Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Teče LHM od levého zadního kola :(
Právě je ned 24. lis 2024 15:50:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teče LHM od levého zadního kola :(
PříspěvekNapsal: sob 18. úno 2012 17:51:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Tak jsem se byl projet, a když jsem přijel, tak koukám že za autem je cestička z kapek LHM. Tak jsem se pod něj kouknul a před levým zadním kolem, jak končí těch asi 5 trubiček, to pěkně kape. Co teď? Je v tomto místě nějaký typický problém? Neviděl jsem to přesně, ale myslím že jedna z trubiček je prasklá. Je to někdo z PCE nebo HK kraje kdo to spraví? :lol: :oops:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. úno 2012 9:56:09 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:36:11
Příspěvky: 96
ano nad nápravnicí často reznou (česká sůl) většinou brzdová trubka

_________________
XM V6 Y4 Exclusive vega v kůži Savana - z filmu Byl jednou jeden polda II.
XM Y3 V6.12 Zender 1990 Pallas vínová met.
XM Y3 CT Turbo Kombi Exclusive 1993
XM V6.12 kombi Y4 Exclusive(savana,vše v el...)
CX 25 GTi Turbo 2 1987
CX 25 GTi Pallas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. úno 2012 21:41:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Díky. Takže to teče jen když se brzdí? Pokud ano, stačí jen trubku skřípnout s tim že nebude jedno kolo brzdit? To je krám :lol: Nechce ho někdo za basu plzně?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. úno 2012 22:12:53 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:36:11
Příspěvky: 96
špatně sem se vyjádřil =D tlaková do korektoru - tzn. pérování a z toho se odvíjí brzdy...
jen ty zadní světla tě stáli víc než basa plzně =D

_________________
XM V6 Y4 Exclusive vega v kůži Savana - z filmu Byl jednou jeden polda II.
XM Y3 V6.12 Zender 1990 Pallas vínová met.
XM Y3 CT Turbo Kombi Exclusive 1993
XM V6.12 kombi Y4 Exclusive(savana,vše v el...)
CX 25 GTi Turbo 2 1987
CX 25 GTi Pallas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19. úno 2012 23:08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Je potřeba to najít a identifikovat. Může to být hlavní přívod k zadnímu korektoru, ten by tekl pořád, pak propojka /zadní náprava-brzdový válec /, ta by taky tekla pořád, a pak propojka /brzd válec- zadní brzdy/, ta by tekla jen po sešlápnutí brzdy. No a pak je tam plastová zpátečka od zadních pístnic, která je u levého zadního kola propojena P+L strana a někde je tam myslím ještě napojen přepad korektoru, jsou to takové gumoplastové spojky ... tam by to taky mohlo téct. Nedávno sem tu měl XM a tam to teklo na levé zadní straně, je tam na trubce mezi Hydractivním ventilem na prostředku a levou pístnicí tlustá trubka a v půlce, nad nápravou je právě přípoj tenké trubičky na hlavní brzdový válec. Bylo to prohnilé u toho přípoje na tlusté trubce...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. úno 2012 13:30:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Tak bych řekl že je to trubička druhá od zadu, kape to hned po natočení. Navíc ostatní jsou v žalostnym stavu. Njn, 20 let je 20 let. Zvládnou tohle zalepit v běžnym servisu? Jak často praskají třeba brzdový trubičky od ostatních aut? Já se tak těším až ho dojezdím :lol: (jestli se tak už nestalo :oops: )

Obrázek

Příloha:
xm.JPG [264.28 KiB]
Zatím nestaženo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. úno 2012 19:50:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Zejtra zavolám svýmu servisákoj jestli se mu do toho bude chtít a jestli ne, tak jde auto do šrotu. 8-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. bře 2012 16:05:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Odvzdušni si zadní brzdy, bude bude tam určitě vzduch, na to už nebyl čas ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. bře 2012 22:59:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Odvzdušňováky jsou okousaný a zarezlý, povolit jdou jen odvrtáním :lol: a dnes na sněhu mi brzdil i zadek, takže OK. Tímto bych chtěl poděkovat za provedenou práci. Jen na parkovišti jsem včera pod autem našel pár kapek, v místě kde je ten spoj dělanej autogenem, ale dnes už sucho. Budu to sledovat a kdyžtak to pak někde zalepím. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. bře 2012 15:32:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Tak jsem našel louži pod levým předním kolem :evil: přetrhla se tam ztrouchnivělá hadička, tak jsem ji jen nasadil zpátky a lehce zatáhnul drátem. Snad to bude stačit. K čemu to tam vůbec je? To je nějakej přepad? Proč to nemůže alespoň týden fungovat bez problému :cry: :cry: :cry:

Obrázek


Přílohy:
lp.JPG [269.71 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 12:46:28 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
To je přepad, vrací se tam Lhm do nádobky

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 15:34:37 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Mě to taky teď prdlo
Řešení: Uříznout, nasadit spojku a dát novou hadici NBR
http://www.gumex.cz/spony-a-spojky/spoj ... ormaplast/
http://www.gumex.cz/hadice/kapalna-medi ... a-benziny/ (uprostřed strany-Hadice pro motorová paliva)

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 21:02:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Jj, jsem to nasadil zpátky a dotáhnul drátkem, zatím to normálně drží. Jen mi tam chybělo LHM, tak jsem tam nalil asi třetinu litru, ale říkal jsem si co se zbytkem, tak jsem to dolil celý. Vadí něčemu když bude v nádržce něco navíc? Teď tam je po dvoudenním stání auta asi tak tři cm od horní stěny, od víčka tak 5 cm, po nastartování a nafouknutí je ale policat furt v maximální poloze.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 23:03:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
http://img96.imageshack.us/img96/5007/pepad.jpg

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13. dub 2012 15:32:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
teď nevím jestli jsem to dobře pochopil - přebytek LHM vyteče přepadem?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz