Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Koupě C4 picasso
Právě je ned 24. lis 2024 20:47:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kúpa c4 picasso
PříspěvekNapsal: ned 03. čer 2012 8:29:13 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Na fotkách to auto vypadá dobře ;) , cena 175.000 s DPH je podle mně OK (krátká verze, rok 2007, a výbava není exclusive).

Máš pravdu ten střed palubovky je nějaký nakřivo. Ale nepřisuzoval bych to žádné bouračce. Mohli tam dělat spoustu věcí, třeba měnit ventilátor nebo topení.

Spíše bych se soustředil, pokud nemáš nějakého technika co to prohlídne za tebe, tak jestli někde v motoru neteče olej, není to mastné kolem vstřiků (jen sundáš ten ozdobný kryt HDi). Taky bych zkusil zahýbat se sacím potrubím, jestli pevně drží - mně ho nějaký debil při výměně filtru polámal. Pak jak auto jede, zda nekouří, jestli není nějaké hlášení ohledně FAPu. Ideálně vzít sebou někoho kdo má diagnostiku a podívat se taky do BSI. Spínání turba, zvukový projev atd. Taky se podívej, jak vypadá sedadlo řidiče - zda se v něm nerozpadá ten molitan v sedáku na straně u dveří.

Po dálnici se s tím dá jezdit, to se neboj ;) Mám Grand s tímto motorem a 160km/h to jede v pohodě.

Na závěr mlasknu - fakt pěkná ALU kola :)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: ned 03. čer 2012 8:58:03 
Offline

Registrován: sob 02. čer 2012 20:42:10
Příspěvky: 43
Bydliště: Bratislava
Ďakujem za odpoveď. Je este niečo na čo dať vyslovene pozor? A ešte , k demontazi toho krytu , je potrebné nejaké náradie? V škoda to je na imbusy. Ďakujem.

_________________
c4 picasso 1,6 HDi BMP6 2007 Volubilis 17"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: ned 03. čer 2012 9:18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
je jen na klipech staci vic zabrat

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: ned 03. čer 2012 9:21:23 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Směrem nahoru ;)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Rada před koupí
PříspěvekNapsal: ned 08. úno 2015 21:29:20 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Ahoj všem chtěl bych koupit tohoto krasavce ale finančně z druhé ruky popř Bazarovka .A mám pár otázek:
Vím že je tu spousty podobných dotazů ,ale ještě jsem v četném čtení nedošel k zdárnému "objektivnímu" výsledku . Takže prosím nekamenujte mě a spíš pomoc nebo radu: jít bez nějakých obav do ojetiny s Robotem nebo jen Manuál spíš bych chtěl Robota ,ale jestli je to u ojetin tak hrozné s poruchami radši manuál .dále hrozně se my líbí ve výbavě Excelent ,Ale brzdí mě měchy je s nimi takový problém jak se tu všude píše? . motrizace je jasná 1,6hdi80kw a nebo 2,0 hdi 80 popř 110kw. to by mělo být v pohodě?.
Stáří vozu :2010-a méně jaký by měl být min. nájezd těchto aut ? mohlo by tak staré auto bez problémů? ještě min 10 let sloužit?
Jak píši nekamenujte spíš potřebuji ucelenej náhled nebo spíš udělat si obrázek . Děkuji všem za případné odpovědi .Pupajs

slouceno

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 9:17:47 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 14:14:05
Příspěvky: 125
Pupajs: motorizaci 1,6 HDI 80KW - 16 ventil nedoporučuji v historii se dá dohledat (karbonizace motoru, odcházející turba a EGR, malá a ještě k tomu nevhodně tvarovaná olejová vana, olejová trubka chlazení turba vede kolem filtru pevných částic a tím teplem se olej připéká na stěnách a turbo je nedostatečně chlazeno. Robot - nepřesný, převodovka si žije svým životem a pokud začne hučet ložisko v převodovce tak je to s dvouhmotovým setrvačníkem celkem nákladná oprava. Když už 1,6 HDI tak 82KW - 8 ventil který se začal dodávat koncem roku 2010 http://www.autorubik.sk/technika/motor- ... itdci-dv6/


Naposledy upravil roman II dne pon 09. úno 2015 11:52:13, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 10:44:07 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 18:16:26
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
Robot (BMP) - pokud je v poradku, tak jizda s nim je v pohode.
Mechy - pokud vse funguje jak ma tak je vse OK.

Osobne je ale beru jako 2 hlavni kriticke veci na aute, ktere ridicovi moc na klidu nepridaji a pokud se to pokazi tak nejedes.
Jejich opravy jsou drahe a navic poruchy jsou nahodne.

Robot - 1x za 2 roky se mi stalo, ze se ozval signal Service, auto vyradilo a nic. Pomohlo vypnout a znovu spustit motor.
- Kdy se ten problem objevi znovu?
- Ma s tim clovek hned valit do servisu kdyz se to stalo jen 1x a uz je 1/2 roku klid?

Mechy - priprav se ze budes kupovat nove kazde 4 roky - cca 10tis.
- Obcas se muze stat ze to hodi chybu v dofukovani mechu, ktera mne osobne sama zmizi, ale nikdy si Tim nemuzu buyt jisty a nic to moc neovlivnim
- Nedofouknes daleko nedojedes.
- Nebo se muze znicit kompresor - oprava take od 15 tis. nahoru
- Reseni takovych nahodnych problemu je problem. Dokud se neco totalne nepokazi, tak se spatne zjistuje cim to je.
(Edit: a ze to neni je u mne je videt napr. v novem vlakne http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=10&t=9037)

A pokud je tu na foru nekdo s BMP a mechama kdo nevidel na displayi nikdy hlasky SERVICE a nebo ji videl a zustal uplne klidny at se ozve :-)

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2009
Xsara I Break, 2.0HDI, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 13:06:23 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Děkuji moc za koment jsem moudřejší že s měchama ojetinu nebrat ,ale nicméně stále mě láká BMP6,- leda že bych sehnal 6 tikvalt manual to by mě lákalo ale těch je poskromnu
Každopádně jsi my nejspíš s těmi měchy otevřel oči, myslel jsem si to při pročítání příspěvku ,ale to že je to s těmi měchy až tak na pováženou jsem si nemyslel. ještě otázka dá se vubec BMP6 poznat jestli je v pohodě přeci jenom ty experti v bazarech dost kouzlí samozřejmě chci jít do auta max do 250 000,- ale takhle velké autí jsem nikdy nevybíral je toho tuna na co si dát pozor. Ještě jednou děkuji

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 13:31:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Tak za mě se mají věci s BMP následovně: Koupě auta s nájezdem 72tis, koupene v ČR snadno dohledatelné km v še sedělo. Pár problémů se palivovým systémem bylo ale příčina byla jedna a to regulátor tlaku paliva na čerpadle (4000,- celkem). Diagnostika ukazuje také jak zde bylo ve vláknu popsánu že ŘJ nekomunikuje z jinou a proto ani nejde upgradovat FW základní jednotku, tak mi to bylo sděleno v servisu Citroen (pokud by někdo věděl, co stím,..napište, ale auto jinak funguje tak to zatím neřeším). K té BMP zatím žádný problém, sem tam ji restartuji vypojením baterie nad 15 minutek a pak naučím řadit dle svého poklidného stylu. Mám za to, že pokud se z převodovky neozývají nějaké pazvuky, a řadí bez problémů tak se nedá nic moc na místě poznat. Bacha na to, někomu, kdo ji nikdy nejezdil se může ze začátku zdát pomalá a někdy zmatená, musí se na to zvyknout a pak bude spokojenost jako u mne. Samozřejmě AT je jistě lepší řešení, ale za mne než manuál, radši BMP žije se mi s ní dobře. Bacha na setrvačník a spojkové ložisko, tam by to bylo slyšet zvláště při vypnutí motoru a nebo startu, nebo vibrace motoru v nějakém jízdním režimu (oprava cca 16tis, je lepší udělat jak setvačník, tak ložísko, bo montážní práce jsou dražší než materiál). Za mě BMP ano, ted mám najeto 130tis bez problémů s ní.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 13:43:11 
Offline

Registrován: čtv 21. led 2010 18:16:26
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
Poznamka k tomu 6ti kvaltu - ona je obecna predstava, ze 6-ka se bude radit pri 120km/hod, kdy uz na 5 stupen to toci kolem 3tis otacek, a po dalnici se pojede USPORNE (130-140km/h pri 2000 ot/min.)

Ono to tak nefunguje - minimalne u BMP a predpokladam ze to muze byt stejne i u manualu.
6-ti kval neznamena, ze prevodovka je stejne zprevodovana jako 5-ti kvalt + tam je 1 stupne navic.

Nevim jak je to s manualnim 5-ti a 6ti kvaltem, ale predpokladam ze 5ku i 6ku budes radit pri obdobnych otackach a oboje budes tocit 3000ot/min pri 130km/hod.

To jen abys nebyl fixovany na ten 6ti kvalt.

_________________
C4GP, 2.0HDI BMP6 100kW, Exclusive, 2009
Xsara I Break, 2.0HDI, 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 13:55:02 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
Už jsem zase trošku moudřejší ba ne nejsem co jsem tady všude načet voni se ty 5ti kvalty man. podelavaj asi stejně jak BMP6? alespon to tak vypadá podle příspěvků zde na foru:-) proto se fixuji na 6ti kvalt když už by měl být zatím stále si říkam kurna je to kus vod kusu a jednou jsem zkoušel BMP6 pohoda nepopsatelná .Nejsem fofrník, jezdim tak do 110 max což by mně celkem vyhovovala BMP6 dávno tomu je co jsem vyrostl z nějakých Šumacher let .:-))), nebo snad ani nebyly nikdy jsem nějak netrojčil :-)). Ale zase já i moje drahá polovička kvrdláme rádi :-)) já bych manuál nezatracoval . A teď babo raď :-)

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 14:06:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Tady jsem něco našel k manuální převodovce, k BMP bohužel zatím nic.


Přílohy:
C4PIC.jpg
C4PIC.jpg [ 103.69 KiB | Zobrazeno 10849 krát ]

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 14:14:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Ale jak bude ctěná libůstka :-), mě každej říkal to samý, sám si sám,....jo,. půjčil jsem jim to a po 100km s BMP už jich 80% mluvilo jinak :-), a pro klidnou vyhlídkovou jízdu, jakou preferuji i já,...super. Ale samozřejmě dle vkusu každého jednotlivého soudruha. Jen postřeh, slyšel jsem o trochu nepřesném ovládání manuálu, ale to by mohl někdo, kdo má zkušenosti z obou.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 14:37:50 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
5ti stupnovy manual jde velmi ztuha a neni moc presny. 6ti stupnovy manual je proti tomu paradni, jde lehko a daleko presneji.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Koupě C4 picasso
PříspěvekNapsal: pon 09. úno 2015 15:32:24 
Offline

Registrován: ned 08. úno 2015 20:23:32
Příspěvky: 40
a je rozhodnuto budu vybírat až přeberu :-)) :lol: njn přinejhorším budu muset dělat ještě více práce a melouchů než do teď nemůže to bejt tak špatné jak to vypadá :-))) . A propos já si furt myslel dle příspěvku že mam koukat na 1,6 80 kw a vono je to vobráceně 82 kw- a to asi tedy 2011 nejspíš tam už by to mělo být standartně? :roll:

_________________
C4-GP-2009-2,0HDI-100KW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 186 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz