodborne namontované.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 28. říj 2012 16:17:33 
Offline

Registrován: ned 28. říj 2012 11:27:11
Příspěvky: 16
Dobrý den,
chci si koupit C4 grand picasso s LPG nevým jesti 1,8i nebo 2.0i automat .
U té 1.8i mám strach že auto bude slabé ,2.0i se obávám toho automatu že to bude poruchové
Poprosím o reakce od uživatelů s těmito motory .Předem děkujíííííííííííííííí? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 28. říj 2012 21:07:13 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
jde o to jestli automat, nebo robot(BMP6)
ten rozdíl ve výkonu nebude nějak markantní, spíš jde o to že slabší motor je pětikvalt a asi bude na dálnici točit víc...tedy větší hluk a spotřeba. já pořídil nedávno dvoulitr BMP6 najeto 125tis. a hned výměna spojky, hlavně u robota dlouho nevydrží hydraulické ložisko, alespon u starších vozů. To stojí 3600kaček a spojková sada 6-7tis. plus nějaké drobnosti jako gufera atd. a s prací v Citrenu 19tis. včetně DPH. Pokud by šlo o klasickej automat (hydroměnič), nebál bych se ho, pokud se auto neprodává zrovna z důvodu poruchy automatu. Po koupi preventivně v něm ale vyměnit olej a máš na 100tis.km klid.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 28. říj 2012 22:13:28 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 18:43:38
Příspěvky: 66
Mám robota BMP 6 , 2,0i + Lpg , kupoval jsem ho ve 120 tis. teď 140 tis. , mám ho rok a půl , nechal jsem
udělat rozvody ( 8000 ,- ) a jsem maximálně spokojený . Jezdíváme často na kola , 6 lidí + 6 kol a jede jako blázen .
Spotřeba 8,5 l , plyn tak 10 l

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 28. říj 2012 23:22:31 
Offline

Registrován: ned 28. říj 2012 11:27:11
Příspěvky: 16
Dobry vecer jak poznam u c4 2.0i zda jde o automat nebo o toho robota co se o nem tady zminujete


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 29. říj 2012 18:12:11 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
od prvního pohledu podle voliče na volantu BMP6 má RNAM a klasika automat P_RNDM
Nicméně na truhu je naprostá převaha BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 31. říj 2012 23:15:54 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
kony821> ja som prave hladal iba manual, pretoze v praci som jazdil na RNAM a teda.. ja som tomu neprisiel na chut. Nieco k vykonu. Jazdil som aj 2.0i LPG s RNAM aj 1.8 s manualom, uprimne, markantny rozdiel vo vykone som nespozoroval. Pri 2.0i je mozno viac citelny ten vacsi krutiak. Ak by sa robil 2.0i s manualom, isiel by som do toho, ale kedze mi vadil RNAM tak som siel do 1.8i. A mozno ze aj dobre, mensia spotreba, realne jazdim za 8.8, nehrozi vymena robota kazdych 100t km, a radim si ako chcem a kedy chcem ;) jedine ta 6tka chyba na dialnici. Auto som kupoval ked malo 160t, po velkom servise ktory bol pri 150t, teraz ma 170, zatial ziaden problem (tuk tuk na drevo).

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 0:00:54 
Offline

Registrován: sob 26. led 2013 23:15:03
Příspěvky: 6
Ahoj,
mám stejný problém s C4Picasso 1.6i LPG, jako uživatel "Mikull" (viz. příspěvek z 13.10.2012).
LPG jsme nechal udělat asi před měsícem a začlo se mi objevovat servisní hláška engine erorr. Po návštěvě servisu (kde mi dělali LPG) to na chvíli zmizelo, ale teď to mám opět a dokonce si mi auto přepíná do economy mode, jede na 3 válce max. do 2000ot. (nevyskytuje se pravidelně). Co mne otravuje a vybíjí baterku je spouštění větráku pro chlazení motoru. Ten se spíná během plynulé jízdy mimo město a běží dokonce několik minut po dojezdu, při vypnutém motoru.
Myslel jsem, že se jedná o závadu teplotního čidla, která nemá s přestavbou na LPG nic společného navštívil jsem autorizovaný servis Citroen v ČB. Dali od toho ruce pryč s vyjádřením, že se jedná o neautorizovaný zásah do motoru a oprava nepodléhá záruce :shock: .

Jsem domluven na návštěvě servisu, kde mi dělali LPG. Jednání s nimi je zatím v pohodě...Dále mne upozorňovali, že auto se musí min. 1500Km zajet na LPG a potom se všechny mouchy odchytají. Tvrdili, že servisní hláška se občas vyskytuje...
Systém mám sekvenční ELPIGAS.
Díky za doporučení, kde by se mohla skrývat závada, nebo jak postupovat dále???
D.

_________________
C4 Picasso 1.6i 88Kw. R.v.2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 27. led 2013 10:20:49 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Aku máš farbu vstrekovačov?

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 29. led 2013 2:00:26 
Offline

Registrován: sob 26. led 2013 23:15:03
Příspěvky: 6
mino2 píše:
Aku máš farbu vstrekovačov?

to poznám přímým pohledem pod kapotu? Muzes byt konretnejsi?
Mam toto
http://www.elpigas.cz/4_generace-elpigaz

_________________
C4 Picasso 1.6i 88Kw. R.v.2012


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz