Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je pon 25. lis 2024 5:00:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 19. srp 2012 13:52:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Hoj,,,
tak to jsem zvědav čeho že příčinou byl dojezd na Lafetě. :cry:
...je to nepříjemné ale dej vědět co čekat...

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. srp 2012 11:24:53 
Offline

Registrován: ned 26. srp 2012 10:44:21
Příspěvky: 1
Bydliště: Vysoke Tatry
zdravim vsetkych majitelov vozidiel citroen ked citam tieto prispevky tak by som bol rad ak by mi vedel niekdo poradit Mam C4 grand picasso 1.6 HDI 80KW r.v.2007 manual 190.000 km a tiez mam problemy z citelnym trhanim motora pri drzani plinoveho pedala v jednej urovni alebo pri preradovani rychlostnych stupnov dole alebo hore, A posledna porucha co sa mi stala mi vyradila auto uplne. Isiel som na dovolenku do chorvatska v rakusku na dialnici sa mi rosvietila kontrolka prehriatia vody tak som okamzite zastavil nechal som ho vychladnut a po nastartovani to uz bolo v poriadku pocas celej cesty na dovolenku pocas dovolenky a po spiatocnej ceste sa mi to stalo dva krat ale to som uz nezastavoval isiel som z kopca tak som tam dal iba neutral a vsetko bolo Ok az kym som nebol skoro doma chybalo mi asi 80km domov ked mi pocas jazdy vyplo motor a vyhodilo mi naraz 3 chyby nefunkcost rucnej brzdy poruchu EPS A ASR a nizka hladina oleja. Po odstati motora cca 10 min som skontroloval hladinu oleja to bola na riske max takze olej v poriadku ako aj ostatne kvapaliny po opetovnom nastartovani a prejdeni asi 1km vyrazne trhlo motorom a vyskocila opet porucha ESP A ASR tak som pomaly dosiel na odstavne parkovisko tam som nechal auto asi 1 hodinu v klude a pustil som sa dalej na cestu nic uz nezasvietilo ale potrhavanie potora ostalo a dost citelne. Bol som z tym v servise citroen a na diagnostike nic nezistili ako inac potrhavanie motora riesia uz viac ako rok. bol by som velmi vdacny kto by mi poradil uz som z toho auta zufaly predtym som mal xsaru picasso 2.0 HDI super auto 300 000 km bez poruchy. teraz 190.000 a kazdych 10.000 vyrazna porucha.Mam vymenene vztreky na 1 a 3 valci, novy fap filter+napln nove rozvody spojka snimac pevnych castic, podtlakovy regulator turba.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. srp 2012 19:59:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Takže první info, mechanik zjistil, že diagnostika zmatená hazí hausnumera, baterie vytlučená (nutno oddělat spodní dekl a připojit se někde u alternátoru aby vůbec odemknul auto, byť i manuálně klíčem). Po rozboru situace hádá na 95% vysokotlaké čerpadlo, takže frčím pro něj,....dalí info bude následovat.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. srp 2012 20:32:17 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ja si myslim, ze to nebude tym cerpadlom.
Ten system je stale pod tlakom, a nezalezi ci mas take alebo onake otacky, ci si stlacil plynovy pedal viac alebo menej. Ak by bolo vadne tlakove cerpadlo, tak by sa to prejavovalo uplne inac, a v celom rozsahu. Skor to bude nejake cidlo, ktore pri urcitej situacii ( konstantny plyn, a moror takmer bez zataze) hadze hodnoty hore-dole, a RJ na zaklade tychto hodnot robi tuto sarapatu. A najskor to bude nieco zo vzduchom..... To je moj osobny nazor.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 26. srp 2012 20:52:51 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Mne auto poskakuje jen kdyz se regeneruje FAP a jedu po meste takovy 55-58 na ctyrku. V podstate vzdy poznam, kdyz zacne regenerovat FAP a zrovna nejedu vice jak 110. V tu chvili je to takove jede/nejede a furt dokola. V tu chvili se vubec neda jet na tempomat, protoze to desne skace. Mimo regeneraci to nastesi nedela.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2012 10:31:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Takže, další info k lafetovému dojezdu, výměna čerpadla skoro vlastními silami (pokud bude zájem podám podrobnější popis akce, ale stačilo odmontovat podběh ani jsem nemusel odmontovat plato se stěrači). Po zamontování a nastavení rozvodů motor prakticky okamžitě naskočil, moc jsem to netrápil, protože ještě nebyly řemenice a pod. Podám celkovou zprávu jakmile dokončím, projedu a projdu diagnostikou.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2012 16:12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Takže dokončím anabázi, po výměně čerpadla a nastartování motoru vyrážím na diagnostiku aby vše zkontroloval a vymazal chyby. Vyrážím,..a po ujetí 1km odcházím pěšky zpět dílně bo to udělalo to samo, co v Madársku před lafetovým odjezdem,....začalo to poškubávat a během chvilky zhaslo. Nechalo se to občas po velkém trápení nahodit ale nepravidelný chod motoru a opět chcíp. Na laně odtažení k diagnostice,....ukazuje šílený hodnoty tlaku v railu od minima kdy to prakticky chcípne až po 1300, což je skoro maximum. Takže zpět na hever a laborování, co s tím,....čerpadlo vyměněno, čidlo vysokého tlaku v railu také před 2000km, bylo orig z citoenu. POZOR po vypojení baterie a resetu řídící jednotky motor skoro okamžitě naskočil na volnoběh. Dospěli jsme k závěru že není možné aby dvě čerpadla měli stejnou závadu (např na regulaci tlaku) a navíc myslím, že motor naskočí po resetu do doby než nějaké čidlo začne posílat chybné údaje a řídíci jednotka se regulací tlaku snaží dohnat co se dá.. Následovala kontrola všech dostupných čidel a kabelů k nim, nakonec ze zoufalství výměna čidla vysokého tlaku za staré původní. A ejhle motor na škrt a jde jak z praku. Nepočítal jsem, že by bylo možné vadné nové čidlo. Zatím dnes cca 50km bez problému, tak snad bude fungovat. Toliko hořká a drahá zkušenost s čidlem a Citroenem. Pokud by byl zájem mohu popsat, včetně foto jak vyměnit vysokotlaké čerpadlo s minimem demontáže věcí okolo. Dále pak výměnu šíleně umístěného čidla vysokého tlaku v railu, které dle servisu citroen je často měněno. Klidně písněte dotazy, třeba ušetříte peníze i čas....

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 08. zář 2012 11:11:10 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Gratulujem, skvela praca! ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. zář 2012 14:24:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Takže anabáze pokračuje,....dnes jedu do Citroenu reklamovat vadné čidlo,....ano ano, bez problémů vzali. Pak mne jen napadne se poptat technika kolik stojí přehrátí softu v BSI,... (mám jednu z prvních 2006). Povídá že cca 350kč a proč že to chci dělat. Vysvětlil jsem mu podstatu anabáze. Povídá, že při každé výměně čerpadla dokonce s nad i toho čidla se přehrává soft BSM (motoru). Dobrá tedy povídám, 350kč mne ve světle výdajů již vynaložených skutečně nezabije a na místě objednávám. Cca za hodinku mne volají abych došel, soft nejde přehrát z důvodů, že tato jednotka vůbec, či mizerné komunikuje s hlavní BSI jednotkou a je vysoce pravděpodbné, že všechny mnou vylíčené symptomy způsobuje tato vadná komunikace (např odpojí na okamžik napájení právě onoho čidla vysokého tlaku v railu a tím se nabalí problémy, ovšem běžná diag. nezjistí, že za tím stojí BSM). Takže platím 350Kč a jsem informován, že auto teď sice funguje bez vady, ale je jen otázkou času, kdy se začné projevovat problém s BSM. Cenovka nové je 5000,- a s prací 5600, celkem. A co mě asi tak zbývá, jezdit a čekat kde mne to nechá, nebo investovat další peníze,....cca celkem vše 25000,- (tedy včetně té nové BSM)

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 22:22:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Mě tohle vše dělal EGR,zkus ho zaslepit a jeď to projet,jestli to bude ještě pocukávat.
Zítra ho tam jdu dát,tak se na to musím psychicky připravit :roll:

Zapoměl jsem,většinou po výměně se musí dia. načíst vyměna dílu..... ;)

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 12. zář 2012 18:38:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
--Ano-- EGR se musí nadiagnostikovat,dělaly mě to také.

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. zář 2012 11:34:29 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mě EGER vyměnili za nový a dělá to stále, takže v tom asi problém nebude. Alespoň u mě ne.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14. zář 2012 22:04:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Jestli ti to dělali ti co nemají origo dia. tak je to stejné,jak kdyby ti tam zůstal ten starý,hodnoty starého EGRa jsou zapsané v ECU motoru a ty se musejí načíst,takže to není,jak vyměnit desky :lol:
Zkus ho zaslepit,máš to zepředu přímo u nosu,na té trubce od EGRu je spojka,skoro u sání,tak mezi to dej kus plíšku a uvidíš.
Šel jsi tou nejsložitější cestou,typu výměny čerpadla... :shock:
Jestli máš někoho s dia. ať se ti podívá na korekci vstřiku,neřekne sice vše,ale nasměruje.Pokud nejsou uplně KO,dají se čistit ultrazvukem ;)
Kolik na tom máš najeto???

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 11:21:07 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Přátelé, kamarádi, přišlo jaro (tedy alespoň na chvilku) a s ním i teploty nad 10 st. a mě se vrátily potíže o kterých jsem si myslel že už nebudu slyšet.
Na podzim mi v autorizovaném servisu zkontrolovali skoro všechno, EGR, FAP, vstřiky ven a poslány na testování do Bosch a já nevím co všechno ještě a stále to houpalo. A pak to najednou zmizelo. A celou zimu ani hup. A teď po období radosti se to najednou vrátilo. A dokonce bych řekl, že víc než předtím. Najednou jak se oteplilo tak je to zpět.
První co mě napadlo, je to klimačkou. Sice jí mám zapnutou na Auto stále i v zimně, ale třeba díky venkovní teplotě se nahodí režim jiný. Ale ono to dělá i při vypnuté klimačce.
Takže otázka, co může být napojené na čidlo venkovní teploty a přitom ovlivnit chod motoru ve slabých otáčkách, respektive pdo slabím plynem?
Napadá vás něco.
Každý nápad je vítán.
Děkuji

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 11:47:07 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
No, mě to začalo houpat taky. Postavím se k tomu čelem. Budu dělat, že to neslyším a necítím, případně přidám trošku plynu :-)

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz