Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - denné svetlá na C4 Picasso
Právě je stř 27. lis 2024 1:13:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 14:27:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. úno 2011 22:18:56
Příspěvky: 89
Bydliště: Bratislava
Ano, červený s poistkou je v podstate na klíčku (pravý hrubší biely kabel).

_________________
Obrázek C4P 1.6 HDi 16V BMP6 FAP/2007/Exclusive/17"/AFIL/PANORAMA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 15:50:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...ale takhle to mám napojeno i já a přesto to funguje jinak,,,scadaman,,, má verzi Exklusive a já ne že by v tom byl rozdíl.


...Uďa píše- 2. po zapnutí klíče mi to svítí a po zapnutí světel taky :o
...tak to zase ne,mně to funguje že po zapnutí potkávaček Led zhasnou tak jak mají tady má ,,,Uďa nějaký problém.

PĚKNÁ ZÁHADA TO TADY JE

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 16:30:44 
Offline

Registrován: stř 12. říj 2011 9:27:28
Příspěvky: 36
Tak to jsem se toho moc nedozvěděl :D
Jinak si myslím,že na výbavě by záležet nemělo,když ta kabeláž je co se označení kabelů týká stejná.Problém vidím v tom červeném kabelu-musel by jít na kabel kde je proud až po nastartování,ale teď tam jde proud hned po zapnutí klíčku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 16:38:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...akorát se divím tomu napojení ,,,scadaman,,, --- že mu to tak svítí a nám ne. :lol:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 17:23:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jenze scadaman to ma zapojene spatne :D jeho svetla ma mit pripojene na baterii a pak by se zapli uz pri odemceni vozu > neboli jak na mojem videu

j.pajinek > ty mas pravdepodobne svetla ktere se pripojuji na klicek

zadnou vedu v tom nehledejte, musiste se ridit navodem na krabici, ne pocitem ze takhle by to mohlo bejt :D
ono totiz muzou mit ty jednotky rozdilne funkce

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 17:47:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 12. úno 2011 22:18:56
Příspěvky: 89
Bydliště: Bratislava
Čo je správne a čo nie, či to má niekto zapojené špatne, alebo nie, skrátka každému vyhovuje asi niečo iné. Mne vyhovuje moje zapojenie a rozhodovacia logika:
1. odomknem auto - žiadne (ani potkávačky, ani LED) svetlá sa nerozsvietia
2. sadnem do auta, po otočení kľúča do prvej polohy žiadne svetlá nesvietia
3. po otočení kľúča do druhej polohy žiadne svetlá nesvietia
4. situácia a.) po naštartovaní svietia potkávačky a LED nesvietia (v prípade že je vonku tma, alebo znížená intenzita)
5. situácia b.) po naštartovaní sú potkávačky zhasnuté a LED svietia (v prípade že je vonku slnečno)
6. pri jazde v slnečnom počasí/dennom svetle svietia LED a nesvietia potkávačky, pri vjazde napr. do tunela sa automaticky LED vypnú a zapnú sa potkávačky. Po výjazde z tunela sa LED rozsvietia a zhasnú potkávačky.

Mne to celé dáva zmysel a logiku...

_________________
Obrázek C4P 1.6 HDi 16V BMP6 FAP/2007/Exclusive/17"/AFIL/PANORAMA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 21:05:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...tak na závěr k problému...

...pře SZ jsem to prodebatoval s --scadaman-- vypadá to na modul LED světel on má nový tip č.2 a já mám tip starší č.1 dle foto modulu,Já mám dle návodu napojení +/- na klíček a oranžový drát na obrysovky,,,,,,,On má mít napojení +/- na autobaterii a oranžový drát na obrysovky to že to má napojené dle mého návodu plus svůj nápad je mu odměnou že led mu fungujou jak popisuje-mám pocit že kdyby to napojil uplně dle mého popisu bude mu to fungovat stejně protože za vše může inovovaný modul č.2 ;)
V elektrice auta to nebude ta je stejná ať je to model Exklusiv a nebo normál. :lol:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Naposledy upravil j.pajinek dne ned 11. bře 2012 21:37:52, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 21:28:23 
Offline

Registrován: stř 12. říj 2011 9:27:28
Příspěvky: 36
No nejsem elektrikář,ale pokud má ten drát na baterii,tak by to právě mělo svítit pořád,protože plus si to bere z baterie a minus z kabelu světel(to znamené pernamentně ať je klíček v jakékoliv poloze).Potom co příjde proud na světla si to tedy vypne,protože jde plus proti plusu.Ale možná je to úplně jinak,protože na co by tam byla ta krabika :idea:
V mém případě to řeší jedině to jak už jsem psal-najít kabel kde teče proud po nastartování.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: ned 11. bře 2012 21:34:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jo nejak tak az an to ze ta krabicka proste hlida napeti v siti, kdyz tam je nejaky ubytet nebo prebytek napeti tak ty svetla sepne

ty hledas napeti az po klicku, uz sme to nekde resily myslim ze to bylo v prostrednim konektoru

EDIT:
Havlicek.Lukas píše:
....... cerny 28pin pozice 2 nebo 4.........

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 12. bře 2012 10:41:10 
Offline

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:25
Příspěvky: 147
Uďo, nic ve zlém, ale Ty opravdu nejsi elektrikář - to je z textu poznat :-))
Jsou dva způsoby zapojení denních světel - podle toho, jak funguje řídící modul:
1- připojit někam, kde je po nastartování plus, pak svítí do doby, než řídící modul dostane plus i od obrysových světel /po jejich zapnutí, ať ručně či automaticky/ a denní vypne.
2- světla jsou připojena přímo na trvalé plus /bateriii/, řídící modul pak vyhodnotí zvýšení napětí po nastartování a zapne denní světla, stejně jako v případě 1 je pak vypne po obdržení plus od obrysových světel.
Z toho plyne, že je třeba vědět, jaký řídící modul máte a podle toho zapojit.

_________________
C4GP 2010 Dynamique+ Sport paket 1,6HDI 5°manuál Modrá Kyanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 12. bře 2012 13:44:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. kvě 2011 15:34:37
Příspěvky: 17
Ahoj všem,
dovolím si připojit pár postřehů ohledně výběru světel a montáže denních světel na GP.
Po opravdu soustředěném hledání, kde jsem bral v potaz i cenu osvětlení, mi jako jediné použitelné
přišly DRL 155/1W, která splňují podmínky homologace.
Jelikož už zde byli lidé, kteří s montáží už nějaké zkušenosti měli, požádal jsem o pár informací kolegu
s nickem "j.pajinek", kde mu tímto děkuji za jeho postřehy.

Rád bych se zde pokusil podělit o tom, jak jsem to "balastil" já, třeba to někomu pomůže :)


1. výběr světel - zde již zmiňovaná "Světla pro automatické denní svícení 5 led Homologace DRL 155/1W" (obr. 1)

2. Možnosti umístění ukazuje obr. 2

3. Na obr. 3 a 4 je možno se podívat na zakřivení světel v porovnání s nárazníkem (jde to nastavit prakticky totožně)

4. Vycvakl jsem krytku mlhovek - nahoře jsou dva výřezy, do kterých se zastrčí šroubovák (lehce se zapáčí směrem dolů).
Krytka se shora vyklopí a dole pak už jen vyškubne opatrně směrem k sobě. Je dobré to dělat s citem, aby spodní
packy zůstaly neporušeny

5. Plastový díl dát např. do svěráku (čelisti obalit hadrem) začít pilkou řezat otvor na světla (obr. 5) Horní packy
se uříznou, ale spodní musí zůstat zachovány.

6. Stejný otvor se pak vyřízne do plastového nárazníku automobilu. Já ho řezal tak, že ve spoji jsem nechal cca 2mm
spojení obou plastů nárazníku, který pak překrývá krytka mlhovek (obr. 6 a 7)

7. Do vyřízlého otvoru jsem pak nasunul na zkoušku světlo (jestli se vejde a není potřeba někde něco přiříznout či připilovat)
Následně jsem nandal zpět vyřízlou mřížku (zatím jen dole nacvaknout a přimáčknout) abych doladil a vyzkoušel, jak bude
světlo pasovat

8. Potom jsem nasadil kryt mlhovek, který jsem přichytil v rozích na dva malé černé vruty (obr. 8) Pak následovalo přidělání světla.
Zde jsem použil černé akvarijní silikonové lepidlo, kterým jsem potřel dosedací plochy světla a to následně zapasoval
do vyřízlého otvoru a trochu silikonem zajistil i zevnitř.

ZDE DOPORUČUJI ZAČÍT S MONTÁŽÍ NA STRANĚ U ŘIDIČE, JELIKOŽ JE ZDE MÉNĚ ZÁLUDNOSTÍ A PO VYJMUTÍ VZDUCHOVÉHO FILTRU I CELKEM
HODNĚ PROSTORU.

Šroubky v rozích plastu a následné zapasování (obr. 9)

9. Po doladění pozice světla, jsem volné prostory (hlavně začátky, konce světel a šroubky) vyplnil a i utěsnil černým
silikonem (obr. 10)

10. A na konec, toliko diskutované el. zapojení. Prozatím jsem volil nejlehčí a nejrychlejší cestu, dle kolegy "j.pajinek"
což znamená (obr. 11):
- černý drát na kostru (kostřící bod v levém blatníku)
- červený drát na zde již zmiňovaný pravý bílý kabel (zde jsem vložil pojistku)
- žlutý "rozpínací" kabel jsem zacval do pojistky světel (zadní nožička)


Tohle zapojení ale předělám, jelikož správně by světla mělo vypínat již první osvětlení (což jsou obrysovky) a ne hlavní
světlomet (i když se rozsvěcí prakticky zároveň) a pokud to necháte na automatiku, tak se to vlastně nepozná a vše chodí
správně.
Dal bych to na pojistku obrysovek ale ta samostatně není - proto je to dané na jednu lampu (jedno jestli pravá nebo levá)
Až bude chvilka, napadlo mě připojit to na zadní lampu, jelikož ta se rozsvěcí také jako první (zároveň s obrysovými) a
pokud má každá lampa pojistku (musím kouknout do schémat) tak by to fungovalo správně - zhaslo by to s prvním světlem


Poznatky a doporučení:

Při prořezávání blatníku dát pozor
- levá strana - zde je akorát plastová trubka (od vzduchu)
- pravá strana - zde fakt bacha (hadičky a kabeláž, sice nic tragického, ale v případě poškození je to dost obtížně přístupné)

Odkaz na EHK/OSN č. 48 (pdf)
Kód:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2007:137:0001:0067:CS:PDF


Obrázky:
Kód:
obr.1
https://lh4.googleusercontent.com/-2j2U0WS6wY4/T13TA0ERiFI/AAAAAAAADAg/Qzzw84z-JoM/s927/tmpB0BA.jpg
obr.2
https://lh5.googleusercontent.com/-kLgIZd39RnE/T13TBzWWdOI/AAAAAAAADAs/gkvuxqxlgy8/s579/obr_02.jpg
obr.3 a 4
https://lh3.googleusercontent.com/-1bkzNLhtdyY/T13TDFcvbWI/AAAAAAAADBA/hefNTY1O5eM/s925/tmpD03C.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-VAammzaw7pE/T13TEEJLQQI/AAAAAAAADBQ/bbxLkdlHWXs/s927/tmpE16C.jpg
obr.5
https://lh4.googleusercontent.com/-5Pm0ER96iZc/T13TFQCshMI/AAAAAAAADBg/0cIq1GwZ2vI/s927/tmpF4DE.jpg
obr.6 a 7
https://lh6.googleusercontent.com/-Jl-lBz0-8HI/T13TGeGhnMI/AAAAAAAADBw/zK5gSW9oS90/s840/tmp61D.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-0b3sc6ttA1k/T13TH0oszFI/AAAAAAAADCA/0tietf7tm3s/s865/tmp1941.jpg
obr.8
https://lh5.googleusercontent.com/-fZPRIGJxM1U/T13TJU-zc4I/AAAAAAAADCI/PKCH8ggr_Zg/s927/tmp329C.jpg
obr.9
https://lh5.googleusercontent.com/-ADzKhlB30gQ/T13TKYCQOuI/AAAAAAAADCY/wUIZafoO8Js/s707/obr_09.jpg
obr.10
https://lh3.googleusercontent.com/-pwUFHsMB7mA/T13TLU9eD6I/AAAAAAAADCo/T_30aqM_bKo/s927/obr_10.jpg
obr.11
https://lh6.googleusercontent.com/-NAvD71qywMo/T13TMH5Km_I/AAAAAAAADC4/_5VqWG1vr0A/s488/obr_11.jpg

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 16v , LPG, Tiptronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: pon 12. bře 2012 15:32:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
;) ...to senior... ;) perfektní návod gratuluji ...u napojení těch Led na zadní svítilnu jsem už také uvažoval a něco jsem i pročetl na c4owners foru kde to tak udělal někdo z majitelů C4. ale z kama to vzal v prostoru motoru ani zmíňka.Já teda bych ještě uvítal aby se mně ty Led zaply až po nastartování motoru,tak že potřeba najít napájení až po nastartování.

Ještě jednou fakt dobrý návod já myslím že to tu pomůže hodně lidem,jenom já co jsem odeslal e-mailů s návodem a už jsem zvažoval že to tu hodím také ale asi by to zabralo víc místa než u tebe. :lol:

Doplněno. ...koukal jsem na ty fota,u tebe když sundáš krytku tak i s tím Led světlem ? pokud ano tak si ji rychle nějak zajisti známému co jsem mu to dělal se už snažily Led šlohnout u Márketu - urvali tu krytku a když zjistili že Led je zajištěná ze zadu ,,,jak jsem popisoval v návodu já,,, tak se na to v....li ale krytky už nenašel.Asi tady čtou i zloději. :oops: :evil: :twisted:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: stř 14. bře 2012 2:37:28 
Offline

Registrován: pon 13. úno 2012 13:36:25
Příspěvky: 34
Senior, na parkovačky to ani nezkoušej napojovat - nevím proč, ale parkovačka na kterou si to napojíš přestane svítit a budou ti svítit denní světla i s potkávačkama (v noci). Také jsem to tak měl, po nainstalování světel fungovalo vše jak má, ale na druhý den - světe div se! svítili oboje.

Používáte někdo místo H6 (parkovačky) ledkové žárovky? Jde hlavně o STK popř. polic. kontroly.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: stř 14. bře 2012 11:48:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. kvě 2011 15:34:37
Příspěvky: 17
j.pajinek> no, ono sundat a ukrást, jde vlastně vše. Dnes je docela výhra, pokud ti ukradnou "jen" ty světla a nerozlámou ti přitom půl nárazníku. Ty lampy drží akvarijní lepidlo v tom vyřízlém nárazníku (hlavně spodní strana má velmi dobrou plochu) a zbytek jsem jen tak trošku dal i na zadní stranu ale jen na levé straně. Světlo je velmi těsně napasováno, takže čistě teoreticky by to mělo jít sotva vyříznout, alespoň tak jsem to plánoval kdybych to světlo musel náhodou měnit). Mřížka je přišroubovaná a šrouby pod silikonem, takže pokud to shrnu, ukrást to jde jako vše, ale zůstává otázka co vše při tom zničí.
Pak už zbývají jen pravidla jako když se jedu projet na motorce – mít to pořád na očích, parkovat jen tam, kde na to celou dobu vidím i když piji kafe a na noc to zamykat ke zdi v garáži :D :D :D

chose321> tak s touhle myšlenkou jsem si také pohrával ;) ale zatím tohle provizorní řešení co mám, funguje k mé naprosté spokojenosti. Časem to ale zapojím na zadní světla (chovají se stejně jako parkovačky - svítí hned jako první a se všemi světly) Dále by asi nebylo špatné, aby to naběhlo až po nastartování, ale marně dumám, co v autě dostává "štávu" až když naběhne motor a ne po sepnutí klíčku. :roll:
Co se týče těch žárovek, nevím jak jsou na tom s délkou (aby se vešly), ale loni když jsem je během léta dvakrát měnil, tak jsem nad nimi uvažoval. Teď když už mám konečně denní světla, tak to vzhledem k četnosti používání snad nebude potřeba, uvidíme ;) A STK bych neřešil, když bude jó nejhůř, tak je za vyndané originály vyměníš zpět max. do dvou minut obě :D ;)

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 16v , LPG, Tiptronic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: denné svetlá na C4 Picasso
PříspěvekNapsal: stř 14. bře 2012 12:59:17 
Offline

Registrován: stř 12. říj 2011 9:27:28
Příspěvky: 36
Nevím proč by ty ledky měly vadit na STK?Pokud svítí bílým světlem,tak určitě problém nebude.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz