Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je čtv 28. lis 2024 19:25:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2012 15:48:33 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Hledal jsem v celém vlákně a nenašel. Auto se mi při jízdě jakoukoliv rychlostí občas když jedu na malý plyn začne pohupovat dopředu a zpět jakoby vynechával motor v tahu. Přirovnal bych to jako by bylo zanesené palivové potrubí a při malém tlaku tam nešlo dost paliva, ale to asi nebude ono, prostě chci jet a ono se pohupuje, když přidám víc plyn tak táhne normálně. Není to spojka a ani převodovka.
Někdo radil, že by to mohlo dělat neaktuální verze SW, ale to nějak moc nechápu.
Díky za typy.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2012 17:04:38 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Dejte si do podpisu, co máte za auto nebo to pokaždé pište. Zase zbytečně vyplašíte chudáky s BMP6, protože tuhle závadu ještě neznají a znát nebudou (alespoň doufám).

Já se s touto závadou potkal, stihl jsem to ještě v záruce.

Při 110 ti tisících jsem to reklamoval.
První oprava: výměna jednoho vstřiku.
Mírně se to zlepšilo.
Druhá oprava: výměna EGR ventilu.
Přestalo to zlobit v režimu tempomatu, začalo to být trochu cítit v režimu plynového pedálu při opravdu pozvolném rozjezdu z nízké rychlosti.

Dnes to trošku jde cítit v tempomatu při rozjezdu z nízké rychlosti (typicky za vesnicí z 50ti km/h), výrazně při jízdě na plynový pedál. Řekl bych, že to žádná závada nebude, spotřeba je stejná. Auto prostě není nastaveno na tak nízký výkon.

Je potřeba říci, že tempomat u aut s AT je nastaven jinak, než u BMP6 nebo ruční převodovky, kdy výkon stoupá pozvolně, auto rozhodně nevrazí plný výkon okamžitě, ale pozvolně stoupá a táhne naplno někdy od 80 km/h.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10. črc 2012 19:05:43 
Offline

Registrován: pon 28. kvě 2012 8:56:06
Příspěvky: 24
Mám tento problém také.
přesně popsáno a mám robotizovanou převodku--ale mám ted problém s EGR tak to přirovnávám k tomu.
V servisu mi také řekli že to stím souvisí

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6Hdi 80Kw BMP6 Modrofialová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 8:32:41 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mě to na tempomatu nedělá vůbec, ale dělá to jak v malý tak i velkých rychlostech. Třeba i když lehce přidám ze 110 na 130 tak to občas udělá.
Takže možný EGR ventil?
Díky za rady.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 13:54:38 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Takže možná EGR ventil, ale mě to i po výměně ventilu dělá stejně. Takže bych to spíše doporučoval ignorovat, není to alespoň u mě nic extrémně nepříjemného.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11. črc 2012 17:37:29 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Mně to zase dělá pod tempomatem, když jedu v prudším kopci. Staré Picasso mi to nedělá (stejné trasy), ale to bych možná přikládal o dost větší hmotností C4 GP. Neprojevuje se to nějak extrémní změnou rychlostí, ale je to spíš takový pocit. Rychlost klesne maximálně o 2 km/hod., spíš jen jeden, ale záběr motoru a nárůst hlučnosti (jako by čerpadlo dávalo o dost víc) je znatelný. Rychlost se dorovná o ty 2 km/hod. nad úroveň zadaného tempomatu a po chvíli se to zase opakuje. Je to při tychlosti kolem 100 km/hod. a níž. Když ten kopec člověk vyletí 150-kou, tak to nemám nějak čas sledovat :D :D .

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12. črc 2012 8:56:26 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Včera jsem to sledoval, tomu bych ani neříkal pokles rychlosti, prostě třeba 3x za vteřinu to přestane a zase začne táhnout. takové fakt pohupování. Ale na tempomatu to nedělá a když přidám plyn tak také ne. Je to jen nepřijemné že to s lidmi houpe a cítí v tom ten tah/netah.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. črc 2012 18:51:58 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak návštěva servisu, na diagnostice vada na EGR ventilu, výměna EGR, po ujetí 20 km opět stejné houpání, zpět do servisu, napojení na diagnostiku opět závada na EGR. Po napojení jiné diagnostiky to ale ukázalo že vada na elektroinstalaci EGR ventilu. A prý opraveno a zítra si mám přijet pro auto. Tak jsem zvědavý zda odstraněno a nebo se to zase objeví.
Takže zítra další cesta Liberec Tábor.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 27. črc 2012 12:14:50 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak zase nic.
Neopraveno. Tak dále vyměněn olej v převodovce a stejná chyba, takže jedu na dovču i s tím a pak se uvidí. Možná to nakonec bude jen přehrát nový SW.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 14:09:39 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ahoj.
Aj ja sa pridavam. Pri konstantnom plyne napr. na 4 prevodovom stupni motor ma hupavy chod, ale ked pidam plyn-hupanie zmizne.
Daj vediet ako si dpadol!

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 09. srp 2012 20:36:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
I já se přidávám s troškou do mlýna, dělá mi to také, nejdříve cca před 4000km jsem to pozoroval při jedničce a dvojce, jen takové zacukání. Dnes už je to poznat i na šestku, symptomy stejné jako se tu popisují, zítra mám jet do Maďarska, jsem z toho šišku, ale snad to dopadne. Tlak paliva to nejspíe nebude, blbnul mě snímač vysokého tlaku, ale po výměne klid, ale toto přetrvává.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2012 8:20:11 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Neviem ci sa to da nazvat cukanim, u mna je to len take uplne jemne hupanie, ako keby auto samo jemne pridavalo-uberalo plyn. Stacilo trosku slapnut na plynovy pedal, a hupanie bolo prec. Povedal by som, ze to robi len vtedy ked motor nie je v zabere, aspon mam taky pocit..... :(

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2012 10:35:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Ano je to tak, je to nejvíce znát při udržování rychlosti, nebo při jemném přidávání plynu. Na tempomat méně znatelné. Také je to markantnější při vyšších otáčkách motoru.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. srp 2012 10:39:49 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak jsem se v pořádku vrátil z dovolené a najeto 3000 km a houpání stále pokračuje v nezměněném stylu. Tak budu řešit se servisem. Dám vědět až bude něco známo.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. srp 2012 1:09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Tak jsem se právě také vrátil z dovolené, cca před 30 minutama, vzteklej a na lafetě. Auto kaput 530km odtah. Jak vychladnu a budu vědět více,..doplním. Takže první info, mechanik zjistil, že diagnostika zmatená hazí hausnumera, baterie vytlučená (nutno oddělat spodní dekl a připojit se někde u alternátoru aby vůbec odemknul auto, byť i manuálně klíčem). Po rozboru situace hádá na 95% vysokotlaké čerpadlo, takže frčím pro něj,....další info bude následovat.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Naposledy upravil georgesandall dne ned 26. srp 2012 19:59:13, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz