Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nová C4 vs. Mrazy = c4 vypovědělo službu
Právě je pát 22. lis 2024 10:08:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 06. úno 2012 12:45:36 
Offline

Registrován: pon 06. úno 2012 12:35:04
Příspěvky: 1
Zdravím vás tu, právě jsem se registrovala, ale nenašla žádné téma odpovídající mému problému, tak zakládám nové téma. Mám doma od vánoc novou c4 a je pravda, že jsme zatím spolu moc nenajeli, jen nějakých 400km :/ Jelikož už máme doma jedno auto, které stojí v garáži, moje céčko musí stát venku. V pátek jsem chtěla vyjet ven, jenže po nastartování mi blikla porucha - Engine Fault a auto začalo cukat a potom už se jenom rozeřval větrák a dobrých 10 minut nechtěl vypnout, s tím, že řval fakt solidně, ne tak poklidně jako obyvkle, když auto dojede a vypne se motor. Co se týče servisu, tam mi řekli, že je to jen v odstranění chyby počítačem, něco s emisemi. Upřímně, jsem ženská, takže to co mi říkali pro mě bylo jako hádanka, hlavně aby to vyřešili. Asi to vyřešili, ale ještě si u toho udělali výlet 19km, čekala jsem tam na tuhle maličkost, jak to sami popsali 3,5 hodiny. Moc jim nevěřím a bojím se že stejný problém nastane znovu, jen k nim už nepojedu. Nevím co s tím. Neměli jste někdo podobný problém? Děkuju za rady.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 12. úno 2012 22:03:17 
Offline

Registrován: stř 20. črc 2011 19:37:07
Příspěvky: 1
Zdravím všechny, musím však též připojit obdobnou zkušenost, že u nové C4, 1,4VTi benzín, rok výroby 2011, najeto 9900 km od dubna 2011, se mi přihodilo něco obdobného. Po celou dobu od převzetí musím konstatovat spokojenost, ale po poměrně teplém prosinci roku 2011, když jsem měl vůz venku asi tři týdny, se začátkem ledna objevil po nastartování symbol chyby motoru (Engine Fault) a zároveň se s běžícím motorem rozeběhl větrák chlazení. Vypnutí motoru na větrák nemělo vliv. Ani po několikerém opakovaném nastartování se situace nezměnila. Druhý den po krátké projížďce vše fungovalo jako normálně, po nastartování kontrolka zhasla jak měla. Konzultoval jsem tento poznatek ve značkovém servisu, kde mi sdělili, že mám přijet až bude kontrolka zase svítit, že nesmím vypnout motor a musím přistavit vůz se svítící kontrolkou, jinak prý nic nezjistí.
Následovala cesta cca 100 km bez poznatků. Další den po mrazivé noci cca -16 stupňů se opět projevilo rozsvícení kontrolky a samozřejmě bláznivý větrák se rozeběhl. Následně po cestě, když kontrolka svítila a po vypnutí zahřátého motoru a zkušebním nastartování, vše fungovalo jako v normálu.
Teď jen čekám jak dopadnou tyto extrémní mrazy.... Asi budu muset navštívit jiný servis. Rady hledám také.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20. úno 2012 20:39:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:40:14
Příspěvky: 101
Vypadá to na stejnou závadu, tipnul bych si na čidlo teploty chladící kapaliny. :idea: Dejte vedět. ;)

_________________
C4 N 1,6 HDi 82KW Tendance + komfort
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. črc 2012 21:12:49 
Offline

Registrován: ned 08. dub 2012 14:30:05
Příspěvky: 4
Zdravím, mal som ten istý problém - 1.6 vti, tiež v zime, nové, asi 80km malo najazdené. Cukanie, na displeji engine fault, vetrák hučal dlho. Odťahovka do servisu - "nejaká špinka v strekoch, tento motor je od BMW a je velmi citlivý na to." - Riešenie problému - "znovu naštartovať, snáď to zhasne a pokračovať v jazde". K tomu vetráku - že on hučí, keď sa auto hodí do núdzového režimu.

Inak vidíš, môže to byť niečo s tým čidlom :idea: ... Ale srdečne pochybujem, že by niečo zadarmo vymenili v servise...

Rv. 2011


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 21. črc 2012 21:05:10 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Ja som mal problém s čilom teploty motora v zime v mrazoch, ale vtedy auto so studeným motorom neštartovalo vôbec, alebo ako sa mu zachcelo. Vymenili ho a pohoda. Ale neskôr až v apríli sa mi dialo to čo tu popisujete, trhanie motora, bezdôvodné točenie ventilátora chladiča aj za studena a vypísanie chyby motora. Jazdiť sa s tým nedalo. V servise mi spočiatku vymenili škrtiacu klapku, ale to nepomohlo. Volali niekam do Rakúska a bolo im poradené, že odišla riadiaca jednotka motora. Bola vymenená a odvtedy všetko funguje. Tak mi to aspoň vysvetlil známy - zamestnanec servisu.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz