Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nefunkčná klimatizácia Picasso 2000
Právě je úte 26. lis 2024 7:45:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nefunkčná klimatizácia Picasso 2000
PříspěvekNapsal: pát 06. dub 2012 13:39:32 
Offline

Registrován: pát 06. dub 2012 13:30:10
Příspěvky: 9
Zdravím. Stal som sa majiteľom Xsara Picasso r.v. 2000. Je to fakt super voz, ale nefunguje klimatizácia, nezopína kompresor. Chcel by som od vás radu, kde začať hľadať chybu, prečo to nefachá. Nerád by som na slepo išiel meniť kompresor, nie je to zrovna najlacnejšie riešenie. Ináč klíma bola naplnená asi tak pred 2 týždňami, vtedy sa na nefunkčnosť prišlo.
Za každú radu vopred dík.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 10:00:38 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Nejdřív si nechej zkontrolovat množství náplně klimatizace, pokud tam nic nemáš, kompresor nesepne. Pokud Ti unikla náplň, nejspíš to bude nějaké těsnění. Při plnění se používá barvící látka, která je vidě pod UV osvětlením. Já na starém měnil vrchní trubku od klimy a nejspíš by na to stačilo vyměnit těsnění té trubky. Ale najít to místo úniku bude nejspíš problém, trubky se motají různě po motoru...ale většinou to je ve spoji.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 10:03:20 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Áha, tak to je třeba si dočítat do konce :oops: . Zkus nejdřív pojistku a pokud to nepomůže, napíchnout na diagnostiku.

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 10:07:36 
Offline

Registrován: pát 06. dub 2012 13:30:10
Příspěvky: 9
V prvom rade ďakujem za odpoveď a v druhom by som požiadal o radu ktorá že to je poistka, lebo schému k poistkám nemám a nejak sa mi nedarí zistiť ktorá to je. Vopred ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 11:11:17 
Offline

Registrován: pon 09. kvě 2011 13:09:39
Příspěvky: 61
Schémy sú tu, stiahni si:
Kód:
https://www.rapidshare.com/files/462959170/schema.rar

Je tu na fóre aj celá kniha „Jak na to“. Pohľadaj.

_________________
Xsara Picasso 1,8i + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 19:23:51 
Offline

Registrován: čtv 06. led 2011 19:21:54
Příspěvky: 82
Ty schémata bych bral s opatrností. Jsou vhodná pro novější Picassa.

Funguje ti zadní stěrač?
Pojistka D (třetí z leva) na BSI. Je společná pro zadní stěrač a kompresor klimy. 15A.

_________________
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v. 1998 ,nyní Xsara Picasso 2,0HDi r.v.2001

www.xsara.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 22:05:13 
Offline

Registrován: pon 09. kvě 2011 13:09:39
Příspěvky: 61
Tak to by ma nenapadlo, že tam budú výrazné rozdiely. Kniha vyšla 2010 a je určená pre vozy od 2000 :o
Prekvapivé...

_________________
Xsara Picasso 1,8i + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 22:10:54 
Offline

Registrován: čtv 06. led 2011 19:21:54
Příspěvky: 82
Každý typ auta se vyvíjí. A těch schémat tam je minimum.

_________________
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v. 1998 ,nyní Xsara Picasso 2,0HDi r.v.2001

www.xsara.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 22:23:39 
Offline

Registrován: pon 09. kvě 2011 13:09:39
Příspěvky: 61
To máš samozrejme pravdu. Ale logicky by ma neprekvapilo keby to vyšlo povedzme 2005 a sedelo by to do toho roku a 2006 a viac už by boly vývojové rozdiely. Ale ak píšem knihu na konci výroby modelu, tak do nej zaradím len modernejšie fakty a na začiatok produkcie kašlem? Tak to mi nějak hlava nebere.

_________________
Xsara Picasso 1,8i + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 22:32:46 
Offline

Registrován: čtv 06. led 2011 19:21:54
Příspěvky: 82
Mají tam krásné alibi. V názvu každého schématu je na začátku slovo Typická...

_________________
Dříve: Xsara Break 1,9TD r.v. 1998 ,nyní Xsara Picasso 2,0HDi r.v.2001

www.xsara.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. dub 2012 23:08:13 
Offline

Registrován: pon 09. kvě 2011 13:09:39
Příspěvky: 61
:D :D :D Tak túto vyčůranost som si nevšimol :D :D :D

_________________
Xsara Picasso 1,8i + LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2012 9:23:34 
Offline

Registrován: pát 06. dub 2012 13:30:10
Příspěvky: 9
Dík za reakcie. Pravda taká, že tá schéma poistkovej skrinky fakt nesedí :) Zadný stierač funguje ako má. Mám taký ten nedobrý pocit, že problém bude s elektromagnetickou spojkou kompresora. :( Cez pracovný týždeň pôjdem na diagnostiku a za jedným dobrým elektrikárom, nech premeria tú spojku. Ak by náhodou, nemá niekto novú spojku? ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2012 12:09:05 
Offline

Registrován: čtv 29. říj 2009 0:53:30
Příspěvky: 37
Zdar,muze to byt vice pripadu,ale jestli jsi mel doplnene medium a klima ti sla tak to vypada bud na nejake tesneni,nebo nedej boze jako u me deravy chladic.Me vzdy uslo medium cca po trech mesicich,prisel me na to kluk co se me strara o klimu,ze to uchazi deravym chladicem.Bohuzel me tato sranda stala sest litru plus dalsi napln od te doby klid.Existuji tri typy chladicu na klimu, ja mam samozrejme ten nejdrazsi.
Tak hodne stesti cau.

xsara picasso 18i16v
r.v.2001


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2012 12:39:29 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:14:59
Příspěvky: 72
Měl jsem kdysi dávno podobný problém. Taky mi nešla nešla zapnout klima, přestože byla nově naplněná, tlaková kontrola před plněním byla v pořádku. Nakonec se zjistilo, že chladící okruh klimatizace byl prázdný kvůli načaté hadici mezi kompresorem a chladičem. Závada (netěsnost) se při tlakové zkoušce neprojevila, protože jak mi to vysvětloval mechanik, zkouška probíhá podtlakem, který prasklinu v hadici v průběhu zkoušky stáhl. Pak po naplnění / natlakování klimy během pár dnů či týdnů náplň zcela zmizela a klima zase nešla. Na tu prasklinu se nakonec přišlo právě díky již zmíněné kontrastní látce, od té doby - a je to již několik let - vše funguje, jak má. Taky jsem měl strach, že budu muset měnit celý kompresor, protože elektromagnetická spojka je prý jeho nedílnou součástí.

_________________
"Žofré" Citroen Xsara Picasso 1.8i16V Exclusive (2001)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. dub 2012 12:59:59 
Offline

Registrován: pát 06. dub 2012 13:30:10
Příspěvky: 9
No este raz sa zatavim v klimaservise, nech skontroluju obsah naplne. Myslim, ze chyba by mohla byt aj tlakovom snimaci na chladici klimy. Skusal som odpojit od jeho konektor a spojit to nakratko. Ale jak som kombinoval ako sa len dalo, kompresor sa nezapol. Akurat som prisiel na jednu zaujimavu vec. Ked som spojil vodice v konektor.
e na jednej strane, po cca 3 sekundach sa zrazu spustil ventilator na chladici na plne obratky, tak rychlo sa este nikdy netocil a ked som to zapojil spat, tak sa vzdy roztoci len na nizke otacky. Bol by som rad, ak by niekto vedel rady. Sorry za chyby, ale pisane z mobilu. Zdar


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz