Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Crosser
Právě je čtv 28. lis 2024 8:02:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: ned 10. čer 2012 21:34:15 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak spotřebu ještě vysleduji,já mám dlouhodobou na počítači 8,4-8,2 to je dané tím,že jezdím 90% krátké trasy (15km) silnice 1tř. vliv ročního období,druh pneu-zima,léto,zahřátí motoru,kvalita nafty a další vlivy a jezdit delší trasu by byl průměr určitě nižší.Tak na 15 km je okamžitá spotřeba 8.0 L u cíle a už na 50 km není problém pod 7,0 L při dodržování rychlostních limitů.Motor udržuji v plynulé jízdě okolo 1800 ot/min a max 100km/h.Zkoušel jsem i šetřílkovský způsob a okamžitá byla skoro o litr méně. Tvůj dotaz můžu potvrdit, už jsem to dříve několikrát počítal a vycházelo to opravdu méně,než počítač ukazoval,ale už nevím o kolik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 10:02:10 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, spotřeba je velmi individuální záležitost. Já například jezdím na delší trasy a částečně v terénu, pro který jsem si toto auto koupil. Takže jsou místa a není jich zas tak málo, kdy nelze počítat spotřebu na ujetou vzdálenost, ale vlastně motohodiny. Zvláště v zimě. Já mám dlouhodobou spotřebu 8,5. Loni při cestě do Chorvatska jsem jel celou trasu, podle dotankování za 7,2. Počítač ukazoval 7,9. Ale nelze do aplikovat na všechny případy. A držák sání neklepe, stejně jako se už neukazuje ta chyba s termínem servisu. Tak na co si stěžovat. Možná na to, že se ojíždějí gumy a občas prší. Zatím, v tomto okamžiku velká spokojenost. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 23:17:58 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak na co si stěžovat? Tak dnes jsem byl na garanční prohlídce-tedy těsně před uplynutím 2 leté záruky s crossem v servisu.Jelikož jsem doma podrobně prohlídl podvozek a motorový prostor s baterkou v ruce, zjistil jsem za 1) slzení,tedy z pohledu laika,zanedbatelný ůnik eos kapaliny,pak za 2)mírné vzlínání oleje nad olejovou vanou,za 3) v prostoru motoru po sundání krytu zaolejované plastové kolínko tzv.oddech turba a za 4) neuchycená kůže sedadla řídiče o kterém jsem už psal dříve.Tyto postřehy jsem nad rámec prohlídky nechal zapsat a takhle to dopadlo: bod 1) v záruce výměna celého boxu se 100% náplní eos :P spokojen,bod 2) mechanik nic neviděl,asi mu to sám ukážu :roll: to bude mrkat,bod 3) v záruce výměna potřebné součástky :P spokojen,bod 4)mechanik konstatoval,že jsou plastové ůchytky zlomeny,tak po příjezdu domů jsem je nacvakl a drží :P jedna je opravdu ulomená,hodnocení:no coment. Ale co tě zvedne ze židle je rozdílná cena za 1L předepsaného oleje pro tento vůz,tedy TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 ve dvou značkových servisech, 441kč( množství 5,3L jak se píše v technické specifikaci) v roce 2011 a druhý servis 589kč 5,5L(tady asi mechanik 2dcl vypil) v roce 2012.V obou množstvich nalitého oleje byl vždy na měrce 2mm před vrchní ryskou.Samozřejmě chápu nějaké to zdražení, ale tohle zavání mírně řečeno škubání krocana :evil: Dražší servis dal 10% slevu na materiál a tak zákazník se stal spokojeným,ale udělali z něj vola.Pro info:ceny uvádím bez DPH a porovnávám ceny z faktur dvou zn.servisů za stejný produkt z roku 2011 a 2012.Takže má rada zní vážení čtenáři: NESTAŃTE SE KROCANY, NATOŽ DOJNÝMI KRAVKAMI a neváhejte změnit servis i když bude o pár kiláků dál.Servis si musí chlebodárců(nás majitelů aut vážit).TOLIK MÁ ZKUŠENOST.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 9:37:26 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, tak jsem nakoukl na fakturu poslední výměny oleje (březen 2012) a za olej účtují 477,- bez DPH a objem 5,3 litru (tentýž TOTAL, který uvádíš). Okolo vany nevím, ale je pravděpodobné, že něco tam vzlínat může, s tím jsem se setkal u všech aut, která jsem měl. Po nějakém čase se něco začne objevovat, měl jsem i jednu ameriku a to byl obzvláště dobrý cháč oleje, vůbec to bylo divný auto. Ale neskutečně pohodlné. U C5 mně před třemi lety měnili žhaviče, protože dva nefungovaly. Tam se musí odmašlit téměř celá hlava, aby se k tomu dostali. Od té doby pěkně suchý motor už tak suchý není. Prostě nevyměnili těsnění víka a dali tam staré. Prý aby nezvyšovali cenu. Takže na dvou místech to vlhne. Co asi bude problém svinění olejem je intercooler. Po čase, za několik let ztvrdne těsnění obou komor, které jsou nasazené na vlatním výměníku a tam to pěkně cedí. Právě u C5 jsem to nechal opravit tj. vyměnit těsnění obou komor. V Brně je firma, která opravuje všechny možné výměníky a chladiče. A dobře. Nový stojí kolem 8 tis. a oprava stála 876,-. A krásně ho vyčistili. Známý má Pašíka a moc si na něm zakládá a kdybys viděl jak to má poslintaný olejem, právě z netěsností turba a intercooleru. Myslím, že to je nepříjemnost, kterou je nutno přijmout. :). To stejné hadicové spony je potřeba pravidelně dotahovat, aspoň ty, ke kterým se člověk dostane. Jinak na podvozku mně nic nevlhne, zatím. Při poslední prohlídce při 40 tis. jsem to viděl za spodu. Možná to taky těsní bláto, který tam mám pořád naplácaný. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 20:49:57 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,kolik let už jezdíš na značce Citroen a jak jezdí Crosser v lehkém terénu,tedy tvůj automat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 22:07:03 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, Citroeny už jezdím od roku 2002, kdy jsem koupil C5 v jakémsi hnutí mysli. No po předváděcí jízdě na dnech Citroen. Moc se mně zalíbil Hydraktiv. Kdo to vyzkouší většinou zůstane. V roce 2005 jsem koupil druhou C5 II 2,0 Hdi 100kW. Tu mám dodnes je na ní najeto asi 205 000 a jezdí s ní syn. S ní v podstatě několik let nebylo nic. Až okolo 190 000 se začalo něco objevovat. Repase startéru ,protože došly uhlíky lana ruční brzdy,výměny některých provozních kapalin, rozvody, repase turba. Nebylo to vše najednou, ale pěkně pořadě. Teď už se zdá, že bude zase pokoj. Pokud jde o Crossera a lehký terén,do těžkého jsem se zatím nepustil a myslím, že to auto není čistokrevný tereňák, ale dobré SUV,tak nevím jak bych to výstižně popsal. Pokud jde o převodovku, tak ta je úžasná. To, že můžeš volit ručně pohon, je výhoda, protože když to zvoráš jsi za vola ty a nemůžeš to svádět na elektroniku, ale volba, pokud cítíš, že se to začíná chovat nevhodně vždy vyřeší problém. A ještě k převodovce,ten dvouspojkový automat řadí neskutečně přesně a vždy v okamžiku, kdybys řadil i ty manuálem. Ještě navíc ti vznikne pocit, že se učí od tvého stylu jízdy. Ale spíš si ty zvykáš na něj. V terénu mám vyzkoušeno, že použití módu "SPORT" ti udrží otáčky ve vyšší úrovni, než přeradí. Ale fakt stačí citlivě dávkovat plyn a zbytek udělá robot. :) :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: úte 19. čer 2012 22:58:07 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak jsem se zaměřil na tu spotřebu a je skutečně pravdou,že okamžitá, kterou uvádí palubní počítač a výpočet podle dotankování se liší o 0,5 L na 100km,test jsem udělal 4krát a zprůměroval vypočítaná čísla,aby bylo měření co možná nejpřesnější.A co brzdové obložení,máš hotovou výměnu?
Je škoda,že tu nemáme nějakého dalšího nadšence co by nám přispěl do naší diskuze. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: stř 20. čer 2012 8:10:51 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj a zdravím,
na brzdy budou koukat zítra. Jsem objednán na výměnu oleje a při té příležitosti v servise provedou kontrolu obložení. Jinak ti musím sdělit, že jsem v sobotu trefil srnu. Když to bouchlo, tak jsem si říkal, že na dovolenou budu muset jet C5 tkou. :cry: Ale když jsem vylezl ven tak jsem se nestačil divit. :o Srna samozřejmě pryč, tedy žádný guláš, na předku nic, mimo rozbité podznačky. Vyskákaly ozdobné lištičky, ty jsem nacvakal zpět, značku sebral a pokračoval. Štěstí na druhou. Ten plastový předek je asi velmi pružný. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2012 16:15:17 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, takže olej vyměněn 5,3 l, litr za 477,00 kč. Desky už byly hotové, mechnik říkal, že bych ještě párkrát zabrzdil a začalo by to drnčet. Plíšek drnkací je na jedné desce. Všechny byly sjeté stejně. Takže vyčistily třmeny dali nové desky. Kotouče jsou úplně hladké bez rýh a opotřebení 0,5 mm. Tolik protokol o opravě. Sadu desek účtovali 2 096,00 Kč. Takže desky vydržely 50 000 km. Myslím, že tobě vydrží déle když máš manuál. Takže moje tušení se potvrdilo. Co je fakt a je možné to považovat za signál jak desek ubývá, že pedál brzdy bere níž. Teď jak jsou nové tak bere hned u vrchu. Ještě ráno dráha pedálu byla delší. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: čtv 21. čer 2012 23:01:09 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak zítra si jdu pro auto do servisu po výměně boxu močoviny a výměně součástky oddechu turba.U močoviny se zjistilo že plastový obal v kterém je pytel uložen má nějakou výrobní vadu (ostřinu) která mi po odčerpání určitého množství obsahu propíchne pytel a kapalina slzí do boxu a následně na zem,takže technik rozhodl kompletní výměnu..Jinak tahle věc v tomhle serisu stojí 6750,- + DPH + práce. Slzení oleje u příruby nad vanou je prý běžné,ale mám najeto sotva 28tkm a zajedu s tím jinam co řeknou,pokud bych měl najeto řekněme 120 tkm tak to beru. Zeptám se taky na cenu desek,píšeš zřejmně jen o předních a porovnám.No trefit srnu,tak to nic příjemného,máš štěstí,že nevlítla na kapotu a do skla,ještě,že předek je tak vysoký a robustní. :) já jednou sotva zabrzdil před jelenem s Jumperem a myslel jsem že na cestě stojí cosi neskutečného co má hřbet ve výšce přístrojové desky,asi UFO... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pát 22. čer 2012 17:13:46 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, ještě k té srně. Já ji viděl tak na cca10-15 metrů, takže jsem to zašlápl a táhl auto ve směru jak ona běžela, takže mně po tom předku vlastně sklouzla. Viděl jsem, asi jen periferně, že ji to odhodilo tam, odkud vyběhla. Stejně to byla rána jak do bubnu a dneska, když jsem stál na pumpě a cpal do hlavy, tak jsem začal mačkat předek a fakt je to měkké a pružné. Ta cena za desky tj. 2 096,00 Kč je i s DPH. Taky jsem si nechal opět vyčistit pořádně vnitřek a ošetřit kůži, a zas auto smrdí jako kufr starý k...y. Už jsem tam měl neskutečný svinčík. :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: sob 23. čer 2012 13:33:16 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak jsem byl v servisu pro auto po výměnách reklamací a zatím vše OK,jen zas si neví rady s nastavením servisních intervalů,podle manuálu v obslužné knižce to nejde a i technická podpora z Praglu říká,že mají postup v pořádku,ale stále mi to ukazuje nízké hodnoty,takže vznesou dotaz do technického střediska v zahraničí,myslím,že říkal Rakousko,no uvidíme,stačilo by možná brnknout napřed do Mitsubishi .Na desky jsem se neptal,tak příště.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: ned 24. čer 2012 8:44:00 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, tak nastavení intervalu servisu je zřetelně chyba. Asi to samé co se stalo mně. Mně to vyřešili po té srandičce, jak se mně zbláznilo auto a přehráli software. Nyní je vše v pořádku. :D Otázka zní, jestli se to nebude opakovat. Pro mně upozornění na servis nemá význam, protože olej měním podle sebe , a to dříve než bych byl upozorněn a ujedu 20 tis. do další prohlídky poměrně rychle, takže nezapomenu. :) Jinak vím o jednom úplně novým Crosseru na prodej. Tady v Brně, v automatu a černá kůže, naprosto nejetý, asi jeden z posledních kusů. Krásná hnědá metalíza, fakt mazel. :o I cena je výprodejová. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: ned 24. čer 2012 17:09:00 
Offline

Registrován: stř 26. led 2011 22:59:35
Příspěvky: 50
Ahoj,tak tu hnědou metlu mám a je fakt pořád hezká,tedy,že se tak rychle neočumí a kolik je ta výprodejová cena? Příležitostně jsem si vzal v salonu prospekt z doby kdy jsem auto kupoval,to proto,že až tento skvost ze salonu zmizí a stane se raritou,tak budu mít kompletní nabídkovou brožuru z doby.......ledové : :lol: :lol: .....servis se prý bude dělat až do roku 2050. Vsadím se,že C-Crosser nepřestane žít,jen na nějakou dobu ho uklidí do ůstraní a pak ho opět frantíci oprášíííí...... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Crosser
PříspěvekNapsal: pon 25. čer 2012 9:29:20 
Offline

Registrován: pon 30. dub 2012 17:03:48
Příspěvky: 49
Ahoj, ten Crosser stojí v Brno caru v Králově poli, křižovatka u vozovny šalin. Cenu tam mají 711 000,00 Kč. :) Je to ve stejné výbavě jako mám já tj. exclusiv. :roll: Ovšem ta barva je paráda. Jestliže máš tuto barvu, tak tichý obdiv. Chtěl jsem ji taky, ale nezadařilo se. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz